Ik snap m nog steeds nietquote:
Hmm, zal toch maar eens beginnen met bellen dan. Info opvragen kan iig geen kwaad, blijkt wel. Het voelt alleen allemaal zo vroeg en voorbarig;quote:Op maandag 24 september 2007 10:57 schreef E.T. het volgende:
Wachtlijsten voor kinderdagverblijf zijn ook erg afhankelijk van welke dag je wilt. De dinsdag en donderdag zijn hier heel erg populair.. Toen ik een paar maanden geleden informeerde was er voor de donderdag bijv. een wachtlijst tot nov. 2008! (dan vallen er altijd nog wel wat mensen tussenuit, dus het kan een paar maanden opschuiven, maar bij zoiets is haast wel geboden dus).
Ja, dat gevoel had ik dus ook! Heb dus echt nooit iets gekocht voor mezelf. Vond het ook wel heel vreemd om nu voor mezelf iets te kopen, niet als kadootje. Maar het was wel heel erg leukquote:DeLiedje, wat ga je hard!
Pien, succes vandaag met duimen![]()
Omdat ik wist dat een kindje heel moeilijk zou worden bij ons en we IVF of ICSI nodig zouden hebben, heb ik ook nooit van te voren wat gekocht. Na 3 behandelingen heeft nog steeds ruim 50% geen resultaat en dan lijkt 't me heel wrang om kleertjes op te moeten ruimen die je al had gekocht...
Op zich is het wel heel mooi, maar ik geloof dat ik persoonlijk ook voor een overleden kindje gewoon roze of blauw zou willen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:23 schreef _Bar_ het volgende:
Het zijn sieraden voor trotse mama´s.
Aan een ketting of armband kan je steentjes aan vast laten maken.
Wit is voor een zwangerschapsperiode
Blauw voor een jongetje
Rose voor een meisje
Geel is voor een babytje of kindje dat is overleden.
http://www.ootoriginals.nl
Daar kan je een kijkje nemen.
ja die mening deel ik met je mee hoorquote:Op maandag 24 september 2007 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Op zich is het wel heel mooi, maar ik geloof dat ik persoonlijk ook voor een overleden kindje gewoon roze of blauw zou willen.
Hou al niet zo van geel, maar sowieso, het is toch gewoon een jongetje of meisje geweest zeg maar...![]()
Ik drink best vaak colaquote:Op maandag 24 september 2007 14:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hebben julllie dit al gelezen? Moeten we straks dan toch 9 maanden aan het infuus?
Handig linkje nog over foliumzuur:quote:Op maandag 24 september 2007 15:23 schreef miss_sly het volgende:
Ook stoppen met alcohol wordt tegenwoordig aangeraden, niet alleen als je zwanger bent, maar ook al als je dat wilt worden.
Ow ja, in het ziekenhuis raadden ze foliumzuur 0,5 ipv 0,4 mg aan.
Ik (colalightverslaafde) zal dan wel de bekende uitzondering op de regel zijn.quote:Op maandag 24 september 2007 14:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hebben julllie dit al gelezen? Moeten we straks dan toch 9 maanden aan het infuus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |