Ja altiet mooi he, beetje krappe apron daar maar mag de pret niet druk'n, mooi over Ootmarsum en Oldnzoal binnen komen doan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
En hoe was het in Enske?
Mag ik mee naar Faro?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:19 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ja altiet mooi he, beetje krappe apron daar maar mag de pret niet druk'n, mooi over Ootmarsum en Oldnzoal binnen komen doan.
Woensdag weer![]()
doe eens nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Is dat niet allemaal klasse D of hogerquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:02 schreef Mojave het volgende:
ik was net van Enschede naar Maastricht op FL80 zonder een zwever of GA meuk te raken!
Doet eens normaalt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dondert 's een eind in uw graf trieste spotters![]()
Spotter?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dondert 's een eind in uw graf trieste spotters![]()
Ow vergeten te antwoorden, had je ook mot met ground?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Spotter?![]()
Jij kent mij voor geen 1%, dus houd dat soort uitspraken even voor je, svp.
Idd, iedereen met een camera als avatar moet d00d!!!11111quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
wie neemt er dan ook een camera als avatar? Snie zo handig, dan lok je dat wel uit
ben jij ook een zwevert eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
verdomme, niet weer een holocaust
Een domme spottertquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ben jij ook een zwevert eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar serieus, wat doe je dan wel? Je vind FSX tof en neemt foto's.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:26 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Een domme spottert
Ik heb nog nooit een vliegtuig op de foto gezet en FSX nog nooit gedaan. Dus neen, zoals gewoonlijk heb je alles vaut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar serieus, wat doe je dan wel? Je vind FSX tof en neemt foto's.
Ik moet overigens zeggen dat je i.t.t. de andere vliegeniers in de sc overkomt als een irritant, eigenwijs, arrogant mannetje. Kan zijn dat ik het fout heb, maar je bent aardig vijandig bezig om niets.
[ Bericht 14% gewijzigd door Tommy_Kuklinski op 21-08-2007 18:39:18 ]
Hij is inderdaad gewoon een eng mannetje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vliegtuig op de foto gezet en FSX nog nooit gedaan. Dus neen, zoals gewoonlijk heb je alles vaut.
Ik moet overigens zeggen dat je i.t.t. de andere vliegeniers in de sc overkomt als een irritant, eigenwijs, arrogant mannetje. Kan zijn dat ik het fout heb, maar je bent aardig vijandig bezig om niets.
nog wel...ga straks gemotoriseerd raggenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ben jij ook een zwevert eigenlijk?
Jij bent wel een spottert?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:43 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Hij is inderdaad gewoon een eng mannetje.
Net weer FS2004 en PMDG geinstalleerd, toch best vermaak als het weer snoeihard regent buiten.
Waarom eigenlijk zo'n hekel aan spottert?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
oeh op de zere plek
Nee ik ben een joyridert!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jij bent wel een spottert?![]()
![]()
Tsjah, misschien ben ik dat wel echt... of is het een pose.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb nog nooit een vliegtuig op de foto gezet en FSX nog nooit gedaan. Dus neen, zoals gewoonlijk heb je alles vaut. Ik moet overigens zeggen dat je i.t.t. de andere vliegeniers in de sc overkomt als een irritant, eigenwijs, arrogant mannetje.
Je eigen posts zijn ook niet al te aardig, zoals bij meer mensen wat een vicieuze cirkel veroorzaakt. Blijkbaar gaat die houding samen met piloot zijnquote:Kan zijn dat ik het fout heb, maar je bent aardig vijandig bezig om niets.
Het zijn een beetje de nerds van de luchtvaart.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Waarom eigenlijk zo'n hekel aan spottert?
Toen stopte ik al met kijkenquote:
Lollercaust!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
verdomme, niet weer een holocaust
Dat ben ik dan wel weer met je eensquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:35 schreef Autoreply het volgende:
Het zijn een beetje de nerds van de luchtvaart.
Ja maar je bestuurt toch nietsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Daar ga ik ook voor in de OP![]()
Ik bestuur genoegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:55 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ja maar je bestuurt toch niets
Diamond DA40 TDIquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik bestuur genoeg![]()
Wat joyride jij zoal?
Dus dequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Daar ga ik ook voor in de OP![]()
Is op jouw ook wel van toepassingquote:Luftpiraten
sind passagiere die Flugzeuge erst unterwegs chartern
Ik denk toch echt véél eerder dat zweefvliegers de nerds zijn van de luchtvaart.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:35 schreef Autoreply het volgende:
Het zijn een beetje de nerds van de luchtvaart.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik moet overigens zeggen dat je i.t.t. de andere vliegeniers in de sc overkomt als een irritant, eigenwijs, arrogant mannetje.
Whehequote:Op woensdag 22 augustus 2007 05:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik denk toch echt véél eerder dat zweefvliegers de nerds zijn van de luchtvaart.
Je eerste idee was beter. Een beetje stangen is af en toe best leukquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat wil je zeggen? Dat je denkt dat ik óók irritant, eigenwijs en arrogant ben? Nee... Dat ben jij. De helft van de tijd denk ik ook dat je sarcastisch bent of een grap maakt, terwijl je eigenlijk volgens mij gewoon bloed serieus bent.
Ga 's dood yellowbedwetterquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
yes, weer lekker rellen!
Nee man, zou zonde zijn. Mag ik straks eindelijk vliegen nu ik bijna klaar ben met de theorie, zou ik de pijp uit gaan. Nee, liever niet menneke.quote:
Je gaat je dood vliegenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nee man, zou zonde zijn. Mag ik straks eindelijk vliegen nu ik bijna klaar ben met de theorie, zou ik de pijp uit gaan. Nee, liever niet menneke.
Lelijk?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
Bij mij niet, enige school in Nederland waar ik van weet dat het zo gedaan wordt is de DFA. Maar daar zit ik niet op. met die lelijke twinstar
Dat dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:47 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat ding ziet er harstikke mooi uit man.
Ik vind 'm er wel waanzinnig cool uitzien eigenlijk, behalve die canopy dan. Underpowered can trouwens ook een voordeel zijn, maar daar weet jij alles vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:10 schreef YellowLedbetter het volgende:
Dat ding is spuuglelijk, en underpoweredHet ziet er net uit als een gepimpt zweefvliegtuig ofzo met die winglets.. om nog maar niet te beginnen over die afzichtelijke staart.
Ding is echter wel goedkoop en zuinig...
Dat ding doet me op de een of andere manier denken aan de P-51 Mustang...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:15 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik vind 'm er wel waanzinnig cool uitzien eigenlijk, behalve die canopy dan. Underpowered can trouwens ook een voordeel zijn, maar daar weet jij alles van![]()
Wat vinden jullie overigens van de Lancair Legacy? Als ik nog een keer fors geld heb weet ik 't wel![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |