Haha, nou dan doe je toch nog een testje. Koop een predictor, die blijft lang goed, dan kan je voor de zekerheid nog een paar keer terugkijken.quote:Op maandag 17 september 2007 13:18 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit gewoon nog lekker op mijn roze wolk, nergens last van
Vanochtend even het ziekenhuis gebeld om het te melden. Meteen een afspraak gemaakt voor de 8 weken-echo: 12 oktober!
Ik vroeg of ze niet ook nog een test wilden doen in het ziekenhuis, omdat die thuistesten toch vast niet alles waren, en ze zei: die testen zijn gewoon helemaal betrouwbaar, dus dat hoeft niet.
Vond ik wel een fijne geruststelling, want hoe langer het geleden is dat ik die test heb gedaan, hoe meer ik me verbaas over de enorme impact van zo'n klein dingetje...en ga ik twijfelen of het allemaal wel klopt...misschien morgen nog maar even een testje doen
Ik wilde al gaan vragen of je al nog een keer getest had.quote:Op maandag 17 september 2007 13:18 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit gewoon nog lekker op mijn roze wolk, nergens last van
Vanochtend even het ziekenhuis gebeld om het te melden. Meteen een afspraak gemaakt voor de 8 weken-echo: 12 oktober!
Ik vroeg of ze niet ook nog een test wilden doen in het ziekenhuis, omdat die thuistesten toch vast niet alles waren, en ze zei: die testen zijn gewoon helemaal betrouwbaar, dus dat hoeft niet.
Vond ik wel een fijne geruststelling, want hoe langer het geleden is dat ik die test heb gedaan, hoe meer ik me verbaas over de enorme impact van zo'n klein dingetje...en ga ik twijfelen of het allemaal wel klopt...misschien morgen nog maar even een testje doen
Kijk, dat zijn de betere berichten.quote:Op maandag 17 september 2007 13:44 schreef LadyS het volgende:
oh, BE, dat omdraaien n bed (of liever gezegd: het NIET KUNNEN omdraaien in bed) is zo herkenbaar van de zwangerschap van Amber. Ik moest me altijd half optrekken aan Peter en aan de spijlen van het hoofdeind en weet ik het wat voor capriolen ik uit moest halen
. Gelukkig was het vrijwel direct na de bevalling over (toen kon ik me nog 6 weken lang niet omdraaien in bed, maar dat was vanwege de KS, maar van heuepen/bekken geen last meer)
Maar goed, daar heb je nu niks aanSucces ermee
miss-sly! Wat goedGefeliciteerd zeg!
Nou ik heb echt 1000 maal gewenst dat ik zo'n ding had! Zeker met een KS uit bed komen is heel lastig!quote:Op maandag 17 september 2007 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de betere berichten.
Dit is ook het enige waarvan ik echt denk 'is het al zover', ik zat gisteren al geintjes te maken over dat ik zo'n handvat aan het plafond wilde om mezelf overeind te hijsen.
Das toevallig ! Wij ook ! Ook kneuter de kneuter met de flensjes naar Texel ! Hun eerste vakantiequote:Op maandag 17 september 2007 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
Net een weekendje Texel geboekt voor in November.Nog een keertje samen even lekker weg. Op een Landal Greenpark dus 's avonds gewoon lekker kneuteren bij de Open Haard en overdag lekker stukken fietsen enzo.
Was toevallig nog een aanbieding ook in het weekend dat wij wilden, 99 euro voor 3 nachten. Komt natuurlijk nog wel het eea bij, maar goed, op zich niet duur dus.
Ik moet er even van slikken. Staan we zomaar in het rijtjequote:Op maandag 17 september 2007 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nee hoor, is helemaal niet raar! Leef je uit!
Ik ga je in de OP plakken hoor! Niks te vroeg!![]()
En zo is de eerste mei uitgerekende een feit...quote:Op maandag 17 september 2007 15:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet er even van slikken. Staan we zomaar in het rijtje![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Goed hè!
Alsof dit echter is dan de test, maar toch... het staat er maar mooi wel!![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 15:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet er even van slikken. Staan we zomaar in het rijtje![]()
Sterker nog: tijdens de bevalling had ik er ook al geen last meer van. Kon gewoon de pershouding aannemen. Dat lukte eerst nietquote:Op maandag 17 september 2007 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de betere berichten.
Dit is ook het enige waarvan ik echt denk 'is het al zover', ik zat gisteren al geintjes te maken over dat ik zo'n handvat aan het plafond wilde om mezelf overeind te hijsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |