Wie dan, zoal?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:36 schreef cheukert het volgende:
Valt wel op de de grootste zweefvliegbashers hier (behalve lightning_nl) waarschijnlijk nog nooit een zweefvliegtuig hebben gezien en een harde leuter krijgen van spotten en fsmaar dat terzijde
lightning_nl: is je tjik met een zweefvlieger er vandoor gegaan en probeer je nu je heil te vinden in het superieur aan zweefvleigers voelen? Tenminste, zo kom je een beetje over.
ohja, ik moest lachen om de topictitel
verder mn langste tvp ooit
Jij bent zo'n eikel die altijd probeert onze lierkabel te raken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:16 schreef Daantke het volgende:
Lelyvliegers hier?
Ik kom alleen naar het vliegveld om auto's te spottenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jij bent zo'n eikel die altijd probeert onze lierkabel te raken?
Zeit für bier?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef Mojave het volgende:
Gutentag
Dinsdag of Zaterdag, maakt voor mij momenteel niet uit... Vakantie!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ja lekker! pak d'r nog 1, t is dinsdag toch?
... Wie allemaal dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:36 schreef cheukert het volgende:
Valt wel op de de grootste zweefvliegbashers hier (behalve lightning_nl) waarschijnlijk nog nooit een zweefvliegtuig hebben gezien en een harde leuter krijgen van spotten en fs![]()
Nee hoor. Ik geef juist tegengas aan de zweefvliegers die zich superieur voelen. Gewoon het traditionele vliegers vs zweefvliegers.quote:maar dat terzijde
lightning_nl: is je tjik met een zweefvlieger er vandoor gegaan en probeer je nu je heil te vinden in het superieur aan zweefvleigers voelen? Tenminste, zo kom je een beetje over.
Je komt maar een keer langs!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:11 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik kom alleen naar het vliegveld om auto's te spotten![]()
Mag ik een keertje meevliegen?![]()
Scherp!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:50 schreef Alternate het volgende:
Zweefvliegentuigen - ruige jets is als
driewielers - formule 1 auto's
En dan roepen dat een driewieler echt wel moeilijker is, want in een formule 1 auto zit allemaal elektronica.
Hehe, maat van me is ook een Die Hard zweefvlieger en vraagt ook elke keer of ik mee ga zweefvliegen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:50 schreef Alternate het volgende:
Zweefvliegentuigen - ruige jets is als
driewielers - formule 1 auto's
En dan roepen dat een driewieler echt wel moeilijker is, want in een formule 1 auto zit allemaal elektronica.
Is dat een nieuw soort Jump style?quote:
Dat heet duits jumpenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:01 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Is dat een nieuw soort Jump style?![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:01 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Is dat een nieuw soort Jump style?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |