abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53265909


Vorig deel:
Vliegeniers topic deel 14: Waar negers aan het gestel hangen


Jetslets:
nsfw, Mojave, Alternate

Turbopulp:
The_stranger

Basisscholieren:
Snowbite, YellowBedWetter, Domai

Lollercopter:
ChopperMick, Lightning_NL

Joyriders:
FuriousFlitsFritsDragoljubKoploperkopper

Zweefnurts:
cheukert, McDavid, MutZ, Autoreply, YellowLedBetter

Disclaimer:
Overige deelnemers zijn neukbare stewardessjes, of homofiele stewards.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53265937
Maar ff een nieuw topic opgestart... Titel mag over gediscusieerd worden...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53266176
En jij bent een homofiele steward, neem ik aan?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_53266280
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:22 schreef AlphaOmega het volgende:
En jij bent een homofiele steward, neem ik aan?
Ik zal het langzaam spellen, zodat je het hopelijk kunt volgen...

L...E...Z...E...N...!

Prettige dag verder...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53266427
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:26 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ik zal het langzaam spellen, zodat je het hopelijk kunt volgen...

L...E...Z...E...N...!

Prettige dag verder...
goed begin weer
pi_53266442
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

goed begin weer
Ik doe mijn best het niveau constant te houden met de vorige edities, is ook niet makkelijk
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53266500
Om even terug te komen op dat TAP airshow filmpje. Worden er in Nederland eigenlijk veel van die shows gegeven? Hoor er eigenlijk weinig over.
pi_53266537
Iemand die naar de Axalp gaat? Ik wil graag, maar tis wat ver...
pi_53266571
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:36 schreef Fillipe het volgende:
Om even terug te komen op dat TAP airshow filmpje. Worden er in Nederland eigenlijk veel van die shows gegeven? Hoor er eigenlijk weinig over.
http://www.scramble.nl/mil/show/showdates/showdates_eur.htm

Niet veel dus...

[ Bericht 9% gewijzigd door The_stranger op 18-09-2007 12:51:46 ]
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53267584
teeeeej veeej peeej
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_53271807
schopje MyAt.
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:14:17 #12
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_53272989
hola
FCT
pi_53275393
quote:
http://uk.youtube.com/watch?v=xE1rE2vxUyM
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53280764
Ik zag vandaag een lolzercopter!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53281397
en ik een fakking ufo
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_53281509
UFO-spottert!!1
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53283691
Ja nou, ik zag iets vliegen, had mijn bril niet op dus kon het niet identificeren.
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_53284393
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja nou, ik zag iets vliegen, had mijn bril niet op dus kon het niet identificeren.
Autokinese alert!1
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  woensdag 19 september 2007 @ 04:15:14 #20
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_53290911
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja nou, ik zag iets vliegen, had mijn bril niet op dus kon het niet identificeren.
FCT
pi_53291004
tvp
  woensdag 19 september 2007 @ 09:29:19 #22
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53292575
Zo knaakjes, iemand nog leuke dingen gedaan de laatste zeit?

Edit: dit vond ik net op geenstijl: http://www.dumpert.nl/med(...)/thailand_crash.html

[ Bericht 70% gewijzigd door Public_NME op 19-09-2007 12:16:13 ]
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_53298833
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53299333
quote:
Blijft ook naar volk om rond te vliegen.. Zodra ze een stap buiten Noorwegen zetten, zijn ze al dronken...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 19 september 2007 @ 14:57:11 #25
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53300826
quote:
Ik snap dit bericht eigenlijk niet, want sinds de afhandeling helemaal anders is geworden op Schiphol hebben ze toch een band die alleen maar de koffers op de band beneden zet? M.a.w. de koffers gaan alleen eruit en niet terug erdoor aangezien de band eronder ovaal is?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_53325872
http://www.nu.nl/news/124(...)uit_bagagekluis.html



Komkommertijd is nogsteeds niet over?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53326305
Transavia laat koffers achter wegens regen

Alsof je voor vertrek gaat vertellen dat je alle koffers achterlaat..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53328707


Waarom zijn beide cockpitramen van alle DHL 757's rood? Is dat een onderdeel van het kleurenschema of geldt het als een officiele nooduitgang?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53330333
Zijn idd alleen de 757's die dat hebben. Zowel in het oude als in het nieuwe kleurenschema.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_53330485
UPS heeft geen rode ramen, dus het ligt niet aan het feit dat het een cargobak is...

Plus er zijn meer vliegtuigen waarbij de cockpitramen nooduitgangen zijn en die ramen zijn niet rood.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53330513
Hmmm, dan zal het wel een onderdeel van het kleurenschema zijn.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53331971
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:19 schreef Koploperkopper het volgende:
Hmmm, dan zal het wel een onderdeel van het kleurenschema zijn.
Het is wel volkomen uit de toon. Maak er dan sharkeyes van oid
pi_53332348
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:29 schreef Public_NME het volgende:
Zo knaakjes, iemand nog leuke dingen gedaan de laatste zeit?
Yep, eindelijk het kut IFR blok afgesloten en nu bezig met Basic Warfighting Skills, lekker op 50ft contourvliegen.
pi_53332716
Misschien dat het ligt aan de maker van die ramen? (misschien heeft DHL andere ramen dan de rest van de 757 operators )
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53340489
Misschien was de lak op en zit er rode primer op?
pi_53347668
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:54 schreef mcDavid het volgende:
Misschien was de lak op en zit er rode primer op?
Op alle kisten? Lopen ze wat achter met hun onderhoud
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53351143
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 07:52 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Op alle kisten? Lopen ze wat achter met hun onderhoud
Het zijn moeilijke tijden voor de luchtvaart!
  zaterdag 22 september 2007 @ 03:50:41 #38
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_53374439
quote:
Op donderdag 20 september 2007 13:44 schreef The_stranger het volgende:
Transavia laat koffers achter wegens regen

Alsof je voor vertrek gaat vertellen dat je alle koffers achterlaat..
whehehe idd

De reacties op frontpage vielen me nog behoorlijk mee trouwens
FCT
pi_53375244
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 03:50 schreef Mojave het volgende:

[..]

whehehe idd

De reacties op frontpage vielen me nog behoorlijk mee trouwens
Mwaah, er zitten pareltjes tussen hoor:
quote:
Wat een onzin, ze hebben bij boeing/airbus echt wel ff nagerekend of zon vliegtuig bij maximale belasting nog veilig kan landen op een natte baan

En die dingen remmen zowieso niet met hun wielen maar met hun motoren, dus een fatsoenlijke piloot moet op een wat gladdere baan ook prima kunnen landen.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53375831
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:12 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Het zijn moeilijke tijden voor de luchtvaart!
Zou je denken?
"De dag dat Airbus viel"
  zaterdag 22 september 2007 @ 11:06:21 #41
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53376199
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:12 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Het zijn moeilijke tijden voor de luchtvaart!
Ja, Boeing heeft de productieslots maar tot 2012 vol ofzo en Airbus doet het al niet veel minder met de A330
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_53376364
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 09:35 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Mwaah, er zitten pareltjes tussen hoor:
[..]

!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53376604
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:15 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

!
of:
quote:
Hmmmzz... Een kennis van mij werkt als groundstewart op een gerenommeerde luchtvaartmaatschappij. Dit soort verhalen en ook die zoals ''wegens een medische reden hebben we deze week een tussenlanding moeten maken, alle vluchten zijn hierdoor opgeschoven, vandaar deze vertraging vandaag.''

Eén ding: allemaal kutsmoezen. In werkelijkheid hebben ze gewoon reparaties aan de motoren moeten uitvoeren of moeten wachten op nieuwe onderdelen.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53376753
quote:
Wat een gezeik om niets!
Als je niet van dit soort verrassingen wilt moet je met KLM reizen. Van een prijsvechter moet je geen uitmuntende service verwachten.
Ook een mooie, alsof KLM je bagage niet wegtovert als het moet.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53376881
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:35 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ook een mooie, alsof KLM je bagage niet wegtovert als het moet.
Nee, wij hebben een apart apparaat bij ons wat koffers kleiner maakt en veel lichter. Dus wij kunnen veel meer kwijt, het is alleen dat dat apparaat nogal duur is... En in het uiterste geval hebben we een uitzonderingspositie op het gebied van imperials... Kan toch nog een koffer of 30 mee op het dak.
Dat schijnt dat de reden te zijn dat air france KLM wilde hebben, omdat dat goed hun concept van aanhangwagen aanvult...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53377083
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:41 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Nee, wij hebben een apart apparaat bij ons wat koffers kleiner maakt en veel lichter. Dus wij kunnen veel meer kwijt, het is alleen dat dat apparaat nogal duur is... En in het uiterste geval hebben we een uitzonderingspositie op het gebied van imperials... Kan toch nog een koffer of 30 mee op het dak.
Dat schijnt dat de reden te zijn dat air france KLM wilde hebben, omdat dat goed hun concept van aanhangwagen aanvult...
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53377141


Nog een rood raam.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53377157
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:54 schreef Koploperkopper het volgende:
[afbeelding]

Nog een rood raam.
Mmm en weer een cargobak...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53377786
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:55 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Mmm en weer een cargobak...
Da's dan toch de nooduitgang gok ik, er is een heel stel regels voor hoeveel nooduitgangen e.d. je moet hebben.
  zaterdag 22 september 2007 @ 13:09:40 #50
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_53378702
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 09:35 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Mwaah, er zitten pareltjes tussen hoor:
[..]

no shit
FCT
  zaterdag 22 september 2007 @ 13:10:44 #51
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_53378722
tvp
  zaterdag 22 september 2007 @ 13:57:03 #52
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53379690
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:54 schreef Koploperkopper het volgende:
[afbeelding]

Nog een rood raam.
Kan ik hier de conclusie aan verbinden dat alle cargopiloten hoeren zijn? Aangezien ze achter een rood raam werken...

The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_53380257
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:57 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Kan ik hier de conclusie aan verbinden dat alle cargopiloten hoeren zijn? Aangezien ze achter een rood raam werken...

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53394803
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:28 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Da's dan toch de nooduitgang gok ik, er is een heel stel regels voor hoeveel nooduitgangen e.d. je moet hebben.
Ja maar in een cargobak zitten ook maar 2 hooguit 4 man, dan heb je iets minder nooduitgangen nodig dan voor 400 man.
pi_53395451
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:58 schreef Alternate het volgende:

[..]

Ja maar in een cargobak zitten ook maar 2 hooguit 4 man, dan heb je iets minder nooduitgangen nodig dan voor 400 man.
Klopt, maar schijnbaar kan je dan de normale ingang niet gebruiken oid
  zondag 23 september 2007 @ 04:11:34 #56
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_53398875
bier
FCT
pi_53418143
en tieten
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_53418643
Zeg dan gewoon "oktoberfest"
  zondag 23 september 2007 @ 22:49:27 #59
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_53418862
quote:
Op zondag 23 september 2007 22:42 schreef mcDavid het volgende:
Zeg dan gewoon "oktoberfest"
Jaaaaa volgende week heen!
FCT
pi_53428835
Grrr, wat snappen die mensen van het bedrijf waar ik werk niet? Reserve/standby staan betekent dat je niet genoeg vrij gehad hebt en dat je dus niet gebeld mag worden voor een opdracht. Zeker niet als dit de eerste dag na 3 weken vakantie is...

En wat doen ze?

Mag ik weer op komen draven..


You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53429546
En vliegen is al zo ontzettend kut!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_53429855
Misschien ben je het wel verleerd.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  maandag 24 september 2007 @ 13:03:16 #64
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_53430164
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:15 schreef The_stranger het volgende:
Grrr, wat snappen die mensen van het bedrijf waar ik werk niet? Reserve/standby staan betekent dat je niet genoeg vrij gehad hebt en dat je dus niet gebeld mag worden voor een opdracht. Zeker niet als dit de eerste dag na 3 weken vakantie is...

En wat doen ze?

Mag ik weer op komen draven..


ja kloten man, ik werd vorige week opgeroepen voor een Egypte terwijl ik eigenlijk dingen had gepland!
FCT
  maandag 24 september 2007 @ 13:03:40 #65
128955 Mojave
hoi -- > doei
  maandag 24 september 2007 @ 14:41:56 #66
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53432393
quote:
Die had ik al gepost op de vorige pagina
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_53432552
quote:
quote:
* This video has been removed due to terms of use violation.
  maandag 24 september 2007 @ 15:59:18 #68
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_53434341
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:49 schreef mcDavid het volgende:

[..]


[..]

Ja fuck, das nou zonde!
FCT
pi_53435649
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:59 schreef Mojave het volgende:

[..]

Ja fuck, das nou zonde!
Wat missen we, blote tietuh
pi_53436883
Een airbus die met zijn wingtip de grond probeert aan te tikken tijdens een flyby
Tralalalala Die Dom Die Dom
  maandag 24 september 2007 @ 17:51:29 #71
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_53437226
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:46 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Wat missen we, blote tietuh
Correct.
FCT
pi_53441516
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:41 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Die had ik al gepost op de vorige pagina
pi_53445594
ik doe aan modelvliegen, hoor ik hier ook?
pi_53445789
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:12 schreef Jarold het volgende:
ik doe aan modelvliegen, hoor ik hier ook?
Maak maar een knutseltopic
pi_53445973
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:18 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Maak maar een knutseltopic
naja zeg
ik vlieg net zo goed als jij
pi_53447216
pi_53447349
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:29 schreef Jarold het volgende:

[..]


ik vlieg
!!
pi_53448644
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:29 schreef Jarold het volgende:

[..]

naja zeg
ik vlieg net zo goed als jij
Inderdaad. U vliegt net zo goed als die spotterts; niet. Veel plezier op de knutselplek

[ Bericht 1% gewijzigd door Autoreply op 25-09-2007 00:37:26 ]
pi_53449120
Nou nou nou, zo hard hoeft nou ook weer niet. Maarruh, Jarold, hoe kom je erbij om die vraag te stellen?
pi_53449526
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 00:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Nou nou nou, zo hard hoeft nou ook weer niet. Maarruh, Jarold, hoe kom je erbij om die vraag te stellen?
Was je er nou nóg niet achter dat ik een klootzak was
  dinsdag 25 september 2007 @ 00:56:10 #81
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_53449767
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:12 schreef Jarold het volgende:
ik doe aan modelvliegen, hoor ik hier ook?
Ik doe aan simulator vliegen, hoor ik hier ook?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  dinsdag 25 september 2007 @ 01:46:59 #82
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_53450446
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 00:56 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Ik doe aan simulator vliegen, hoor ik hier ook?
Als je het professioneel aanpakt wel.
Dus dan moet je wel je uniform aan hebben tijdens het flightsimmen, ook moet de stofzuiger aan staan voor het geluid, en moet je moeder elk half uur op je deur kloppen met koffie.
pi_53450720
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 00:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Nou nou nou, zo hard hoeft nou ook weer niet. Maarruh, Jarold, hoe kom je erbij om die vraag te stellen?
Is dit zoals het gaat in de 'vliegers wereld' ??

Ik vlieg omdat ik een object bestuur wat ook met lift e.d. te maken heeft. Dus ik ben met dezelfde dingen bezig als mensen in een echt vliegtuig. Vandaar

Jammer dat jullie je zo uniek opstellen hoor.
pi_53451166
Ergens moet je natuurlijk een streep trekken. En een R/C vliegtuig is niet echt zelf vliegen.
pi_53453262
Whehe, een modelvlieger die denkt dat ie echt vliegt te hilarisch voor woorden!!
Tralalalala Die Dom Die Dom
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:14:49 #86
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53453410
Nou, ik vlieg ook heur! Met mijn vlieger op Scheveningen!!!! Dus ik hoor er ook bij!!


The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_53454369
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 02:25 schreef Jarold het volgende:

[..]

Is dit zoals het gaat in de 'vliegers wereld' ??
Ja, het is net zo'n ballerig wereldje als dat van studenten. Maar IRL zijn piloten hele toffe mensen hoor[
quote:
Ik vlieg omdat ik een object bestuur wat ook met lift e.d. te maken heeft. Dus ik ben met dezelfde dingen bezig als mensen in een echt vliegtuig. Vandaar
Klopt, je vliegt alleen niet zelf. Ik vlieg ook wel 's met een modelletje, maar da's imho toch veel minder leuk. Uiteraard, iedereen zijn hobby, maar dit is een vliegenierstopic, geen topic voor mensen die iets met lift doen. Als dat zo was had ik aan mijn studie (LR) genoeg om hier te posten..
quote:
Jammer dat jullie je zo uniek opstellen hoor.
Neem niet alles even serieus En check die PI's...
pi_53457089
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 02:25 schreef Jarold het volgende:

[..]
Ik vlieg omdat ik een object bestuur wat ook met lift e.d. te maken heeft. Dus ik ben met dezelfde dingen bezig als mensen in een echt vliegtuig. Vandaar
Je staat op de grond, en bestuurt een stuk speelgoed. Vandaar.

Komop zeg, iedere malloot met minstens 3 vingers kan bij de blokker zo'n vliegtuigje halen en er mee vliegen.
pi_53457099
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:58 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Inderdaad. U vliegt net zo goed als die spotterts; niet. Veel plezier op de knutselplek
Loop je mijn nou voor spotter uit te schelden?
  dinsdag 25 september 2007 @ 12:55:22 #90
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_53457363
FCT
  dinsdag 25 september 2007 @ 12:57:16 #91
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_53458423
Ik ben een liftmonteur, dus ik doe iets met lift, ben ik nu een vliegenier?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53458437
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:57 schreef Mojave het volgende:
daaaaaar istie weer

http://www.youtube.com/watch?v=q6CFXv2ZxDY
This video has been removed by the user.

Te laat.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53460335
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:35 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik ben een liftmonteur, dus ik doe iets met lift, ben ik nu een vliegenier?
ik heb een face-lift gehad. ben ik nu ook vliegenier?
pi_53460523
te flauw
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_53465690
http://www.depers.nl/Opmerkelijk/?ID=106156&ref=rss
quote:
Een Russische tiener heeft een twee uur durende reis in het landingsgestel van de vleugel van een Boeing 737 overleefd. De 15-jarige jongen landde bevroren in Moskou.

Andrei zou van huis in Siberië zijn weggelopen. Het is een wonder dat hij de 1300 kilometer lange reis heeft overleefd, met temperaturen van vijftig graden Celcius onder nul en snelheden van negenhonderd kilometer per uur.

Hulpverleners hadden grote moeite om Sergeis jas en schoenen uit te trekken omdat zijn ledematen diepgevroren waren. Hij wordt in het ziekenhuis behandeld voor zware bevriezing.
Zeg maar dag tegen je ledematen. Wat een bizar verhaal zeg.
pi_53482955
Hmm, valt me nu net pas op, waarom wordt de letter I overgeslagen bij de stoelenindeling?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53482992
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:52 schreef Koploperkopper het volgende:
Hmm, valt me nu net pas op, waarom wordt de letter I overgeslagen bij de stoelenindeling?
Om verwarring met de letter J te voorkomen.
pi_53483141
Nee man, I is de ongeluksletter natuurlijk!! Stel je voor, je zit op stoel I 13, dan ben je flink de lul. Weet je zker dat je die vlucht niet overleeft!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_53483226
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  woensdag 26 september 2007 @ 13:05:33 #101
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_53484706
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:01 schreef Koploperkopper het volgende:
[afbeelding]
wanneer ga je nou?
FCT
pi_53491429
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:05 schreef Mojave het volgende:

[..]

wanneer ga je nou?
Morgen.

KL681
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  woensdag 26 september 2007 @ 20:52:48 #103
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53496957
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:20 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Morgen.

KL681
Wel jammer dat het een MD11 is en geen 772... Hoewel een MD11 wel een koningkist is om te zien.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_53497215
Ja, van binnen is het een beetje rot om 10 uur lang op je gat te zitten, maar de YVR-spottert z'n dag is wel weer helemaal gemaakt.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53498840
Ik steek je moeder in de fik!
pi_53501587
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:41 schreef cheukert het volgende:

[..]

Deze doet t wel: http://www.nelsok.com/video/cockpit_fun_video_clip
tevens tvp
Als het nou nog een lekker wijf was. .
pi_53507980

Mirror mirror on the wall...
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  donderdag 27 september 2007 @ 10:40:09 #108
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53509141
Mooie kist!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_53509206
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:41 schreef cheukert het volgende:

[..]

Deze doet t wel: http://www.nelsok.com/video/cockpit_fun_video_clip
tevens tvp
Die heeft echt heel hard een piemel nodig.
pi_53510558
Gegroet jonge lui, tot de 9e.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  donderdag 27 september 2007 @ 11:40:29 #111
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53510809
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:32 schreef Koploperkopper het volgende:
Gegroet jonge lui, tot de 9e.
Veel plezier in YVR!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_53526133
Ik heb vandaag voor het eerst van m'n leven een F50 van binnen gezien.
Kleine baby schermpjes (l) en veel metertjes.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_53535247
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:30 schreef -marz- het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst van m'n leven een F50 van binnen gezien.
Kleine baby schermpjes (l) en veel metertjes.
Babyschermen? Vind ze nog groot, zeker als je ziet wat er op geprojecteerd wordt... Een boel zwart met een klein beetje info...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53560207
Vandaag zo'n luie alligator rot laten schrikken met wat rotorwash Was grappig om te zien. Hij was meteen verdwenen.
  zondag 30 september 2007 @ 19:48:15 #115
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_53597894
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:30 schreef -marz- het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst van m'n leven een F50 van binnen gezien.
Kleine baby schermpjes (l) en veel metertjes.
En? was het eng??
FCT
pi_53598179
Tieten.
pi_53600190
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:58 schreef mcDavid het volgende:
Tieten.
Die dikke van gisteren zeker
pi_53602620
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:48 schreef Mojave het volgende:

[..]

En? was het eng??
Viel wel mee hij vloog gelukkig niet.
pi_53602866
Nog kaapbare topics gesignaleerd laatste tijd?
Ik steek je moeder in de fik!
  maandag 1 oktober 2007 @ 23:14:49 #120
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_53630720
bier
FCT
pi_53632529
Het niveau ligt hier wel triest laag eigenlijk he...
pi_53632542
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 01:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Het niveau ligt hier wel triest laag eigenlijk he...
Het zijn maar vliegtuigjes
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53632654
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 01:55 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Het zijn maar vliegtuigjes
Jij bent ook maar een vrouw. Ga maar lekker met je make up spelen
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:33:24 #124
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_53635295
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 01:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Het niveau ligt hier wel triest laag eigenlijk he...
Ja, redelijk maar dat hoort zo.
FCT
pi_53638085
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 02:45 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Jij bent ook maar een vrouw. Ga maar lekker met je make up spelen
Of laat ons met je tieten spelen.
pi_53642310
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 12:46 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Of laat ons met je tieten spelen.
ik moest lachen
Ik steek je moeder in de fik!
pi_53644689
Cheuk, wanneer kom je op de kls? het duurt
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_53645399
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
Cheuk, wanneer kom je op de kls? het duurt
Ik heb besloten om mijn vliegopleiding ergens anders te doen. jaja wat een shock heh. Voor details pm je me maar. Dus ik vrees dat je me moet missen.
Ik steek je moeder in de fik!
pi_53646107
Matig, maar dat had ik al uit bepaalde bronnen vernomen.
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_53648387
woei dat gaat snel
wanneer ga je richting ze joenaaitetsteeds?
Ik steek je moeder in de fik!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:31:51 #131
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_53648516
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:36 schreef cheukert het volgende:

[..]

Ik heb besloten om mijn vliegopleiding ergens anders te doen. jaja wat een shock heh. Voor details pm je me maar. Dus ik vrees dat je me moet missen.
WTF!

KLS ftw man. Alle andere FTL ...
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_53649692
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:27 schreef cheukert het volgende:
woei dat gaat snel
wanneer ga je richting ze joenaaitetsteeds?
de 12de van de volgende maand men!
Tralalalala Die Dom Die Dom
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:44:00 #133
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_53655036
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:36 schreef cheukert het volgende:

[..]

Ik heb besloten om mijn vliegopleiding ergens anders te doen. jaja wat een shock heh. Voor details pm je me maar. Dus ik vrees dat je me moet missen.
Waar dan?
FCT
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 23:02:19 #134
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53655782
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:44 schreef Mojave het volgende:

[..]

Waar dan?
Al Queda Flight Academy

The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_53656129
bliep

[ Bericht 36% gewijzigd door cheukert op 02-10-2007 23:33:58 ]
Ik steek je moeder in de fik!
pi_53659695
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 12:46 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Of laat ons met je tieten spelen.
Ze is fucking 40 en leidt aan constante PMS...

Je zoekt je vrouwen wel uit de laatste week
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:30:03 #137
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53717742
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_53725303
Net het simulator gedeelte van de LCY training achter de rug. Toch grappig dat 2,5' steiler aanvliegen best een groot verschil maakt...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:45:04 #139
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_53731035
moet je daar een speciale rating voor hebben ofzo?
pi_53734532
Volgende week zaterdag met de CO103 naar Newark 757 En die zaterdag daarop terug met de CO102
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
pi_53734571
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 00:17:04 #143
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_53735036
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:46 schreef The_stranger het volgende:
Net het simulator gedeelte van de LCY training achter de rug. Toch grappig dat 2,5' steiler aanvliegen best een groot verschil maakt...

Ik heb hem laatst in de sim met een F100 gedaan. Behoorlijk heftig
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 00:34:35 #144
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_53735394
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:02 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Al Queda Flight Academy



Hey die is best goed gast
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_53735709
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 00:34 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Hey die is best goed gast
Dan kan jij zo'n virtuele al qaeida flight academy oprichten !!1!!1ouwe simmert
Ik steek je moeder in de fik!
pi_53741542
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:45 schreef SnowBite het volgende:
moet je daar een speciale rating voor hebben ofzo?
Niet echt, de JAA schrijft voor dat je voor een steep approach getrained moet worden, hoe is dan aan de luchtvaartmaatschappij en de controlerende instantie. (IVW) KLC laat je dan een simsessie doen plus 4 vluchten met instructeur, maar VLM kan het best anders ingevuld hebben, al zal het wel op hetzelfde neer komen. Er komt niets in je brevet oid.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53777036
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 21:32 schreef starla het volgende:
Misschien wel een hele theoretische vraag over vliegen, maar...

wat is de maximale liftcoefficient?


Iemand?
I feel kinda Locrian today
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:30:48 #148
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_53777580
Ik dacht.. ik laat me ook maar weer eens zien!

TVP dus!
pi_53778457
rip voor de nabestaanden
Ik steek je moeder in de fik!
  maandag 8 oktober 2007 @ 01:10:34 #150
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_53781476
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:14 schreef starla het volgende:

[..]

Iemand?
1
pi_53781812
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 01:10 schreef Alternate het volgende:

[..]

1
Einz!!!!!1!!1!!11!1
Ik steek je moeder in de fik!
pi_53783163
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:14 schreef starla het volgende:

Misschien wel een hele theoretische vraag over vliegen, maar...

wat is de maximale liftcoefficient?

Iemand?
Liftcoefficient is een dimensieloos getal wat gerelateerd is aan de lift, dynamische druk (luchtdichtheid en snelheid) en oppervlak van het vleugeloppervlak. De maximum liftcoefficient is het punt waar deze niet meer toeneemt bij toenamen van deze factoren.

Cl is de liftcoefficient

De liftcoefficient wordt meestal bepaald door simpelweg testen en meten...

Bij gelijkblijvend vleugeloppervlak en luchtdichtheid maar afnemende snelheid, zal de liftcoefficient moeten toenemen om de lift gelijk te houden. Dit kun je doen door de invalshoek te vergroten, maar ook door flass te geven (wat zowel een invalshoekvergroting geeft als een oppervlakvergroting) Dat kan tot een bepaald punt waar je de maximale liftcoefficient hebt, daarna volgt een stall...


[ Bericht 22% gewijzigd door The_stranger op 08-10-2007 08:58:54 ]
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53799003
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 08:17 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Liftcoefficient is een dimensieloos getal wat gerelateerd is aan de lift, dynamische druk (luchtdichtheid en snelheid) en oppervlak van het vleugeloppervlak. De maximum liftcoefficient is het punt waar deze niet meer toeneemt bij toenamen van deze factoren.
[ afbeelding ]
Cl is de liftcoefficient

De liftcoefficient wordt meestal bepaald door simpelweg testen en meten...

Bij gelijkblijvend vleugeloppervlak en luchtdichtheid maar afnemende snelheid, zal de liftcoefficient moeten toenemen om de lift gelijk te houden. Dit kun je doen door de invalshoek te vergroten, maar ook door flass te geven (wat zowel een invalshoekvergroting geeft als een oppervlakvergroting) Dat kan tot een bepaald punt waar je de maximale liftcoefficient hebt, daarna volgt een stall...
[ afbeelding ]
Maar wat is die maximale liftcoefficient dan? In ieder geval niet 1 wat hiervoor beweerd werd.



Als je die met de volgende getallen invult:
L=615N (vliegtuigje van 62.76kg)
p= 1.23 (zeeniveau)
v= 10m/s
A=10m2

Krijg je: Cl = 1

Maar als je nu met dezelfde parameters een 6150N groot vliegtuig de lucht in krijgt, dan is je Cl opeens 10. Maar dan is mijn vraag eigenlijk: in hoeverre is dit fysisch mogelijk?

[ Bericht 15% gewijzigd door starla op 08-10-2007 21:01:29 ]
I feel kinda Locrian today
  maandag 8 oktober 2007 @ 22:25:25 #154
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53801300
http://www.youtube.com/watch?v=8XbINavHtiA&eurl=

Altijd leuk om met de Chinees te vliegen

Aardige flap config ook hehe.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_53801740
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 20:47 schreef starla het volgende:

[..]

Maar wat is die maximale liftcoefficient dan? In ieder geval niet 1 wat hiervoor beweerd werd.

[ afbeelding ]

Als je die met de volgende getallen invult:
L=615N (vliegtuigje van 62.76kg)
p= 1.23 (zeeniveau)
v= 10m/s
A=10m2

Krijg je: Cl = 1

Maar als je nu met dezelfde parameters een 6150N groot vliegtuig de lucht in krijgt, dan is je Cl opeens 10. Maar dan is mijn vraag eigenlijk: in hoeverre is dit fysisch mogelijk?
Spit de wiki over flaps ff door. 3 is in de praktijk wel de max
pi_53806794
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 20:47 schreef starla het volgende:

[..]

Maar wat is die maximale liftcoefficient dan? In ieder geval niet 1 wat hiervoor beweerd werd.
Volgens mij kun je er geen maximum getal aan hangen, dat hangt helemaal af van het gebruikte vleugelprofiel, de atmosferische omstandigheden en snelheid...

Hier kun je een beetje spelen met die parameters en kijken wat je Cl doet....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_53812088
Bij een normaal profiel zo 1.5 tot 1.9. Bij driedubbele fowlerflaps en slats 3.3 grofweg.

Link
Ga je echt extreem (geblazen driedubbele fowlerflaps en slats met een afgezogen grenslaag dan is de theoretische grens richting de 8 á 10...
pi_53818285
Jeuminee, 10 uur achterin zitten op een zitvlak van 2 bij 2 millimeter is toch heul andere koek.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53819270
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 09:04 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Volgens mij kun je er geen maximum getal aan hangen, dat hangt helemaal af van het gebruikte vleugelprofiel, de atmosferische omstandigheden en snelheid...

Hier kun je een beetje spelen met die parameters en kijken wat je Cl doet....
Dank voor het handige programmaatje, maar ik vrees dat ik er nu helemaal niets meer van snap;

In het programmaatje is de Cl alleen afhankelijk van de vorm en hoek. Snelheid, oppervlakte, hoogte en dergelijke veranderen niets aan de Cl, terwijl dat juist dé parameters zijn om de Cl in de volgende formule te berekenen:



I feel kinda Locrian today
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:04:41 #160
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_53824068
Dan heb je het denk ik over de formule van Lift.
Daar komen snelheid etc. weer in voor.
pi_53829311
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 18:47 schreef starla het volgende:

[..]

Dank voor het handige programmaatje, maar ik vrees dat ik er nu helemaal niets meer van snap;

In het programmaatje is de Cl alleen afhankelijk van de vorm en hoek. Snelheid, oppervlakte, hoogte en dergelijke veranderen niets aan de Cl, terwijl dat juist dé parameters zijn om de Cl in de volgende formule te berekenen:

[ afbeelding ]

De Cl is ook onafhankelijk van hoogte, snelheid enz. Ieder profiel heeft bij een bepaald Reynoldsgetal een maximale liftcoefficient. Lift is een gevolg van je liftcoefficient; niet andersom...
Voor meer info; gewoon de wiki oid 's doorlezen
pi_53842139
Goed nieuws:
http://binnenland.nieuws.(...)_airport_in_Lelystad

Daar hebben we dus voorlopig nog geen last van!
pi_53843776
Jetlag

Lekker 15 uur geslapen.

Wel pijn in m'n rug van m'n kleine persoonlijke ruimte gister 10 uur lang.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:14:45 #164
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53844940
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:24 schreef Koploperkopper het volgende:
Jetlag

Lekker 15 uur geslapen.

Wel pijn in m'n rug van m'n kleine persoonlijke ruimte gister 10 uur lang.
MD11 toch? Hoe was het in CA?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_53845260
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:14 schreef Public_NME het volgende:

[..]

MD11 toch? Hoe was het in CA?
Jup, PH-KCK op de heenweg, PH-KCI op de terugweg allebei een volle bak.

.ca was geweldig. Ook nog een rondvlucht in een watervliegtuig gedaan, geweldig hoe dat daar gaat, instappen, motor aangooien en weg, niets geen check, radio of wat dan ook.

En ook nog naar de Boeing-fabriek, na eerst 2.5 uur bij de grensovergang hebben moeten staan wachten en dan vertellen ze je doodleuk dat je ook nog naar binnen moet voor een visum a nog een uur. Nee, geen goed idee om het thanksgiving-weekend naar Amerika te willen met de auto.

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53847492
Thanksgiving duurt dacht ik nog wel effe.
pi_53847624
Da's dan ook de reden dat er in amerika nog wel eens vliegtuigen naar beneden komen omdat de hoofdbouten eruit gerammeld zijn. Sja want die fokkerspeld zit zo onhandig daar.
pi_53847990
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:49 schreef Lightning_NL het volgende:
Thanksgiving duurt dacht ik nog wel effe.
De zon draait niet om de US heen hoor, de Canadezen hebben Thanksgiving op de 8e gehad.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53850096
Apart dat de Canadezen 't zo'n anderhalve maand eerder vieren. Heheh, ik dacht dat je in de USA zat omdat iemand vroeg hoe het was in CA (California), snapte alleen dat stukje van auto en grensovergang niet helemaal Gaan er zoveel Canadezen naar de US dan op hun Thanksgiving?
pi_53854819
Oh ja, zo zat jetlag ook in elkaar, ben nu klaar wakker en heb net een uur geprobeerd om in slaap te komen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53854847
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 02:23 schreef Koploperkopper het volgende:
Oh ja, zo zat jetlag ook in elkaar, ben nu klaar wakker en heb net een uur geprobeerd om in slaap te komen.
pi_53859089
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 02:23 schreef Koploperkopper het volgende:
Oh ja, zo zat jetlag ook in elkaar, ben nu klaar wakker en heb net een uur geprobeerd om in slaap te komen.
Gewoon een nachtje doorhalen, 's avonds rond een uur of 6 gaan slapen en je wekker op 0800 zetten.
Jetlag klaar.
pi_53865243
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 02:23 schreef Koploperkopper het volgende:
Oh ja, zo zat jetlag ook in elkaar, ben nu klaar wakker en heb net een uur geprobeerd om in slaap te komen.
Maandag op dinsdag via Parijs naar Hong Kong gegaan., uurtje of 3 geslapen in t vliegtuig. Dinsdagavond normaal kunnen slapen in Hong Kong. Gisternacht echter sliep ik om 1 uur en werd om 4 uur 's nachts weer wakker Ik ga straks maar richting bed (nu 2206) Moet morgen weer vroeg op
Ik steek je moeder in de fik!
pi_53867480
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 16:07 schreef cheukert het volgende:

[..]

Maandag op dinsdag via Parijs naar Hong Kong gegaan., uurtje of 3 geslapen in t vliegtuig. Dinsdagavond normaal kunnen slapen in Hong Kong. Gisternacht echter sliep ik om 1 uur en werd om 4 uur 's nachts weer wakker Ik ga straks maar richting bed (nu 2206) Moet morgen weer vroeg op
Fantastisch he . Wie jetlag heeft uitgevonden mag opgeknoopt worden! Ik stem voor de gehele wereld UTC+1!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53870483
Het is maar net hoe je je zelf laat vernachellen door die jetlag.
Als je aankomt na je reis moet je gewoon niet naar bed gaan, maar proberen wakker te blijven tot het iig donker is. Vervolgens kijken hoe laat het ongeveer licht wordt en dan je wekker rond die tijd zetten.
Vervolgens ook niet je bed uitgaan voordat je wekker gaat.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 22:17:35 #176
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53873347
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 20:22 schreef Alternate het volgende:
Het is maar net hoe je je zelf laat vernachellen door die jetlag.t.
Het ligt er echt aan hoeveel tijdszones je doorgaat, mijn ervaring is dat het met 6 tijdszones nog wel te doen is. Meer dan dat is het echt moeilijk... Wat dat betreft is het wel lekker dat bijvoorbeeld Zuid Afrika in bijna dezelfde tijdszone ligt, ook al is het 12u vliegen!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:30:04 #177
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_53880062
Ik heb een tijdje zeer intensief tijdzones gehop (elke week een paar dagen op een ander continent) en ik kan vertellen dat het best te doen is. Hoewel je wel langzaamaan steeds vermoeider raakt.
Maarja wat wil je, je blijft steeds een paar dagen in het buitenland, begint net gewend te raken aan de tijd daar en dan zit je weer een paar dagen in NL. Tegen de tijd dat je NL weer gewend bent ga je weer weg enz enz.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:36:28 #178
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_53885035
4x om 0400 lokaal melden, daar word je pas gaar van.
FCT
pi_53887373
Het opmerkelijke is trouwens bij mij dat ik de eerste nacht, gewoon slaap. De 2e slaap ik ook normaal voor een uurtje of 3 en dan blijf ik wakker Nacht 3 hetzelfde, nacht 4 weer normaal
Ik steek je moeder in de fik!
pi_53887503
Gewoon niet de tijdzone uit vliegen!
pi_53888252
de verschrikkelijke!!!!!11!!1
tieters
Ik steek je moeder in de fik!
pi_53890280
Hmpf, die reisagenten zijn vast allemaal omgekocht, Schiphol is niet eens Europe's Leading Airport.



http://www.worldtravelawards.com/winners2007-8

Hoax!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:03:40 #183
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53893291
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 13:36 schreef Mojave het volgende:
4x om 0400 lokaal melden, daar word je pas gaar van.

Dan heb je last van een bedlag...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_53895884


Een tijdje terug hing deze in Rotterdam. Wat is (was) 't eigenlijk voor ding?
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:13:31 #185
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_53897712
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 13:36 schreef Mojave het volgende:
4x om 0400 lokaal melden, daar word je pas gaar van.
Dat heb ik komende week weer
Gelukkig wel 3 dagen weekend daarna.
pi_53902070
http://www.airliners.net/(...)n/read.main/3651518/
quote:
Has anyone ever had any "ghostly encounters" on any flights. I know the stories of Eastern 401, but I've never actually had a ghostly encounter. When I flew DL some 3 years back, I felt a little uneasy on my MD-88 flight. I wasn't sure why, but when I disembarked, I logged the reg, and continued on my way. It wasn't until I did some research that I found.....

..THIS http://www.ntsb.gov/publictn/1998/AAR9801.pdf

Could there have been a ghostly presence on board this airplane?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:37:13 #187
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_53905151
deze nerd heeft van de week z'n ME/IR gehaald.
over 2 weekjes naar de A310 sim
pi_53905926
goh hebben ze nu nog steeds die gare sim daarzo?
dat ding is vaker u/s dan werkbaar toch?
In ieder geval van harte met je me/ir.
wie had je als examinator?
pi_53905940
Gefeli met je ME/IR, maar ga je voor Biman Bangladesh vliegen ofzo? Zoveel operators zijn er niet meer in Europa voor een A310 of wel?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53905967
TAP
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_53906220
en dan nog even iets lager gaan met je wingtip he!
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:13:38 #192
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_53908450
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 12:37 schreef SnowBite het volgende:
deze nerd heeft van de week z'n ME/IR gehaald.
over 2 weekjes naar de A310 sim
Gefeliciteerd! Dan hebben die X-twinnetjes toch geholpen
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:49:08 #193
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_53910188
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 13:32 schreef DJBlackbird het volgende:
goh hebben ze nu nog steeds die gare sim daarzo?
dat ding is vaker u/s dan werkbaar toch?
In ieder geval van harte met je me/ir.
wie had je als examinator?
Ik had de CFI van school als examinator.

De sim doet het trouwens wonderwel goed
Al een jaar vrijwel probleemloos.
Wel was er 2 weken geleden een monitor kapot, en toen had ik de pech dat ik naar Parijs moest met de Baron om het vervangende onderdeel op te halen

@ koploperkopper
Wij simmen op de A310 omdat het een ex-klm sim is, en hij perfect is om je te trainen voor een jet.
Als je deze kan vliegen, schijnen de andere jets redelijk makkelijk te leren te zijn.
En dit deel van de training is het M(ulti)C(rew)C(oncept) gedeelte, dat dus voornamelijk om het samenwerken in een passagiersvliegtuig als captain en copiloot gaat.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:51:02 #194
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_53910221
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 16:13 schreef nsfw het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Dan hebben die X-twinnetjes toch geholpen
tnx, maar je hebt me nog steeds geen instructie gegeven he, laat staan samen gevlogen...

ik heb nu trouwens zo'n ding van de toys-r-us, kostte 25 euro

[ Bericht 4% gewijzigd door SnowBite op 13-10-2007 17:56:28 ]
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:35:32 #195
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_53910894
Welke heb je dan?
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:07:08 #196
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53911474
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 13:35 schreef Thetallguy het volgende:
TAP
Gaat ze binnenkort uitfaseren.. LH heeft nog wel A300's.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_53912689
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 17:49 schreef SnowBite het volgende:
@ koploperkopper
Wij simmen op de A310 omdat het een ex-klm sim is, en hij perfect is om je te trainen voor een jet.
Als je deze kan vliegen, schijnen de andere jets redelijk makkelijk te leren te zijn.
En dit deel van de training is het M(ulti)C(rew)C(oncept) gedeelte, dat dus voornamelijk om het samenwerken in een passagiersvliegtuig als captain en copiloot gaat.
Ah, waar ga je uiteindelijk je typerating op halen weet/denk je?

Verder:
quote:
Vliegtuigje stort neer in Donau
KREMS (DPA) - Een vliegtuigje is zaterdagmiddag in de rivier de Donau gestort vlakbij de Oostenrijkse stad Krems, 70 kilometer ten westen van Wenen. Bij het ongeluk zijn volgens autoriteiten vermoedelijk drie à vier personen om het leven gekomen. Dat meldde het Oostenrijkse persbureau APA.

Volgens lokale autoriteiten zou het toestel kort na vertrek een veerboot hebben geraakt, waarna het in de bijna 3000 kilometer lange rivier stortte. Enkele uren na het ongeluk ontbrak van de piloot en eventuele passagiers ieder spoor. Het toestel raakte door de val in het water zwaar beschadigd, zo lieten functionarissen weten.
http://www.metronieuws.nl/index.php?actie=nieuws&c=1&id=102338

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:58:32 #198
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53914760
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 20:12 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ah, waar ga je uiteindelijk je typerating op halen weet/denk je?

Verder:
[..]

http://www.metronieuws.nl/index.php?actie=nieuws&c=1&id=102338

Ze zullen allebei wel op A010 gezeten hebben....

The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 14 oktober 2007 @ 04:23:17 #199
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_53920403
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 20:12 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ah, waar ga je uiteindelijk je typerating op halen weet/denk je?
Ligt eraan.
Na m'n opleiding ga ik bij KLM solliciteren, en als ze mensen nodig hebben en ik kom door de selectie heen dan kan het van de F50 t/m de 747 zijn...
Ik ben blij met elk vliegtuig
pi_53920641
Ik heb gehoord dat de selectie bij de NLS een lachtertje is, en dat 2/3e erdoorheen komt... Kan iemand dat bevestigen/er wat meer over vertellen?
  zondag 14 oktober 2007 @ 11:29:10 #201
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_53921881
Je ziet heel veel dat mensen eerst afgewezen worden bij de KLS en daarna bij de NLS alsnog aangenomen worden. Je zou dus kunnen stellen dat de NLS selectie minder streng is dan die van de KLS. Maar of het echt een lachertje is weet ik niet.
  zondag 14 oktober 2007 @ 11:57:43 #202
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_53922267
Daar komt bij dat er ontzettend veel mensen zijn die denken: "Piloot worden lijkt me wel leuk". Dan denken ze vanzelf "KLM" en daarna "KLS" en proberen ze het op de KLS. Vervolgens vallen ze af en proberen ze het nergens nog een keer.

Veel mensen die dan alsnog bij de NLS selectie gaan doen zijn vaak ook wat gemotiveerder en vastbeslotener en hebben vaak ook geleerd van hun fouten tijdens de KLS selectie wat voor de nieuwe selectie natuurlijk behoorlijk wat uitmaakt.
pi_53955940
quote:
- Can I take my laptop on board? And my video camera?

You can take these items on board, however they cannot be used during the flight as they may interfere with the aeroplane’s equipment.
Die ook al?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53956099
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 11:57 schreef nsfw het volgende:
Daar komt bij dat er ontzettend veel mensen zijn die denken: "Piloot worden lijkt me wel leuk". Dan denken ze vanzelf "KLM" en daarna "KLS" en proberen ze het op de KLS. Vervolgens vallen ze af en proberen ze het nergens nog een keer.

Veel mensen die dan alsnog bij de NLS selectie gaan doen zijn vaak ook wat gemotiveerder en vastbeslotener en hebben vaak ook geleerd van hun fouten tijdens de KLS selectie wat voor de nieuwe selectie natuurlijk behoorlijk wat uitmaakt.
Joah en als je mensen met redelijk aanleg aanneemt, maar ze vervolgens niets bijleert, lever je nog steeds geen kwaliteit heh
  maandag 15 oktober 2007 @ 22:15:55 #205
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53956174
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 22:05 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Die ook al?
Lekker gaar Straks mag je ook al niet meer ademhalen....:')
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_53958796
quote:
Nu is het wachten op de eerste crash.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53958913
Ik hoop serieus dat de 380 een succes was. Al was het alleen maar om Bush te sarren
pi_53958953
Ach, met 190 vliegtuigen tegenover 700 bestelde 787's wordt het in het begin in iedergeval geen hit.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53959083
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 23:53 schreef mcDavid het volgende:
Ik hoop serieus dat de 380 een succes was. Al was het alleen maar om Bush te sarren
Dat ding is simpelweg te groot voor de meeste routes, de meeste mensen willen toch point to point vliegen en dan is 300 man zát. Maargoed, aan de andere kant is het wel een uiterst moderne kist met de komende 30 jaar ruimte zat voor ontwikkeling en er is geen enkele concurrent die binnen 10 jaar met iets tussen de Dreamliner en de A380 komt dus ze hebben wel een monopoly...
pi_53959217
Op AMS trouwens, heb je voor alle vluchten pas controle bij de gate, of is dat alleen voor international?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53959592
Maar aan de andere kant is de 74 ook een laaiend succes geworden, terwijl de sceptici daar ook al van zeiden dat'ie te groot was. Volgens mij is het met de 380 hetzelfde. Eerst even de kat uit de boom kijken maar daarna is het gewoon extra capiciteit. 2 vluchten in plaats van 3.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:49:20 #213
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_53964296
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef Koploperkopper het volgende:
Op AMS trouwens, heb je voor alle vluchten pas controle bij de gate, of is dat alleen voor international?
De meeste vluchten zijn internationaal op Schiphol...
pi_53964370
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:49 schreef SnowBite het volgende:

[..]

De meeste vluchten zijn internationaal op Schiphol...
Intercontinentaal dan.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:39:23 #215
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_53965396
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:52 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Intercontinentaal dan.
Volgens mij wel. Als je naar dat Schengen deel wilt krijg je controle na de douane. Bij de niet Schengen vluchten is de controle aan de gate. Voor de H-pier is er een controle voordat je die pier inloop.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:06:38 #216
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_53976036
juist
FCT
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:40:29 #217
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_53977671
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 22:05 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Die ook al?
De Airbus A330 werkt volledig met Bluetooth en WLAN verbindingen. Daarom mag je je laptop niet aanzetten!

Snap je?
pi_53977829
Ik heb zelf bij de NLS selectie gedaan.
Eerst heb je een gesprek met 2 personen en daarna de Nass test die rond de 4 uur duurt.
Het gesprek is een stevig en direct sollicitatiegesprek waarin je gewoon vragen krijgt in de trend van: Wat is je werkervaring, studie, school, leven, hobbies. Nog wat specifieks over teamwork en leidinggeven op het einde.
Daarna ga je de sauna annex Nass in en mag je 5 testen doen. Die Nass test gebruiken ze al sinds 1990 en die heeft zich wel bewezen dus een lachertje zal het niet zijn. Ik vond het echter niet bijzonder lastig of moeilijk maar dat zal vast komen omdat ik veel op de playstation zit. De Nass is echt een groot computerspel namelijk.
Ik denk dat er meer mensen door de selectie kunnen komen omdat in tegenstelling tot de kls de NLS geen po2 heeft met een groepsopdracht. Ze beoordelen je teamwork en leidinggevende capiciteit dus niet in real-time waardoor misschien de twijfelachtige van de kls de Nls wel halen.
Volgens de NLS haalt iets van 35% de selectie. Ik moet er wel bijzeggen dat bij de NLS de selectiedrempel hoger ligt dan bij de KLS omdat het 350 euro kost en geen 150. Mensen die dus denken: "ooh piloot wat leuk" zullen er wat van schrikken waardoor je zoals Nsfw al zei een soort pre-selectie hebt qua motivatie.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 02:23:32 #219
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_53981450
Ok, weet iemand toevallig hoe dat is bij Stella Flight Acadamy de selectie? Volgend kan ik daar mijn test doen als ik in één jaar mijn propedeuse heb gehaald(ga ik van uit!) word namelijk geregeld via mijn studie.(Aviation Studies @ HVA)
35% voor NLS is best veel moet ik zeggen
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:44:49 #220
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_53984599
stella ook zoiets
FCT
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:53:41 #221
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53984770
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:44 schreef Mojave het volgende:
stella ook zoiets
Lekker bier heur!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:02:57 #222
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_53986352
ja, maar hoorde dat je er agressief van zou worden??!
FCT
pi_53987498
Tett'n.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53989042
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:02 schreef Mojave het volgende:
ja, maar hoorde dat je er agressief van zou worden??!
Dan compenseer je met een joint.
pi_53995420
Die foto is echt ultiem:

http://www.meteo-ploeger.de/flyandglide/fg0704_24-25_meteo.pdf

Dát maakt zweefvliegen nou zo gaaf
pi_53995656
Waarom kan het niet met een ander toestel dan?

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  woensdag 17 oktober 2007 @ 20:21:30 #227
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53995792
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:02 schreef Mojave het volgende:
ja, maar hoorde dat je er agressief van zou worden??!
Klopt, staat in Engeland te boek als 'wifebeater'...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_53997050
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 20:14 schreef Koploperkopper het volgende:
Waarom kan het niet met een ander toestel dan?

lawaai, bijvoorbeeld.
pi_53997915
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:08 schreef mcDavid het volgende:

[..]

lawaai, bijvoorbeeld.
Noise canceling headsets.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  donderdag 18 oktober 2007 @ 01:14:08 #230
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_54002413
Ik zou me zo machteloos voelen in een zweefkist, nooit bij kunnen gassen wanneer dat nodig is
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_54005534
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 01:14 schreef GoodGawd het volgende:
Ik zou me zo machteloos voelen in een zweefkist, nooit bij kunnen gassen wanneer dat nodig is
Gewoon je neus naar beneden. Voor zo'n wolk als hier klim je harder als een Lancair Columbia 400 hoor
pi_54006042
En als je nou op 30ft er achter komt dat die koe die braaf stond toe te kijken toch je landigsveldje op rent?
pi_54008477
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:35 schreef Alternate het volgende:
En als je nou op 30ft er achter komt dat die koe die braaf stond toe te kijken toch je landigsveldje op rent?
Je land gewoon niet in een weiland waar koeien staan

En op 10 meter hoogte gooi je dan gewoon je kleppen dicht, dan land je 400 meter verderop.
pi_54008510
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 01:14 schreef GoodGawd het volgende:
Ik zou me zo machteloos voelen in een zweefkist, nooit bij kunnen gassen wanneer dat nodig is
Ik vind het juist wel prettig, dat je nooit de angst hebt dat je motor ineens uitvalt
pi_54010680
Waarom zou je angst hebben dat je motor uitvalt? Op het moment dat ie uitvalt heb je een zweefvliegtuig, lijkt me niet iets om bang voor te zijn
pi_54011503
Toch is het vaak het begin van een crash, bij motorvliegers.
pi_54013158
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 01:14 schreef GoodGawd het volgende:
Ik zou me zo machteloos voelen in een zweefkist, nooit bij kunnen gassen wanneer dat nodig is
is weer iets anders dan fs ja
Ik steek je moeder in de fik!
pi_54016165
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 12:33 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Je land gewoon niet in een weiland waar koeien staan

En op 10 meter hoogte gooi je dan gewoon je kleppen dicht, dan land je 400 meter verderop.
Maak daar maar meer dan een kilometer van...
pi_54016166
quote:
Spotters overhandigen resultaten enquete aan Schiphol

18-10-2007

SCHIPHOL
- De spotters die zich inzetten voor het behoud van spottersfaciliteiten rond Schiphol hebben de luchthaven de resultaten van een enquête aangeboden. In de enquête werd spotters naar hun mening gevraagd over hun wensen wat betreft een nieuw aan te leggen spottersplaats bij de luchthaven. Overigens blijft de met sluiting bedreigde spottersplaats bij de Kaagbaan voorlopig gewoon open.

Omwonenden van de nieuwe tijdelijke spottersplaats bij de Polderbaan vrezen overlast en hebben bezwaarschriften ingediend.

“Afgesproken is dat de spottersplaats bij de Kaagbaan open blijft totdat de nieuwe tijdelijke plek bij de Polderbaan open gaat. Dus kunnen we voorlopig nog bij de Kaagbaan terecht”, zegt Dubbeldam. De populaire spottersplaats bij de Kaagbaan moet wijken voor uitbreiding van het nabijgelegen bedrijventerrein.

Enquete
Uit de resultaten van de enquête, die door 180 personen is ingevuld, blijkt dat de spotters niet op teveel luxe zitten te wachten. Schone sanitaire voorzieningen en de mogelijkheid een patatje te kunnen eten komen als belangrijkste wensen uit de bus. Een ander belangrijk aandachtspunt is dat er rekening moet worden gehouden met mindervalide spotters.

Andere wensen voor de spottersplaats zijn telescopen, een eventueel overdekt gedeelte voor als het regent, borden en schermen met vlucht- en vliegtuiginformatie en picknicktafels. Alleen wanneer dat echt nodig is zeggen de spotters bereid te zijn een toegangsprijs van zo’n twee euro te betalen.

De resultaten van de enquête zullen door Schiphol Real Estate worden meegenomen in het ontwerp van de nieuwe spottersplaats. Voor het definiteve ontwerp zal een wedstrijd worden uitgeschreven.
Tuig.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54024423
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 19:42 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Maak daar maar meer dan een kilometer van...
Ohja halve spanwijdte grondeffect heh.

Maar met 400 meter ben je die koe ruim voorbij en kun je ook nog een streepje kleppen trekken voor het afvangen
quote:
huh? afvangen
ja zweefvliegers vangen over het algemeen af!
pi_54024458
quote:
Een ander belangrijk aandachtspunt is dat er rekening moet worden gehouden met mindervalide spotters.
Dûh, anders hebben ze er nog niets aan!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:45:43 #242
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_54027050
Dus als ik het goed begrijp heb je als zweefvlieger altijd een luchtrem nodig om te kunnen landen waar je wilt? Kun je dat niet gewoon een beetje uitmikken?
pi_54029528
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:45 schreef Alternate het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heb je als zweefvlieger altijd een luchtrem nodig om te kunnen landen waar je wilt? Kun je dat niet gewoon een beetje uitmikken?
Dat heb jij niet goed begrepen.
Ik steek je moeder in de fik!
pi_54030749
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:45 schreef Alternate het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heb je als zweefvlieger altijd een luchtrem nodig om te kunnen landen waar je wilt? Kun je dat niet gewoon een beetje uitmikken?
Je kunt ook een slip inzetten

Mikken is een beetje lastig als je een glijhoek van 1:40 of hoger hebt. Zeker met het grondeffect aangezien je glijhoek dan richting de 1:100 gaat.
pi_54033376
http://www.nu.nl/news/128(...)egveld_Lelystad.html
quote:
AMSTERDAM -Twee vliegtuigjes zijn vrijdagmiddag met elkaar in botsing gekomen bij vliegveld Lelystad. Een toestel stortte neer.

Dat meldt de NOS. Volgens de omroep is een van de vliegtuigjes neergestort en in brand gevlogen. Of daarbij slachtoffers zijn gevallen, is nog onduidelijk.

Het andere toestel is er in geslaagd in een nabijgelegen weiland een noodlanding te maken. De inzittenden van dat vliegtuigje bleven ongedeerd.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54033516
quote:
Naar nu bekend is geworden is het gecrashte toestel een Cessna van Stichting Vliegmaterieel Rotterdam.
Oh oh.........................

Ik vrees dat het de PH-BVE is, volgens het schema van de site zat die ergens rond 14.15 in de lucht.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54034258
Niet best...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:39:51 #248
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_54034547
Ja minder. Dat punt Sierra is ook levensgevaarlijk, al die zondagsvliegers die op dezefde hoogte recht over dat punt willen.
pi_54034562
quote:
Daarbij zijn twee doden gevallen.
Beide van de Cessna.
quote:
Volgens ooggetuigen verloor de Cessna een deel van de staart toen het in botsing kwam met het onderstel van de Fuji. Beide vliegtuigen zouden het circuit van Lelystad Airport in hebben vliegen om een landing uit te voeren.


Kutzooi.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54035121
quote:
LIFELINER 1 / MMT INZET VOOR : FLEVOLAND - LELYSTAD O-13-A GOOISEWEG
0120988 Ambulance RAVAA - Traumahelikopter Lifeliner 1/MMT
quote:
PRIO 1 : LARSERPAD - N302 ZEEWOLDE NEERGESTORT VLIEGTUIG (soort vliegtuig: prive vliegtuig) (Classificatie HV L: middel hv) (Grip: grip 1)
0700001 Brandweer Regionaal Monitorcode
0700062 Brandweer Regionaal Achterwacht RAC
0720011 Ambulance Regionaal GRIP 1
http://www.omroepflevolan(...)c2-e8d696492156.aspx
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54035165
En van onze site:
quote:
PH-BVE neergestort bij Lelystad
19 oktober, 16:50 uur

Beste clubgenoten,
Zojuist heeft ons het bericht bereikt dat de Cessna 172R PH-BVE vanmiddag is neergestort bij Lelystad na een botsing met een ander vliegtuig in het circuit. Zodra wij meer zekere informatie hebben zullen wij dat hier melden.

Het bestuur
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54035639
Vloog vanochtend nog over EHLE en merkte nog op tegen de co dat het best een gevaarlijk vliegveld kan zijn, zeker op mooie zomerse weekenden. Helaas meteen "gelijk"...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_54035715
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_54035889
http://archief.omroepflev(...)0455504_WFiles_2.wmv
(even opslaan als...)

Reportage van omroep flevoland...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:55:19 #255
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_54036976
idd link daar, iedereen komt van alle kanten bij Sierra.
Ook het circuit wordt op verschillende manieren gevlogen.
FCT
pi_54039646
Het is daar, zeker in het weekend, ook eigenlijk te druk om een ongecontroleerd veld te zijn.
Misschien toch maar verkeersleiding er neerzetten, is ook leuk als opleidingsveld voor LVNL.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_54043034
Hoezo vrees je dat het de PH-BVE is/was dan? Ken je 'm?
pi_54043700
quote:
Wij willen jullie vragen om terughoudend te zijn met het reageren op deze gebeurtenis op internetfora en dergelijke.
Derhalve.

Punt.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:11:24 #259
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_54054904
Wat een ellende! De PH-BVE heb ik ook nog aardig wat op gevlogen! Toch vreemd gevoel!
pi_54078964
Zeg, waar is die simmert, begin me toch af te vragen hoe hij een opleiding van 3-4 jaar heeft gedaan op 17-jarige leeftijd.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54086671
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 15:34 schreef Koploperkopper het volgende:

Oh oh.........................

Ik vrees dat het de PH-BVE is, volgens het schema van de site zat die ergens rond 14.15 in de lucht.
Goed, dat was mijn begeleider hier op de TU dus, lekker begin van je week
  maandag 22 oktober 2007 @ 18:07:01 #262
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_54093151
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 12:06 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Goed, dat was mijn begeleider hier op de TU dus, lekker begin van je week
Jezus, wat kut zeg!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_54093881
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:46 schreef Koploperkopper het volgende:
Zeg, waar is die simmert, begin me toch af te vragen hoe hij een opleiding van 3-4 jaar heeft gedaan op 17-jarige leeftijd.
Die zocht toch een Flightbag op klaagbaak
Ik steek je moeder in de fik!
  maandag 22 oktober 2007 @ 23:18:57 #264
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_54099693
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 18:41 schreef cheukert het volgende:

[..]

Die zocht toch een Flightbag op klaagbaak
link?
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:52:56 #265
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_54101760
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 22:46 schreef Koploperkopper het volgende:
Zeg, waar is die simmert, begin me toch af te vragen hoe hij een opleiding van 3-4 jaar heeft gedaan op 17-jarige leeftijd.
Mmm...wat ik ben een simmert en 17 bedoel je mij ?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_54102539
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 00:52 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Mmm...wat ik ben een simmert en 17 bedoel je mij ?
Neen, was alweer een paar delen geleden.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54115721
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 00:52 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Mmm...wat ik ben een simmert en 17 bedoel je mij ?
jij wilt wel heeel graag heh
Ik steek je moeder in de fik!
pi_54115804
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 23:18 schreef nsfw het volgende:

[..]

link?
Bedoelde klk deze Flight Bag + Sunglasses ?
Ik steek je moeder in de fik!
pi_54117038
Sow bumpy weather vandaag! Maar wel leuk! Nog een uurtje gehangen ook, en dat in deze tijd van het jaar!
pi_54117100
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 19:03 schreef cheukert het volgende:

[..]

Bedoelde klk deze Flight Bag + Sunglasses ?
!

Moest je voor een luchtverkeersleideropleiding niet minimaal 19 zijn trouwens?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54121518
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
pi_54130229
kebabje is dus simmert en spottert
Ik steek je moeder in de fik!
pi_54139405
quote:
Duitsers met teveel fantasie en een zweefvliegtuig.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  woensdag 24 oktober 2007 @ 18:25:14 #275
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_54139833
Duitsers zijn tof!
pi_54140305
Wat een helden die Duitsers met teveel fantasie en een zweefvliegtuig
Ik steek je moeder in de fik!
pi_54147154
Wheheh, geile vliegtuigen en fout duits gebrabbel. Net porno!
pi_54147188
Ohja nog 2 starts en dan heb ik er 500

[ Bericht 66% gewijzigd door mcDavid op 24-10-2007 22:57:02 (Tering. Editten zonder FQR is pittig!) ]
  woensdag 24 oktober 2007 @ 23:15:07 #279
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_54147757
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:55 schreef mcDavid het volgende:
Wheheh, geile vliegtuigen en fout duits gebrabbel. Net porno!
Ik zag net nog een leuk "pornofilmpje" over 2 vrouwen en een beker!

Smerig porno is niet vies!
pi_54148022
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 18:03 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Duitsers met teveel fantasie en een zweefvliegtuig.
pi_54149665
Duitsers zijn gewoon tof.

Zolang ze in hun eigen land blijven dan...
  donderdag 25 oktober 2007 @ 08:58:52 #282
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_54153180
hoi
FCT
pi_54160023
Hoi,

Is er iemand die ik wat serieuze vragen kan stellen via iets van MSN oid over selecties bij vliegscholen e.d.? Die Mojave heb ik in geen tijden al meer gesproken, die's veuls te druk aan het werk, de arme jongen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54160237
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 14:53 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoi,

Is er iemand die ik wat serieuze vragen kan stellen via iets van MSN oid over selecties bij vliegscholen e.d.? Die Mojave heb ik in geen tijden al meer gesproken, die's veuls te druk aan het werk, de arme jongen.
Probeer Cheuk 's
pi_54161557
Oh cheuk, where arst thou?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54161788
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 16:06 schreef Koploperkopper het volgende:
Oh cheuk, where arst thou?
Oh Cheuk, Cheuk! wherefore art thou Cheuk?

Net iets beter
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_54161853
Waarschijnlijk achter de choke.
pi_54162151
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 16:17 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Oh Cheuk, Cheuk! wherefore art thou Cheuk?

Net iets beter
De Shakespeare in mij heeft gefaald.

[ Bericht 2% gewijzigd door Koploperkopper op 25-10-2007 17:10:07 ]
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54162551
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 16:38 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

De Shakespeare in me heeft gefaald.
Zolang je het niet van een balkon roept, komt het wel goed
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_54162712
Maak ik ook nog een grote typfout.

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54165430
ik ben hier! pm oder so
Ik steek je moeder in de fik!
pi_54165871
Gedoan oder so.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54166213
beantwortet und so, also ich wird jetzt slapie slapie machen
loaters
Ik steek je moeder in de fik!
pi_54166414
Troestie.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54166856
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  donderdag 25 oktober 2007 @ 22:52:56 #296
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_54170941
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 14:53 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoi,

Is er iemand die ik wat serieuze vragen kan stellen via iets van MSN oid over selecties bij vliegscholen e.d.? Die Mojave heb ik in geen tijden al meer gesproken, die's veuls te druk aan het werk, de arme jongen.
Mojave doet andere dingen dan werken
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 01:00:54 #298
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_54173863
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 14:53 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoi,

Is er iemand die ik wat serieuze vragen kan stellen via iets van MSN oid over selecties bij vliegscholen e.d.? Die Mojave heb ik in geen tijden al meer gesproken, die's veuls te druk aan het werk, de arme jongen.
contact me maar
pi_54183314
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 01:00 schreef SnowBite het volgende:

[..]

contact me maar
Done, bedankt.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_54183328
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 22:52 schreef nsfw het volgende:

[..]

Mojave doet andere dingen dan werken
Wil ik het weten?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:54:12 #301
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_54183588
quote:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')