Een accu die iedere nacht aan de lader gaat inderdaad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:18 schreef SnowBite het volgende:
Hoe zorg je dat die com-set het doet?
Moet je dan de accu thuis opladen ofzo?
Ik heb een Samsung YP-5Kquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:44 schreef Koploperkopper het volgende:
En ik zie niet eens een aansluiting voor een iPod.
wheheh lache!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb een Samsung YP-5K![]()
Bewijs![]()
Aparte plugin is dat voor GE.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:25 schreef Koploperkopper het volgende:
Vliegtuig neergestort in Noordzee?
Zullen we 'em voor de gek houden?
Boor, charters, VIP's, trauma, rondvluchten, camera werk, constructie werkzaamheden (valt onder charter denk ik) enzo denk ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:59 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Aparte plugin is dat voor GE.
Anyway, ik ben nog steeds hard aan het sparen voor volgend zomer. Eindelijk voor m'n PPL gaan.
Geheel andere vragen, wat voor soort banen zijn er voor helikopterpiloten? Ja, dat ding besturen snap ik ook nog wel. Maar wat doet het merendeel? VIP's rondvliegen? Mensen naar boor-eilanden brengen? Tell me, m'n fantasie laat me in de steek. Ik bedoel trouwens niet Militaire diensten.
genoeg uren mogen maken om je brevet geldig te houdenquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:20 schreef Fillipe het volgende:
Ah okay, bedankt gasten. Aan wat voor salarissen moet je dan zo ongeveer denken?
Waar staat dat er nood was?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:59 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/121(...)ing_op_Schiphol.html
Waar was de nood dan! Anti-climax ook altijd.
Leuk zo'n uitwijker. Doordat de pax van die vlucht met de reguliere Finnair vlucht naar HEL moesten, kon mijn vracht niet mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:59 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/121(...)ing_op_Schiphol.html
Waar was de nood dan! Anti-climax ook altijd.
Je moest eens weten hoe blind sommige mensen zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:50 schreef Public_NME het volgende:
Las vandaag in de krant dat er afgelopen jaar 90 keer een ultra-light/ga vliegtuigje het luchtruim boven Schiphol was binnen gedrongen. Hoe is dat in godsnaam mogelijk? Lijkt me nogal gevaarlijk imo.
lol!quote:
Lekker als je daar zit op vakantiequote:Op zaterdag 1 september 2007 12:46 schreef Mojave het volgende:
maare, voor de spotters onder ons, een aanrader:
http://www.youtube.com/watch?v=z9bBrnnhl6c
Ja idd, kwam er laatst rond 0800lt overheen enne zag je zo'n gast het zwembad schoon makenquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:46 schreef sebabje het volgende:
[..]
Lekker als je daar zit op vakantie![]()
een neger?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:00 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ja idd, kwam er laatst rond 0800lt overheen enne zag je zo'n gast het zwembad schoon maken
Passagiers die jou muntjes geven om te vliegen?quote:Op zondag 2 september 2007 22:55 schreef mcDavid het volgende:
Zo, ik mag passagiers vliegen en heb een DC6 en spitfire zien starten en low-passen!
Als ze tieten hebben neem ik ze gratis meequote:Op maandag 3 september 2007 09:57 schreef Mojave het volgende:
[..]
Passagiers die jou muntjes geven om te vliegen?
quote:Op maandag 3 september 2007 11:20 schreef Public_NME het volgende:
Iemand die foto in de krant gezien van die crash in Polen? Zo de tering, wat een klap moet dat geweest zijn...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |