Morgen.quote:
Wel jammer dat het een MD11 is en geen 772... Hoewel een MD11 wel een koningkist is om te zien.quote:
Deze doet t wel: http://www.nelsok.com/video/cockpit_fun_video_clipquote:Op maandag 24 september 2007 13:03 schreef Mojave het volgende:
ow ja:
http://www.youtube.com/watch?v=V5Km9_5VrS4
Als het nou nog een lekker wijf was.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:41 schreef cheukert het volgende:
[..]
Deze doet t wel: http://www.nelsok.com/video/cockpit_fun_video_clip
tevens tvp
Die heeft echt heel hard een piemel nodig.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:41 schreef cheukert het volgende:
[..]
Deze doet t wel: http://www.nelsok.com/video/cockpit_fun_video_clip
tevens tvp
Veel plezier in YVR!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:32 schreef Koploperkopper het volgende:
Gegroet jonge lui, tot de 9e.
Babyschermen? Vind ze nog groot, zeker als je ziet wat er op geprojecteerd wordt... Een boel zwart met een klein beetje info...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:30 schreef -marz- het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst van m'n leven een F50 van binnen gezien.
Kleine baby schermpjes (l) en veel metertjes.
En? was het eng??quote:Op donderdag 27 september 2007 20:30 schreef -marz- het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst van m'n leven een F50 van binnen gezien.
Kleine baby schermpjes (l) en veel metertjes.
Die dikke van gisteren zekerquote:Op zondag 30 september 2007 19:58 schreef mcDavid het volgende:
Tieten.
Het zijn maar vliegtuigjesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Het niveau ligt hier wel triest laag eigenlijk he...
Ja, redelijk maar dat hoort zo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Het niveau ligt hier wel triest laag eigenlijk he...
Of laat ons met je tieten spelen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 02:45 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jij bent ook maar een vrouw. Ga maar lekker met je make up spelen![]()
Ik heb besloten om mijn vliegopleiding ergens anders te doen. jaja wat een shock heh. Voor details pm je me maar. Dus ik vrees dat je me moet missen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
Cheuk, wanneer kom je op de kls? het duurt
WTF!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:36 schreef cheukert het volgende:
[..]
Ik heb besloten om mijn vliegopleiding ergens anders te doen. jaja wat een shock heh. Voor details pm je me maar. Dus ik vrees dat je me moet missen.
de 12de van de volgende maand men!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:27 schreef cheukert het volgende:
woei dat gaat snel
wanneer ga je richting ze joenaaitetsteeds?
Waar dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:36 schreef cheukert het volgende:
[..]
Ik heb besloten om mijn vliegopleiding ergens anders te doen. jaja wat een shock heh. Voor details pm je me maar. Dus ik vrees dat je me moet missen.
Al Queda Flight Academyquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:46 schreef The_stranger het volgende:
Net het simulator gedeelte van de LCY training achter de rug. Toch grappig dat 2,5' steiler aanvliegen best een groot verschil maakt...
Dan kan jij zo'n virtuele al qaeida flight academy oprichtenquote:
Niet echt, de JAA schrijft voor dat je voor een steep approach getrained moet worden, hoe is dan aan de luchtvaartmaatschappij en de controlerende instantie. (IVW) KLC laat je dan een simsessie doen plus 4 vluchten met instructeur, maar VLM kan het best anders ingevuld hebben, al zal het wel op hetzelfde neer komen. Er komt niets in je brevet oid.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:45 schreef SnowBite het volgende:
moet je daar een speciale rating voor hebben ofzo?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:32 schreef starla het volgende:
Misschien wel een hele theoretische vraag over vliegen, maar...
wat is de maximale liftcoefficient?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |