Volgens mij moeten er 12 oktober meer komen. Mijn afspraak was om 9.30 maar die hebben ze van de week verzet naat 10.30.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:55 schreef Pruk het volgende:
[..]
Je had vandaag toch ook in Eindhoven? Of is dat pas 12 oktober dat we allebei moeten?
Jullie waren toevallig toch niet dat paar wat mijn hondje had willen hebben hequote:Op zaterdag 22 september 2007 09:05 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Volgens mij moeten er 12 oktober meer komen. Mijn afspraak was om 9.30 maar die hebben ze van de week verzet naat 10.30.
grappig word nog een echte echo meet!quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:30 schreef lcicle het volgende:
Verassing, ik kom 12 okt. ook voor de echo
Ik heb die ene met die dikke buikquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:24 schreef Randa_v het volgende:
Wordt wel spannend dan als iedereen 12 oktober aanwezig is. Nou ik ben dan samen met mijn man en schoonmoeder.Wordt zo wel benieuwd naar jullie.
Nee, niet in Eindhoven, maar wel een echo. 12 oktober lijkt grote echodagquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:30 schreef hestria het volgende:
[..]
grappig word nog een echte echo meet!
@ miss-sly begrijp ik goed dat jij 12 okt ook bij fontys een echo hebt?
Nee, niet echt, ik wilde zeggen dat ik degene met die dikke buik was, vond die nogal lollig, ik ben juist die persoon met die bonestaakquote:Op zondag 23 september 2007 09:12 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Je man? Mijnes is ook echt niet slank hoor.
quote:Op maandag 24 september 2007 09:18 schreef Popples het volgende:
nu moeten we het nog de familie gaan vertellen, durf het gewoon niet![]()
dank je!!quote:Op maandag 24 september 2007 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn dat alles goed was Popples!Ik ga jullie erbij zetten hoor!
Waarom durf je niet?
Ah ok, daar zou ik me geloof ik niet zo druk om maken, maar ik ken jouw familie dan ook niet.quote:Op maandag 24 september 2007 09:21 schreef Popples het volgende:
[..]
dank je!!
nou omdat ze zo dicht op elkaar zitten![]()
Ja veel te vroeg!!quote:Op maandag 24 september 2007 09:29 schreef miss_sly het volgende:
Ticootje, is dat wassen niet wat vroeg
Popples, fijn dat alles goed is
En dicht op elkaar, ach, dat is toch niet zo'n probleem of schande?
quote:Op maandag 24 september 2007 09:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar alle kleertjes moeten natuurlijk nog een keer gewassen worden. Maar ik ben nog opzoek naar "het" geurtje! Kunnen ze niet gewoon zwitsal wasmiddel maken?
Ik heb nooit iets gekocht tussendoor!quote:Op maandag 24 september 2007 09:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja veel te vroeg!!
Maar we hebben nu eindelijk alles uit de kelder gehaald en alles lag dus in de kast. En het rook gewoon wat muf (in de afgelopen 2 jaar aardig wat verzameld). En het is gewoon zo leuk!!!
Ik hoorde van iemand ook de tip van afdekken met een laken, vond ik ook wel slim klinken.quote:Op maandag 24 september 2007 09:48 schreef Tan het volgende:
[..]
Je hebt Zwitsal geurzakjes, daarvan gaan die kleertjes echt heel erg ruiken als je dat bij de kleertjes in de kast legt. Wassen met Neutral en dan de kleertjes verpakken in plastic met een geurzakje erbij, blijft het schoon en fris tot aan de bevalling.
Ik ook niet, een heel enkel knuffeltje die ik echt heel bijzonder vond, bijv. uit Korea, en die knuffeldoekjes omdat ik bang was dat HappyHorse ze uit de collectie zou gooien, maar geen kleertjes, dat heb ik nooit gedurfd.quote:Op maandag 24 september 2007 09:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets gekocht tussendoor!
Heb afgelopen zaterdag het eerste rompertje en paar sokjes gekocht
Ik snap m nog steeds nietquote:
Hmm, zal toch maar eens beginnen met bellen dan. Info opvragen kan iig geen kwaad, blijkt wel. Het voelt alleen allemaal zo vroeg en voorbarig;quote:Op maandag 24 september 2007 10:57 schreef E.T. het volgende:
Wachtlijsten voor kinderdagverblijf zijn ook erg afhankelijk van welke dag je wilt. De dinsdag en donderdag zijn hier heel erg populair.. Toen ik een paar maanden geleden informeerde was er voor de donderdag bijv. een wachtlijst tot nov. 2008! (dan vallen er altijd nog wel wat mensen tussenuit, dus het kan een paar maanden opschuiven, maar bij zoiets is haast wel geboden dus).
Ja, dat gevoel had ik dus ook! Heb dus echt nooit iets gekocht voor mezelf. Vond het ook wel heel vreemd om nu voor mezelf iets te kopen, niet als kadootje. Maar het was wel heel erg leukquote:DeLiedje, wat ga je hard!
Pien, succes vandaag met duimen![]()
Omdat ik wist dat een kindje heel moeilijk zou worden bij ons en we IVF of ICSI nodig zouden hebben, heb ik ook nooit van te voren wat gekocht. Na 3 behandelingen heeft nog steeds ruim 50% geen resultaat en dan lijkt 't me heel wrang om kleertjes op te moeten ruimen die je al had gekocht...
Op zich is het wel heel mooi, maar ik geloof dat ik persoonlijk ook voor een overleden kindje gewoon roze of blauw zou willen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:23 schreef _Bar_ het volgende:
Het zijn sieraden voor trotse mama´s.
Aan een ketting of armband kan je steentjes aan vast laten maken.
Wit is voor een zwangerschapsperiode
Blauw voor een jongetje
Rose voor een meisje
Geel is voor een babytje of kindje dat is overleden.
http://www.ootoriginals.nl
Daar kan je een kijkje nemen.
ja die mening deel ik met je mee hoorquote:Op maandag 24 september 2007 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Op zich is het wel heel mooi, maar ik geloof dat ik persoonlijk ook voor een overleden kindje gewoon roze of blauw zou willen.
Hou al niet zo van geel, maar sowieso, het is toch gewoon een jongetje of meisje geweest zeg maar...![]()
Ik drink best vaak colaquote:Op maandag 24 september 2007 14:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hebben julllie dit al gelezen? Moeten we straks dan toch 9 maanden aan het infuus?
Handig linkje nog over foliumzuur:quote:Op maandag 24 september 2007 15:23 schreef miss_sly het volgende:
Ook stoppen met alcohol wordt tegenwoordig aangeraden, niet alleen als je zwanger bent, maar ook al als je dat wilt worden.
Ow ja, in het ziekenhuis raadden ze foliumzuur 0,5 ipv 0,4 mg aan.
Ik (colalightverslaafde) zal dan wel de bekende uitzondering op de regel zijn.quote:Op maandag 24 september 2007 14:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hebben julllie dit al gelezen? Moeten we straks dan toch 9 maanden aan het infuus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |