Wie dan, zoal?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:36 schreef cheukert het volgende:
Valt wel op de de grootste zweefvliegbashers hier (behalve lightning_nl) waarschijnlijk nog nooit een zweefvliegtuig hebben gezien en een harde leuter krijgen van spotten en fsmaar dat terzijde
lightning_nl: is je tjik met een zweefvlieger er vandoor gegaan en probeer je nu je heil te vinden in het superieur aan zweefvleigers voelen? Tenminste, zo kom je een beetje over.
ohja, ik moest lachen om de topictitel
verder mn langste tvp ooit
Jij bent zo'n eikel die altijd probeert onze lierkabel te raken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:16 schreef Daantke het volgende:
Lelyvliegers hier?
Ik kom alleen naar het vliegveld om auto's te spottenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jij bent zo'n eikel die altijd probeert onze lierkabel te raken?
Zeit für bier?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef Mojave het volgende:
Gutentag
Dinsdag of Zaterdag, maakt voor mij momenteel niet uit... Vakantie!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ja lekker! pak d'r nog 1, t is dinsdag toch?
... Wie allemaal dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:36 schreef cheukert het volgende:
Valt wel op de de grootste zweefvliegbashers hier (behalve lightning_nl) waarschijnlijk nog nooit een zweefvliegtuig hebben gezien en een harde leuter krijgen van spotten en fs![]()
Nee hoor. Ik geef juist tegengas aan de zweefvliegers die zich superieur voelen. Gewoon het traditionele vliegers vs zweefvliegers.quote:maar dat terzijde
lightning_nl: is je tjik met een zweefvlieger er vandoor gegaan en probeer je nu je heil te vinden in het superieur aan zweefvleigers voelen? Tenminste, zo kom je een beetje over.
Je komt maar een keer langs!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:11 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik kom alleen naar het vliegveld om auto's te spotten![]()
Mag ik een keertje meevliegen?![]()
Scherp!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:50 schreef Alternate het volgende:
Zweefvliegentuigen - ruige jets is als
driewielers - formule 1 auto's
En dan roepen dat een driewieler echt wel moeilijker is, want in een formule 1 auto zit allemaal elektronica.
Hehe, maat van me is ook een Die Hard zweefvlieger en vraagt ook elke keer of ik mee ga zweefvliegen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:50 schreef Alternate het volgende:
En dan roepen dat een driewieler echt wel moeilijker is, want in een formule 1 auto zit allemaal elektronica.
Is dat een nieuw soort Jump style?quote:
Dat heet duits jumpenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:01 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Is dat een nieuw soort Jump style?![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:01 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Is dat een nieuw soort Jump style?![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:43 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
http://ie.youtube.com/watch?v=IqhlQfXUk7w
Goede vergelijking. Ook is driewielers rijden waarschijnlijk stukken linker qua verwondingen en zelfs daarin gaat de parallel op, dit jaar toch al twee keer gewond geraakt bij het zweefvliegenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:50 schreef Alternate het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:53 schreef cheukert het volgende:
dan heb je deeuze nog ja!!1!1
http://www.youtube.com/watch?v=5MbeT7_ARm8
Helaas, het bekijken van een vliegtuig telt niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:20 schreef sebabje het volgende:
Waarom staat mijn naam niet bij de 1ste post![]()
K moet bij Turbopulp staan![]()
Maar in mijn vrije tijd fladder in een propquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:29 schreef cheukert het volgende:
jij bent toch grondslaaf?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:19 schreef Koploperkopper het volgende:
Toch vind ik het ergens moeilijk te geleauven dat een 17-jarige een CPL heeft en bevoegd is om een turbo-prop te besturen.
Op welke PIC worden de uren bijgeschreven?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:20 schreef sebabje het volgende:
[..]
Mag wel volgens de wet
![]()
Maar over het algemeen is het gewoon dat ik een C172 fladder
Als er íets makkelijk te landen is is het wel een driewielerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:50 schreef Alternate het volgende:
Die is echt te grappigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:53 schreef cheukert het volgende:
dan heb je deeuze nog ja!!1!1
http://www.youtube.com/watch?v=5MbeT7_ARm8
KLC en HV alleen geloof ik, rest zijn hobbyisten of in opleiding.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Bij welke maatschappijen vliegen jullie zoal?
Als ik dit zo allemaal lees durf ik bijna niet meer mee te vliegen
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:37 schreef Lightning_NL het volgende:
Maar ik denk eigenlijk dat alle piloten wel aparte mannetjes zijn.
Welke luftwaffequote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
Of vrouwtjes uiteraard![]()
[afbeelding]
Ik was dit jaar ook geen vliegend lid btw. Volgend jaar weer vliegend lid waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:48 schreef YellowLedbetter het volgende:
Tvp, met tevens de mededeling dat ik binnenkort ga kappen met zweefvliegen
ja maar ja maar ja maar een 13 heeft maar 2 wielenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als er íets makkelijk te landen is is het wel een driewieler
Mwah de meeste die ik ken zijn wel redelijk normaalquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:37 schreef Lightning_NL het volgende:
Maar ik denk eigenlijk dat alle piloten wel aparte mannetjes zijn.
mallertquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Mwah de meeste die ik ken zijn wel redelijk normaal
oei joei joei , die belgische tjikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:08 schreef Autoreply het volgende:
[afbeelding]
Meer toffe vrouwende chicks
Juist gespierde benen en kut door al die G'squote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:05 schreef Koploperkopper het volgende:
Vast een uitgelebbert kutje door al die G-krachten.
Verklaar je nader, ik vind dit namelijk heel knap. De enige wonden die ik ooit heb opgelopen zijn sneetjes bij het kabel aanhaken, maar dat valt niet onder het kopje gewond raken dus ik vraag me echt af wat jij allemaal uitvreet...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:59 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Goede vergelijking. Ook is driewielers rijden waarschijnlijk stukken linker qua verwondingen en zelfs daarin gaat de parallel op, dit jaar toch al twee keer gewond geraakt bij het zweefvliegen![]()
Gespierde kutjes.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Juist gespierde benen en kut door al die G's![]()
Bij ons zelfs maar 1.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:45 schreef cheukert het volgende:
[..]
Welke luftwaffe? zag laat een foto van zo'n goeie Belgische f-16 tjik
[..]
Ik was dit jaar ook geen vliegend lid btw. Volgend jaar weer vliegend lid waarschijnlijk
[..]
ja maar ja maar ja maar een 13 heeft maar 2 wielen
Ik heb een keer de splitspriem door mijn duim heen gestokenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Verklaar je nader, ik vind dit namelijk heel knap. De enige wonden die ik ooit heb opgelopen zijn sneetjes bij het kabel aanhaken, maar dat valt niet onder het kopje gewond raken dus ik vraag me echt af wat jij allemaal uitvreet...
FSX is heul niet gevaarlijk!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:08 schreef Koploperkopper het volgende:
Levensgevaarlijke kutsport! In de ban ermee!
you're dangerousquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:26 schreef Koploperkopper het volgende:
Je kunt je oog uitprikken met de joystick!
Ik steek je joystick in de fik!quote:
Je zou stiekem wel eens met zijn joystick willen spelen heh?! Heb je wel deur heur!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:40 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik steek je joystick in de fik!
Pas op of ik trap je eaupen deur in heur!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:10 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Je zou stiekem wel eens met zijn joystick willen spelen heh?! Heb je wel deur heur!!!![]()
Plastic tuinstoelen branden anders prima!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:43 schreef YellowLedbetter het volgende:
plastic gaat ontzetten stinken dus dat is een slecht idee
het regent er nu wel hard iigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:13 schreef Mojave het volgende:
schiphol sucks
ja man en ik had aan de stok met groundquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het regent er nu wel hard iig
Aan de joystick?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:33 schreef Mojave het volgende:
[..]
ja man en ik had aan de stok met ground
Wil je er over praten?!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:33 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ik ben een verkapte spottert!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Eyyy Public_NME, wat doe jij eigenlijk in de vliegwereld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:24 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik ben een verkapte spottert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
Quick Reaction Alertquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:15 schreef Public_NME het volgende:
Quick Response Action?!?
Jij ook alquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:33 schreef Mojave het volgende:
[..]
Hij had zijn autoland vast niet aan!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Hoogeveen.html?p=3,2
toch gevaarlijk, dat zweefvliegen..
Je zou het haast zeggen. Vreemd verhaal, als die motorkist het veld haalt moet een zweefkist die zeker halenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:17 schreef Mojave het volgende:
zelfs zonder motor vliegen motorvliegers beter.
Wat een prutsers dat ze boven de bebouwde kom vliegen met onvoldoende hoogte om veilige (buiten)landingsterreinen te bereiken!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Hoogeveen.html?p=3,2
toch gevaarlijk, dat zweefvliegen..
wat is je rekeningnummer?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:57 schreef Koploperkopper het volgende:
'Ja maar, dat kwam natuurlijk omdat ze lang niet zo goed zijn als ik!'
Ik wed 10 euro op deze reactie!
Luchtweerstand he. Dat ding glijdt 1:53 ongeveer. Grofweg 5 keer zo goed als een 172 én hij is snellerquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:45 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat een tandenstokertje zeg!
Ach ja, smaken verschillen. Ik vind de A380 ook lelijk. Overigens al twee keer van dit type gedroomd, 't moet niet erger wordenquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik vind em lelijk, misschien ook wel omdat ie me doet denken aan diana van airdork die me al 2 keer geblokt heeft
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Overigens al twee keer van dit type gedroomd, 't moet niet erger worden![]()
De A380 is ook een lelijk gedrocht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach ja, smaken verschillen. Ik vind de A380 ook lelijk. Overigens al twee keer van dit type gedroomd, 't moet niet erger worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |