Wie dan, zoal?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:36 schreef cheukert het volgende:
Valt wel op de de grootste zweefvliegbashers hier (behalve lightning_nl) waarschijnlijk nog nooit een zweefvliegtuig hebben gezien en een harde leuter krijgen van spotten en fsmaar dat terzijde
lightning_nl: is je tjik met een zweefvlieger er vandoor gegaan en probeer je nu je heil te vinden in het superieur aan zweefvleigers voelen? Tenminste, zo kom je een beetje over.
ohja, ik moest lachen om de topictitel
verder mn langste tvp ooit
Jij bent zo'n eikel die altijd probeert onze lierkabel te raken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:16 schreef Daantke het volgende:
Lelyvliegers hier?
Ik kom alleen naar het vliegveld om auto's te spottenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jij bent zo'n eikel die altijd probeert onze lierkabel te raken?
Zeit für bier?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef Mojave het volgende:
Gutentag
Dinsdag of Zaterdag, maakt voor mij momenteel niet uit... Vakantie!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ja lekker! pak d'r nog 1, t is dinsdag toch?
... Wie allemaal dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:36 schreef cheukert het volgende:
Valt wel op de de grootste zweefvliegbashers hier (behalve lightning_nl) waarschijnlijk nog nooit een zweefvliegtuig hebben gezien en een harde leuter krijgen van spotten en fs![]()
Nee hoor. Ik geef juist tegengas aan de zweefvliegers die zich superieur voelen. Gewoon het traditionele vliegers vs zweefvliegers.quote:maar dat terzijde
lightning_nl: is je tjik met een zweefvlieger er vandoor gegaan en probeer je nu je heil te vinden in het superieur aan zweefvleigers voelen? Tenminste, zo kom je een beetje over.
Je komt maar een keer langs!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:11 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik kom alleen naar het vliegveld om auto's te spotten![]()
Mag ik een keertje meevliegen?![]()
Scherp!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:50 schreef Alternate het volgende:
Zweefvliegentuigen - ruige jets is als
driewielers - formule 1 auto's
En dan roepen dat een driewieler echt wel moeilijker is, want in een formule 1 auto zit allemaal elektronica.
Hehe, maat van me is ook een Die Hard zweefvlieger en vraagt ook elke keer of ik mee ga zweefvliegen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:50 schreef Alternate het volgende:
Zweefvliegentuigen - ruige jets is als
driewielers - formule 1 auto's
En dan roepen dat een driewieler echt wel moeilijker is, want in een formule 1 auto zit allemaal elektronica.
Is dat een nieuw soort Jump style?quote:
Dat heet duits jumpenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:01 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Is dat een nieuw soort Jump style?![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:01 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Is dat een nieuw soort Jump style?![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:43 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
http://ie.youtube.com/watch?v=IqhlQfXUk7w
Goede vergelijking. Ook is driewielers rijden waarschijnlijk stukken linker qua verwondingen en zelfs daarin gaat de parallel op, dit jaar toch al twee keer gewond geraakt bij het zweefvliegenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:50 schreef Alternate het volgende:
Zweefvliegentuigen - ruige jets is als
driewielers - formule 1 auto's
En dan roepen dat een driewieler echt wel moeilijker is, want in een formule 1 auto zit allemaal elektronica.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:53 schreef cheukert het volgende:
dan heb je deeuze nog ja!!1!1
http://www.youtube.com/watch?v=5MbeT7_ARm8
Helaas, het bekijken van een vliegtuig telt niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:20 schreef sebabje het volgende:
Waarom staat mijn naam niet bij de 1ste post![]()
K moet bij Turbopulp staan![]()
Maar in mijn vrije tijd fladder in een propquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:29 schreef cheukert het volgende:
jij bent toch grondslaaf?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:19 schreef Koploperkopper het volgende:
Toch vind ik het ergens moeilijk te geleauven dat een 17-jarige een CPL heeft en bevoegd is om een turbo-prop te besturen.
Op welke PIC worden de uren bijgeschreven?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:20 schreef sebabje het volgende:
[..]
Mag wel volgens de wet
![]()
Maar over het algemeen is het gewoon dat ik een C172 fladder
Als er íets makkelijk te landen is is het wel een driewielerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:50 schreef Alternate het volgende:
Zweefvliegentuigen - ruige jets is als
driewielers - formule 1 auto's
En dan roepen dat een driewieler echt wel moeilijker is, want in een formule 1 auto zit allemaal elektronica.
Die is echt te grappigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:53 schreef cheukert het volgende:
dan heb je deeuze nog ja!!1!1
http://www.youtube.com/watch?v=5MbeT7_ARm8
KLC en HV alleen geloof ik, rest zijn hobbyisten of in opleiding.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Bij welke maatschappijen vliegen jullie zoal?
Als ik dit zo allemaal lees durf ik bijna niet meer mee te vliegen
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:37 schreef Lightning_NL het volgende:
Maar ik denk eigenlijk dat alle piloten wel aparte mannetjes zijn.
Welke luftwaffequote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
Of vrouwtjes uiteraard![]()
[afbeelding]
Ik was dit jaar ook geen vliegend lid btw. Volgend jaar weer vliegend lid waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:48 schreef YellowLedbetter het volgende:
Tvp, met tevens de mededeling dat ik binnenkort ga kappen met zweefvliegen
ja maar ja maar ja maar een 13 heeft maar 2 wielenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als er íets makkelijk te landen is is het wel een driewieler
Mwah de meeste die ik ken zijn wel redelijk normaalquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:37 schreef Lightning_NL het volgende:
Maar ik denk eigenlijk dat alle piloten wel aparte mannetjes zijn.
mallertquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Mwah de meeste die ik ken zijn wel redelijk normaal
oei joei joei , die belgische tjikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:08 schreef Autoreply het volgende:
[afbeelding]
Meer toffe vrouwende chicks
Juist gespierde benen en kut door al die G'squote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:05 schreef Koploperkopper het volgende:
Vast een uitgelebbert kutje door al die G-krachten.
Verklaar je nader, ik vind dit namelijk heel knap. De enige wonden die ik ooit heb opgelopen zijn sneetjes bij het kabel aanhaken, maar dat valt niet onder het kopje gewond raken dus ik vraag me echt af wat jij allemaal uitvreet...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:59 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Goede vergelijking. Ook is driewielers rijden waarschijnlijk stukken linker qua verwondingen en zelfs daarin gaat de parallel op, dit jaar toch al twee keer gewond geraakt bij het zweefvliegen![]()
Gespierde kutjes.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Juist gespierde benen en kut door al die G's![]()
Bij ons zelfs maar 1.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:45 schreef cheukert het volgende:
[..]
Welke luftwaffe? zag laat een foto van zo'n goeie Belgische f-16 tjik
[..]
Ik was dit jaar ook geen vliegend lid btw. Volgend jaar weer vliegend lid waarschijnlijk
[..]
ja maar ja maar ja maar een 13 heeft maar 2 wielen
Ik heb een keer de splitspriem door mijn duim heen gestokenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Verklaar je nader, ik vind dit namelijk heel knap. De enige wonden die ik ooit heb opgelopen zijn sneetjes bij het kabel aanhaken, maar dat valt niet onder het kopje gewond raken dus ik vraag me echt af wat jij allemaal uitvreet...
FSX is heul niet gevaarlijk!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:08 schreef Koploperkopper het volgende:
Levensgevaarlijke kutsport! In de ban ermee!
you're dangerousquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:26 schreef Koploperkopper het volgende:
Je kunt je oog uitprikken met de joystick!
Ik steek je joystick in de fik!quote:
Je zou stiekem wel eens met zijn joystick willen spelen heh?! Heb je wel deur heur!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:40 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik steek je joystick in de fik!
Pas op of ik trap je eaupen deur in heur!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:10 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Je zou stiekem wel eens met zijn joystick willen spelen heh?! Heb je wel deur heur!!!![]()
Plastic tuinstoelen branden anders prima!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:43 schreef YellowLedbetter het volgende:
plastic gaat ontzetten stinken dus dat is een slecht idee
het regent er nu wel hard iigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:13 schreef Mojave het volgende:
schiphol sucks
ja man en ik had aan de stok met groundquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het regent er nu wel hard iig
Aan de joystick?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:33 schreef Mojave het volgende:
[..]
ja man en ik had aan de stok met ground
Wil je er over praten?!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:33 schreef Mojave het volgende:
[..]
ja man en ik had aan de stok met ground
Ik ben een verkapte spottert!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Eyyy Public_NME, wat doe jij eigenlijk in de vliegwereld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:24 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik ben een verkapte spottert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
Quick Reaction Alertquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:15 schreef Public_NME het volgende:
Quick Response Action?!?
Jij ook alquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:33 schreef Mojave het volgende:
[..]
ja man en ik had aan de stok met ground
Hij had zijn autoland vast niet aan!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Hoogeveen.html?p=3,2
toch gevaarlijk, dat zweefvliegen..
Je zou het haast zeggen. Vreemd verhaal, als die motorkist het veld haalt moet een zweefkist die zeker halenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:17 schreef Mojave het volgende:
zelfs zonder motor vliegen motorvliegers beter.
Wat een prutsers dat ze boven de bebouwde kom vliegen met onvoldoende hoogte om veilige (buiten)landingsterreinen te bereiken!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Hoogeveen.html?p=3,2
toch gevaarlijk, dat zweefvliegen..
wat is je rekeningnummer?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:57 schreef Koploperkopper het volgende:
'Ja maar, dat kwam natuurlijk omdat ze lang niet zo goed zijn als ik!'
Ik wed 10 euro op deze reactie!
Luchtweerstand he. Dat ding glijdt 1:53 ongeveer. Grofweg 5 keer zo goed als een 172 én hij is snellerquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:45 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat een tandenstokertje zeg!
Ach ja, smaken verschillen. Ik vind de A380 ook lelijk. Overigens al twee keer van dit type gedroomd, 't moet niet erger wordenquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik vind em lelijk, misschien ook wel omdat ie me doet denken aan diana van airdork die me al 2 keer geblokt heeft
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Overigens al twee keer van dit type gedroomd, 't moet niet erger worden![]()
De A380 is ook een lelijk gedrocht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach ja, smaken verschillen. Ik vind de A380 ook lelijk. Overigens al twee keer van dit type gedroomd, 't moet niet erger worden![]()
Ja altiet mooi he, beetje krappe apron daar maar mag de pret niet druk'n, mooi over Ootmarsum en Oldnzoal binnen komen doan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
En hoe was het in Enske?
Mag ik mee naar Faro?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:19 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ja altiet mooi he, beetje krappe apron daar maar mag de pret niet druk'n, mooi over Ootmarsum en Oldnzoal binnen komen doan.
Woensdag weer![]()
doe eens nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Is dat niet allemaal klasse D of hogerquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:02 schreef Mojave het volgende:
ik was net van Enschede naar Maastricht op FL80 zonder een zwever of GA meuk te raken!
Doet eens normaalt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dondert 's een eind in uw graf trieste spotters![]()
Spotter?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dondert 's een eind in uw graf trieste spotters![]()
Ow vergeten te antwoorden, had je ook mot met ground?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Spotter?![]()
Jij kent mij voor geen 1%, dus houd dat soort uitspraken even voor je, svp.
Idd, iedereen met een camera als avatar moet d00d!!!11111quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
wie neemt er dan ook een camera als avatar? Snie zo handig, dan lok je dat wel uit
ben jij ook een zwevert eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
verdomme, niet weer een holocaust
Een domme spottertquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ben jij ook een zwevert eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar serieus, wat doe je dan wel? Je vind FSX tof en neemt foto's.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:26 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Een domme spottert
Ik heb nog nooit een vliegtuig op de foto gezet en FSX nog nooit gedaan. Dus neen, zoals gewoonlijk heb je alles vaut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar serieus, wat doe je dan wel? Je vind FSX tof en neemt foto's.
Ik moet overigens zeggen dat je i.t.t. de andere vliegeniers in de sc overkomt als een irritant, eigenwijs, arrogant mannetje. Kan zijn dat ik het fout heb, maar je bent aardig vijandig bezig om niets.
[ Bericht 14% gewijzigd door Tommy_Kuklinski op 21-08-2007 18:39:18 ]
Hij is inderdaad gewoon een eng mannetje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vliegtuig op de foto gezet en FSX nog nooit gedaan. Dus neen, zoals gewoonlijk heb je alles vaut.
Ik moet overigens zeggen dat je i.t.t. de andere vliegeniers in de sc overkomt als een irritant, eigenwijs, arrogant mannetje. Kan zijn dat ik het fout heb, maar je bent aardig vijandig bezig om niets.
nog wel...ga straks gemotoriseerd raggenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ben jij ook een zwevert eigenlijk?
Jij bent wel een spottert?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:43 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Hij is inderdaad gewoon een eng mannetje.
Net weer FS2004 en PMDG geinstalleerd, toch best vermaak als het weer snoeihard regent buiten.
Waarom eigenlijk zo'n hekel aan spottert?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
oeh op de zere plek
Nee ik ben een joyridert!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jij bent wel een spottert?![]()
![]()
Tsjah, misschien ben ik dat wel echt... of is het een pose.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb nog nooit een vliegtuig op de foto gezet en FSX nog nooit gedaan. Dus neen, zoals gewoonlijk heb je alles vaut. Ik moet overigens zeggen dat je i.t.t. de andere vliegeniers in de sc overkomt als een irritant, eigenwijs, arrogant mannetje.
Je eigen posts zijn ook niet al te aardig, zoals bij meer mensen wat een vicieuze cirkel veroorzaakt. Blijkbaar gaat die houding samen met piloot zijnquote:Kan zijn dat ik het fout heb, maar je bent aardig vijandig bezig om niets.
Het zijn een beetje de nerds van de luchtvaart.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Waarom eigenlijk zo'n hekel aan spottert?
Toen stopte ik al met kijkenquote:
Lollercaust!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
verdomme, niet weer een holocaust
Dat ben ik dan wel weer met je eensquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:35 schreef Autoreply het volgende:
Het zijn een beetje de nerds van de luchtvaart.
Ja maar je bestuurt toch nietsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Daar ga ik ook voor in de OP![]()
Ik bestuur genoegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:55 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ja maar je bestuurt toch niets
Diamond DA40 TDIquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik bestuur genoeg![]()
Wat joyride jij zoal?
Dus dequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Daar ga ik ook voor in de OP![]()
Is op jouw ook wel van toepassingquote:Luftpiraten
sind passagiere die Flugzeuge erst unterwegs chartern
Ik denk toch echt véél eerder dat zweefvliegers de nerds zijn van de luchtvaart.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:35 schreef Autoreply het volgende:
Het zijn een beetje de nerds van de luchtvaart.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik moet overigens zeggen dat je i.t.t. de andere vliegeniers in de sc overkomt als een irritant, eigenwijs, arrogant mannetje.
Whehequote:Op woensdag 22 augustus 2007 05:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik denk toch echt véél eerder dat zweefvliegers de nerds zijn van de luchtvaart.
Je eerste idee was beter. Een beetje stangen is af en toe best leukquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat wil je zeggen? Dat je denkt dat ik óók irritant, eigenwijs en arrogant ben? Nee... Dat ben jij. De helft van de tijd denk ik ook dat je sarcastisch bent of een grap maakt, terwijl je eigenlijk volgens mij gewoon bloed serieus bent.
Ga 's dood yellowbedwetterquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
yes, weer lekker rellen!
Nee man, zou zonde zijn. Mag ik straks eindelijk vliegen nu ik bijna klaar ben met de theorie, zou ik de pijp uit gaan. Nee, liever niet menneke.quote:
Je gaat je dood vliegenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nee man, zou zonde zijn. Mag ik straks eindelijk vliegen nu ik bijna klaar ben met de theorie, zou ik de pijp uit gaan. Nee, liever niet menneke.
Lelijk?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
Bij mij niet, enige school in Nederland waar ik van weet dat het zo gedaan wordt is de DFA. Maar daar zit ik niet op. met die lelijke twinstar
Dat dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:47 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat ding ziet er harstikke mooi uit man.
Ik vind 'm er wel waanzinnig cool uitzien eigenlijk, behalve die canopy dan. Underpowered can trouwens ook een voordeel zijn, maar daar weet jij alles vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:10 schreef YellowLedbetter het volgende:
Dat ding is spuuglelijk, en underpoweredHet ziet er net uit als een gepimpt zweefvliegtuig ofzo met die winglets.. om nog maar niet te beginnen over die afzichtelijke staart.
Ding is echter wel goedkoop en zuinig...
Dat ding doet me op de een of andere manier denken aan de P-51 Mustang...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:15 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik vind 'm er wel waanzinnig cool uitzien eigenlijk, behalve die canopy dan. Underpowered can trouwens ook een voordeel zijn, maar daar weet jij alles van![]()
Wat vinden jullie overigens van de Lancair Legacy? Als ik nog een keer fors geld heb weet ik 't wel![]()
[afbeelding]
Een accu die iedere nacht aan de lader gaat inderdaad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:18 schreef SnowBite het volgende:
Hoe zorg je dat die com-set het doet?
Moet je dan de accu thuis opladen ofzo?
Ik heb een Samsung YP-5Kquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:44 schreef Koploperkopper het volgende:
En ik zie niet eens een aansluiting voor een iPod.
wheheh lache!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb een Samsung YP-5K![]()
Bewijs![]()
Aparte plugin is dat voor GE.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:25 schreef Koploperkopper het volgende:
Vliegtuig neergestort in Noordzee?
Zullen we 'em voor de gek houden?
Boor, charters, VIP's, trauma, rondvluchten, camera werk, constructie werkzaamheden (valt onder charter denk ik) enzo denk ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:59 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Aparte plugin is dat voor GE.
Anyway, ik ben nog steeds hard aan het sparen voor volgend zomer. Eindelijk voor m'n PPL gaan.
Geheel andere vragen, wat voor soort banen zijn er voor helikopterpiloten? Ja, dat ding besturen snap ik ook nog wel. Maar wat doet het merendeel? VIP's rondvliegen? Mensen naar boor-eilanden brengen? Tell me, m'n fantasie laat me in de steek. Ik bedoel trouwens niet Militaire diensten.
genoeg uren mogen maken om je brevet geldig te houdenquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:20 schreef Fillipe het volgende:
Ah okay, bedankt gasten. Aan wat voor salarissen moet je dan zo ongeveer denken?
Waar staat dat er nood was?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:59 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/121(...)ing_op_Schiphol.html
Waar was de nood dan! Anti-climax ook altijd.
Leuk zo'n uitwijker. Doordat de pax van die vlucht met de reguliere Finnair vlucht naar HEL moesten, kon mijn vracht niet mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:59 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/121(...)ing_op_Schiphol.html
Waar was de nood dan! Anti-climax ook altijd.
Je moest eens weten hoe blind sommige mensen zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:50 schreef Public_NME het volgende:
Las vandaag in de krant dat er afgelopen jaar 90 keer een ultra-light/ga vliegtuigje het luchtruim boven Schiphol was binnen gedrongen. Hoe is dat in godsnaam mogelijk? Lijkt me nogal gevaarlijk imo.
lol!quote:
Lekker als je daar zit op vakantiequote:Op zaterdag 1 september 2007 12:46 schreef Mojave het volgende:
maare, voor de spotters onder ons, een aanrader:
http://www.youtube.com/watch?v=z9bBrnnhl6c
Ja idd, kwam er laatst rond 0800lt overheen enne zag je zo'n gast het zwembad schoon makenquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:46 schreef sebabje het volgende:
[..]
Lekker als je daar zit op vakantie![]()
een neger?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:00 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ja idd, kwam er laatst rond 0800lt overheen enne zag je zo'n gast het zwembad schoon maken
Passagiers die jou muntjes geven om te vliegen?quote:Op zondag 2 september 2007 22:55 schreef mcDavid het volgende:
Zo, ik mag passagiers vliegen en heb een DC6 en spitfire zien starten en low-passen!
Als ze tieten hebben neem ik ze gratis meequote:Op maandag 3 september 2007 09:57 schreef Mojave het volgende:
[..]
Passagiers die jou muntjes geven om te vliegen?
quote:Op maandag 3 september 2007 11:20 schreef Public_NME het volgende:
Iemand die foto in de krant gezien van die crash in Polen? Zo de tering, wat een klap moet dat geweest zijn...!
Denk 't niet, moet vast een best vlotte dood zijn geweest aan de enorme snelheid te zien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:11 schreef YellowLedbetter het volgende:
dat doet wel auwsie...
quote:Recordpiloot Steve Fossett vermist
GARDNERVILLE - De Amerikaanse avonturier en recordvlieger Steve Fossett wordt vermist. Dat meldde de krant The Record-Courier in de Amerikaanse staat Nevada dinsdag (4 september). De 63-jarige Fossett wordt sinds maandagnacht vermist. Fossett werd voor het laatst gezien toen hij in een eenmotorig vliegtuigje opsteeg vanaf Hilton Ranch ten zuiden van Smith Valley.
De hulpdiensten moeten honderden vierkante kilometers ruig gebied doorzoeken. Nevada ligt in het zuidwesten van de VS.
Volgens majoor Cynthia S. Ryan van de luchtvaartautoriteiten zijn drie vliegtuigen al op zoek naar Fossett en gaan snel meer vliegtuigen de lucht in. Vliegvelden in de omgeving zijn opgeroepen ook op zoek te gaan naar Fossett.
De miljonair Fossett heeft tal van vlieg- en zeilrecords op zijn naam staan. Zo vloog hij in 2002 als eerste solo rond de wereld en maakte hij vorig jaar 's werelds langste non-stopvlucht in de Virgin Atlantic GlobalFlyer. Zijn laatste plan was het verbreken van het snelheidsrecord op land.
http://www.luchtvaartnieuws.nl/News/?id=21866quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:07 schreef nsfw het volgende:
Waar haal je dat vandaan?
Ouch!quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:15 schreef Public_NME het volgende:
http://www.airliners.net/open.file/1259142/L/
Broem boem!!!!
hehe, volgens mij had die teveel aan de bier en tieten gezetenquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:31 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ouch!
deze is ook mooi:
http://youtube.com/watch?v=kIuFzi83Lr4
hehe ja mooi opgekloot iigquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:45 schreef Public_NME het volgende:
[..]
hehe, volgens mij had die teveel aan de bier en tieten gezeten.
Je zou erin zittenquote:
Hij zit nu met Elvis Presley op Tahiti te genieten van een roemloos leventje.quote:Op zondag 9 september 2007 17:54 schreef Autoreply het volgende:
Steve Fossett is nog steeds niet gevonden![]()
Die kerel die alles is wat jij nooit zult wordenquote:Op zondag 9 september 2007 18:17 schreef Mojave het volgende:
wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij probeert een nieuw record te vestigen, wie het langst is verdwenen met een vliegtuig voordat hij wordt teruggevondenquote:Op zondag 9 september 2007 17:54 schreef Autoreply het volgende:
Steve Fossett is nog steeds niet gevonden![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 21:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Die kerel die alles is wat jij nooit zult worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klinkt misschien beter dan het lijkt....
FCT
doe dan geen atlantische dingen maar Egypte heen en weer is ook best lang.quote:Op zondag 9 september 2007 23:43 schreef Autoreply het volgende:
Wat ik me nou afvraag he, luisteren jullie wel 's muziek aan boord? Ik kan me voorstellen dat een transatlantische crossing oid toch redelijk saai is en dan is wat herrie toch wel tof?
ADF freq's waar ze gewoon muziek uitzenden? Nooit van gehoordquote:Op zondag 9 september 2007 23:50 schreef Mojave het volgende:
[..]
doe dan geen atlantische dingen maar Egypte heen en weer is ook best lang.
Zijn wel wat ADF frequenties te beluisteren onderweg maar dat is meestal weinig bijzonders....
Ken wat lui bij Martinair op de 767 en die nemen vaak laptops mee met films...
Lekker pr0n kijken hehe.quote:Op zondag 9 september 2007 23:50 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ken wat lui bij Martinair op de 767 en die nemen vaak laptops mee met films...
Zoals je denk ik bekend is, zit een NDB tussen 190 en 1750KHz.quote:Op maandag 10 september 2007 00:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
ADF freq's waar ze gewoon muziek uitzenden? Nooit van gehoord![]()
http://www.totalroef.nl/nl/discografie/?cid=1quote:Op zondag 9 september 2007 23:46 schreef Koploperkopper het volgende:
Al die captains jumpstyleuh joh!1
Spotters met zelfkennis.quote:Door zo'n spottert:
When I worked at IAD we would occasionally have an IL-62 from Rossiya State Transport come in for governmental/diplomatic purposes. Once we even had a RAF VC-10 and Russian IL-62 at the same time, cool for us nerds.
Cool filmpje!quote:Op maandag 10 september 2007 23:59 schreef mcDavid het volgende:
http://picasaweb.google.n(...)#5108695419915161138
Zelfs op een kort stukje van EHAM naar EHBK staat arrow classic rock (675) op. Je moet immers over lopik en als je ergens tegen aan vliegt is dat het dan wel, dus een naaldje naar die mast is altijd handigquote:Op zondag 9 september 2007 23:43 schreef Autoreply het volgende:
Wat ik me nou afvraag he, luisteren jullie wel 's muziek aan boord? Ik kan me voorstellen dat een transatlantische crossing oid toch redelijk saai is en dan is wat herrie toch wel tof?
Veel radiostations zenden uit in die band. Radio538 (891), radio10gold (?), arrow classic rock (675).quote:Op maandag 10 september 2007 00:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
ADF freq's waar ze gewoon muziek uitzenden? Nooit van gehoord![]()
Ik geloof nog steeds niet dat dat apparaat efficiënt kan vliegen.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:15 schreef Koploperkopper het volgende:
Die propellers doen bijna niet meer onder aan m'n keukenmachine.
[afbeelding]
Gezien de grote hoeveelheden die je dagelijks langs ziet komen, ben ik het met je eens..quote:Op donderdag 13 september 2007 21:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat dat apparaat efficiënt kan vliegen.
Je kunt noemen wat je wil, maar PJIA bestaat niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:19 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik noem de Airport id's
Cute, maarehm:quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:21 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Onee?
Kijk maar: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=PJIA&btnG=Zoeken&meta=
Het is niet dat het meer gebruikt wordt, het kan gewoon niet gebruikt worden, PJIA is gewoon een commerciele afkorting verzonnen door Juliana International BV.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:45 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ja je hebt gelijk, die van jou worden ook meer gebruikt maar zeg niet dat PJIA niet bestaat
Ik vlieg anders ook vaak genoeg vanaf AASquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:50 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Het is niet dat het meer gebruikt wordt, het kan gewoon niet gebruikt worden, PJIA is gewoon een commerciele afkorting verzonnen door Juliana International BV.
American Association of Suicidology? American Astronomical Society? Automobile Association of Singapore?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:00 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik vlieg anders ook vaak genoeg vanaf AAS![]()
Een beetje maar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:59 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Dus nu val ik een beetje door de mand alsware?
Amsterdam Airport Schiphol?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:00 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik vlieg anders ook vaak genoeg vanaf AAS![]()
quote:
Grunnen/Gruningen?quote:Ik vlieg veel vanaf GAE
Zeker veel holdings draaien daar? Lijkt me koud op dit moment!quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:13 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Amsterdam Airport Schiphol?
Ik vlieg veel vanaf GAE
Go Ahead Eagles stadion?!quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:13 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Amsterdam Airport Schiphol?
Ik vlieg veel vanaf GAE
Breakie breakie, we willen graag een biertje doen op Rottedam. Kên dá?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:49 schreef Mojave het volgende:
omg moeilijk doen over een afkorting van een veld
ik zie altijd wel wat de printer zegt tijdens het aanmelden
Juist niet. Het is goed om af en toe je eigen superioriteit ten opzichte van dat soort kneuzen te zien.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:53 schreef Koploperkopper het volgende:
Iedere keer verbaas ik mij er over, hoe kunnen zulke domme mensen zich redden in de hedendaagse maatschappij?
September Clues 4
Het is gewoon lachwekkend eigenlijk, maar aan de andere kant wel een beetje sneu.
Dat is ook weer waar, zonder dommen geen slimmen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Juist niet. Het is goed om af en toe je eigen superioriteit ten opzichte van dat soort kneuzen te zien.
*Heater on.quote:Zeker veel holdings draaien daar? Lijkt me koud op dit moment!
wanneer stel je jezelf eens voor? wat is eigenlijk je ledennaam? waarom heb ik een kater van het logofeest van gister?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
daar woon ik trouwens! maar niet meer zo lang
wat de neuk, is dat echt?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:15 schreef Koploperkopper het volgende:
Die propellers doen bijna niet meer onder aan m'n keukenmachine.
[afbeelding]
Leef je uit:quote:
Minpuntje is dat het het er niet uit ziet.quote:Op maandag 17 september 2007 09:59 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Leef je uit:
Boeing V22 osprey
[afbeelding]
De twee propellors zijn draaibaar, zodat het ook als "helikopoter" kan dienen en daarmee dus een zeer korte start en landingsplek nodig heeft, maar bij deze stand toch vrij hard vooruit kan.
En dat het practisch niet echt werkt (op Schiphol heb ik ze nog niet gezien)quote:Op maandag 17 september 2007 10:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Minpuntje is dat het het er niet uit ziet.
Worden ze uberhaupt wel civiel gebruikt eigenlijk?quote:Op maandag 17 september 2007 10:41 schreef The_stranger het volgende:
[..]
En dat het practisch niet echt werkt (op Schiphol heb ik ze nog niet gezien)
Nee, alleen het leger van de VS heeft ze in gebruik. Plan is om er 450 te gaan gebruiken, met een produktie van ongeveer 24 tot 48 per jaar (in 2012). Toestel is sowieso nog niet zo oud, pas in 2005 werd het goedgekeurd voor het leger.quote:Op maandag 17 september 2007 10:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Worden ze uberhaupt wel civiel gebruikt eigenlijk?
Auwquote:Op maandag 17 september 2007 10:51 schreef Koploperkopper het volgende:
En heul goed werken ze ook niet! http://youtube.com/watch?v=qyI96AfYgC8
Bauling ken ik wel ja. Nice is wel lachen! Alleen wel teringver met zo'n slagroom klopper.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:09 schreef SnowBite het volgende:
[..]
*Heater on.
Volgende week hopelijk op nightstop naar Nice (met Bauling, ken je die?)
[..]
wanneer stel je jezelf eens voor? wat is eigenlijk je ledennaam? waarom heb ik een kater van het logofeest van gister?
Ja kut, aardig wat dooien he?quote:Op maandag 17 september 2007 13:28 schreef Public_NME het volgende:
Trouwens die crash in Phuket zag er ook niet al te fraai uit. Bij een GA is ie gecrashed, schenen microburst te zijn op dat moment....
Ja, 88. Zag er niet fijn uit, die kisten (MD-82's) schijnen ook aardige doodskisten te wezen.quote:
Ik stel me online niet voor:P En die kater komt doordat je teveel bier hebt gezopen, ik had namelijk hetzelfde maar in milde vorm gelukkig.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:09 schreef SnowBite het volgende:
[..]
*Heater on.
Volgende week hopelijk op nightstop naar Nice (met Bauling, ken je die?)
[..]
wanneer stel je jezelf eens voor? wat is eigenlijk je ledennaam? waarom heb ik een kater van het logofeest van gister?
Jezus wat een lelijk ding, wel apart, dat dan weer wel. Maar goed hij bestaat dus wel.quote:Op maandag 17 september 2007 09:59 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Leef je uit:
Boeing V22 osprey
[afbeelding]
De twee propellors zijn draaibaar, zodat het ook als "helikopoter" kan dienen en daarmee dus een zeer korte start en landingsplek nodig heeft, maar bij deze stand toch vrij hard vooruit kan.
Ja om te zien wel, maar echt zwaar onverantwoordelijk. Mensen stonden redelijk dicht bij de baan, aan beide kanten, gezien de filmpjes. Die piloot zei dat hij dit scenario geoefend had in de sim, nou dat is volgens mij echt dikke lul 3 bier.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:15 schreef Mojave het volgende:
Kick!
Totaal geen correctie tijdens touchdown, een tailstrik en dan toch nog zeggen:quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
omfg, van die kansloze stakkers die hun FS-landingen opnemen en op internet zetten
quote:but other than that, fine!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |