Je kunt noemen wat je wil, maar PJIA bestaat niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:19 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik noem de Airport id's
Cute, maarehm:quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:21 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Onee?
Kijk maar: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=PJIA&btnG=Zoeken&meta=
Het is niet dat het meer gebruikt wordt, het kan gewoon niet gebruikt worden, PJIA is gewoon een commerciele afkorting verzonnen door Juliana International BV.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:45 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ja je hebt gelijk, die van jou worden ook meer gebruikt maar zeg niet dat PJIA niet bestaat
Ik vlieg anders ook vaak genoeg vanaf AASquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:50 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Het is niet dat het meer gebruikt wordt, het kan gewoon niet gebruikt worden, PJIA is gewoon een commerciele afkorting verzonnen door Juliana International BV.
American Association of Suicidology? American Astronomical Society? Automobile Association of Singapore?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:00 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik vlieg anders ook vaak genoeg vanaf AAS![]()
Een beetje maar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:59 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Dus nu val ik een beetje door de mand alsware?
Amsterdam Airport Schiphol?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:00 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik vlieg anders ook vaak genoeg vanaf AAS![]()
quote:
Grunnen/Gruningen?quote:Ik vlieg veel vanaf GAE
Zeker veel holdings draaien daar? Lijkt me koud op dit moment!quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:13 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Amsterdam Airport Schiphol?
Ik vlieg veel vanaf GAE
Go Ahead Eagles stadion?!quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:13 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Amsterdam Airport Schiphol?
Ik vlieg veel vanaf GAE
Breakie breakie, we willen graag een biertje doen op Rottedam. Kên dá?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:49 schreef Mojave het volgende:
omg moeilijk doen over een afkorting van een veld
ik zie altijd wel wat de printer zegt tijdens het aanmelden
Juist niet. Het is goed om af en toe je eigen superioriteit ten opzichte van dat soort kneuzen te zien.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:53 schreef Koploperkopper het volgende:
Iedere keer verbaas ik mij er over, hoe kunnen zulke domme mensen zich redden in de hedendaagse maatschappij?
September Clues 4
Het is gewoon lachwekkend eigenlijk, maar aan de andere kant wel een beetje sneu.
Dat is ook weer waar, zonder dommen geen slimmen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Juist niet. Het is goed om af en toe je eigen superioriteit ten opzichte van dat soort kneuzen te zien.
*Heater on.quote:Zeker veel holdings draaien daar? Lijkt me koud op dit moment!
wanneer stel je jezelf eens voor? wat is eigenlijk je ledennaam? waarom heb ik een kater van het logofeest van gister?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
daar woon ik trouwens! maar niet meer zo lang
wat de neuk, is dat echt?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:15 schreef Koploperkopper het volgende:
Die propellers doen bijna niet meer onder aan m'n keukenmachine.
[afbeelding]
Leef je uit:quote:
Minpuntje is dat het het er niet uit ziet.quote:Op maandag 17 september 2007 09:59 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Leef je uit:
Boeing V22 osprey
[afbeelding]
De twee propellors zijn draaibaar, zodat het ook als "helikopoter" kan dienen en daarmee dus een zeer korte start en landingsplek nodig heeft, maar bij deze stand toch vrij hard vooruit kan.
En dat het practisch niet echt werkt (op Schiphol heb ik ze nog niet gezien)quote:Op maandag 17 september 2007 10:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Minpuntje is dat het het er niet uit ziet.
Worden ze uberhaupt wel civiel gebruikt eigenlijk?quote:Op maandag 17 september 2007 10:41 schreef The_stranger het volgende:
[..]
En dat het practisch niet echt werkt (op Schiphol heb ik ze nog niet gezien)
Nee, alleen het leger van de VS heeft ze in gebruik. Plan is om er 450 te gaan gebruiken, met een produktie van ongeveer 24 tot 48 per jaar (in 2012). Toestel is sowieso nog niet zo oud, pas in 2005 werd het goedgekeurd voor het leger.quote:Op maandag 17 september 2007 10:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Worden ze uberhaupt wel civiel gebruikt eigenlijk?
Auwquote:Op maandag 17 september 2007 10:51 schreef Koploperkopper het volgende:
En heul goed werken ze ook niet! http://youtube.com/watch?v=qyI96AfYgC8
Bauling ken ik wel ja. Nice is wel lachen! Alleen wel teringver met zo'n slagroom klopper.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:09 schreef SnowBite het volgende:
[..]
*Heater on.
Volgende week hopelijk op nightstop naar Nice (met Bauling, ken je die?)
[..]
wanneer stel je jezelf eens voor? wat is eigenlijk je ledennaam? waarom heb ik een kater van het logofeest van gister?
Ja kut, aardig wat dooien he?quote:Op maandag 17 september 2007 13:28 schreef Public_NME het volgende:
Trouwens die crash in Phuket zag er ook niet al te fraai uit. Bij een GA is ie gecrashed, schenen microburst te zijn op dat moment....
Ja, 88. Zag er niet fijn uit, die kisten (MD-82's) schijnen ook aardige doodskisten te wezen.quote:
Ik stel me online niet voor:P En die kater komt doordat je teveel bier hebt gezopen, ik had namelijk hetzelfde maar in milde vorm gelukkig.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:09 schreef SnowBite het volgende:
[..]
*Heater on.
Volgende week hopelijk op nightstop naar Nice (met Bauling, ken je die?)
[..]
wanneer stel je jezelf eens voor? wat is eigenlijk je ledennaam? waarom heb ik een kater van het logofeest van gister?
Jezus wat een lelijk ding, wel apart, dat dan weer wel. Maar goed hij bestaat dus wel.quote:Op maandag 17 september 2007 09:59 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Leef je uit:
Boeing V22 osprey
[afbeelding]
De twee propellors zijn draaibaar, zodat het ook als "helikopoter" kan dienen en daarmee dus een zeer korte start en landingsplek nodig heeft, maar bij deze stand toch vrij hard vooruit kan.
Ja om te zien wel, maar echt zwaar onverantwoordelijk. Mensen stonden redelijk dicht bij de baan, aan beide kanten, gezien de filmpjes. Die piloot zei dat hij dit scenario geoefend had in de sim, nou dat is volgens mij echt dikke lul 3 bier.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:15 schreef Mojave het volgende:
Kick!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |