Pot thee! veel lekkerder!quote:Op maandag 17 september 2007 11:52 schreef teigan het volgende:
Ik ben heel lief hoor.. vooral als ik slaap
Ik heb het ineens koud zeg! Ik had net al sokken aangetrokken, maar het helpt nog niet echt..
Dat wordt dus of een pot thee zetten, of de verwarming maar weer even aan..
Ik heb al twee potten thee op..quote:
Klinkt goed!quote:Op maandag 17 september 2007 11:57 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben er ook weerZometeen weer zo'n lekker broodje met filet, ei en komkommer
Karnemelkje erbij en ik red het wel weer een poosje. En verder heb ik 12 kiwi's en kaasblokjes liggen hier. Eiwitten en vezels
Er waren een aantal leuke dingen, en teveel dingen die niet leuk warenquote:
Dat laatste geloof ik graagquote:Op maandag 17 september 2007 12:05 schreef Troel het volgende:
Er waren een aantal leuke dingen, en teveel dingen die niet leuk waren
En ik ben echt bek en bekaf
Als het gewone is met suiker, zit er natuurlijk altijd wel suiker inquote:Op maandag 17 september 2007 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
vraag me eigenlijk af hoe 'slecht' aanmaaklimo is
heb elke dag zo'n driekwartliter ding bij me me met aanmaakzooi, was van plan om daar ook thuis op over te gaan omdat het in eerste instantie goedkoper is. En ik heb het idee 'beter' dan allerlei vruchtensapjes.
Komt vooral omdat ik water niet echt in grote hoeveelheden wegkrijg tenzij het warm is en ik uitgedroogd ben..![]()
Per glas?quote:Op maandag 17 september 2007 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Is maar 26 kcal en heerlijk fris.
Hmmm... goeie vraag. Hangt natuurlijk wel af van je menging.quote:
Per 100ml (hangt ook een tikje van je eigen mengverhouding af)quote:Op maandag 17 september 2007 12:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Per glas?
Ik heb liever iets zonde-calorieen waardoor ik echt veel drink op een dag, dan laat ik wel wat anders staan. Gewoon water is ook lekker, maar soms wil je gewoon wat smaak aan je drinken.quote:Op maandag 17 september 2007 12:45 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat echt "zonde-calorieen" die calorieen die in frisdrank of limonadesiroop zit. Als in zonde dat je die calorieen niet hebt gegeten maar gedronken. Ik heb wel makkelijk praten want ik vind gewoon water lekker. Ik drink ook af en toe wel fanta light dat is heerlijk als het ijskoud is en je hebt dorst, maar limonadesiroop met suiker. Ik moet wel zeggen dat ik niet alle drank-calorieen "zonde-calorieen" vind. Die uit een glaasje wijn of wodka, dat vind ik het dan wel weer meer dan waard
![]()
Oh, dat valt mee ja.quote:Op maandag 17 september 2007 12:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Per 100ml (hangt ook een tikje van je eigen mengverhouding af)
Ik neem uit Frankrijk altijd van die flessen geconcentreerde citroensap mee zonder toegevoegde suiker, die is natuurlijk zuur as hell, maar met die natrena vloeibare zoetstof, kan je daar idd van alles mee aanvangen.quote:Op maandag 17 september 2007 12:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb liever iets zonde-calorieen waardoor ik echt veel drink op een dag, dan laat ik wel wat anders staan. Gewoon water is ook lekker, maar soms wil je gewoon wat smaak aan je drinken.
Ik heb nu overigens van de ALDI citroensap staan, dat gaat ook heel lekker door water, kwark en noem maar op
Dat vind ik nou weer niet weg te krijgen, brrrr, zoete bende en dan die nasmaakquote:Op maandag 17 september 2007 12:55 schreef conleche het volgende:
Ik neem uit Frankrijk altijd van die flessen geconcentreerde citroensap mee zonder toegevoegde suiker, die is natuurlijk zuur as hell, maar met die natrena vloeibare zoetstof, kan je daar idd van alles mee aanvangen.
Tja, soms ben ik water beu en drink ik limo, en 0,5kcal / 100 ml overleef ik wel weer. Ik drink trouwens nauwelijks frisdrank, maar als ik fris drink neem ik niet de lightversie (al is het maar omdat je in een cafe vaak alleen cola in lightversie hebt en ik cola niet lekker vind)quote:Op maandag 17 september 2007 12:45 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat echt "zonde-calorieen" die calorieen die in frisdrank of limonadesiroop zit. Als in zonde dat je die calorieen niet hebt gegeten maar gedronken. Ik heb wel makkelijk praten want ik vind gewoon water lekker. Ik drink ook af en toe wel fanta light dat is heerlijk als het ijskoud is en je hebt dorst, maar limonadesiroop met suiker. Ik moet wel zeggen dat ik niet alle drank-calorieen "zonde-calorieen" vind. Die uit een glaasje wijn of wodka, dat vind ik het dan wel weer meer dan waard
![]()
nee, je moet er juist geen zoetstof bijdoen! heerlijk alleen citroensapquote:Op maandag 17 september 2007 12:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik neem uit Frankrijk altijd van die flessen geconcentreerde citroensap mee zonder toegevoegde suiker, die is natuurlijk zuur as hell, maar met die natrena vloeibare zoetstof, kan je daar idd van alles mee aanvangen.
Dat vetgedrukte plus dat ik me lekker voel na 2 wijntjes of 1 wodkaatje, vooral dat laatste, ik bedoel ik wil niemand aan de drank praten hoorquote:Op maandag 17 september 2007 13:07 schreef omearos het volgende:
[..]
Tja, soms ben ik water beu en drink ik limo, en 0,5kcal / 100 ml overleef ik wel weer. Ik drink trouwens nauwelijks frisdrank, maar als ik fris drink neem ik niet de lightversie (al is het maar omdat je in een cafe vaak alleen cola in lightversie hebt en ik cola niet lekker vind)
Ik vind alcohol juist weer zonde-calorieen, dat drink je niet omdat je dorst hebt maar voor de leuk en de gezelligheid. En het werkt ook nog averechts op je vochtinname.
Dat vliegt er hier ook doorheen. Zo lekkerquote:Op maandag 17 september 2007 13:17 schreef Riann het volgende:
kruidenthee mag je btw ook als water tellen. Ik vind bijv. sterrenmunt thee heerlijk.
ik las in je ondertitel even 'stinkende'quote:Op maandag 17 september 2007 13:30 schreef octopussy het volgende:
goede rel weer in het vorige topic
![]()
![]()
en ook leuk dat iedereen het heel braaf over limonade gaat hebben hier![]()
Ik doe zelf af en toe de lingonberry limonade van de Ikeain kleine hoeveelheid in een flesje water. Je hebt er maar heel weinig voor nodig (1:20 ofzo) dus ideaal voor als je het gewone water even zat bent.
Ik heb ook slimpie staan maar dat is eigenlijk niet zo lekker![]()
En ik pas een heel leuk rokje weeralleen heb ik er niets op, dus ik ga nu even naar de stad met een heel klein budget om een bloesje oid te vinden. Morgen heb ik een bruiloft en dan ga ik het
rokje
aandoen.
Inderdaad mooie site hoorquote:Op maandag 17 september 2007 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
http://home.deds.nl/~feefie/index.htmlhet wordt steeds mooier
quote:Op maandag 17 september 2007 13:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat vetgedrukte plus dat ik me lekker voel na 2 wijntjes of 1 wodkaatje, vooral dat laatste, ik bedoel ik wil niemand aan de drank praten hoor, maar als ik dan na gedane arbeid 1 zo'n wodkaatje drink, voel ik me een half uurtje zoeven. Ik probeer dat gevoel dan ook niet vast te houden door er nog 1 te drinken, want dat lukt toch niet.
Jouw limo is dan waarschijnlijk ook zonder suiker toch, want 0,5cal/100ml is te verwaarlozen.
Planten zijn vegetarisch, mensen komen niet verder dan het staduim van "vegetariër"...quote:Op maandag 17 september 2007 15:44 schreef Riann het volgende:
motorbloempje: ben jij eigenlijk nog steeds vegatarisch?
okay maar je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 17 september 2007 15:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Planten zijn vegetarisch, mensen komen niet verder dan het staduim van "vegetariër"...![]()
ik ben nooit vegetarisch geweestquote:Op maandag 17 september 2007 15:44 schreef Riann het volgende:
motorbloempje: ben jij eigenlijk nog steeds vegatarisch?
ik kan me nog iets vaags herrineren van heel lang geleden.quote:Op maandag 17 september 2007 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben nooit vegetarisch geweest
vegetariër ook niet overigens![]()
hoe dat zo?
Naziquote:Op maandag 17 september 2007 16:58 schreef ymme het volgende:
Ja inderdaad, ik hoop het ook. Zo niet... weten we in iedergeval dat het hier niet aan ligt.
Maar goed, altidj verkouden is ook niet zo heel fijn. Dus als dit over is, is het ook mooi meegenomen.,
Ook moest ik meer rust nemen. Bijvoorbeeld, voor het eten ff gaan liggen op de bank, een half uur tot uur, zonder tv aan![]()
Naja, ik ga er alles aan doen, om de pfeiffer en dit weer allemaal te overwinnen
Maar zodadelijk, eerst ff lekker nazi met een ei en sate eten![]()
![]()
Mijnquote:Op maandag 17 september 2007 17:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nazilekker hoor
(zie je, daar dank ik dus mijn sarcastische imago aan)
Wel fijn dat je in ieder geval wat spul hebt meegekregen van de huisarts trouwens.
Ik had gister nog even een pizza-style breekbrood gemaakt van de restjes, net gegeten. Ik zal ook echt nooit mager worden
de enige vegetarische mensch die ik ken is de huisgenote van mijn vriendquote:Op maandag 17 september 2007 17:03 schreef Riann het volgende:
[..]
ik kan me nog iets vaags herrineren van heel lang geleden.
ik weet wel wat ik het lekkerste zou vinden en dat is gehakt groente burrito'squote:Op maandag 17 september 2007 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de enige vegetarische mensch die ik ken is de huisgenote van mijn vriend
en ik heb nooit m'n stukje vlees opgegeven
ben nu aan het twijfelen tussen gehakt-groente burrito's of een hamburger met roerbakgroente (op broodje)
yup die is geband niet geheel terecht vind ik maar dat terzeidequote:Op maandag 17 september 2007 18:02 schreef Fannetje het volgende:
Ik zag dat er weer 5 pagina's waren volgekletst en dacht meteen dat er weer een gezellige toestand was geweest. En ach, mijn Fok!kennis laat me wederom niet in de steek!
Maar Miss_S geband dus? Oké, dan zal het nu sowieso wel even rustig blijven.
Hier verder weinig nieuws.
Zegge, vieze hamburgers?quote:Op maandag 17 september 2007 17:58 schreef Ewelina het volgende:
Gehakt-groente burritos zijn veel lekkerder... met guacamole en (een heel klein beetje) tacochipsEn volgens mij ook gezonder dan zo'n vieze hamburger
Ik eet vanavond chili con carne![]()
En ik vind dat de laatste 5-7 kilo er nu ook maar af moet.
Ja hé! Maar dat zijn ook geen gewone hamburgersquote:Op maandag 17 september 2007 18:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zegge, vieze hamburgers?
Wij eten vanavond burgers met dille, oregano, verse munt en peterselie, wat olijven en lente-uitjes erdoor... Op een broodje met rucola en geroosterde-paprikasaus.
Rosti erbij en gekookte doperwtjes, das toch lekker?
Woon je in de buurt? Kom dan eens mee-eten!quote:Op maandag 17 september 2007 18:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Je sarcastische imago herken ik niet helemaal, coldfeet, maar ik kom voortaan wél altijd bij je eten, goed?
Klinkt alsof je ziek bent!quote:Op maandag 17 september 2007 18:32 schreef omearos het volgende:
Waarom woon je nou zo ver weg ColdFeet?Ik wil ook wel eens komen eten, klinkt goed wat je maakt
Hier vandaag soep en crackers met kaas en veel hete thee
Ik had ook die van Ikea en ik dacht dat het voldeed, maar laatst heb ik er een van tefal gekocht, met zo'n groen handvat en die is echt duizend x fijner! (Ik heb een gietijzeren wok en ik verstuik iedere keer m'n polsen omdat het zo'n zwaar kreng is, dus voor m'n grillpan houd ik het bij Tefalquote:Op maandag 17 september 2007 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Woon je in de buurt? Kom dan eens mee-eten!
Oh ja, ik zal nog even een slank-opmerking toevoegen: ik ga de burgers lekker grillen
Mijn broertje werkt bij de TNT, hij kreeg met kerst een grillpakket, wat niet echt aan hem besteed was. Ik had al een (matig functionerende anti-aanbak Ikea) grillpan, maar ik kreeg van hem dus een fraai gietijzeren exemplaar
Is waar hoor, het is een zwaar kreng. Maar ik hoef m toch niet op te tillenquote:Op maandag 17 september 2007 19:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had ook die van Ikea en ik dacht dat het voldeed, maar laatst heb ik er een van tefal gekocht, met zo'n groen handvat en die is echt duizend x fijner! (Ik heb een gietijzeren wok en ik verstuik iedere keer m'n polsen omdat het zo'n zwaar kreng is, dus voor m'n grillpan houd ik het bij Tefal)
Fijn dat je geslaagd bent! Doe eens een foto?quote:Op maandag 17 september 2007 21:24 schreef octopussy het volgende:
Ja, wat een baggerweer vandaag zegIk hoop dat het morgen beter is (ivm motorrijden en bruiloft).
Shirtje bij rokje is helemaal gelukten nog binnen budget ook omdat de aardige kassamevrouw me een kortingsstickertje gaf
![]()
Nu heb ik alleen geen leuke schoenen voor erbijMijn 'feestelijke' schoenen met hakje zijn pikzwart en ik heb dus een donkerbruine basiskleur in mijn rok.
![]()
Ik neem mijn bruine mary-janes wel mee en hoop dat mijn mamma uit liefdadigheid nog even met me de stad in wil morgenO-)
uh, ik weet niet of ze het ook echt doet hoor Jojogirl. Morgen maar even heel lief en zielug kijkenquote:Op maandag 17 september 2007 21:28 schreef Jojogirl het volgende:
Wat aardig van d'r octo
En hier was het ook saai sip weer. Ik vind het niet zo gek dat ze juist vandaag naar buiten brengen dat ze een herfstdepressie-epidemie (mooi scrabblewoord) verwachten deze herfst.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:30 schreef octopussy het volgende:
[..]
uh, ik weet niet of ze het ook echt doet hoor Jojogirl. Morgen maar even heel lief en zielug kijken![]()
haha ok, verkeerd begrepen.quote:Op maandag 17 september 2007 21:34 schreef Jojogirl het volgende:
[..]Ik had het nog over de verkoopster. Maar het zou van je moeder ook erg aardig zijn
Klinkt iig niet als een idioot eetpatroon, nee.quote:Op maandag 17 september 2007 22:19 schreef Juicyhil het volgende:
Goedenavond allen,
Ik heb vandaag gegeten
`s ochtends
4 uur : 2 boterhammen en wat melk
7 uur: 2 boterhammen en wat melk
`s middags
13 uur: 2 boterhammen en water
13.30 uur: appel
17 uur: appel en water
18 uur: bord ravioli
en van 20.20 uur tot 21.25 uur wezen fitnessen.
Is dit goed/te doen?
Helaasquote:Op maandag 17 september 2007 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Woon je in de buurt? Kom dan eens mee-eten!
Als je het heel erg straktrekt, gaat het minder snel bloedenquote:Op maandag 17 september 2007 22:45 schreef teigan het volgende:
Ik had net door de verhalen van een paar topics geleden moed verzameld om mijn epileerapparaat los te laten op mijn oksels..
Ik ben na een klein stukje gestopt, het bloedt gewoon.... En ik geloof niet dat dat zo hoort..
Net wat after shave erover gemikt, en ik kijk wel of ik het ooit nog aandurf om ermee verder te gaan..
Aluin, bedoel jequote:Op maandag 17 september 2007 23:06 schreef Troel het volgende:
Auw! Je kan beter ajuin gebruiken. Maarja, dat moet je maar net in huis hebben. Mijn papa heeft dat altijd in huis, maar Bert scheert niet nat en heeft dat dus niet
Yup, laatste stuiptrekkingen van een flinke verkoudheid, hopelijk is het snel over.quote:Op maandag 17 september 2007 19:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ziek bent!
Maar ik ga zo na het eten ook eens even een grote pot thee leeglurken.
Ik moet echt nog eens "vrouw" wordenquote:Op maandag 17 september 2007 21:24 schreef octopussy het volgende:
Nu heb ik alleen geen leuke schoenen voor erbijMijn 'feestelijke' schoenen met hakje zijn pikzwart en ik heb dus een donkerbruine basiskleur in mijn rok.
![]()
Ik neem mijn bruine mary-janes wel mee en hoop dat mijn mamma uit liefdadigheid nog even met me de stad in wil morgenO-)
Ik vind mary-jane achtige schoenen onder een rokje een beetje plomp staan. Misschien ook wel een beetje persoonlijk hoorquote:Op maandag 17 september 2007 23:38 schreef omearos het volgende:
Waarom zou dat niet onder een rokje staan? Ze zien er inderdaad lief uit.
maat 42, soms 43quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind mary-jane achtige schoenen onder een rokje een beetje plomp staan. Misschien ook wel een beetje persoonlijk hoor
Welke schoenmaat draag je ookalweer, Octo? Ik heb wel een en ander staan met leuke hakjes, varierend van 2 tot een cm of 9,10.... In roze, wit, creme, ook nog wel ergens iets bruins geloof ik...
Tof!quote:Op maandag 17 september 2007 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
Rugbyminnende dames: de kwartfinales zijn op 6 en 7 oktober, de halve op 13 en 14, en de finale is de 20e!
Kunnen we daar wat van maken? De voorrondes zijn niet erg spannend, vrees ik. Behalve de wedstrijd van zaterdag natuurlijk
Nee, sorry. Ik heb 39-40.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:53 schreef octopussy het volgende:
[..]
maat 42, soms 43
heb jij dat toevallig ook?![]()
Wel lief om aan te bieden. Ik kan morgen ook nog wel even kijken wat ik nog aan schoeisel heb liggen daar.
Ik ga naar bed toe![]()
haha 24.7 je hoort hier niet meer thuis je mag niet meer in dit lijstje hahaquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:34 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen, ik heb ge-update
Nu klopt er iets niet meer in mijn lijstjeZoek de fout
vakantie's zijn funest ja bij mij ook altijdquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:51 schreef Fuente het volgende:
Na een vakantie en veel gevreet *meldt*
Ik kan weer van voor af aan beginnen![]()
6 ,7 en 13 kan ik sowieso niet, de 14e en 20e wel.quote:Op maandag 17 september 2007 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
Rugbyminnende dames: de kwartfinales zijn op 6 en 7 oktober, de halve op 13 en 14, en de finale is de 20e!
Kunnen we daar wat van maken? De voorrondes zijn niet erg spannend, vrees ik. Behalve de wedstrijd van zaterdag natuurlijk
Maar kan je nu al wel werken als je ook niet naar school kan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:44 schreef ymme het volgende:
Ik heb echter nog nooit werk gezocht, laat staan een leerbaan.
Ik denk dat ik vanmiddag ofzo anders naar het cwi moet.
Ymme, je school kan je echt niet zomaar van school zetten vanwege je ziekte. Als jij zelf achter het besluit staat om te stoppen, dan moet je stoppen, maar als je graag door wilt gaan, dan moet je dat gewoon doen. Zolang je geen officiele B of C adviezen hebt gekregen, kunnen ze je niets maken!quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:30 schreef ymme het volgende:
Hier gaat het ff helemaal niet goed.
Mijn moeder heeft met school contact gehad. En deze vind dat ik beter kan stoppen met de opleiding ivm de ziekte van pfeiffer, en vele afwezige uren hierdoor. Ik zou het dit jaar allemaal toch niet redden.
Ik heb ff flink lopen huilen, daarna mijn vriend gebeld, en samen hebben we gepraat, en hieruit kwam dat ik hier allemaal niets aan kon doen. En dat ik het wel red. Ik ga nu gewoon op zoek naar een leerbaan of iets van bbl. Alleen dan een andere school. Met het rijnijssel hebben we nu dus iets te slechte ervaring. Helemaal geen begeleiding, omdat ze mij in eerste instantie niet wilde geloven dat ik ziek was.
Nu ga ik dus eens ff kijken wat de mogelijkheden zijn, met leerbanen bbl. Ik ben hier helemaal onbekend mee, dus dit zal nog ff moeilijk worden. Als jullie tips voor mij hebben, graag
dat dacht ik dus ook werken is vaak nog wat vermoeiender en zwaarder als schoolquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Maar kan je nu al wel werken als je ook niet naar school kan?
Ik ben toen van een deeltijd opleiding van drie avonden en een stagedag gegaan naar een drie-dagige werkweek zodat ik wel de tijd had om te herstellen van mijn operatie.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Maar kan je nu al wel werken als je ook niet naar school kan?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:06 schreef ymme het volgende:
Ik kan nu alleen gaan hap door mijn keel krijgen
Helaas...er staat niks van mijn gading bij....quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:32 schreef ymme het volgende:
Ff spammen. Moet geld besparen, omdat ik nu niet weet hoe of wat.
Dus dan maar ff de kasten leeg ruimen, en zooi verkopen
[TK] Heel veel dvd's
Helemaal overheen gelezen, nog gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:34 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen, ik heb ge-update
Nu klopt er iets niet meer in mijn lijstjeZoek de fout
Jeetje lijkt me uehm ingewikkeldquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:54 schreef Rewimo het volgende:
Dat is dan weer lekker, teigan. Ik heb hier net een nieuw ergonomisch toetsenbord gekregen en een zeer aparte muis. Je wilt niet weten hoe lang ik over dit berichtje doeHet is compleet anders dan mijn vorige toetsenbord.
[afbeelding]
Kom jij de dvd's ophalen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:15 schreef omearos het volgende:
Is het toetsenbord ook heel anders dan, Rewimo? Die muis lijkt mij gewoon een soort mislukte joystick![]()
Hopelijk went het snel
ow, nog niet gezienquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:38 schreef ymme het volgende:
[..]
Kom jij de dvd's ophalen?
Had je nog een pm terug gedaan, maar krijg geen reactie ,vandaar .![]()
Zoiets is het, je kunt het aan alle kanten uitvouwen en omhoog zetten. En er zit een apart numeriek toetsenbordje bij. Die muis went verrassend snel trouwensquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:15 schreef omearos het volgende:
Is het toetsenbord ook heel anders dan, Rewimo? Die muis lijkt mij gewoon een soort mislukte joystick![]()
Hopelijk went het snel
Leuk dat jij ook mee gaat postenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef Rixie het volgende:
Hier ben ik weer na een hele tijd afwezig te zijn geweest. Ik ga nu weer met een schone lei beginnen.En hoop hier dan nu ook wat meer te kunnen posten
![]()
Nog 13 kilo en dan zit ik onder de 100![]()
Dank jequote:Op dinsdag 18 september 2007 15:10 schreef omearos het volgende:
[..]
Helemaal overheen gelezen, nog gefeliciteerd![]()
![]()
Komen er nog (voor en) na-foto's?
Receptquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb wel voor foto's, zal zo ff een na maken
Bij nader inzien: ik maak binnenkort een na-foto, nu ff niet
Vanavond trouwens een geniale kippensoep gehad, hadden mijn bezoek en ik samen gemaaktVan een soepkip
- 1 soepkip laten koken in ruim water met 5 bouillonblokjes en eventueel 1 of 2 kruidenbuiltjes.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Recept![]()
Was het iedereen al opgevallen dat ik dol ben op lekker eten?
quote:Te dik: De dikste man ter wereld
Serie documentaires over levensbedreigende obesitas. Manuel Uribe uit Monterrey in Mexico is de dikste man ter wereld. Hij woog bijna 560 kilo. Vanaf 2002 komt hij niet meer zijn bed uit en kan hij niets anders meer doen dan de hele dag voor het raam liggen. Sinds kort is hij is in gevecht met zijn gewicht om zijn eigen leven te redden. Als het Manuel lukt om van 555 kilo af te vallen naar 100 kilo zal hij de medische geschiedenis herschrijven. Dan staat niet alleen het record voor de dikste man op zijn naam, maar heeft hij ook het record voor de mens die het meeste kilo's is afgevallen.
Best interessant altijd, dat soort programma's. Jammer alleen dat ze zo achterlijk laat worden uitgezonden. Om 23.20 lig ik toch echt al op één oor!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:58 schreef Rewimo het volgende:
Vanavond 23.20 uur op SBS6: de dikste man ter wereld. Hoorde ik vanmorgen iets over op de radio. Die man schijnt meer dan 500 kilo te wegen
Ik weet wel dat je je op 't hbo voor 1 oktober moet hebben ingeschreven, misschien geldt dat ook voor het mbo. Dan zou je dus nog precies op tijd zijn. Succes ermee!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef ymme het volgende:
Zijn er hier mensen, met de ervaring, later te hebben ingeschreven op school, en dan er nog steeds terecht konden?
Ik heb namelijk een andere school (roca12, in Velp,) gevonden, deze is a. dichterbij en b. wil ik niet meer graag naar die andere
Maar nu wil ik mij dus nog ingaan schrijven, morgen naar het CWI voor een leerbedrijf enzo.
Ienand ervaring hiermee?
Ik ook hoor. Ik neem 'm opquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:29 schreef Fannetje het volgende:
Best interessant altijd, dat soort programma's. Jammer alleen dat ze zo achterlijk laat worden uitgezonden. Om 23.20 lig ik toch echt al op één oor!
Ik had het niet gezien!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:43 schreef teigan het volgende:
Ben ik nou de enige die het opvalt dat ze zeggen dat hij 560 kilo weegt, en dat hij 555 kilo af moet vallen om 100 kilo te wegen?
Hij moet van 555 kg afvallen. Die eerste 5 is hij vast al kwijtgeraakt door naar de wc te gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:43 schreef teigan het volgende:
Ben ik nou de enige die het opvalt dat ze zeggen dat hij 560 kilo weegt, en dat hij 555 kilo af moet vallen om 100 kilo te wegen?
Kom maar op. Die 150 kilo krijgen we best weg met zijn allenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:42 schreef freecell het volgende:Lekker zoveel walnoten!
Walnotenmeet?
Ik stel voor:
- Walnoten
- Walnotensoep
- Walnotentaart
- Walnotenijs
- Yoghurt, walnoten en honing
Ik heb nog wel ergens een recept voor walnotentaart. En door je crumble. En om appeltjes mee te vullenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kom maar op. Die 150 kilo krijgen we best weg met zijn allen
Ik heb 1 smiley voor dit programma:quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:58 schreef Rewimo het volgende:
Vanavond 23.20 uur op SBS6: de dikste man ter wereld. Hoorde ik vanmorgen iets over op de radio. Die man schijnt meer dan 500 kilo te wegen
Stukje van tvgids.nl:
[..]
Doe mij zo'n dieet! Waar kan ik dat bestellen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:55 schreef Liejannuh het volgende:
Die 80 kilo waren trouwens lymfe oedemen. En hij is met het Zone dieet 164 kilo afgevallen in 5 maanden tijd.
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw...quote:Op woensdag 19 september 2007 00:03 schreef Liejannuh het volgende:
Het Zone dieet!
Je krijgt er zelfs weer ochtenderecties van! Als je dan tenminste wel die 164 kg bent afgevallen en je een man bent die 560 kilo woog.
Goh, dat heb ik nou nooit, ochtenderectiesquote:Op woensdag 19 september 2007 00:03 schreef Liejannuh het volgende:
Het Zone dieet!
Je krijgt er zelfs weer ochtenderecties van! Als je dan tenminste wel die 164 kg bent afgevallen en je een man bent die 560 kilo woog.
Nou, dan had ie wel een flinke piemel moeten hebben, want bij 400 kilo hangt er nog steeds een behoorlijke hap vet overheen.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goh, dat heb ik nou nooit, ochtenderecties
Lieten ze dat zien dan, en zo ja, wat walgelijk![]()
Octo, fijn dat het leuk was, dansen is goed voor lijn & conditie, reken maar op spierpijn morgen
Veel succes met je examinatoren, laat je nog weten hoe het ging?
Ook niet echt als je rustig op je ontbijt loopt te kauwen..quote:Op woensdag 19 september 2007 01:05 schreef omearos het volgende:
lekker, zulke verhalen vlak voor het slapengaan![]()
Dat kan toch ook niet gezond zijn, al die afvalstoffen die vrijkomen als je afvalt......quote:Op woensdag 19 september 2007 08:36 schreef Liejannuh het volgende:
Deze man was dus 164 kilo afgevallen in 5 maanden. Maar toen woog ie nog bijna 400 kilo.
Hij was ook in geen 5 jaar uit bed geweest.
Eigenlijk was het heel erg zielig.
Wat mij opviel aan die doc:quote:Op woensdag 19 september 2007 08:36 schreef Liejannuh het volgende:
Deze man was dus 164 kilo afgevallen in 5 maanden. Maar toen woog ie nog bijna 400 kilo.
Hij was ook in geen 5 jaar uit bed geweest.
Eigenlijk was het heel erg zielig.
Ik zag inderdaad geen verschil. Hij keek hooguit iets helderder uit z'n oogjes... maar verder...quote:Op woensdag 19 september 2007 10:11 schreef Liejannuh het volgende:
Maar stel je voor, je valt 164 kilo af en het is niet eens te zien want je bent nog steeds walgelijk dik!
Whaha! Is dat ding nog ergens op uitzending gemist of iets dergelijks? Ik word nu wel nieuwsgierig!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:29 schreef Liejannuh het volgende:
Ik werd ook niet veel wijzer van zijn website, ondanks dat ik wel een beetje spaans spreek.
Volgens mij was dit ook een behoorlijk recente documentaire.
Ik vertelde net aan een collega over dit programma, maar die had spontaan geen trek meer in een boterham.
Ik ben nu ook steeds nieuwsgierigerquote:Op woensdag 19 september 2007 11:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Whaha! Is dat ding nog ergens op uitzending gemist of iets dergelijks? Ik word nu wel nieuwsgierig!
Zelfgebakken appel-walnotentaart is dus typisch een zonde die ik mezelf wel toestaquote:Op woensdag 19 september 2007 08:59 schreef Pandorah het volgende:
Goedemorgen!![]()
Hier op kantoor hebben we ook een overvloed aan appels en walnoten.
Vorige vrijdag hadden we hier al een appelwalnotentaart. Komende vrijdag bakt iemand anders een appeltaart
.
Octo: gisteren was het dus leuke dagAltijd handig zo'n lieve mamma. Succes zo bij de examinatoren en veel plezier bij de dames in het noorden!
je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 19 september 2007 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat mij opviel aan die doc:
- Hij was/is ranzig dik
- Iedereen is daar dik
- Moeder moet hem niet zoveel eten geven, zij is (deels) verantwoordelijk voor de situatie waar haar zoon in verkeert.
- Die vriendin, was die alleen media-geil of viel ze echt op die vent???
- Blubber
- Hij was met íeder dieet afgevallen, hij at gewoon véél te veel voor iemand die nooit beweegt (maar dan ook écht niet beweegt).
- Ik vond 180kg afvallen in een jaar ronduit teleurstellend...
- Hij is een lampzwans, na de operatie van die kanker aan zijn ene been had hij zijn kans moeten grijpen en iets van zijn leven moeten maken, niet nog 4 jaar op bed moeten gaan liggen.
- Het geheel was ronduit deprimerend...
- Het was wel intrigerend, want ik heb het helemaal afgekeken, terwijl ik eigenlijk wilde slapen.![]()
Of ben ik nu onaardig?![]()
![]()
![]()
Heel veel tortilla's eten en 5 jaar in bed blijven liggenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben nu ook wel benieuwd naar die docu. Hoe word je in hemelsnaam zo dik? wat at die kerel allemaal wel niet?
Daar zijn wij allemaal super slank bijquote:Op woensdag 19 september 2007 12:51 schreef Fuente het volgende:
Sodeknetters, wat een gewicht!
youre welcomequote:Op woensdag 19 september 2007 12:54 schreef Miss_S het volgende:
ik wou ff iedereen bedanken voor de lieve pm's
en ook de berichtjes hier deden met goed om te lezen![]()
Welkom terug! Hopelijk lukt 't ons allemaal om nu wel gezellig te kletsen met elkaar!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:54 schreef Miss_S het volgende:
ik wou ff iedereen bedanken voor de lieve pm's
en ook de berichtjes hier deden me goed om te lezen![]()
Ik blijf het ongelooflijk vinden. Ik bedoel, 100 kilo kan gebeuren, als je flink dooreet misschien zelfs ook nog wel 150, maar 550!!!! De idiotie.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heel veel tortilla's eten en 5 jaar in bed blijven liggen![]()
![]()
Ze vertelden dat hij als 20-er "slechts" 125kg woog en op een gegeven moment naar de VS (Texas) is verhuisd om daar te gaan werken. Toen is hij in korte tijd aangekomen tot 250kg. Hij at typisch Amerikaans, pizza's en hamburgers en ging met de auto naar zijn werk. De enige beweging die hij kreeg was lopen van en naar zijn auto.![]()
Dus verhuisde hij weer terug naar Mexico om weer gezonder te gaan leven. Ondertussen had hij een enorm gezwel aan zijn ene been ontwikkeld, waardoor hij amper kon lopen. Hij woog meer dan 300kg toen ze hem opereerden en ze 80kg (!!) weefsel van zijn ene been verwijderde.
Vervolgens moest hij dus eigenlijk weer langzaam revalideren, maar hij is in bed blijven liggen. En heeft er toen nog meer dan 200kg aan gegeten.En moeders bleef maar koken, 3 warme maaltijden per dag en een heleboel zooi tussendoor.
![]()
ik heb gister pizza gehad alleen dan van het sanaslank pakketquote:Op woensdag 19 september 2007 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik blijf het ongelooflijk vinden. Ik bedoel, 100 kilo kan gebeuren, als je flink dooreet misschien zelfs ook nog wel 150, maar 550!!!! De idiotie.
Bah.
Miss_S, je bent er weer. stukkie pizza?
nee dankjequote:Op woensdag 19 september 2007 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik blijf het ongelooflijk vinden. Ik bedoel, 100 kilo kan gebeuren, als je flink dooreet misschien zelfs ook nog wel 150, maar 550!!!! De idiotie.
Bah.
Miss_S, je bent er weer. stukkie pizza?
Ik maak ze altijd zelf, met lekkere knoflokige tomatensaus en veel groente enzo. Dus het valt wel mee qua dieetonverantwoordquote:Op woensdag 19 september 2007 13:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee dankje
ben net zo blij dat ik een bmi van 25 heb gehaald vandaag dus dat willen we ff zo houden
Gaat dat nog steeds goed? Broek al een beetje wijder aan het worden?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:08 schreef Riann het volgende:
[..]
ik heb gister pizza gehad alleen dan van het sanaslank pakketzelf gemaakt
en ik heb net champignonsoep op![]()
je mag wel sushi voor me makenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd zelf, met lekkere knoflokige tomatensaus en veel groente enzo. Dus het valt wel mee qua dieetonverantwoord
Het was bedoeld als gebaar van verzoening, ik heb de neiging mijn affectie te tonen door eten te koken![]()
over broeken gesprokenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gaat dat nog steeds goed? Broek al een beetje wijder aan het worden?
Dat is idd klotequote:Op woensdag 19 september 2007 13:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
over broeken gesproken
heb 2 weken geleden 2 broeken gekocht en die beginnen nu al weer af te zakken![]()
aan de ene kant wel goed natuurlijk maar zo word het steeds wel een duur grapje
ga binnekort maar eens een stel riemen kopen
Haha, nou, zo vreselijk ben ik dan ook wel weer niet aan je gehecht hoorquote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moest zo lachen om Sonja Bakkers 'uit eten'-tips: 'bij de Japanner mag je gewoon sushi nemen, want heb jij weleens een dikke Japanner gezien?Raar mens
![]()
Dat zeg ik toch ook nietquote:
Je bent er zelf een dat je dat zo goed weetquote:
Logisch nadenken: van Sushi word je niet dik volgens SB, en dus eten sumoworstelaars geen Sushiquote:Op woensdag 19 september 2007 13:37 schreef Troel het volgende:
Je bent er zelf een dat je dat zo goed weet
Ik heb inderdaad nog nooit een dikke eskimo gezien, mag ik nu rauwe vis eten?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet
Sonja zegt dat je sushi mag eten, want heb je ooit een dikke Japanner gezien? Ja, dus. Want dan de gevolgen zijn voor sushi eten, mag zij zeggen
Nou ja, het hele boek staat dus vol met dat soort haarfijne redenatiesquote:Op woensdag 19 september 2007 13:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Logisch nadenken: van Sushi word je niet dik volgens SB, en dus eten sumoworstelaars geen Sushi
Jij lust geeneens visquote:Op woensdag 19 september 2007 13:38 schreef Troel het volgende:
Ik heb inderdaad nog nooit een dikke eskimo gezien, mag ik nu rauwe vis eten?
O wacht, ik heb nog nooit een eskimo gezien
En je hebt nog eens iets aan je ziektekostenverzekeringquote:Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef Troel het volgende:
Nee, ik snap hem al: je moet juist veel bedorven sushi eten, want dan val je af!
Echt niet?quote:
Ik zal er later vandaag een paar voor je opschrijven. Nu nog even hard aan het werk, ik moet zo naar de psycholoogquote:Op woensdag 19 september 2007 13:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil je recepten wel, ik ben dol op visIk betwijfel overigens of ik qltel ermee aan de vis krijg, gelukkig is Christan er wèl dol op.
Geloof me, been there, done that. Ik ga er echt van over mijn nek. Al jaren. Zelfs vissticks komen er bij mij weer uit voordat ze helemaal op zijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
Zal ik je de visrecepten geven die Meneer CF van 'luzziknie' in 'als jij het klaarmaakt, vind ik het lekker' hebben doen veranderen?
Ah, goeie tip! Ben ik voortaan wel allergisch voor gebak.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is een stuk makkelijker om allergisch te zijn, dan zeurt niemand er over
nog een meet erbij?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, het hele boek staat dus vol met dat soort haarfijne redenaties
Miss_S, als je graag sushi wilt, plannen we toch een keer een kook-meet?
Ja het gaat nog steeds goed en ik begin het aan mijn kleding te merken mijn broek zit weer wat makkelijkerquote:Op woensdag 19 september 2007 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gaat dat nog steeds goed? Broek al een beetje wijder aan het worden?
Ja, dat is leuk voor de vegatiers en de mensen die geen vis lusten/mogen!quote:Op woensdag 19 september 2007 17:28 schreef Rewimo het volgende:
Ha, ik moet voor mijn werk een etentje organiseren. Nou dat is dus wel duidelijk: Japans
ze hebben ook vlees en vegetariers zijn toch geen gezellige etersquote:Op woensdag 19 september 2007 17:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk voor de vegatiers en de mensen die geen vis lusten/mogen!
Ik heb een aantal van die bedrijfsuitjes gehad en als je aangeeft dat je naar de Japanner gaat, gaan er beduidend minder mensen mee dan als je naar een ander restaurant gaat.
Wil ik best voor je doen, ymmequote:Op woensdag 19 september 2007 18:09 schreef ymme het volgende:
Is er iemand hier, de een goede kijk op sollicitatie brieven heeft? En de mijne ff door zou willen kijken?
Deze heeft ook vegetarische menu's. Het is maar voor een klein groepje en ze begonnen allemaal te watertanden bij het woord Japansquote:Op woensdag 19 september 2007 17:56 schreef Troel het volgende:
Ja, dat is leuk voor de vegatiers en de mensen die geen vis lusten/mogen!
Ik heb een aantal van die bedrijfsuitjes gehad en als je aangeeft dat je naar de Japanner gaat, gaan er beduidend minder mensen mee dan als je naar een ander restaurant gaat.
Wil ik ook wel voor je doen. Niets is zo erg als spelfouten in sollicitatiebrievenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:09 schreef ymme het volgende:
Is er iemand hier, de een goede kijk op sollicitatie brieven heeft? En de mijne ff door zou willen kijken?
wil ik ook best voor je doenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:09 schreef ymme het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:52 schreef ymme het volgende:
Dames van de dvd's:
Ze zijn zojuist in de foei lelijk oranje brievenbus gedaan door mij
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:08 schreef Troel het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe laarzen
Maatje 41 en normale kuitwijdte
Nou, ik vond het wel makkelijk, want als ik nog vocht ga vasthouden ofzo, dan kan ik ze alsnog aanquote:Op woensdag 19 september 2007 19:04 schreef Rewimo het volgende:
Ze zijn leuk zegEn een beetje smokkelen met klitteband mag best
daarom koop ik ook altijd laarzen met of veters of klitteband om de kuitlengte te verbreden, en dan hoef ik niet honderden euro's uit te geven.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik vond het wel makkelijk, want als ik nog vocht ga vasthouden ofzo, dan kan ik ze alsnog aan
Ik volg al een paar maanden een dieet van de thuiszorg en elke dag een uur beweging. Dat is mijn aanpakquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk dat jij ook mee gaat posten
Hoe ga je het aanpakken?
quote:Uitslag enquete: 'Tijd van excuses voor overgewicht zijn voorbij' 19 september 2007
Rubriek: Enquêtes & Prijsvragen, Nieuws.
Uit de enquête van afgelopen week onder ruim 500 deelnemers van deze website blijkt dat dikke mensen heel goed weten wat de oorzaak van hun eigen overgewicht is. Excuses heeft men niet, want 68% van de ondervraagden geeft aan te veel te hebben gegeten en/of te weinig te hebben bewogen.
Er werd wel aangegeven dat het overgewicht een combinatie kan zijn van verschillende problemen. Onder andere werden genoemd: Privé-problemen 10%, natuurlijke aanleg 7%, medische problemen of ziekte 7% en zwangerschap 3%.
De redenen voor overgewicht in het algemeen waren de deelnemers iets minder eensgezind over: Economische welvaart, gemakszucht en geen tijd kwamen het meest naar voren. Een andere belangrijke reden was dat er te veel (ongezond) voedsel makkelijk te verkrijgen is op ieder tijdstip en plaats.
Freya Zuidervaart: “Je ziet heel duidelijk een verschuiving in de bewustwording van de deelnemers. Geen rare diëten of excuses meer, maar inzien dat ze zelf grotendeels verantwoordelijk zijn voor hun slechte eetgewoontes. Afvallen is niet meer: zo snel mogelijk heel veel kilo kwijt, maar het aanleren van gezonde voedingspatronen om op lange termijn het gewichtsverlies te behouden.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |