abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 september 2007 @ 10:47:54 #201
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53238566
Lishe wat heerlijk dat ze naar huis mag en ook dat je nog even hulp krijgt!

Maneki wat balen zeg.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 17 september 2007 @ 10:51:02 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53238635
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat ziet er wel goed uit en is inderdaad wat practischer

Ik twijfel nog. De bal staat nu wel in de woonkamer en zo af en toe ga ik er even op zitten, als ik echt niet meer weet wat ik op de bank moet, maar tot nu toe valt het heel erg mee.
Woensdag weer naar de fysio, mag hij weer even aan mijn SI-gewricht sleuren en dan kan ik er weer even tegen.
Ik heb overdag vrij weinig last, alleen 's avonds komt het wat opzetten en in bed kan ik geen kant op. Als ik eenmaal lig kan ik dus bijna niet meer omdraaien. Dan moet stinkie me echt een zetje geven. Het optillen van mijn benen doet dan echt heel erg pijn, dat is het enige eigenlijk.
En dan 's ochtends is dat weer helemaal weg en beginnen we weer van voren af aan.

Maar sowieso lijkt zo'n zit ding me geen overbodige luxe, het is hoe dan ook beter voor je houding, rugklachten of niet zeg maar.
pi_53238728
Ik zou het doen als ik jou was! Je krijgt alleen maar meer gewicht aan je buik hangen wat aan je rug en banden trekt en je traint wel je spieren met zo`n kussen/bal.
Als het ff tegenzit heb je nog 16 weken te gaan, en je kunt de klachten maar voor zijn
Ik ga er iig een aanschaffen om mee te sleuren naar feesten en partijen
Saartje
  maandag 17 september 2007 @ 10:55:44 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53238755
Ok! Om!
Ik ben niet zo heel moeilijk.
Maar dan wil ik er ook wel zo'n kekke hoes bij natuurlijk.
pi_53238854
Braaf, en vertel nu maar de naam die je bedacht hebt voor je zoon
Saartje
  maandag 17 september 2007 @ 11:05:48 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53239004
You wish!
Vertel jij ons de jouw dan?
pi_53239031
pm?
Saartje
  maandag 17 september 2007 @ 11:08:12 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53239067
Ai, heel verleidelijk... Maar ik doe het niet.
Sorry. Er zijn echt maar heel weinig mensen die het weten en voor 1 keer in mijn leven ga ik mijn mond maar eens dicht houden.
pi_53239086
Ik kon het proberen
Saartje
pi_53239275
Maneki, wat rot dat je weer zoveel pijn hebt .
Een collega van mij heeft een tijdje zo'n kussen gebruikt en ik vond er laatst een op de locatie waar ik werk, maar volgens mij was dat een kindermaatje, want mn billen pasten er niet zo goed op (zat niet lekker...). Maar op zich denk ik best een prettig ding.
Haha, in onderhandeling met BE over de naam, tsss.

BE, niets verklappen hoor... you can do it!

Gisteren mn zitzak maar weer eens van zolder getrokken, die zit eigenlijk ook best wel lekker. Tip: wel eerst uitgebreid gaan plassen, zorgen dat je drinken en dergelijken bij de hand hebt en dat er op een gegeven moment hulptroepen komen om je uit de zak te hijsen, haha. Maar verder... zit t lekker hoor (of het ook ergonomisch verantwoord is enzo dat vraag ik me dan enigzins af, maar ik vond het lekker met mn zere rug).

Ik meldt me bij deze weer voor vandaag. Gisteravond even dipje. Baalde van het ziek zijn en dan ook niet kunnen slapen en vast een scheutje hormonen enzo. Blegh . Maar uiteindelijk toch redelijk geslapen vannacht en het begint erop te lijken dat ik ga winnen van mn verkoudheid (hopelijk juich ik niet te vroeg...)
Fake it till you make it...
pi_53239358
Zo. Een beetje bijgelezen, ik hoop dat ik alles zo'n beetje gevolgd heb: Lishe, wat fijn dat Lena weer thuis is! Wat een schrik zeg.

Maneki, het lijkt me echt kloterig om zoveel pijn te hebben. Ik had gisteren wel van het vele lopen op een gegeven moment pijn, maar dat is nu ook gelukkig weer weggetrokken.

Miss_Sly had ik in het andere topic al gefeliciteerd en volgens mij waren er niet meer nieuwe zwangeren, maar mocht ik er eentje over het hoofd hebben gezien: gefeliciteerd! Het is leuk

Wij waren een weekendje Parijs en het was verschrikkelijk Wel leuke dingen gedaan en heerlijk gegeten enzo, maar een salade met Fourme d'Ambert, tja, is dat au lait cru, maak er maar een salade met tomaten van . Op zich ging lopen wel, maar na lopen, moest ik toch ook weer een tijd zitten want dan ging mijn buik zo'n pijn doen Mensenlief, niet normaal meer. Gelukkig vond de kleine het allemaal wel prima geloof ik, alleen achteruitrijden met de Thalys was wat minder, want toen was er wel heel veel schopactiviteit

Tja, en het hotel Er gaat vandaag nog een mailtje naar Bongo dat het wellicht een idee is om het hotel te schrappen gezien de armetierige staat waarin het hotel zich verkeerde. Ok, je weet van te voren dat de verhaaltjes die geschreven worden onzin zijn, maar dit was toch niet echt te verwachten Ik ben heel blij dat wij onze ceremoniemeesters niet een Bongo weekendje Parijs hebben gegeven, want dit was echt erg sneu
pi_53240020
Hotelletjes in Parijs... tja ik kan erover meepraten Pruk. Ik vind het dan juist meer om te lachen..

Heb je het verder wel een beetje naar je zin gehad??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 17 september 2007 @ 11:55:44 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53240186
Net een weekendje Texel geboekt voor in November. Nog een keertje samen even lekker weg. Op een Landal Greenpark dus 's avonds gewoon lekker kneuteren bij de Open Haard en overdag lekker stukken fietsen enzo.

Was toevallig nog een aanbieding ook in het weekend dat wij wilden, 99 euro voor 3 nachten. Komt natuurlijk nog wel het eea bij, maar goed, op zich niet duur dus.
pi_53240403
Hotelletjes is parijs kan beter lekker een ibiza of mecure nemen dan weet je wat je krijgt vervelend van de pruk, maar hopenlijk wel genoten!

oh lekker BE gewoon nog ff weg, lekkr knuss!

Lekker dat Lena naar huis mag
pi_53240461
Klinkt goed BE .
pi_53240489
quote:
Op zondag 16 september 2007 21:54 schreef Lishe het volgende:
Even een update! En wat voor 1!!!!!

De uitslagen zijn gedubbelcheckt, en als het goed is mag Lena morgen naar huis!!!! !
Fijn!!!!
Variety is the spice of life
pi_53240542
Wat een goed bericht Lishe!! Een hele opluchting

Hestria, had jij vandaag niet een echo?.. Veel plezier en succes gewenst in elk geval!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_53240569
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:47 schreef Ticootje het volgende:
Hotelletjes in Parijs... tja ik kan erover meepraten Pruk. Ik vind het dan juist meer om te lachen..

Heb je het verder wel een beetje naar je zin gehad??
Nou, het stomme is, we hadden eerst mijn ouders, schoonouders enzo allemaal gevraagd om in onze plaats te gaan omdat het voor mij eigenlijk gewoon te druk zou zijn, maar als wij allebei al met een zere rug uit bed komen, dan was het voo rmijn pa helemaal erg geweest (die heeft een hernia ).
Kijk, we kregen het voor ons trouwen dit weekendje, maar dat wil nog niet zeggen dat we graag slapen in een bed van 1.20 bij 1.80 ofzo!
Fijn, dat ze aangeven dat er een douche/badcombinatie is, maar als je de douche niet op kan hangen en er geen badstop is, moet je dan met een washandje water uit het toilet halen?
Zelfs als ik zelf een hotelletje geboekt had, had ik een beter hotel gehad, maar dan wel voordeliger (want zo'n bon is volgens mij iets van 180 euro ofzo). De kwaliteit van dit hotelletje was zo triest, daar had een 60-euro-per-nacht-hotelletje een 5 sterren hotel bij geleken
pi_53240588
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:05 schreef Anitra het volgende:
Hotelletjes is parijs kan beter lekker een ibiza of mecure nemen dan weet je wat je krijgt vervelend van de pruk, maar hopenlijk wel genoten!

oh lekker BE gewoon nog ff weg, lekkr knuss!

Lekker dat Lena naar huis mag
Ja, maar die doen niet mee aan die bon Je hebt maar een beperkt aantal hotels waar je uit kan kiezen. Ik denk trouwens niet dat Bongo hier iets aan kan doen en dat als ze dit weten meteen dit hotel van de lijst gooien
pi_53240619
Lishe, wat fijn
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_53240646
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
Net een weekendje Texel geboekt voor in November. Nog een keertje samen even lekker weg. Op een Landal Greenpark dus 's avonds gewoon lekker kneuteren bij de Open Haard en overdag lekker stukken fietsen enzo.

Was toevallig nog een aanbieding ook in het weekend dat wij wilden, 99 euro voor 3 nachten. Komt natuurlijk nog wel het eea bij, maar goed, op zich niet duur dus.
Kijk, dit klinkt toch veel aantrekkelijker dan Parijs Gewoon weten dat je in een fatsoenlijk bed slaapt! Een voordeel wat dit weekendje me heeft opgeleverd: we gaan binnenkort nog een keertje een luxe hotelletje in NL pakken om het goed te maken
pi_53241699
Lishe wat fijn

Maneki, dat klinkt niet best Kan het ook nog 'terugschieten' of is dat niet waarschijnlijk?

BE, misschien kun je je fysio vragen of hij ook een paar oefeningen voor je heeft die je kunt doen. Die kreeg ik namelijk mee zowel de vorige zwangerschap als deze keer en het helpt me echt heel erg. Omdat je de boel dagelijks soepel houdt ofzo. Ik heb dus ook dat als ik ga liggen ik erg veel pijn krijg. Maar dan ga ik braaf m'n oefeningen doen en wordt het echt minder Omdraaien gaat dan ook iets beter.

En Pruk, wat jammer dat je weekendje zo tegen viel. Maar zo'n compensatie-weekendje is dan wel weer positief natuurlijk
pi_53241791
Lishe wat heerlijk dat jullie lekker weer thuis mogen genieten van jullie verse lieve meis!! stoere dame al hoor
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_53242102
Ik zit gewoon nog lekker op mijn roze wolk, nergens last van

Vanochtend even het ziekenhuis gebeld om het te melden. Meteen een afspraak gemaakt voor de 8 weken-echo: 12 oktober!
Ik vroeg of ze niet ook nog een test wilden doen in het ziekenhuis, omdat die thuistesten toch vast niet alles waren, en ze zei: die testen zijn gewoon helemaal betrouwbaar, dus dat hoeft niet.
Vond ik wel een fijne geruststelling, want hoe langer het geleden is dat ik die test heb gedaan, hoe meer ik me verbaas over de enorme impact van zo'n klein dingetje...en ga ik twijfelen of het allemaal wel klopt...misschien morgen nog maar even een testje doen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 17 september 2007 @ 13:19:52 #225
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_53242126
Jippie Lena! Fijn Lishe, lekker thuis met je hele gezin. Geniet er maar van.

Miss Sly!
Fantastisch joh!!! Gefeliciteerd.

[ Bericht 4% gewijzigd door renzell op 17-09-2007 13:32:11 ]
pi_53242189
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:18 schreef miss_sly het volgende:

Vanochtend even het ziekenhuis gebeld om het te melden. Meteen een afspraak gemaakt voor de 8 weken-echo: 12 oktober!
Ik vroeg of ze niet ook nog een test wilden doen in het ziekenhuis, omdat die thuistesten toch vast niet alles waren, en ze zei: die testen zijn gewoon helemaal betrouwbaar, dus dat hoeft niet.
Vond ik wel een fijne geruststelling, want hoe langer het geleden is dat ik die test heb gedaan, hoe meer ik me verbaas over de enorme impact van zo'n klein dingetje...en ga ik twijfelen of het allemaal wel klopt...misschien morgen nog maar even een testje doen
Haha, nou dan doe je toch nog een testje. Koop een predictor, die blijft lang goed, dan kan je voor de zekerheid nog een paar keer terugkijken.
  maandag 17 september 2007 @ 13:24:28 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53242231
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:18 schreef miss_sly het volgende:

Ik wilde al gaan vragen of je al nog een keer getest had.
Ik heb er uiteindelijk 3 of 4 gedaan toen, gewoon even die bevestiging zoeken.
12 oktober is al lekker snel!

piglet, ik heb idd ook wel oefeningen en die helpen wel iets, maar 1 ervan is je knieeen zo ver mogelijk optrekken en dat wordt al steeds lastiger. Eigenlijk moet ik even op de grond gaan liggen voor die oefeningen, dat gaat beter dan in bed, maar dat vergeet ik dan weer etc. etc.
Ik zal ze wel braver bij gaan houden straks, maar het moet nu echt wel weer even los. Als ik mijn bekkenbodem-oefeningen doe (jaja, ook die doe ik af en toe) dan doet mijn stuitje ook zeer dus hij moet maar even rammelen daar beneden.
pi_53242631
Hahahaha, Miss-Sly, zo herkenbaar. Ik vroeg, zelfs met een megabuik, nog aan mijn man: 'maar het ķs toch wel zo, he?'
Variety is the spice of life
pi_53242722
oh, BE, dat omdraaien n bed (of liever gezegd: het NIET KUNNEN omdraaien in bed ) is zo herkenbaar van de zwangerschap van Amber. Ik moest me altijd half optrekken aan Peter en aan de spijlen van het hoofdeind en weet ik het wat voor capriolen ik uit moest halen . Gelukkig was het vrijwel direct na de bevalling over (toen kon ik me nog 6 weken lang niet omdraaien in bed, maar dat was vanwege de KS, maar van heuepen/bekken geen last meer)
Maar goed, daar heb je nu niks aan Succes ermee

miss-sly! Wat goed Gefeliciteerd zeg!
pi_53242885
Pruk, ik ben vorig jaar naar Parijs geweest met mijn man en kind en wij hadden ook via een Nederlandse site een hotel geboekt in 1 van de buitenwijken maar mensen wat een krot. De bedden waren zo stoffig, in het kinderledikant zat een brandgat (alsof een peuter rookt), de ramen konden niet open dus muffig etc. Nou zal ik uberhaupt niet zo snel meer naar Parijs gaan, is gewoon niet mijn stad/land maar ook naar andere steden zal ik gewoon puur alleen de vlucht er heen boeken en dan zie ik daar wel waar ik terecht kan, gewoon een hotel binnen lopen dat er goed uitziet, een kamer kunnen bezichtigen die beschikbaar is en dan bepalen of ik daar wel een weekend wil vertoeven.

Nijna, vreselijk he dat ziek zijn. Jij ook beterschap.

En BE, Maneki, NIijna ook zo een pijn aan de rug allemaal. Ik loop dus 2 x per week bij de fysio voor mijn rug maar heb deze week al weer afgezegt omdat ik die man niet aan ga steken met een griepje. Ik heb toch echt vooral veel pijn links bij mijn bekken/bil en dat trekt door naar mijn bovenbeen en mijn onderrug.

Nog maar 6 weken dan mag ik met verlof, jiepie! Legitiem thuis zijn en lekker rustig aan doen.
pi_53242953
1 van de symptomen van zwanger zijn: JE BENT EEN VERGIET

Dus Lishe ik wou nog even zeggen dat het erg fijn is dat je kleine prinsesje weer mee naar huis mag. Lekker een welcome home party met bubbels en mooie kleertjes en nog extra kraamzorg om jullie allebei te verwennen.

Miss Sly, 12 oktober is het zo natuurlijk. Gek he om 's morgens wakker te worden en dan te denken; he ik ben zwanger! Ik heb tegen over ons bed een spiegeldeur van de kledingkast en zodra ik op sta, moet ik altijd even naar die dikke buik kijken, zo van zit ie er nog wel.

Niemand vergeten toch?
  maandag 17 september 2007 @ 13:56:02 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53243002
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:44 schreef LadyS het volgende:
oh, BE, dat omdraaien n bed (of liever gezegd: het NIET KUNNEN omdraaien in bed ) is zo herkenbaar van de zwangerschap van Amber. Ik moest me altijd half optrekken aan Peter en aan de spijlen van het hoofdeind en weet ik het wat voor capriolen ik uit moest halen . Gelukkig was het vrijwel direct na de bevalling over (toen kon ik me nog 6 weken lang niet omdraaien in bed, maar dat was vanwege de KS, maar van heuepen/bekken geen last meer)
Maar goed, daar heb je nu niks aan Succes ermee

miss-sly! Wat goed Gefeliciteerd zeg!
Kijk, dat zijn de betere berichten.
Dit is ook het enige waarvan ik echt denk 'is het al zover', ik zat gisteren al geintjes te maken over dat ik zo'n handvat aan het plafond wilde om mezelf overeind te hijsen.
pi_53243129
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dit is ook het enige waarvan ik echt denk 'is het al zover', ik zat gisteren al geintjes te maken over dat ik zo'n handvat aan het plafond wilde om mezelf overeind te hijsen.
Nou ik heb echt 1000 maal gewenst dat ik zo'n ding had! Zeker met een KS uit bed komen is heel lastig!
In het ziekenhuis heb je zo'n handig driehoekje maar toen ik thuis was heb ik echt gewenst dat ik weer in het ziekenhuis lag, alleen daarom.

En aan het eind van de zwangerschap moest ik ook echt eerst uit bed stappen wilde ik me kunnen omdraaien. Het regelmatig Sander wakker gemaakt van: kan je me even helpen.
pi_53243186
miss_sly, volgens mij ben ik helemaal vergeten te jompelen voor jouw geweldige nieuws
En ik heb deze keer ook weer een stuk of 4 testen gedaan Je onzekerheid is dus erg herkenbaar. Wat let je om alle verschillende merken testen nu eens uit te proberen

Ah BE, je bent gewoon niet zo netjes met je oefeningen bijhouden, dat is het Nee hoor, wat jij beschrijft is toch al weer een tikje heftiger dan hoe het bij mij is. Balen joh.
Ik doe de oefeningen gewoon in bed. Ik weet wel dat op de grond beter is, maar in bed doe ik ze tenminste
Die van je knieėn zo hoog mogelijk optrekken ken ik trouwens niet. Maar ver zou ik niet komen op het moment nee
pi_53243257
Zo'n papegaai is ook bij de thuiszorg te huren/lenen. Ik heb toen na mijn operatie er ook eentje gehad en dat was erg fijn. Onthouden dus
pi_53243586
Ik heb in Parijs ook wel een paar keer in gribushotelletjes gezeten, maar aangezien we daar alleen waren om te slapen, vond ik dat niet zo'n probleem. Ik herken wel de bad-douchecombi van Pruk; volgens mij heb ik in hetzelfde hotel gezeten

Mag ik trouwens in de OP, of is dat te vroeg, of hoe werkt dat?
Volgens internet uitgerekende datum 21 mei en het wordt een officiele fok-baby van mij en het_fokschaap

en ik ga dus ook lekker nog extra testen, is dus helemaal niet raar
pi_53244050
nee msis_sly, dat is heel normaal. En anders heb ik me datzelf in ieder geval voorgehouden.

Ik heb sowieso de eerste dag twee keer getest omdat ik het simpelweg niet kon geloven en ik zeker wilde weten dat het niet aan de test lag en de donderdag nog een keer omdat ik het nog steeds eigenlijk niet kon geloven. En nu ben ik 20 weken zwanger en om nou te zeggen dat ik het echt geloof
  maandag 17 september 2007 @ 14:47:17 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53244171
Nee hoor, is helemaal niet raar! Leef je uit!
Ik ga je in de OP plakken hoor! Niks te vroeg!
pi_53244267
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:55 schreef Brighteyes het volgende:

Das toevallig ! Wij ook ! Ook kneuter de kneuter met de flensjes naar Texel ! Hun eerste vakantie
Ik zie je in het zwembad !

(wij gaan naar de Vogelmient, 30 nov.t/m 7 dec)
  maandag 17 september 2007 @ 15:01:16 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53244544
Helaas..., toch niet! Wij gaan naar de Sluftervallei, weekend van 9 november.
pi_53244546
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nee hoor, is helemaal niet raar! Leef je uit!
Ik ga je in de OP plakken hoor! Niks te vroeg!
Ik moet er even van slikken. Staan we zomaar in het rijtje
pi_53244586
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En zo is de eerste mei uitgerekende een feit...
  maandag 17 september 2007 @ 15:03:33 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53244600
Goed hč!
Alsof dit echter is dan de test, maar toch... het staat er maar mooi wel!
pi_53244859
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Goed hč!
Alsof dit echter is dan de test, maar toch... het staat er maar mooi wel!
Dank je
En vanavond nog eens een testje, gewoon voor het gevoel
  maandag 17 september 2007 @ 15:27:17 #245
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53245159
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En Pruk al 20 weken!!!

Lena, fijn dat je naar huis mag.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ōk wir.
pi_53245240
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Sterker nog: tijdens de bevalling had ik er ook al geen last meer van. Kon gewoon de pershouding aannemen. Dat lukte eerst niet
pi_53246696
Miss-Sly je klinkt zo blij. Ik vind het echt super voor je. En meerdere keer testen is niet raar. Ik hoor dat heel vaak om me heen.

Maneki, wat doe je nou Dat is balen dat je nu ineens weer met die bekken zit. Sterkte

Ik zit er ook over te denken om een bal aan te schaffen, want ik heb ook s'avonds heel vaak dat ik niet weet hoe te zitten. Gek genoeg s'nachts weinig last, waarschijnlijk omdat ik zo'n heel lang kussen naast me heb liggen en daar mijn ene been over gooi. Dat ding geeft ligt ook een beetje onder mijn buik en we hebben zo'n orthopedisch matras. Dat is echt de beste aankoop geweest die we ooit hebben kunnen doen.

Ben aan het schilderen, een leuke muurschilderij. Maar tjee wat valt dat tegen zeg. Ben nog lang niet op de helft, en ik heb echt heel veel pijn in buik en heupen. Dus ben nu maar gestopt. Ga wel even boodschapjes doen, even die benen bewegen.

Pruk, wat jammer van je weekendje Parijs.
  maandag 17 september 2007 @ 17:07:18 #248
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_53247698
Be wat een heerlijk vooruitzicht nog ff weg. Maar hmm die lange fietstochten ga je dat nog redden dan. Daar in tegen de heerlijke avonden bij de openhaard heerlijk.

Miss sly
Hier ook iedere keer de onzekerheid of het wel echt zo was ondanks de vreselijke misselijkheid. TOch de spanning toen moeders voor moeders de test kwam doen. Brr stel je voor dat het dan toch niet zo was. Gelukkig was het wel zo.

Oja vlak na Mara haar bevalling was de rugpijn idd over alleen had ik mijn stuitje gebrokem of gekneusd en dat deed dan weer heel zeer. Maar goed het feit dat ik me gewoon kon omdraaien zonder de pijn in mijn heupen was fijn. En de pijn in mijn stuit wende vanzelf wel.

Lewis wat ben je voor een muurschildering aan het maken of wil je dat nog niet verklappen.?
pi_53247776
Liesje wat enorm fijn
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_53248139
(Hee progje )

Ik ben even bij Lishe geweest, ze is zo blij! Haar mooie lieve knappe meisje weer thuis en ze doet het zo goed!
Ze zag er echt heel goed uit, lekkere wangen en zo wakker

en ik flapte er door mijn traantjes heen zomaar het geslacht van onze Punkie uit...
pi_53249779
quote:
Op maandag 17 september 2007 17:28 schreef DeLiedje het volgende:
(Hee progje )

Ik ben even bij Lishe geweest, ze is zo blij! Haar mooie lieve knappe meisje weer thuis en ze doet het zo goed!
Ze zag er echt heel goed uit, lekkere wangen en zo wakker

en ik flapte er door mijn traantjes heen zomaar het geslacht van onze Punkie uit...
hihi ik ga liesje omkopen

wat ben ik blij dat ze weer gezond thuis is

geef ze allemaal maar even een dikke knuffel van mij

gaat met jou ook alles goed?
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 17 september 2007 @ 19:11:21 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53250757
Wat fijn dat ze thuis is en het zo goed doet!

klein_spookje, ik heb geen idee of fietsen nog gaat, maar daar richt ik me maar even op, wandelen gaat hem sowieso niet worden denk ik.
Vorige maand tijdens dat congres hadden we ook een beach party en dat was toch even een tikje zwaarder om die buik heen en weer te zwiepen terwijl je door het zand ploetert.

Lewis, ik kan je zo'n bal echt aanraden, en als je tot morgen of overmorgen hebt kan ik je ook vertellen hoe dat kussen is.
pi_53251725
Ik ga even gymmen, alvast welterusten, want ik denk dat ik daarna in 1 streep door ga naar mn bed
pi_53252216
Vandaag de 20-weken echo gehad. Mooi kindje in beeld. Toevallig was de echomevrouw er schijnbaar vrijdag ook bij geweest bij de paramedische hogeschool . Moest wel lachen maar ze kon me wel precies vertellen wat ze als taak hadden. Tot over 4 weken zei ze nog. Kindje doet het erg goed en ligt prima op schema met de laatste uitgerekende datum (datum die naar voren kwam uit de 11 weken echo) 4 februari. Maar ik laat het lekker die paar dagen later staan. Alles staat nu mooi op dvd om nog eens terug te kijken. En één fototje meegekregen van het gezicht, het profiel. Een heel mooi kindje.
pi_53252304
Dat klinkt super allemaal Randa_v! Gefeliciteerd met de goede uitslag!
Ik dacht dat Hestria vandaag een echo had, heb haar waarschijnlijk met jou verward.
  maandag 17 september 2007 @ 20:04:26 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53252408
Fijn dat alles in orde was Randa!
pi_53252695
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:02 schreef lcicle het volgende:
Dat klinkt super allemaal Randa_v! Gefeliciteerd met de goede uitslag!
Ik dacht dat Hestria vandaag een echo had, heb haar waarschijnlijk met jou verward.
Hestria moet ook binnenkort.
quote:
Op donderdag 13 september 2007 17:10 schreef hestria het volgende:
daarom ben ik ook zo blij met die extra echo's, met 3 echo's moeten we het toch wel kunnen zien he!
nog maar 5 daagjes en dan mogen we weer even spieken, kan niet wachten.
pi_53252796
Oh zie je! Valt het toch nog mee met die zwangerschapshormonen
pi_53254385
Ik mag ook vrijdag weer

Ik moet nog steeds mijn laatste echootje even laten zien, die is zo mooi

[ Bericht 28% gewijzigd door Pruk op 17-09-2007 21:04:19 ]
pi_53255381
pruk wat mooi

randa fijn dat alles goed was
mama van 3 kids!
  maandag 17 september 2007 @ 21:23:50 #261
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_53255447
Wat zijn we trots!
En zo ontzettend blij!

Onze dappere heldin is thuis! THUIS!

Ik kom hier snel weer bijlezen, maar nu kruip ik nog even een paar dagen terug op mijn wolk. (Met hier en daar een bui, de schrik zit er nog goed in.)
Uiteindelijk bleek het een enterovirus te zijn, dat is een infectie aan de darmpjes ofzo. 4 oktober volgt er een nacontrole, en dan kunnen we onze vragenlijst afvuren, nu waren we alleen maar blij.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 17 september 2007 @ 21:51:33 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53256391
Groot gelijk!
Hup terug op die wolk jullie!

Pruk, mooi!
  dinsdag 18 september 2007 @ 08:44:59 #263
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_53263172
Lishe, ik ben zooo blij voor jullie. Geniet heerlijk van jullie meiden nu ze allebei thuis zijn. En blijf lekker lang op je roze wolk zitten.

Be, heerlijk alleen al het vooruitzicht toch dat je straks nog een weekend weggaat. Ookal ga je niets doen dan alleeen maar luieren heerlijk genieten en eten.

Wat een mooie echo's zeg super om te zien!

Wij zijn al uit de veren gaan ff cultuursnuiven in den haag. Ga met dochter lief eens kijken naar de goude koets en ff snel schoenen kopen als ik daar toch ben.
pi_53265744
Lishe, wat heerlijk dat jullie weer lekker thuis zijn met zn allen .

Randa, klinkt goed !

Pruk, mooi .

Bij deze meldt ik mij weer, lekker op mn gemakkie mn bed uit gekomen.
Gym liep gisteren bijna een uur uit . Maar goed, ik denk wel dat we er inmiddels klaar voor zijn zo. Nu graag de snot nog weg, mn keelpijn is over en mn stem is een stuk beter, maar nu zit mn kop weer vol snot.
pi_53265776
Leuk Lishe!
Wanneer komen de foto's van jouw twee mooie dochters?
pi_53266114
Bass-Miss, laat die lui eerst eens even genieten van het feit dat ze nu lekker thuis zijn . Nieuwsgierig aagje
  dinsdag 18 september 2007 @ 12:17:05 #268
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_53267452
Mijn absolute kippenvel-moment van vandaag is toen ik net na Xtracer te hebben gesproken Lishe aan de lijn kreeg. Ze zei alleen maar: "Ze is thuis."

Jongens, wat ben ik blij dat ze thuis is en dat alles goed afgelopen is. Maar ik heb nog steeds kippenvel en voel nog steeds tranen branden (van blijdschap nu). En nu hup die roze wolk op!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_53267861
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:34 schreef progje het volgende:

gaat met jou ook alles goed?
Ja! Ik voel me echt goed... Ik heb s'avonds en s'nachts wel echt last van mn bekken, maar ik ben zo trots en blij... en ach het hoort er een beetje bij he?
Maar zo bezig zijn (samen) met het kamertje, alle spulletjes kopen die nodig zijn, kleine kleertjes heerlijk!

Tot gauw?
  dinsdag 18 september 2007 @ 12:47:17 #270
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_53268058
Lishe en Xtracer wat onwijs fijn dat alles goed is en dat ze thuis is !

Miss-Sly! Gefeliciteerd meis, super gewoon!!

Sorry voor iedereen die ik vergeten ben!
pi_53268702
Lishe, wat fijn dat Lena weer thuis is. Nu kan het genieten (weer) beginnen!

Mis_sly gefeliciteerd!

Nanalune, (weer) welkom in dit topic. Ik post hier nog niet zo lang maar voelde me vrij snel thuis. Gewoon lekker meepraten met discussies en je verhaal hier lekker posten.

Wat een mooie, duidelijke echo's allemaal.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:19:26 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53268883
Icicle, hoe laat mag jij voor de echo?
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:24:56 #273
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53269012
Lishe, wat fijn!

Ik heb net een zwaaiend kindje gezien 10 vingers geteld, maag en blaas zijn goed gevuld, drinken, de hik.. Alles ziet er helemaal prima uit uitslag van de combinatietest was helemaal goed, dus laten we verder dan maar gewoon het vertrouwen houden dat 't allemaal goed gaat

Uitgerekende datum is wel iets aangepast naar 31 maart, maar laat maar lekker zo staan.

Best stom trouwens.. voorheen snapte ik dat geharrewar over die datum allemaal niet zo (juist omdat 't bij bijna tot op de minuut bekend was), maar nu heb ik het zelf ook Ik vind 't wel heel grappig om nu een 'gewone' zwangerschap mee te maken en te merken dat er echt verschillen zijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:26:56 #274
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_53269059
E.T. ik sta hier nog steeds perplex van jullie wondertje.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_53269063
ET, krijgen we nog foto's te zien??
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:41:08 #276
3011 E.T.
pi_53269409
Ik heb geen scanner en foto van echo-foto's wordt nooit zo mooi duidelijk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:41:46 #277
3011 E.T.
pi_53269429
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:26 schreef dutchie het volgende:

wat dacht je van wijzelf?
pi_53269578
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:26 schreef dutchie het volgende:
Ik ook, echt zo ongelofelijk zo'n wondertje
Was toch wel de grote verrassing, dat nieuws!
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:48:52 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53269620
Wat fijn dat alles goed was E.T.!
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:05:02 #280
3011 E.T.
pi_53270061
Ik vind het zelf ook nog steeds zo onwerkelijk
Ik heb niet gewoon te veel gesnoept de laatste tijd, maar er zit gewoon een echt babietje in m'n buik
Gewoon, zomaar.. kadootje

En vanmorgen ook, Saskia naast me op de tafel liggen, ondertussen de vk de oren van het hoofd vragen 'waarom doe je op die knop drukken?' 'waarom is dat een bal?'
ik lag echt overal van te genieten Kinderen, Man (die er ontroerd bij stond), kindje in m'n buik dat 't zo goed doet..

in een discussie over krijgen/nemen kan ik nu met recht zeggen dat ik dit kindje zomaar gekregen heb
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:09:02 #281
156412 hestria
erg gastvrij
pi_53270162
Ook hier net de echo gehad! alles was erg netjes, alles deed wat het moest doen en de mevr van de echo heeft alles! uitgelegt geloof dat we wel een uur of/zo binnen waren , duidelijk de vier kamertjes van het hartje gezien en de aorta enz, de blaas, de hersenen, de lipjes, eigenlijk alles!
O ja en hij heeft een wip neusje! net zo als miesje erg leuk om dat nu al te zien. eigenlijk allemaal heel heel heel erg leuk! Heb wel 7 foto's gekregen! En we weten wat het word..... maar dat mogen julie raden zodra manlief de echo's heeft ingescant Ik ben in ieder geval erg blij!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_53270223
Nou Hestria als ik je stukje zo lees hoef ik niet te raden hoor of te wachten tot je man ze ingescand heeft
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_53270227
Het geslacht staat in je enthousiaste bericht hestria

E.T. en hestria, beide gefeliciteerd met de goede uitslag! Zoiets is toch prachtig om te zien altijd.. Dat alles goed is met je kindje Geniet er lekker van! Jullie klinken zo heerlijk verliefd.

Brighteyes, ik mag zometeen, om 15.00 uur voor de studie echo bij de Fontys Hogeschool
pi_53270258
Ik wilde het niet zeggen
quote:
O ja en hij heeft een wip neusje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53270321
hihi hestria. maar fijn dat 't er zo goed uitzag allemaal!
ET & swets ook gefeliciteerd met die mooie echo, super!
pruk, ook goede echo-berichten las ik, en een plįįtje hoor, die echo!
en Lishe, hoera voor Leentje!
icicle, succes zometeen!
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:16:24 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53270340
Hopen dat je ook zo'n lange echo als Randa krijgt dan Icicle!

Mag ik ook nog meeraden Hestria?
Fijn dat alles goed was trouwens!
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:19:58 #287
156412 hestria
erg gastvrij
pi_53270414
oeps, kennelijk iets te fanatiek . Nou ja ben ook helemaal in de zevende hemel, het liefst zou ik naar de winkel rennen om gelijk pakjes en dingetjes te halen, maar heb manlief belooft om nog even te wachten tot we met vakantie gaan, dan gaan we een dagje shoppen in lelystad dus dan kunnen we heerlijk gaan kijken bij al die kleertjes! Tjonge word helemaal gek van mezelf, loop hier zo onderhand heel het huis door te stuiteren van verliefdheid.
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:22:47 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53270480
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:19 schreef hestria het volgende:
oeps, kennelijk iets te fanatiek . Nou ja ben ook helemaal in de zevende hemel, het liefst zou ik naar de winkel rennen om gelijk pakjes en dingetjes te halen, maar heb manlief belooft om nog even te wachten tot we met vakantie gaan, dan gaan we een dagje shoppen in lelystad dus dan kunnen we heerlijk gaan kijken bij al die kleertjes!
Lekker toch! Lekker zo hoog op die blauwe wolk blijven zitten hoor!
pi_53270564
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:19 schreef hestria het volgende:
oeps, kennelijk iets te fanatiek . Nou ja ben ook helemaal in de zevende hemel, het liefst zou ik naar de winkel rennen om gelijk pakjes en dingetjes te halen, maar heb manlief belooft om nog even te wachten tot we met vakantie gaan, dan gaan we een dagje shoppen in lelystad dus dan kunnen we heerlijk gaan kijken bij al die kleertjes! Tjonge word helemaal gek van mezelf, loop hier zo onderhand heel het huis door te stuiteren van verliefdheid.
Lekker stuiteren hoor, geweldig toch
pi_53270634
Stuiter maar lekker door de woonkamer hoor op je grote blauwe wolk. Nu is alles geoorloofd. Ik heb geloof ik ook twee dagen gestuiterd omdat we een meis kregen. Voorgevoel was helemaal juist...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:34:12 #291
156412 hestria
erg gastvrij
pi_53270745
ja hier ook voorgevoel, ik (miesje trouwens ook, die heeft het constant over broertje) dachten dat het een jongen was, maar manlief dacht dat het een meisje was. Overigens was manliefs eerste reactie "nu kan ik een racebaan kopen" ook hij is helemaal blij. is ook wel erg leuk om van ieder 1 te hebben he? alhoewel ik nu al die lieve schattige jurkjes niet meer nodig heb, ga er nog wel een aantal bewaren, vind het zonde om het allemaal weg te doen/geven.
pi_53270962
Hestria, wat fijn dat de echo zo leuk was. En leuk om het geslacht al te weten
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_53271088
Wat een heerlijke verspreking hestria en wat klink je dolgelukkig!

Ik vind het echt super om te zien hoe een ET nu verteld over deze zwangerschap, echt, super!
  dinsdag 18 september 2007 @ 15:02:56 #294
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53271539
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:24 schreef E.T. het volgende:
Best stom trouwens.. voorheen snapte ik dat geharrewar over die datum allemaal niet zo (juist omdat 't bij bijna tot op de minuut bekend was), maar nu heb ik het zelf ook Ik vind 't wel heel grappig om nu een 'gewone' zwangerschap mee te maken en te merken dat er echt verschillen zijn

En ik zou heel graag eens een zwangerschap van begin tot eind meemaken. Het 'spannende' gedeelte... Ik ben heel blij met ons lot hoor. Begrijp me niet verkeerd maar van een planning is gewoon niet te spreken. En achteraf heeft het me best een klap gegeven dat Brent gewoon ver overdragen was. Ik moet er niet aan denken dat het verkeerd had kunnen gaan...

Pruk, lieve echo. Heel duidelijk ook Nieuwe buikfoto! Nu we weten wat erin zit wil ik de buitenkant ook kunnen beoordelen

Hestria, beetje hyper? zoveel herkenning hier soms. Heerlijk!
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 18 september 2007 @ 15:27:39 #295
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53272048
Lishe wat heerlijk!

Et!

Hestria, wat leuk, een hij erbij!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53272903
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:02 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

En ik zou heel graag eens een zwangerschap van begin tot eind meemaken. Het 'spannende' gedeelte... Ik ben heel blij met ons lot hoor. Begrijp me niet verkeerd maar van een planning is gewoon niet te spreken. En achteraf heeft het me best een klap gegeven dat Brent gewoon ver overdragen was. Ik moet er niet aan denken dat het verkeerd had kunnen gaan...

Pruk, lieve echo. Heel duidelijk ook Nieuwe buikfoto! Nu we weten wat erin zit wil ik de buitenkant ook kunnen beoordelen

Hestria, beetje hyper? zoveel herkenning hier soms. Heerlijk!
Als het goed is kom ik binnenkort die kant op, dan wil ik gewoon Brent van dichtbij zien en moeten we gewoon afspreken
pi_53273921
Ik heb gisteren nog maar eens gebeld met mijn zorgverzekering met de vraag "joh wanneer komt mijn kraampakket?". Nou dat kon de beste man me niet vertellen dus na 10 minuten in de wacht te hebben gehanden kreeg ik eindelijk mijn antwoord. Met 32 weken zwangerschap. Nou ben ik vandaag 28 weken 3 dagen zwanger (dat is geen 32 weken toch???) en 3 x raden wat er net wordt afgeleverd; juist het kraampakket. Wie heeft er nou last van zwangerschapsdementie??
pi_53287163
Vanavond nog maar een keer getest, en hij was nog steeds positief
Zou het dan toch echt waar zijn?
pi_53287207
Echt wel miss sly
Geweldig he
pi_53287293
Ja, geweldig
en nog steeds niet te bevatten, zeker niet nu ik zo in mijn eentje op de bank zit, schaap (vriendje) zit in Praag dus ik moet het mezelf nu telkens weer vertellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')