Die ook al?quote:- Can I take my laptop on board? And my video camera?
You can take these items on board, however they cannot be used during the flight as they may interfere with the aeroplane’s equipment.
Joah en als je mensen met redelijk aanleg aanneemt, maar ze vervolgens niets bijleert, lever je nog steeds geen kwaliteit hehquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:57 schreef nsfw het volgende:
Daar komt bij dat er ontzettend veel mensen zijn die denken: "Piloot worden lijkt me wel leuk". Dan denken ze vanzelf "KLM" en daarna "KLS" en proberen ze het op de KLS. Vervolgens vallen ze af en proberen ze het nergens nog een keer.
Veel mensen die dan alsnog bij de NLS selectie gaan doen zijn vaak ook wat gemotiveerder en vastbeslotener en hebben vaak ook geleerd van hun fouten tijdens de KLS selectie wat voor de nieuwe selectie natuurlijk behoorlijk wat uitmaakt.
Lekker gaarquote:
Nu is het wachten op de eerste crash.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:45 schreef mcDavid het volgende:
Airbus levert eerste 'superjumbo' af
[ afbeelding ]
Dat ding is simpelweg te groot voor de meeste routes, de meeste mensen willen toch point to point vliegen en dan is 300 man zát. Maargoed, aan de andere kant is het wel een uiterst moderne kist met de komende 30 jaar ruimte zat voor ontwikkeling en er is geen enkele concurrent die binnen 10 jaar met iets tussen de Dreamliner en de A380 komt dus ze hebben wel een monopoly...quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:53 schreef mcDavid het volgende:
Ik hoop serieus dat de 380 een succes was. Al was het alleen maar om Bush te sarren
De meeste vluchten zijn internationaal op Schiphol...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef Koploperkopper het volgende:
Op AMS trouwens, heb je voor alle vluchten pas controle bij de gate, of is dat alleen voor international?
Intercontinentaal dan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:49 schreef SnowBite het volgende:
[..]
De meeste vluchten zijn internationaal op Schiphol...
Volgens mij wel. Als je naar dat Schengen deel wilt krijg je controle na de douane. Bij de niet Schengen vluchten is de controle aan de gate. Voor de H-pier is er een controle voordat je die pier inloop.quote:
De Airbus A330 werkt volledig met Bluetooth en WLAN verbindingen. Daarom mag je je laptop niet aanzetten!quote:
Lekker bier heur!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:44 schreef Mojave het volgende:
stella ook zoiets
Dan compenseer je met een joint.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:02 schreef Mojave het volgende:
ja, maar hoorde dat je er agressief van zou worden??!
Klopt, staat in Engeland te boek als 'wifebeater'...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:02 schreef Mojave het volgende:
ja, maar hoorde dat je er agressief van zou worden??!
lawaai, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:14 schreef Koploperkopper het volgende:
Waarom kan het niet met een ander toestel dan?
Noise canceling headsets.quote:
Gewoon je neus naar beneden. Voor zo'n wolk als hier klim je harder als een Lancair Columbia 400 hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:14 schreef GoodGawd het volgende:
Ik zou me zo machteloos voelen in een zweefkist, nooit bij kunnen gassen wanneer dat nodig is
Je land gewoon niet in een weiland waar koeien staanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:35 schreef Alternate het volgende:
En als je nou op 30ft er achter komt dat die koe die braaf stond toe te kijken toch je landigsveldje op rent?
Ik vind het juist wel prettig, dat je nooit de angst hebt dat je motor ineens uitvaltquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:14 schreef GoodGawd het volgende:
Ik zou me zo machteloos voelen in een zweefkist, nooit bij kunnen gassen wanneer dat nodig is
is weer iets anders dan fs jaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:14 schreef GoodGawd het volgende:
Maak daar maar meer dan een kilometer van...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je land gewoon niet in een weiland waar koeien staan
En op 10 meter hoogte gooi je dan gewoon je kleppen dicht, dan land je 400 meter verderop.
Tuig.quote:Spotters overhandigen resultaten enquete aan Schiphol
18-10-2007
SCHIPHOL - De spotters die zich inzetten voor het behoud van spottersfaciliteiten rond Schiphol hebben de luchthaven de resultaten van een enquête aangeboden. In de enquête werd spotters naar hun mening gevraagd over hun wensen wat betreft een nieuw aan te leggen spottersplaats bij de luchthaven. Overigens blijft de met sluiting bedreigde spottersplaats bij de Kaagbaan voorlopig gewoon open.
Omwonenden van de nieuwe tijdelijke spottersplaats bij de Polderbaan vrezen overlast en hebben bezwaarschriften ingediend.
“Afgesproken is dat de spottersplaats bij de Kaagbaan open blijft totdat de nieuwe tijdelijke plek bij de Polderbaan open gaat. Dus kunnen we voorlopig nog bij de Kaagbaan terecht”, zegt Dubbeldam. De populaire spottersplaats bij de Kaagbaan moet wijken voor uitbreiding van het nabijgelegen bedrijventerrein.
Enquete
Uit de resultaten van de enquête, die door 180 personen is ingevuld, blijkt dat de spotters niet op teveel luxe zitten te wachten. Schone sanitaire voorzieningen en de mogelijkheid een patatje te kunnen eten komen als belangrijkste wensen uit de bus. Een ander belangrijk aandachtspunt is dat er rekening moet worden gehouden met mindervalide spotters.
Andere wensen voor de spottersplaats zijn telescopen, een eventueel overdekt gedeelte voor als het regent, borden en schermen met vlucht- en vliegtuiginformatie en picknicktafels. Alleen wanneer dat echt nodig is zeggen de spotters bereid te zijn een toegangsprijs van zo’n twee euro te betalen.
De resultaten van de enquête zullen door Schiphol Real Estate worden meegenomen in het ontwerp van de nieuwe spottersplaats. Voor het definiteve ontwerp zal een wedstrijd worden uitgeschreven.
Ohja halve spanwijdte grondeffect heh.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Maak daar maar meer dan een kilometer van...
ja zweefvliegers vangen over het algemeen af!quote:huh? afvangen
Dûh, anders hebben ze er nog niets aan!quote:Een ander belangrijk aandachtspunt is dat er rekening moet worden gehouden met mindervalide spotters.
Dat heb jij niet goed begrepen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:45 schreef Alternate het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heb je als zweefvlieger altijd een luchtrem nodig om te kunnen landen waar je wilt? Kun je dat niet gewoon een beetje uitmikken?
Je kunt ook een slip inzettenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:45 schreef Alternate het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heb je als zweefvlieger altijd een luchtrem nodig om te kunnen landen waar je wilt? Kun je dat niet gewoon een beetje uitmikken?
quote:AMSTERDAM -Twee vliegtuigjes zijn vrijdagmiddag met elkaar in botsing gekomen bij vliegveld Lelystad. Een toestel stortte neer.
Dat meldt de NOS. Volgens de omroep is een van de vliegtuigjes neergestort en in brand gevlogen. Of daarbij slachtoffers zijn gevallen, is nog onduidelijk.
Het andere toestel is er in geslaagd in een nabijgelegen weiland een noodlanding te maken. De inzittenden van dat vliegtuigje bleven ongedeerd.
Oh oh.........................quote:Naar nu bekend is geworden is het gecrashte toestel een Cessna van Stichting Vliegmaterieel Rotterdam.
Beide van de Cessna.quote:Daarbij zijn twee doden gevallen.
quote:Volgens ooggetuigen verloor de Cessna een deel van de staart toen het in botsing kwam met het onderstel van de Fuji. Beide vliegtuigen zouden het circuit van Lelystad Airport in hebben vliegen om een landing uit te voeren.
quote:LIFELINER 1 / MMT INZET VOOR : FLEVOLAND - LELYSTAD O-13-A GOOISEWEG
0120988 Ambulance RAVAA - Traumahelikopter Lifeliner 1/MMT
http://www.omroepflevolan(...)c2-e8d696492156.aspxquote:PRIO 1 : LARSERPAD - N302 ZEEWOLDE NEERGESTORT VLIEGTUIG (soort vliegtuig: prive vliegtuig) (Classificatie HV L: middel hv) (Grip: grip 1)
0700001 Brandweer Regionaal Monitorcode
0700062 Brandweer Regionaal Achterwacht RAC
0720011 Ambulance Regionaal GRIP 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |