Denk 't niet, moet vast een best vlotte dood zijn geweest aan de enorme snelheid te zien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:11 schreef YellowLedbetter het volgende:
dat doet wel auwsie...
quote:Recordpiloot Steve Fossett vermist
GARDNERVILLE - De Amerikaanse avonturier en recordvlieger Steve Fossett wordt vermist. Dat meldde de krant The Record-Courier in de Amerikaanse staat Nevada dinsdag (4 september). De 63-jarige Fossett wordt sinds maandagnacht vermist. Fossett werd voor het laatst gezien toen hij in een eenmotorig vliegtuigje opsteeg vanaf Hilton Ranch ten zuiden van Smith Valley.
De hulpdiensten moeten honderden vierkante kilometers ruig gebied doorzoeken. Nevada ligt in het zuidwesten van de VS.
Volgens majoor Cynthia S. Ryan van de luchtvaartautoriteiten zijn drie vliegtuigen al op zoek naar Fossett en gaan snel meer vliegtuigen de lucht in. Vliegvelden in de omgeving zijn opgeroepen ook op zoek te gaan naar Fossett.
De miljonair Fossett heeft tal van vlieg- en zeilrecords op zijn naam staan. Zo vloog hij in 2002 als eerste solo rond de wereld en maakte hij vorig jaar 's werelds langste non-stopvlucht in de Virgin Atlantic GlobalFlyer. Zijn laatste plan was het verbreken van het snelheidsrecord op land.
http://www.luchtvaartnieuws.nl/News/?id=21866quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:07 schreef nsfw het volgende:
Waar haal je dat vandaan?
Ouch!quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:15 schreef Public_NME het volgende:
http://www.airliners.net/open.file/1259142/L/
Broem boem!!!!
hehe, volgens mij had die teveel aan de bier en tieten gezetenquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:31 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ouch!
deze is ook mooi:
http://youtube.com/watch?v=kIuFzi83Lr4
hehe ja mooi opgekloot iigquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:45 schreef Public_NME het volgende:
[..]
hehe, volgens mij had die teveel aan de bier en tieten gezeten.
Je zou erin zittenquote:
Hij zit nu met Elvis Presley op Tahiti te genieten van een roemloos leventje.quote:Op zondag 9 september 2007 17:54 schreef Autoreply het volgende:
Steve Fossett is nog steeds niet gevonden![]()
Die kerel die alles is wat jij nooit zult wordenquote:Op zondag 9 september 2007 18:17 schreef Mojave het volgende:
wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij probeert een nieuw record te vestigen, wie het langst is verdwenen met een vliegtuig voordat hij wordt teruggevondenquote:Op zondag 9 september 2007 17:54 schreef Autoreply het volgende:
Steve Fossett is nog steeds niet gevonden![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 21:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Die kerel die alles is wat jij nooit zult worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klinkt misschien beter dan het lijkt....
FCT
doe dan geen atlantische dingen maar Egypte heen en weer is ook best lang.quote:Op zondag 9 september 2007 23:43 schreef Autoreply het volgende:
Wat ik me nou afvraag he, luisteren jullie wel 's muziek aan boord? Ik kan me voorstellen dat een transatlantische crossing oid toch redelijk saai is en dan is wat herrie toch wel tof?
ADF freq's waar ze gewoon muziek uitzenden? Nooit van gehoordquote:Op zondag 9 september 2007 23:50 schreef Mojave het volgende:
[..]
doe dan geen atlantische dingen maar Egypte heen en weer is ook best lang.
Zijn wel wat ADF frequenties te beluisteren onderweg maar dat is meestal weinig bijzonders....
Ken wat lui bij Martinair op de 767 en die nemen vaak laptops mee met films...
Lekker pr0n kijken hehe.quote:Op zondag 9 september 2007 23:50 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ken wat lui bij Martinair op de 767 en die nemen vaak laptops mee met films...
Zoals je denk ik bekend is, zit een NDB tussen 190 en 1750KHz.quote:Op maandag 10 september 2007 00:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
ADF freq's waar ze gewoon muziek uitzenden? Nooit van gehoord![]()
http://www.totalroef.nl/nl/discografie/?cid=1quote:Op zondag 9 september 2007 23:46 schreef Koploperkopper het volgende:
Al die captains jumpstyleuh joh!1
Spotters met zelfkennis.quote:Door zo'n spottert:
When I worked at IAD we would occasionally have an IL-62 from Rossiya State Transport come in for governmental/diplomatic purposes. Once we even had a RAF VC-10 and Russian IL-62 at the same time, cool for us nerds.
Cool filmpje!quote:Op maandag 10 september 2007 23:59 schreef mcDavid het volgende:
http://picasaweb.google.n(...)#5108695419915161138
Zelfs op een kort stukje van EHAM naar EHBK staat arrow classic rock (675) op. Je moet immers over lopik en als je ergens tegen aan vliegt is dat het dan wel, dus een naaldje naar die mast is altijd handigquote:Op zondag 9 september 2007 23:43 schreef Autoreply het volgende:
Wat ik me nou afvraag he, luisteren jullie wel 's muziek aan boord? Ik kan me voorstellen dat een transatlantische crossing oid toch redelijk saai is en dan is wat herrie toch wel tof?
Veel radiostations zenden uit in die band. Radio538 (891), radio10gold (?), arrow classic rock (675).quote:Op maandag 10 september 2007 00:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
ADF freq's waar ze gewoon muziek uitzenden? Nooit van gehoord![]()
Ik geloof nog steeds niet dat dat apparaat efficiënt kan vliegen.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:15 schreef Koploperkopper het volgende:
Die propellers doen bijna niet meer onder aan m'n keukenmachine.
[afbeelding]
Gezien de grote hoeveelheden die je dagelijks langs ziet komen, ben ik het met je eens..quote:Op donderdag 13 september 2007 21:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat dat apparaat efficiënt kan vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |