Ik zal het langzaam spellen, zodat je het hopelijk kunt volgen...quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:22 schreef AlphaOmega het volgende:
En jij bent een homofiele steward, neem ik aan?
goed begin weerquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:26 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik zal het langzaam spellen, zodat je het hopelijk kunt volgen...
L...E...Z...E...N...!
Prettige dag verder...
Ik doe mijn best het niveau constant te houden met de vorige edities, is ook niet makkelijkquote:
http://www.scramble.nl/mil/show/showdates/showdates_eur.htmquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:36 schreef Fillipe het volgende:
Om even terug te komen op dat TAP airshow filmpje. Worden er in Nederland eigenlijk veel van die shows gegeven? Hoor er eigenlijk weinig over.
http://uk.youtube.com/watch?v=xE1rE2vxUyMquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:11 schreef Fillipe het volgende:
Olá
http://www.youtube.com/watch?v=tj33kStdpEs
Autokinese alert!1quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja nou, ik zag iets vliegen, had mijn bril niet op dus kon het niet identificeren.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja nou, ik zag iets vliegen, had mijn bril niet op dus kon het niet identificeren.
Blijft ook naar volk om rond te vliegen.. Zodra ze een stap buiten Noorwegen zetten, zijn ze al dronken...quote:Op woensdag 19 september 2007 13:38 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/124(...)_na_op_Schiphol.html![]()
Ik snap dit bericht eigenlijk niet, want sinds de afhandeling helemaal anders is geworden op Schiphol hebben ze toch een band die alleen maar de koffers op de band beneden zet? M.a.w. de koffers gaan alleen eruit en niet terug erdoor aangezien de band eronder ovaal is?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:38 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nu.nl/news/124(...)_na_op_Schiphol.html![]()
Het is wel volkomen uit de toon. Maak er dan sharkeyes van oidquote:Op donderdag 20 september 2007 16:19 schreef Koploperkopper het volgende:
Hmmm, dan zal het wel een onderdeel van het kleurenschema zijn.
Yep, eindelijk het kut IFR blok afgesloten en nu bezig met Basic Warfighting Skills, lekker op 50ft contourvliegen.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:29 schreef Public_NME het volgende:
Zo knaakjes, iemand nog leuke dingen gedaan de laatste zeit?
Op alle kisten? Lopen ze wat achter met hun onderhoudquote:Op donderdag 20 september 2007 21:54 schreef mcDavid het volgende:
Misschien was de lak op en zit er rode primer op?
Het zijn moeilijke tijden voor de luchtvaart!quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Op alle kisten? Lopen ze wat achter met hun onderhoud
whehehe iddquote:Op donderdag 20 september 2007 13:44 schreef The_stranger het volgende:
Transavia laat koffers achter wegens regen
Alsof je voor vertrek gaat vertellen dat je alle koffers achterlaat..
Mwaah, er zitten pareltjes tussen hoor:quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:50 schreef Mojave het volgende:
[..]
whehehe idd![]()
De reacties op frontpage vielen me nog behoorlijk mee trouwens![]()
quote:Wat een onzin, ze hebben bij boeing/airbus echt wel ff nagerekend of zon vliegtuig bij maximale belasting nog veilig kan landen op een natte baan
En die dingen remmen zowieso niet met hun wielen maar met hun motoren, dus een fatsoenlijke piloot moet op een wat gladdere baan ook prima kunnen landen.
Zou je denken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het zijn moeilijke tijden voor de luchtvaart!
Ja, Boeing heeft de productieslots maar tot 2012 vol ofzo en Airbus doet het al niet veel minder met de A330quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het zijn moeilijke tijden voor de luchtvaart!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:35 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Mwaah, er zitten pareltjes tussen hoor:
[..]
![]()
of:quote:
quote:Hmmmzz... Een kennis van mij werkt als groundstewart op een gerenommeerde luchtvaartmaatschappij. Dit soort verhalen en ook die zoals ''wegens een medische reden hebben we deze week een tussenlanding moeten maken, alle vluchten zijn hierdoor opgeschoven, vandaar deze vertraging vandaag.''
Eén ding: allemaal kutsmoezen. In werkelijkheid hebben ze gewoon reparaties aan de motoren moeten uitvoeren of moeten wachten op nieuwe onderdelen.
Ook een mooie, alsof KLM je bagage niet wegtovert als het moet.quote:Wat een gezeik om niets!
Als je niet van dit soort verrassingen wilt moet je met KLM reizen. Van een prijsvechter moet je geen uitmuntende service verwachten.
Nee, wij hebben een apart apparaat bij ons wat koffers kleiner maakt en veel lichter. Dus wij kunnen veel meer kwijt, het is alleen dat dat apparaat nogal duur is... En in het uiterste geval hebben we een uitzonderingspositie op het gebied van imperials... Kan toch nog een koffer of 30 mee op het dak.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:35 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ook een mooie, alsof KLM je bagage niet wegtovert als het moet.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:41 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Nee, wij hebben een apart apparaat bij ons wat koffers kleiner maakt en veel lichter. Dus wij kunnen veel meer kwijt, het is alleen dat dat apparaat nogal duur is... En in het uiterste geval hebben we een uitzonderingspositie op het gebied van imperials... Kan toch nog een koffer of 30 mee op het dak.
Dat schijnt dat de reden te zijn dat air france KLM wilde hebben, omdat dat goed hun concept van aanhangwagen aanvult...
Mmm en weer een cargobak...quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:54 schreef Koploperkopper het volgende:
[afbeelding]
Nog een rood raam.
Da's dan toch de nooduitgang gok ik, er is een heel stel regels voor hoeveel nooduitgangen e.d. je moet hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:55 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Mmm en weer een cargobak...
no shitquote:Op zaterdag 22 september 2007 09:35 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Mwaah, er zitten pareltjes tussen hoor:
[..]
![]()
Kan ik hier de conclusie aan verbinden dat alle cargopiloten hoeren zijn? Aangezien ze achter een rood raam werken...quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:54 schreef Koploperkopper het volgende:
[afbeelding]
Nog een rood raam.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:57 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Kan ik hier de conclusie aan verbinden dat alle cargopiloten hoeren zijn? Aangezien ze achter een rood raam werken...
![]()
Ja maar in een cargobak zitten ook maar 2 hooguit 4 man, dan heb je iets minder nooduitgangen nodig dan voor 400 man.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Da's dan toch de nooduitgang gok ik, er is een heel stel regels voor hoeveel nooduitgangen e.d. je moet hebben.
Klopt, maar schijnbaar kan je dan de normale ingang niet gebruiken oidquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:58 schreef Alternate het volgende:
[..]
Ja maar in een cargobak zitten ook maar 2 hooguit 4 man, dan heb je iets minder nooduitgangen nodig dan voor 400 man.
ja kloten man, ik werd vorige week opgeroepen voor een Egypte terwijl ik eigenlijk dingen had gepland!quote:Op maandag 24 september 2007 12:15 schreef The_stranger het volgende:
Grrr, wat snappen die mensen van het bedrijf waar ik werk niet? Reserve/standby staan betekent dat je niet genoeg vrij gehad hebt en dat je dus niet gebeld mag worden voor een opdracht. Zeker niet als dit de eerste dag na 3 weken vakantie is...
En wat doen ze?
Mag ik weer op komen draven..
![]()
Die had ik al gepost op de vorige paginaquote:Op maandag 24 september 2007 11:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_een_airbus.html
quote:Op maandag 24 september 2007 13:03 schreef Mojave het volgende:
ow ja:
http://www.youtube.com/watch?v=V5Km9_5VrS4
quote:* This video has been removed due to terms of use violation.
quote:Op maandag 24 september 2007 14:41 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Die had ik al gepost op de vorige pagina![]()
Maak maar een knutseltopicquote:Op maandag 24 september 2007 22:12 schreef Jarold het volgende:
ik doe aan modelvliegen, hoor ik hier ook?
Inderdaad. U vliegt net zo goed als die spotterts; niet. Veel plezier op de knutselplekquote:Op maandag 24 september 2007 22:29 schreef Jarold het volgende:
[..]
naja zeg
ik vlieg net zo goed als jij
Was je er nou nóg niet achter dat ik een klootzak wasquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Nou nou nou, zo hard hoeft nou ook weer niet. Maarruh, Jarold, hoe kom je erbij om die vraag te stellen?
Ik doe aan simulator vliegen, hoor ik hier ook?quote:Op maandag 24 september 2007 22:12 schreef Jarold het volgende:
ik doe aan modelvliegen, hoor ik hier ook?
Als je het professioneel aanpakt wel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:56 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik doe aan simulator vliegen, hoor ik hier ook?
Is dit zoals het gaat in de 'vliegers wereld' ??quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Nou nou nou, zo hard hoeft nou ook weer niet. Maarruh, Jarold, hoe kom je erbij om die vraag te stellen?
Ja, het is net zo'n ballerig wereldje als dat van studenten. Maar IRL zijn piloten hele toffe mensen hoor[quote:Op dinsdag 25 september 2007 02:25 schreef Jarold het volgende:
[..]
Is dit zoals het gaat in de 'vliegers wereld' ??
Klopt, je vliegt alleen niet zelf. Ik vlieg ook wel 's met een modelletje, maar da's imho toch veel minder leuk. Uiteraard, iedereen zijn hobby, maar dit is een vliegenierstopic, geen topic voor mensen die iets met lift doen. Als dat zo was had ik aan mijn studie (LR) genoeg om hier te posten..quote:Ik vlieg omdat ik een object bestuur wat ook met lift e.d. te maken heeft. Dus ik ben met dezelfde dingen bezig als mensen in een echt vliegtuig. Vandaar
Neem niet alles even serieusquote:Jammer dat jullie je zo uniek opstellen hoor.
Je staat op de grond, en bestuurt een stuk speelgoed. Vandaar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 02:25 schreef Jarold het volgende:
[..]
Ik vlieg omdat ik een object bestuur wat ook met lift e.d. te maken heeft. Dus ik ben met dezelfde dingen bezig als mensen in een echt vliegtuig. Vandaar
Loop je mijn nou voor spotter uit te schelden?quote:Op maandag 24 september 2007 23:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Inderdaad. U vliegt net zo goed als die spotterts; niet. Veel plezier op de knutselplek![]()
This video has been removed by the user.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:57 schreef Mojave het volgende:
daaaaaar istie weer
http://www.youtube.com/watch?v=q6CFXv2ZxDY
ik heb een face-lift gehad. ben ik nu ook vliegenier?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:35 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik ben een liftmonteur, dus ik doe iets met lift, ben ik nu een vliegenier?
Zeg maar dag tegen je ledematen. Wat een bizar verhaal zeg.quote:Een Russische tiener heeft een twee uur durende reis in het landingsgestel van de vleugel van een Boeing 737 overleefd. De 15-jarige jongen landde bevroren in Moskou.
Andrei zou van huis in Siberië zijn weggelopen. Het is een wonder dat hij de 1300 kilometer lange reis heeft overleefd, met temperaturen van vijftig graden Celcius onder nul en snelheden van negenhonderd kilometer per uur.
Hulpverleners hadden grote moeite om Sergeis jas en schoenen uit te trekken omdat zijn ledematen diepgevroren waren. Hij wordt in het ziekenhuis behandeld voor zware bevriezing.
Om verwarring met de letter J te voorkomen.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:52 schreef Koploperkopper het volgende:
Hmm, valt me nu net pas op, waarom wordt de letter I overgeslagen bij de stoelenindeling?
Morgen.quote:
Wel jammer dat het een MD11 is en geen 772... Hoewel een MD11 wel een koningkist is om te zien.quote:
Deze doet t wel: http://www.nelsok.com/video/cockpit_fun_video_clipquote:Op maandag 24 september 2007 13:03 schreef Mojave het volgende:
ow ja:
http://www.youtube.com/watch?v=V5Km9_5VrS4
Als het nou nog een lekker wijf was.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:41 schreef cheukert het volgende:
[..]
Deze doet t wel: http://www.nelsok.com/video/cockpit_fun_video_clip
tevens tvp
Die heeft echt heel hard een piemel nodig.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:41 schreef cheukert het volgende:
[..]
Deze doet t wel: http://www.nelsok.com/video/cockpit_fun_video_clip
tevens tvp
Veel plezier in YVR!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:32 schreef Koploperkopper het volgende:
Gegroet jonge lui, tot de 9e.
Babyschermen? Vind ze nog groot, zeker als je ziet wat er op geprojecteerd wordt... Een boel zwart met een klein beetje info...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:30 schreef -marz- het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst van m'n leven een F50 van binnen gezien.
Kleine baby schermpjes (l) en veel metertjes.
En? was het eng??quote:Op donderdag 27 september 2007 20:30 schreef -marz- het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst van m'n leven een F50 van binnen gezien.
Kleine baby schermpjes (l) en veel metertjes.
Die dikke van gisteren zekerquote:Op zondag 30 september 2007 19:58 schreef mcDavid het volgende:
Tieten.
Het zijn maar vliegtuigjesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Het niveau ligt hier wel triest laag eigenlijk he...
Ja, redelijk maar dat hoort zo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Het niveau ligt hier wel triest laag eigenlijk he...
Of laat ons met je tieten spelen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 02:45 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jij bent ook maar een vrouw. Ga maar lekker met je make up spelen![]()
Ik heb besloten om mijn vliegopleiding ergens anders te doen. jaja wat een shock heh. Voor details pm je me maar. Dus ik vrees dat je me moet missen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
Cheuk, wanneer kom je op de kls? het duurt
WTF!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:36 schreef cheukert het volgende:
[..]
Ik heb besloten om mijn vliegopleiding ergens anders te doen. jaja wat een shock heh. Voor details pm je me maar. Dus ik vrees dat je me moet missen.
de 12de van de volgende maand men!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:27 schreef cheukert het volgende:
woei dat gaat snel
wanneer ga je richting ze joenaaitetsteeds?
Waar dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:36 schreef cheukert het volgende:
[..]
Ik heb besloten om mijn vliegopleiding ergens anders te doen. jaja wat een shock heh. Voor details pm je me maar. Dus ik vrees dat je me moet missen.
Al Queda Flight Academyquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:46 schreef The_stranger het volgende:
Net het simulator gedeelte van de LCY training achter de rug. Toch grappig dat 2,5' steiler aanvliegen best een groot verschil maakt...
Dan kan jij zo'n virtuele al qaeida flight academy oprichtenquote:
Niet echt, de JAA schrijft voor dat je voor een steep approach getrained moet worden, hoe is dan aan de luchtvaartmaatschappij en de controlerende instantie. (IVW) KLC laat je dan een simsessie doen plus 4 vluchten met instructeur, maar VLM kan het best anders ingevuld hebben, al zal het wel op hetzelfde neer komen. Er komt niets in je brevet oid.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:45 schreef SnowBite het volgende:
moet je daar een speciale rating voor hebben ofzo?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:32 schreef starla het volgende:
Misschien wel een hele theoretische vraag over vliegen, maar...
wat is de maximale liftcoefficient?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |