Een accu die iedere nacht aan de lader gaat inderdaad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:18 schreef SnowBite het volgende:
Hoe zorg je dat die com-set het doet?
Moet je dan de accu thuis opladen ofzo?
Ik heb een Samsung YP-5Kquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:44 schreef Koploperkopper het volgende:
En ik zie niet eens een aansluiting voor een iPod.
wheheh lache!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb een Samsung YP-5K![]()
Bewijs![]()
Aparte plugin is dat voor GE.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:25 schreef Koploperkopper het volgende:
Vliegtuig neergestort in Noordzee?
Zullen we 'em voor de gek houden?
Boor, charters, VIP's, trauma, rondvluchten, camera werk, constructie werkzaamheden (valt onder charter denk ik) enzo denk ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:59 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Aparte plugin is dat voor GE.
Anyway, ik ben nog steeds hard aan het sparen voor volgend zomer. Eindelijk voor m'n PPL gaan.
Geheel andere vragen, wat voor soort banen zijn er voor helikopterpiloten? Ja, dat ding besturen snap ik ook nog wel. Maar wat doet het merendeel? VIP's rondvliegen? Mensen naar boor-eilanden brengen? Tell me, m'n fantasie laat me in de steek. Ik bedoel trouwens niet Militaire diensten.
genoeg uren mogen maken om je brevet geldig te houdenquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:20 schreef Fillipe het volgende:
Ah okay, bedankt gasten. Aan wat voor salarissen moet je dan zo ongeveer denken?
Waar staat dat er nood was?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:59 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/121(...)ing_op_Schiphol.html
Waar was de nood dan! Anti-climax ook altijd.
Leuk zo'n uitwijker. Doordat de pax van die vlucht met de reguliere Finnair vlucht naar HEL moesten, kon mijn vracht niet mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:59 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/121(...)ing_op_Schiphol.html
Waar was de nood dan! Anti-climax ook altijd.
Je moest eens weten hoe blind sommige mensen zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:50 schreef Public_NME het volgende:
Las vandaag in de krant dat er afgelopen jaar 90 keer een ultra-light/ga vliegtuigje het luchtruim boven Schiphol was binnen gedrongen. Hoe is dat in godsnaam mogelijk? Lijkt me nogal gevaarlijk imo.
lol!quote:
Lekker als je daar zit op vakantiequote:Op zaterdag 1 september 2007 12:46 schreef Mojave het volgende:
maare, voor de spotters onder ons, een aanrader:
http://www.youtube.com/watch?v=z9bBrnnhl6c
Ja idd, kwam er laatst rond 0800lt overheen enne zag je zo'n gast het zwembad schoon makenquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:46 schreef sebabje het volgende:
[..]
Lekker als je daar zit op vakantie![]()
een neger?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:00 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ja idd, kwam er laatst rond 0800lt overheen enne zag je zo'n gast het zwembad schoon maken
Passagiers die jou muntjes geven om te vliegen?quote:Op zondag 2 september 2007 22:55 schreef mcDavid het volgende:
Zo, ik mag passagiers vliegen en heb een DC6 en spitfire zien starten en low-passen!
Als ze tieten hebben neem ik ze gratis meequote:Op maandag 3 september 2007 09:57 schreef Mojave het volgende:
[..]
Passagiers die jou muntjes geven om te vliegen?
quote:Op maandag 3 september 2007 11:20 schreef Public_NME het volgende:
Iemand die foto in de krant gezien van die crash in Polen? Zo de tering, wat een klap moet dat geweest zijn...!
Denk 't niet, moet vast een best vlotte dood zijn geweest aan de enorme snelheid te zien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:11 schreef YellowLedbetter het volgende:
dat doet wel auwsie...
quote:Recordpiloot Steve Fossett vermist
GARDNERVILLE - De Amerikaanse avonturier en recordvlieger Steve Fossett wordt vermist. Dat meldde de krant The Record-Courier in de Amerikaanse staat Nevada dinsdag (4 september). De 63-jarige Fossett wordt sinds maandagnacht vermist. Fossett werd voor het laatst gezien toen hij in een eenmotorig vliegtuigje opsteeg vanaf Hilton Ranch ten zuiden van Smith Valley.
De hulpdiensten moeten honderden vierkante kilometers ruig gebied doorzoeken. Nevada ligt in het zuidwesten van de VS.
Volgens majoor Cynthia S. Ryan van de luchtvaartautoriteiten zijn drie vliegtuigen al op zoek naar Fossett en gaan snel meer vliegtuigen de lucht in. Vliegvelden in de omgeving zijn opgeroepen ook op zoek te gaan naar Fossett.
De miljonair Fossett heeft tal van vlieg- en zeilrecords op zijn naam staan. Zo vloog hij in 2002 als eerste solo rond de wereld en maakte hij vorig jaar 's werelds langste non-stopvlucht in de Virgin Atlantic GlobalFlyer. Zijn laatste plan was het verbreken van het snelheidsrecord op land.
http://www.luchtvaartnieuws.nl/News/?id=21866quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:07 schreef nsfw het volgende:
Waar haal je dat vandaan?
Ouch!quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:15 schreef Public_NME het volgende:
http://www.airliners.net/open.file/1259142/L/
Broem boem!!!!
hehe, volgens mij had die teveel aan de bier en tieten gezetenquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:31 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ouch!
deze is ook mooi:
http://youtube.com/watch?v=kIuFzi83Lr4
hehe ja mooi opgekloot iigquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:45 schreef Public_NME het volgende:
[..]
hehe, volgens mij had die teveel aan de bier en tieten gezeten.
Je zou erin zittenquote:
Hij zit nu met Elvis Presley op Tahiti te genieten van een roemloos leventje.quote:Op zondag 9 september 2007 17:54 schreef Autoreply het volgende:
Steve Fossett is nog steeds niet gevonden![]()
Die kerel die alles is wat jij nooit zult wordenquote:Op zondag 9 september 2007 18:17 schreef Mojave het volgende:
wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij probeert een nieuw record te vestigen, wie het langst is verdwenen met een vliegtuig voordat hij wordt teruggevondenquote:Op zondag 9 september 2007 17:54 schreef Autoreply het volgende:
Steve Fossett is nog steeds niet gevonden![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 21:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Die kerel die alles is wat jij nooit zult worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klinkt misschien beter dan het lijkt....
FCT
doe dan geen atlantische dingen maar Egypte heen en weer is ook best lang.quote:Op zondag 9 september 2007 23:43 schreef Autoreply het volgende:
Wat ik me nou afvraag he, luisteren jullie wel 's muziek aan boord? Ik kan me voorstellen dat een transatlantische crossing oid toch redelijk saai is en dan is wat herrie toch wel tof?
ADF freq's waar ze gewoon muziek uitzenden? Nooit van gehoordquote:Op zondag 9 september 2007 23:50 schreef Mojave het volgende:
[..]
doe dan geen atlantische dingen maar Egypte heen en weer is ook best lang.
Zijn wel wat ADF frequenties te beluisteren onderweg maar dat is meestal weinig bijzonders....
Ken wat lui bij Martinair op de 767 en die nemen vaak laptops mee met films...
Lekker pr0n kijken hehe.quote:Op zondag 9 september 2007 23:50 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ken wat lui bij Martinair op de 767 en die nemen vaak laptops mee met films...
Zoals je denk ik bekend is, zit een NDB tussen 190 en 1750KHz.quote:Op maandag 10 september 2007 00:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
ADF freq's waar ze gewoon muziek uitzenden? Nooit van gehoord![]()
http://www.totalroef.nl/nl/discografie/?cid=1quote:Op zondag 9 september 2007 23:46 schreef Koploperkopper het volgende:
Al die captains jumpstyleuh joh!1
Spotters met zelfkennis.quote:Door zo'n spottert:
When I worked at IAD we would occasionally have an IL-62 from Rossiya State Transport come in for governmental/diplomatic purposes. Once we even had a RAF VC-10 and Russian IL-62 at the same time, cool for us nerds.
Cool filmpje!quote:Op maandag 10 september 2007 23:59 schreef mcDavid het volgende:
http://picasaweb.google.n(...)#5108695419915161138
Zelfs op een kort stukje van EHAM naar EHBK staat arrow classic rock (675) op. Je moet immers over lopik en als je ergens tegen aan vliegt is dat het dan wel, dus een naaldje naar die mast is altijd handigquote:Op zondag 9 september 2007 23:43 schreef Autoreply het volgende:
Wat ik me nou afvraag he, luisteren jullie wel 's muziek aan boord? Ik kan me voorstellen dat een transatlantische crossing oid toch redelijk saai is en dan is wat herrie toch wel tof?
Veel radiostations zenden uit in die band. Radio538 (891), radio10gold (?), arrow classic rock (675).quote:Op maandag 10 september 2007 00:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
ADF freq's waar ze gewoon muziek uitzenden? Nooit van gehoord![]()
Ik geloof nog steeds niet dat dat apparaat efficiënt kan vliegen.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:15 schreef Koploperkopper het volgende:
Die propellers doen bijna niet meer onder aan m'n keukenmachine.
[afbeelding]
Gezien de grote hoeveelheden die je dagelijks langs ziet komen, ben ik het met je eens..quote:Op donderdag 13 september 2007 21:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat dat apparaat efficiënt kan vliegen.
Je kunt noemen wat je wil, maar PJIA bestaat niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:19 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ik noem de Airport id's
Cute, maarehm:quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:21 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Onee?
Kijk maar: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=PJIA&btnG=Zoeken&meta=
Het is niet dat het meer gebruikt wordt, het kan gewoon niet gebruikt worden, PJIA is gewoon een commerciele afkorting verzonnen door Juliana International BV.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:45 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Ja je hebt gelijk, die van jou worden ook meer gebruikt maar zeg niet dat PJIA niet bestaat
Ik vlieg anders ook vaak genoeg vanaf AASquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:50 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Het is niet dat het meer gebruikt wordt, het kan gewoon niet gebruikt worden, PJIA is gewoon een commerciele afkorting verzonnen door Juliana International BV.
American Association of Suicidology? American Astronomical Society? Automobile Association of Singapore?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:00 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik vlieg anders ook vaak genoeg vanaf AAS![]()
Een beetje maar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:59 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Dus nu val ik een beetje door de mand alsware?
Amsterdam Airport Schiphol?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:00 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik vlieg anders ook vaak genoeg vanaf AAS![]()
quote:
Grunnen/Gruningen?quote:Ik vlieg veel vanaf GAE
Zeker veel holdings draaien daar? Lijkt me koud op dit moment!quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:13 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Amsterdam Airport Schiphol?
Ik vlieg veel vanaf GAE
Go Ahead Eagles stadion?!quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:13 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Amsterdam Airport Schiphol?
Ik vlieg veel vanaf GAE
Breakie breakie, we willen graag een biertje doen op Rottedam. Kên dá?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:49 schreef Mojave het volgende:
omg moeilijk doen over een afkorting van een veld
ik zie altijd wel wat de printer zegt tijdens het aanmelden
Juist niet. Het is goed om af en toe je eigen superioriteit ten opzichte van dat soort kneuzen te zien.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:53 schreef Koploperkopper het volgende:
Iedere keer verbaas ik mij er over, hoe kunnen zulke domme mensen zich redden in de hedendaagse maatschappij?
September Clues 4
Het is gewoon lachwekkend eigenlijk, maar aan de andere kant wel een beetje sneu.
Dat is ook weer waar, zonder dommen geen slimmen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:08 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Juist niet. Het is goed om af en toe je eigen superioriteit ten opzichte van dat soort kneuzen te zien.
*Heater on.quote:Zeker veel holdings draaien daar? Lijkt me koud op dit moment!
wanneer stel je jezelf eens voor? wat is eigenlijk je ledennaam? waarom heb ik een kater van het logofeest van gister?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
daar woon ik trouwens! maar niet meer zo lang
wat de neuk, is dat echt?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:15 schreef Koploperkopper het volgende:
Die propellers doen bijna niet meer onder aan m'n keukenmachine.
[afbeelding]
Leef je uit:quote:
Minpuntje is dat het het er niet uit ziet.quote:Op maandag 17 september 2007 09:59 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Leef je uit:
Boeing V22 osprey
[afbeelding]
De twee propellors zijn draaibaar, zodat het ook als "helikopoter" kan dienen en daarmee dus een zeer korte start en landingsplek nodig heeft, maar bij deze stand toch vrij hard vooruit kan.
En dat het practisch niet echt werkt (op Schiphol heb ik ze nog niet gezien)quote:Op maandag 17 september 2007 10:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Minpuntje is dat het het er niet uit ziet.
Worden ze uberhaupt wel civiel gebruikt eigenlijk?quote:Op maandag 17 september 2007 10:41 schreef The_stranger het volgende:
[..]
En dat het practisch niet echt werkt (op Schiphol heb ik ze nog niet gezien)
Nee, alleen het leger van de VS heeft ze in gebruik. Plan is om er 450 te gaan gebruiken, met een produktie van ongeveer 24 tot 48 per jaar (in 2012). Toestel is sowieso nog niet zo oud, pas in 2005 werd het goedgekeurd voor het leger.quote:Op maandag 17 september 2007 10:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Worden ze uberhaupt wel civiel gebruikt eigenlijk?
Auwquote:Op maandag 17 september 2007 10:51 schreef Koploperkopper het volgende:
En heul goed werken ze ook niet! http://youtube.com/watch?v=qyI96AfYgC8
Bauling ken ik wel ja. Nice is wel lachen! Alleen wel teringver met zo'n slagroom klopper.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:09 schreef SnowBite het volgende:
[..]
*Heater on.
Volgende week hopelijk op nightstop naar Nice (met Bauling, ken je die?)
[..]
wanneer stel je jezelf eens voor? wat is eigenlijk je ledennaam? waarom heb ik een kater van het logofeest van gister?
Ja kut, aardig wat dooien he?quote:Op maandag 17 september 2007 13:28 schreef Public_NME het volgende:
Trouwens die crash in Phuket zag er ook niet al te fraai uit. Bij een GA is ie gecrashed, schenen microburst te zijn op dat moment....
Ja, 88. Zag er niet fijn uit, die kisten (MD-82's) schijnen ook aardige doodskisten te wezen.quote:
Ik stel me online niet voor:P En die kater komt doordat je teveel bier hebt gezopen, ik had namelijk hetzelfde maar in milde vorm gelukkig.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:09 schreef SnowBite het volgende:
[..]
*Heater on.
Volgende week hopelijk op nightstop naar Nice (met Bauling, ken je die?)
[..]
wanneer stel je jezelf eens voor? wat is eigenlijk je ledennaam? waarom heb ik een kater van het logofeest van gister?
Jezus wat een lelijk ding, wel apart, dat dan weer wel. Maar goed hij bestaat dus wel.quote:Op maandag 17 september 2007 09:59 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Leef je uit:
Boeing V22 osprey
[afbeelding]
De twee propellors zijn draaibaar, zodat het ook als "helikopoter" kan dienen en daarmee dus een zeer korte start en landingsplek nodig heeft, maar bij deze stand toch vrij hard vooruit kan.
Ja om te zien wel, maar echt zwaar onverantwoordelijk. Mensen stonden redelijk dicht bij de baan, aan beide kanten, gezien de filmpjes. Die piloot zei dat hij dit scenario geoefend had in de sim, nou dat is volgens mij echt dikke lul 3 bier.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:15 schreef Mojave het volgende:
Kick!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |