Juist gespierde benen en kut door al die G'squote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:05 schreef Koploperkopper het volgende:
Vast een uitgelebbert kutje door al die G-krachten.
Verklaar je nader, ik vind dit namelijk heel knap. De enige wonden die ik ooit heb opgelopen zijn sneetjes bij het kabel aanhaken, maar dat valt niet onder het kopje gewond raken dus ik vraag me echt af wat jij allemaal uitvreet...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:59 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Goede vergelijking. Ook is driewielers rijden waarschijnlijk stukken linker qua verwondingen en zelfs daarin gaat de parallel op, dit jaar toch al twee keer gewond geraakt bij het zweefvliegen![]()
Gespierde kutjes.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Juist gespierde benen en kut door al die G's![]()
Bij ons zelfs maar 1.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:45 schreef cheukert het volgende:
[..]
Welke luftwaffe? zag laat een foto van zo'n goeie Belgische f-16 tjik
[..]
Ik was dit jaar ook geen vliegend lid btw. Volgend jaar weer vliegend lid waarschijnlijk
[..]
ja maar ja maar ja maar een 13 heeft maar 2 wielen
Ik heb een keer de splitspriem door mijn duim heen gestokenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Verklaar je nader, ik vind dit namelijk heel knap. De enige wonden die ik ooit heb opgelopen zijn sneetjes bij het kabel aanhaken, maar dat valt niet onder het kopje gewond raken dus ik vraag me echt af wat jij allemaal uitvreet...
FSX is heul niet gevaarlijk!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:08 schreef Koploperkopper het volgende:
Levensgevaarlijke kutsport! In de ban ermee!
you're dangerousquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:26 schreef Koploperkopper het volgende:
Je kunt je oog uitprikken met de joystick!
Ik steek je joystick in de fik!quote:
Je zou stiekem wel eens met zijn joystick willen spelen heh?! Heb je wel deur heur!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:40 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik steek je joystick in de fik!
Pas op of ik trap je eaupen deur in heur!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:10 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Je zou stiekem wel eens met zijn joystick willen spelen heh?! Heb je wel deur heur!!!![]()
Plastic tuinstoelen branden anders prima!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:43 schreef YellowLedbetter het volgende:
plastic gaat ontzetten stinken dus dat is een slecht idee
het regent er nu wel hard iigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:13 schreef Mojave het volgende:
schiphol sucks
ja man en ik had aan de stok met groundquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het regent er nu wel hard iig
Aan de joystick?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:33 schreef Mojave het volgende:
[..]
ja man en ik had aan de stok met ground
Wil je er over praten?!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:33 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ik ben een verkapte spottert!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Eyyy Public_NME, wat doe jij eigenlijk in de vliegwereld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:24 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik ben een verkapte spottert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
Quick Reaction Alertquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:15 schreef Public_NME het volgende:
Quick Response Action?!?
Jij ook alquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:33 schreef Mojave het volgende:
[..]
Hij had zijn autoland vast niet aan!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Hoogeveen.html?p=3,2
toch gevaarlijk, dat zweefvliegen..
Je zou het haast zeggen. Vreemd verhaal, als die motorkist het veld haalt moet een zweefkist die zeker halenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:17 schreef Mojave het volgende:
zelfs zonder motor vliegen motorvliegers beter.
Wat een prutsers dat ze boven de bebouwde kom vliegen met onvoldoende hoogte om veilige (buiten)landingsterreinen te bereiken!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Hoogeveen.html?p=3,2
toch gevaarlijk, dat zweefvliegen..
wat is je rekeningnummer?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:57 schreef Koploperkopper het volgende:
'Ja maar, dat kwam natuurlijk omdat ze lang niet zo goed zijn als ik!'
Ik wed 10 euro op deze reactie!
Luchtweerstand he. Dat ding glijdt 1:53 ongeveer. Grofweg 5 keer zo goed als een 172 én hij is snellerquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:45 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat een tandenstokertje zeg!
Ach ja, smaken verschillen. Ik vind de A380 ook lelijk. Overigens al twee keer van dit type gedroomd, 't moet niet erger wordenquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik vind em lelijk, misschien ook wel omdat ie me doet denken aan diana van airdork die me al 2 keer geblokt heeft
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Overigens al twee keer van dit type gedroomd, 't moet niet erger worden![]()
De A380 is ook een lelijk gedrocht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach ja, smaken verschillen. Ik vind de A380 ook lelijk. Overigens al twee keer van dit type gedroomd, 't moet niet erger worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |