abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53242189
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:18 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit gewoon nog lekker op mijn roze wolk, nergens last van

Vanochtend even het ziekenhuis gebeld om het te melden. Meteen een afspraak gemaakt voor de 8 weken-echo: 12 oktober!
Ik vroeg of ze niet ook nog een test wilden doen in het ziekenhuis, omdat die thuistesten toch vast niet alles waren, en ze zei: die testen zijn gewoon helemaal betrouwbaar, dus dat hoeft niet.
Vond ik wel een fijne geruststelling, want hoe langer het geleden is dat ik die test heb gedaan, hoe meer ik me verbaas over de enorme impact van zo'n klein dingetje...en ga ik twijfelen of het allemaal wel klopt...misschien morgen nog maar even een testje doen
Haha, nou dan doe je toch nog een testje. Koop een predictor, die blijft lang goed, dan kan je voor de zekerheid nog een paar keer terugkijken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 17 september 2007 @ 13:24:28 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53242231
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:18 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit gewoon nog lekker op mijn roze wolk, nergens last van

Vanochtend even het ziekenhuis gebeld om het te melden. Meteen een afspraak gemaakt voor de 8 weken-echo: 12 oktober!
Ik vroeg of ze niet ook nog een test wilden doen in het ziekenhuis, omdat die thuistesten toch vast niet alles waren, en ze zei: die testen zijn gewoon helemaal betrouwbaar, dus dat hoeft niet.
Vond ik wel een fijne geruststelling, want hoe langer het geleden is dat ik die test heb gedaan, hoe meer ik me verbaas over de enorme impact van zo'n klein dingetje...en ga ik twijfelen of het allemaal wel klopt...misschien morgen nog maar even een testje doen
Ik wilde al gaan vragen of je al nog een keer getest had.
Ik heb er uiteindelijk 3 of 4 gedaan toen, gewoon even die bevestiging zoeken.
12 oktober is al lekker snel!

piglet, ik heb idd ook wel oefeningen en die helpen wel iets, maar 1 ervan is je knieeen zo ver mogelijk optrekken en dat wordt al steeds lastiger. Eigenlijk moet ik even op de grond gaan liggen voor die oefeningen, dat gaat beter dan in bed, maar dat vergeet ik dan weer etc. etc.
Ik zal ze wel braver bij gaan houden straks, maar het moet nu echt wel weer even los. Als ik mijn bekkenbodem-oefeningen doe (jaja, ook die doe ik af en toe) dan doet mijn stuitje ook zeer dus hij moet maar even rammelen daar beneden.
pi_53242631
Hahahaha, Miss-Sly, zo herkenbaar. Ik vroeg, zelfs met een megabuik, nog aan mijn man: 'maar het ís toch wel zo, he?'
Variety is the spice of life
pi_53242722
oh, BE, dat omdraaien n bed (of liever gezegd: het NIET KUNNEN omdraaien in bed ) is zo herkenbaar van de zwangerschap van Amber. Ik moest me altijd half optrekken aan Peter en aan de spijlen van het hoofdeind en weet ik het wat voor capriolen ik uit moest halen . Gelukkig was het vrijwel direct na de bevalling over (toen kon ik me nog 6 weken lang niet omdraaien in bed, maar dat was vanwege de KS, maar van heuepen/bekken geen last meer)
Maar goed, daar heb je nu niks aan Succes ermee

miss-sly! Wat goed Gefeliciteerd zeg!
pi_53242885
Pruk, ik ben vorig jaar naar Parijs geweest met mijn man en kind en wij hadden ook via een Nederlandse site een hotel geboekt in 1 van de buitenwijken maar mensen wat een krot. De bedden waren zo stoffig, in het kinderledikant zat een brandgat (alsof een peuter rookt), de ramen konden niet open dus muffig etc. Nou zal ik uberhaupt niet zo snel meer naar Parijs gaan, is gewoon niet mijn stad/land maar ook naar andere steden zal ik gewoon puur alleen de vlucht er heen boeken en dan zie ik daar wel waar ik terecht kan, gewoon een hotel binnen lopen dat er goed uitziet, een kamer kunnen bezichtigen die beschikbaar is en dan bepalen of ik daar wel een weekend wil vertoeven.

Nijna, vreselijk he dat ziek zijn. Jij ook beterschap.

En BE, Maneki, NIijna ook zo een pijn aan de rug allemaal. Ik loop dus 2 x per week bij de fysio voor mijn rug maar heb deze week al weer afgezegt omdat ik die man niet aan ga steken met een griepje. Ik heb toch echt vooral veel pijn links bij mijn bekken/bil en dat trekt door naar mijn bovenbeen en mijn onderrug.

Nog maar 6 weken dan mag ik met verlof, jiepie! Legitiem thuis zijn en lekker rustig aan doen.
pi_53242953
1 van de symptomen van zwanger zijn: JE BENT EEN VERGIET

Dus Lishe ik wou nog even zeggen dat het erg fijn is dat je kleine prinsesje weer mee naar huis mag. Lekker een welcome home party met bubbels en mooie kleertjes en nog extra kraamzorg om jullie allebei te verwennen.

Miss Sly, 12 oktober is het zo natuurlijk. Gek he om 's morgens wakker te worden en dan te denken; he ik ben zwanger! Ik heb tegen over ons bed een spiegeldeur van de kledingkast en zodra ik op sta, moet ik altijd even naar die dikke buik kijken, zo van zit ie er nog wel.

Niemand vergeten toch?
  maandag 17 september 2007 @ 13:56:02 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53243002
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:44 schreef LadyS het volgende:
oh, BE, dat omdraaien n bed (of liever gezegd: het NIET KUNNEN omdraaien in bed ) is zo herkenbaar van de zwangerschap van Amber. Ik moest me altijd half optrekken aan Peter en aan de spijlen van het hoofdeind en weet ik het wat voor capriolen ik uit moest halen . Gelukkig was het vrijwel direct na de bevalling over (toen kon ik me nog 6 weken lang niet omdraaien in bed, maar dat was vanwege de KS, maar van heuepen/bekken geen last meer)
Maar goed, daar heb je nu niks aan Succes ermee

miss-sly! Wat goed Gefeliciteerd zeg!
Kijk, dat zijn de betere berichten.
Dit is ook het enige waarvan ik echt denk 'is het al zover', ik zat gisteren al geintjes te maken over dat ik zo'n handvat aan het plafond wilde om mezelf overeind te hijsen.
pi_53243129
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dit is ook het enige waarvan ik echt denk 'is het al zover', ik zat gisteren al geintjes te maken over dat ik zo'n handvat aan het plafond wilde om mezelf overeind te hijsen.
Nou ik heb echt 1000 maal gewenst dat ik zo'n ding had! Zeker met een KS uit bed komen is heel lastig!
In het ziekenhuis heb je zo'n handig driehoekje maar toen ik thuis was heb ik echt gewenst dat ik weer in het ziekenhuis lag, alleen daarom.

En aan het eind van de zwangerschap moest ik ook echt eerst uit bed stappen wilde ik me kunnen omdraaien. Het regelmatig Sander wakker gemaakt van: kan je me even helpen.
pi_53243186
miss_sly, volgens mij ben ik helemaal vergeten te jompelen voor jouw geweldige nieuws
En ik heb deze keer ook weer een stuk of 4 testen gedaan Je onzekerheid is dus erg herkenbaar. Wat let je om alle verschillende merken testen nu eens uit te proberen

Ah BE, je bent gewoon niet zo netjes met je oefeningen bijhouden, dat is het Nee hoor, wat jij beschrijft is toch al weer een tikje heftiger dan hoe het bij mij is. Balen joh.
Ik doe de oefeningen gewoon in bed. Ik weet wel dat op de grond beter is, maar in bed doe ik ze tenminste
Die van je knieën zo hoog mogelijk optrekken ken ik trouwens niet. Maar ver zou ik niet komen op het moment nee
pi_53243257
Zo'n papegaai is ook bij de thuiszorg te huren/lenen. Ik heb toen na mijn operatie er ook eentje gehad en dat was erg fijn. Onthouden dus
pi_53243586
Ik heb in Parijs ook wel een paar keer in gribushotelletjes gezeten, maar aangezien we daar alleen waren om te slapen, vond ik dat niet zo'n probleem. Ik herken wel de bad-douchecombi van Pruk; volgens mij heb ik in hetzelfde hotel gezeten

Mag ik trouwens in de OP, of is dat te vroeg, of hoe werkt dat?
Volgens internet uitgerekende datum 21 mei en het wordt een officiele fok-baby van mij en het_fokschaap

en ik ga dus ook lekker nog extra testen, is dus helemaal niet raar
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_53244050
nee msis_sly, dat is heel normaal. En anders heb ik me datzelf in ieder geval voorgehouden.

Ik heb sowieso de eerste dag twee keer getest omdat ik het simpelweg niet kon geloven en ik zeker wilde weten dat het niet aan de test lag en de donderdag nog een keer omdat ik het nog steeds eigenlijk niet kon geloven. En nu ben ik 20 weken zwanger en om nou te zeggen dat ik het echt geloof
  maandag 17 september 2007 @ 14:47:17 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53244171
Nee hoor, is helemaal niet raar! Leef je uit!
Ik ga je in de OP plakken hoor! Niks te vroeg!
pi_53244267
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
Net een weekendje Texel geboekt voor in November. Nog een keertje samen even lekker weg. Op een Landal Greenpark dus 's avonds gewoon lekker kneuteren bij de Open Haard en overdag lekker stukken fietsen enzo.

Was toevallig nog een aanbieding ook in het weekend dat wij wilden, 99 euro voor 3 nachten. Komt natuurlijk nog wel het eea bij, maar goed, op zich niet duur dus.
Das toevallig ! Wij ook ! Ook kneuter de kneuter met de flensjes naar Texel ! Hun eerste vakantie
Ik zie je in het zwembad !

(wij gaan naar de Vogelmient, 30 nov.t/m 7 dec)
  maandag 17 september 2007 @ 15:01:16 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53244544
Helaas..., toch niet! Wij gaan naar de Sluftervallei, weekend van 9 november.
pi_53244546
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nee hoor, is helemaal niet raar! Leef je uit!
Ik ga je in de OP plakken hoor! Niks te vroeg!
Ik moet er even van slikken. Staan we zomaar in het rijtje
pi_53244586
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En zo is de eerste mei uitgerekende een feit...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 17 september 2007 @ 15:03:33 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53244600
Goed hè!
Alsof dit echter is dan de test, maar toch... het staat er maar mooi wel!
pi_53244859
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Goed hè!
Alsof dit echter is dan de test, maar toch... het staat er maar mooi wel!
Dank je
En vanavond nog eens een testje, gewoon voor het gevoel
  maandag 17 september 2007 @ 15:27:17 #245
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53245159
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En Pruk al 20 weken!!!

Lena, fijn dat je naar huis mag.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53245240
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Sterker nog: tijdens de bevalling had ik er ook al geen last meer van. Kon gewoon de pershouding aannemen. Dat lukte eerst niet
pi_53246696
Miss-Sly je klinkt zo blij. Ik vind het echt super voor je. En meerdere keer testen is niet raar. Ik hoor dat heel vaak om me heen.

Maneki, wat doe je nou Dat is balen dat je nu ineens weer met die bekken zit. Sterkte

Ik zit er ook over te denken om een bal aan te schaffen, want ik heb ook s'avonds heel vaak dat ik niet weet hoe te zitten. Gek genoeg s'nachts weinig last, waarschijnlijk omdat ik zo'n heel lang kussen naast me heb liggen en daar mijn ene been over gooi. Dat ding geeft ligt ook een beetje onder mijn buik en we hebben zo'n orthopedisch matras. Dat is echt de beste aankoop geweest die we ooit hebben kunnen doen.

Ben aan het schilderen, een leuke muurschilderij. Maar tjee wat valt dat tegen zeg. Ben nog lang niet op de helft, en ik heb echt heel veel pijn in buik en heupen. Dus ben nu maar gestopt. Ga wel even boodschapjes doen, even die benen bewegen.

Pruk, wat jammer van je weekendje Parijs.
  maandag 17 september 2007 @ 17:07:18 #248
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_53247698
Be wat een heerlijk vooruitzicht nog ff weg. Maar hmm die lange fietstochten ga je dat nog redden dan. Daar in tegen de heerlijke avonden bij de openhaard heerlijk.

Miss sly
Hier ook iedere keer de onzekerheid of het wel echt zo was ondanks de vreselijke misselijkheid. TOch de spanning toen moeders voor moeders de test kwam doen. Brr stel je voor dat het dan toch niet zo was. Gelukkig was het wel zo.

Oja vlak na Mara haar bevalling was de rugpijn idd over alleen had ik mijn stuitje gebrokem of gekneusd en dat deed dan weer heel zeer. Maar goed het feit dat ik me gewoon kon omdraaien zonder de pijn in mijn heupen was fijn. En de pijn in mijn stuit wende vanzelf wel.

Lewis wat ben je voor een muurschildering aan het maken of wil je dat nog niet verklappen.?
pi_53247776
Liesje wat enorm fijn
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_53248139
(Hee progje )

Ik ben even bij Lishe geweest, ze is zo blij! Haar mooie lieve knappe meisje weer thuis en ze doet het zo goed!
Ze zag er echt heel goed uit, lekkere wangen en zo wakker

en ik flapte er door mijn traantjes heen zomaar het geslacht van onze Punkie uit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')