Ik zal het langzaam spellen, zodat je het hopelijk kunt volgen...quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:22 schreef AlphaOmega het volgende:
En jij bent een homofiele steward, neem ik aan?
goed begin weerquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:26 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik zal het langzaam spellen, zodat je het hopelijk kunt volgen...
L...E...Z...E...N...!
Prettige dag verder...
Ik doe mijn best het niveau constant te houden met de vorige edities, is ook niet makkelijkquote:
http://www.scramble.nl/mil/show/showdates/showdates_eur.htmquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:36 schreef Fillipe het volgende:
Om even terug te komen op dat TAP airshow filmpje. Worden er in Nederland eigenlijk veel van die shows gegeven? Hoor er eigenlijk weinig over.
http://uk.youtube.com/watch?v=xE1rE2vxUyMquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:11 schreef Fillipe het volgende:
Olá
http://www.youtube.com/watch?v=tj33kStdpEs
Autokinese alert!1quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja nou, ik zag iets vliegen, had mijn bril niet op dus kon het niet identificeren.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja nou, ik zag iets vliegen, had mijn bril niet op dus kon het niet identificeren.
Blijft ook naar volk om rond te vliegen.. Zodra ze een stap buiten Noorwegen zetten, zijn ze al dronken...quote:Op woensdag 19 september 2007 13:38 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/124(...)_na_op_Schiphol.html![]()
Ik snap dit bericht eigenlijk niet, want sinds de afhandeling helemaal anders is geworden op Schiphol hebben ze toch een band die alleen maar de koffers op de band beneden zet? M.a.w. de koffers gaan alleen eruit en niet terug erdoor aangezien de band eronder ovaal is?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:38 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/124(...)_na_op_Schiphol.html![]()
Het is wel volkomen uit de toon. Maak er dan sharkeyes van oidquote:Op donderdag 20 september 2007 16:19 schreef Koploperkopper het volgende:
Hmmm, dan zal het wel een onderdeel van het kleurenschema zijn.
Yep, eindelijk het kut IFR blok afgesloten en nu bezig met Basic Warfighting Skills, lekker op 50ft contourvliegen.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:29 schreef Public_NME het volgende:
Zo knaakjes, iemand nog leuke dingen gedaan de laatste zeit?
Op alle kisten? Lopen ze wat achter met hun onderhoudquote:Op donderdag 20 september 2007 21:54 schreef mcDavid het volgende:
Misschien was de lak op en zit er rode primer op?
Het zijn moeilijke tijden voor de luchtvaart!quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Op alle kisten? Lopen ze wat achter met hun onderhoud
whehehe iddquote:Op donderdag 20 september 2007 13:44 schreef The_stranger het volgende:
Transavia laat koffers achter wegens regen
Alsof je voor vertrek gaat vertellen dat je alle koffers achterlaat..
Mwaah, er zitten pareltjes tussen hoor:quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:50 schreef Mojave het volgende:
[..]
whehehe idd![]()
De reacties op frontpage vielen me nog behoorlijk mee trouwens![]()
quote:Wat een onzin, ze hebben bij boeing/airbus echt wel ff nagerekend of zon vliegtuig bij maximale belasting nog veilig kan landen op een natte baan
En die dingen remmen zowieso niet met hun wielen maar met hun motoren, dus een fatsoenlijke piloot moet op een wat gladdere baan ook prima kunnen landen.
Zou je denken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het zijn moeilijke tijden voor de luchtvaart!
Ja, Boeing heeft de productieslots maar tot 2012 vol ofzo en Airbus doet het al niet veel minder met de A330quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het zijn moeilijke tijden voor de luchtvaart!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:35 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Mwaah, er zitten pareltjes tussen hoor:
[..]
![]()
of:quote:
quote:Hmmmzz... Een kennis van mij werkt als groundstewart op een gerenommeerde luchtvaartmaatschappij. Dit soort verhalen en ook die zoals ''wegens een medische reden hebben we deze week een tussenlanding moeten maken, alle vluchten zijn hierdoor opgeschoven, vandaar deze vertraging vandaag.''
Eén ding: allemaal kutsmoezen. In werkelijkheid hebben ze gewoon reparaties aan de motoren moeten uitvoeren of moeten wachten op nieuwe onderdelen.
Ook een mooie, alsof KLM je bagage niet wegtovert als het moet.quote:Wat een gezeik om niets!
Als je niet van dit soort verrassingen wilt moet je met KLM reizen. Van een prijsvechter moet je geen uitmuntende service verwachten.
Nee, wij hebben een apart apparaat bij ons wat koffers kleiner maakt en veel lichter. Dus wij kunnen veel meer kwijt, het is alleen dat dat apparaat nogal duur is... En in het uiterste geval hebben we een uitzonderingspositie op het gebied van imperials... Kan toch nog een koffer of 30 mee op het dak.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:35 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ook een mooie, alsof KLM je bagage niet wegtovert als het moet.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:41 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Nee, wij hebben een apart apparaat bij ons wat koffers kleiner maakt en veel lichter. Dus wij kunnen veel meer kwijt, het is alleen dat dat apparaat nogal duur is... En in het uiterste geval hebben we een uitzonderingspositie op het gebied van imperials... Kan toch nog een koffer of 30 mee op het dak.
Dat schijnt dat de reden te zijn dat air france KLM wilde hebben, omdat dat goed hun concept van aanhangwagen aanvult...
Mmm en weer een cargobak...quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:54 schreef Koploperkopper het volgende:
[afbeelding]
Nog een rood raam.
Da's dan toch de nooduitgang gok ik, er is een heel stel regels voor hoeveel nooduitgangen e.d. je moet hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:55 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Mmm en weer een cargobak...
no shitquote:Op zaterdag 22 september 2007 09:35 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Mwaah, er zitten pareltjes tussen hoor:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |