abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53240031
Vorig topic: Fok!Dieetclub #202 Met of zonder haar

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

we hebben dus 48 uur de tijd om af te koelen (zowel Miss_S als wij), dit topic zal vast niet over 48 uur al vol zijn, dus: gaan we het maar NOG een keer proberen om 'normaal' te doen?
Ja doei.
pi_53240052
tvp.
Ik ga ontzettend lief en knuffelig doen, dat beloof ik plechtig.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53240058
Ja doei.
pi_53240061
Zo, zometeen even boodschappen doen en lunch halen
pi_53240069
Het toetje was inderdaad ook met zijn 3-en. Maar we hebben het toetje niet opgekregen hoor. Het vriendje van octo heeft ook meegeholpen

Isa
pi_53240084
Ja doei.
pi_53240108
tvp!
pi_53240117
Ik ben heel lief hoor.. vooral als ik slaap

Ik heb het ineens koud zeg! Ik had net al sokken aangetrokken, maar het helpt nog niet echt..

Dat wordt dus of een pot thee zetten, of de verwarming maar weer even aan..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53240144
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:52 schreef teigan het volgende:
Ik ben heel lief hoor.. vooral als ik slaap

Ik heb het ineens koud zeg! Ik had net al sokken aangetrokken, maar het helpt nog niet echt..

Dat wordt dus of een pot thee zetten, of de verwarming maar weer even aan..
Pot thee! veel lekkerder!
  maandag 17 september 2007 @ 11:54:13 #10
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53240150
TVP...

Ik zal ook gezellig gaan doen!!!!!111
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_53240173
pfff heb auw, buikspier auw. die begeleider was nogal positief gisteren dat ik wel 8 x10 buikpieroefeningen kon doen (situps met zown apparaat zodat het ietsjes makkelijker is) ok die 8x10 redde ik net, en de pijn viel wel mee gisteren, maar nu doet het echt ongelovelijk veel pijn, waar je je buik wel niet bij gebruikt maar volgende week gewoon weer
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_53240184
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Pot thee! veel lekkerder!
Ik heb al twee potten thee op..
White moon (witte thee met nog wat andere dingen erin)
zwarte thee bosbessen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 11:57:25 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53240234
Ik ben er ook weer Zometeen weer zo'n lekker broodje met filet, ei en komkommer Karnemelkje erbij en ik red het wel weer een poosje. En verder heb ik 12 kiwi's en kaasblokjes liggen hier. Eiwitten en vezels

Edit: dat ga ik dus niet allemaal vandaag opeten hè

[ Bericht 9% gewijzigd door Rewimo op 17-09-2007 12:06:47 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 17 september 2007 @ 11:58:56 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_53240260
Ik heb heel wat gemist begrijp ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53240306
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:57 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben er ook weer Zometeen weer zo'n lekker broodje met filet, ei en komkommer Karnemelkje erbij en ik red het wel weer een poosje. En verder heb ik 12 kiwi's en kaasblokjes liggen hier. Eiwitten en vezels
Klinkt goed!

Mijn voedselpakketje voor deze werkdag:
- 1 pruim (al op)
- 1 banaan (ook al op )
- 3 roggeboterhammetjes met kaas
- 2 sinaasappels

Over mijn avondeten twijfel ik nog: of een heeeerlijk broodje kalkoenfillet bij de Subway óf een maaltijdsalade van AH. Moet na mijn werk naar school, koken zit er dus niet in vanavond.
***Levi was here***
pi_53240329
Leuk weekend gehad Troel?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53240353
ik ga straks aan mijn voedselpakketje beginnen als de docente weg is

3 van die kleine afbakbroodjes van de Albert Heijn (Euroshopper) met knoflookzooi (Garlan)

mn twee snack-a-jacks met kaaszooi heb ik al stiekem op daarnet

en vanavond denk ik dat ik een aardappeltjes-groenteschoteltje ga maken ofzo.. als het maar goedkoop is..

wil iiig veel (soorten) groente erin.. ga nog maar even nadenken
Ja doei.
  maandag 17 september 2007 @ 12:05:56 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_53240406
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:02 schreef YPPY het volgende:
Leuk weekend gehad Troel?
Er waren een aantal leuke dingen, en teveel dingen die niet leuk waren
En ik ben echt bek en bekaf
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 12:08:32 #19
13151 crew  Rewimo
pi_53240457
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:05 schreef Troel het volgende:
Er waren een aantal leuke dingen, en teveel dingen die niet leuk waren
En ik ben echt bek en bekaf
Dat laatste geloof ik graag Veel gelopen natuurlijk De rest hoor ik nog wel denk ik...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53240496
vraag me eigenlijk af hoe 'slecht' aanmaaklimo is

heb elke dag zo'n driekwartliter ding bij me me met aanmaakzooi, was van plan om daar ook thuis op over te gaan omdat het in eerste instantie goedkoper is. En ik heb het idee 'beter' dan allerlei vruchtensapjes.

Komt vooral omdat ik water niet echt in grote hoeveelheden wegkrijg tenzij het warm is en ik uitgedroogd ben..
Ja doei.
pi_53240597
ligt aan je limonade en mengverhouding. Het blijft voornamelijk zoetstof en een smaakje.
Ik heb hier 2 flessen limonade:
Karvan cevitam citroen, 300kcal/100ml, mengen 1 op 7 (gemengd dus ong 40kcal/100ml)
Burg limo, 6kcal/100ml, mengen 1 op 11 (gemengd dus ong. 0,5kcal / 100ml)
pi_53240662
Burg limo? wasda?

ik heb overigens gewoon die el-cheapo grenadine van de Aldi
Ja doei.
pi_53240714
http://www.burg-groep.nl/pages/nl/siroop.asp
Goedkoopste limonadesiroop hier

edit: ik heb de 3de en 4de op het plaatje, en dan de suikervrije versie

[ Bericht 16% gewijzigd door omearos op 17-09-2007 12:24:29 ]
pi_53240767
Je hebt ook wel van die slimpie limonadesiroop, daar zitten dan zoetstoffen in, maar ik vind die zelf niet zo lekker, ik blijf het altijd proeven, het heeft zo'n nasmaak..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 12:32:34 #25
13151 crew  Rewimo
pi_53241044
Oe, Slimpie, daar ben ik een keer hevig niet lekker van geworden, een poosje na mijn operatie. Nooit meer gedronken naderhand. Ik vond het ook niet zo lekker trouwens. Ik neem nu af en toe weleens groene limonadesiroop
pi_53241063
Hm, de groene van de hooghoudt, die is lekker!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 12:34:25 #27
13151 crew  Rewimo
pi_53241094
Als je iets frissigs wilt drinken kan ik apfelschorle aanbevelen Hier in DLD koop je het kant en klaar maar je kunt het makkelijk zelf maken: glas prikwater met een scheut appelsap erin (een kwart ongeveer). Is maar 26 kcal en heerlijk fris.
pi_53241162
Die groene is heerlijk
pi_53241215
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
vraag me eigenlijk af hoe 'slecht' aanmaaklimo is

heb elke dag zo'n driekwartliter ding bij me me met aanmaakzooi, was van plan om daar ook thuis op over te gaan omdat het in eerste instantie goedkoper is. En ik heb het idee 'beter' dan allerlei vruchtensapjes.

Komt vooral omdat ik water niet echt in grote hoeveelheden wegkrijg tenzij het warm is en ik uitgedroogd ben..
Als het gewone is met suiker, zit er natuurlijk altijd wel suiker in

Roosvicee, lust je dat? Dat heb je ook in suikervrije variant
pi_53241219
ik heb iets tegen groene aanmaaklimonade.. weet niet wat, maar drink het nooit

doet me denk ik teveel aan Tsjernobyl denken
Ja doei.
  † In Memoriam † maandag 17 september 2007 @ 12:40:37 #31
43556 miss_dynastie
pi_53241259
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Is maar 26 kcal en heerlijk fris.
Per glas?
pi_53241342
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Per glas?
Hmmm... goeie vraag. Hangt natuurlijk wel af van je menging.
Als je 50/50 doet kom je uit op ongeveer 20kcal per 100ml.
***Levi was here***
pi_53241362
Ik vind dat echt "zonde-calorieen" die calorieen die in frisdrank of limonadesiroop zit. Als in zonde dat je die calorieen niet hebt gegeten maar gedronken. Ik heb wel makkelijk praten want ik vind gewoon water lekker. Ik drink ook af en toe wel fanta light dat is heerlijk als het ijskoud is en je hebt dorst, maar limonadesiroop met suiker . Ik moet wel zeggen dat ik niet alle drank-calorieen "zonde-calorieen" vind. Die uit een glaasje wijn of wodka, dat vind ik het dan wel weer meer dan waard
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 12:47:42 #34
13151 crew  Rewimo
pi_53241410
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Per glas?
Per 100ml (hangt ook een tikje van je eigen mengverhouding af)
  maandag 17 september 2007 @ 12:51:16 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_53241486
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:45 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat echt "zonde-calorieen" die calorieen die in frisdrank of limonadesiroop zit. Als in zonde dat je die calorieen niet hebt gegeten maar gedronken. Ik heb wel makkelijk praten want ik vind gewoon water lekker. Ik drink ook af en toe wel fanta light dat is heerlijk als het ijskoud is en je hebt dorst, maar limonadesiroop met suiker . Ik moet wel zeggen dat ik niet alle drank-calorieen "zonde-calorieen" vind. Die uit een glaasje wijn of wodka, dat vind ik het dan wel weer meer dan waard
Ik heb liever iets zonde-calorieen waardoor ik echt veel drink op een dag, dan laat ik wel wat anders staan. Gewoon water is ook lekker, maar soms wil je gewoon wat smaak aan je drinken.
Ik heb nu overigens van de ALDI citroensap staan, dat gaat ook heel lekker door water, kwark en noem maar op
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 17 september 2007 @ 12:52:54 #36
43556 miss_dynastie
pi_53241531
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:47 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Per 100ml (hangt ook een tikje van je eigen mengverhouding af)
Oh, dat valt mee ja.
pi_53241540
Wel eens met conleche, maar zelf drink ik toch wel elke dag een pakje vruchtensap eigenlijk.
Maar bv. op het werk dronk ik normaal best veel appel/sinaasappelsap, ben nu een jaar overgestapt op spa en water en dat werkt net zo goed (en minder suiker is ook goed voor je gebit).
Op vakantie hadden ze ergens geen cola light en toen dacht ik echt 'oh nee wat neem ik dan' maar toch een keer gewone gedaan en vond het niet eens lekker meer...
Het mooi kotsende meisje.
pi_53241603
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:51 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb liever iets zonde-calorieen waardoor ik echt veel drink op een dag, dan laat ik wel wat anders staan. Gewoon water is ook lekker, maar soms wil je gewoon wat smaak aan je drinken.
Ik heb nu overigens van de ALDI citroensap staan, dat gaat ook heel lekker door water, kwark en noem maar op
Ik neem uit Frankrijk altijd van die flessen geconcentreerde citroensap mee zonder toegevoegde suiker, die is natuurlijk zuur as hell, maar met die natrena vloeibare zoetstof, kan je daar idd van alles mee aanvangen.
pi_53241665
hellow dames

ik heb ook weer wat gemist maar vind het helemaaaaal niet erg
dat toetje in het vorige topic zoet zoet zoet was ie lekker????

en nog ff over de pannekoeken:
thuisgebakken kan ik dr ook wel 3-4 op hoor
en idd in een pannekoekenboerderij maximaal 1
ik vind ze ERG lekker, alleen vriendlief niet, dus we eten ze eigenlijk bijna nooit..

ik ga zo wel ff lekker wentelteefjes maken ...

vanavond lekker weer volleyballen, heb dr nu alweer zin in.
O ja en de vakantie zit er bijna op, woensdag weer beginnen en dan het weekend direct weer de nachtdienst in
maja het grote voordeel is dat ik niet direct vroeg hoef te gaan opstaan

nou allemaal weer suc6!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_53241709
ik heb net aardappelpuree met 250 gram gekookte andijvi erdoor heen gehutselt en het gekookte eiwit van 2 eitjes

heeeeeeeeeerlijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 13:06:24 #41
13151 crew  Rewimo
pi_53241855
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:55 schreef conleche het volgende:
Ik neem uit Frankrijk altijd van die flessen geconcentreerde citroensap mee zonder toegevoegde suiker, die is natuurlijk zuur as hell, maar met die natrena vloeibare zoetstof, kan je daar idd van alles mee aanvangen.
Dat vind ik nou weer niet weg te krijgen, brrrr, zoete bende en dan die nasmaak

Als ik zoetstof gebruik is het van dat poeder (goedkope versie uiteraard, geen peperdure canderel - is het enige wat je in DLD kunt kopen, 4 euro per 40 gram ).
pi_53241886
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:45 schreef conleche het volgende:
Tja, soms ben ik water beu en drink ik limo, en 0,5kcal / 100 ml overleef ik wel weer. Ik drink trouwens nauwelijks frisdrank, maar als ik fris drink neem ik niet de lightversie (al is het maar omdat je in een cafe vaak alleen cola in lightversie hebt en ik cola niet lekker vind)
Ik vind alcohol juist weer zonde-calorieen, dat drink je niet omdat je dorst hebt maar voor de leuk en de gezelligheid. En het werkt ook nog averechts op je vochtinname.
pi_53242068
kruidenthee mag je btw ook als water tellen. Ik vind bijv. sterrenmunt thee heerlijk.
pi_53242128
oeh, jummie En de avondmelange van Albert Heijn is ook heerlijk
pi_53242153
Ik heb echt een hele la vol met allerlei soorten thee, heb ik zin in iets zoets, dan pak ik ook gewoon een zoete thee..
  maandag 17 september 2007 @ 13:24:43 #46
35189 Troel
scherp en bot
pi_53242234
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:55 schreef conleche het volgende:

[..]

nee, je moet er juist geen zoetstof bijdoen! heerlijk alleen citroensap Gewoon uitgeperste citroenen, that's it
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53242269
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:07 schreef omearos het volgende:

[..]

Tja, soms ben ik water beu en drink ik limo, en 0,5kcal / 100 ml overleef ik wel weer. Ik drink trouwens nauwelijks frisdrank, maar als ik fris drink neem ik niet de lightversie (al is het maar omdat je in een cafe vaak alleen cola in lightversie hebt en ik cola niet lekker vind)
Ik vind alcohol juist weer zonde-calorieen, dat drink je niet omdat je dorst hebt maar voor de leuk en de gezelligheid. En het werkt ook nog averechts op je vochtinname.
Dat vetgedrukte plus dat ik me lekker voel na 2 wijntjes of 1 wodkaatje, vooral dat laatste, ik bedoel ik wil niemand aan de drank praten hoor , maar als ik dan na gedane arbeid 1 zo'n wodkaatje drink, voel ik me een half uurtje zoeven. Ik probeer dat gevoel dan ook niet vast te houden door er nog 1 te drinken, want dat lukt toch niet.

Jouw limo is dan waarschijnlijk ook zonder suiker toch, want 0,5cal/100ml is te verwaarlozen.
pi_53242272
http://home.deds.nl/~feefie/index.html

het wordt steeds mooier
Ja doei.
pi_53242374
goede rel weer in het vorige topic

en ook leuk dat iedereen het heel braaf over limonade gaat hebben hier

Ik doe zelf af en toe de lingonberry limonade van de Ikea in kleine hoeveelheid in een flesje water. Je hebt er maar heel weinig voor nodig (1:20 ofzo) dus ideaal voor als je het gewone water even zat bent.
Ik heb ook slimpie staan maar dat is eigenlijk niet zo lekker

En ik pas een heel leuk rokje weer alleen heb ik er niets op, dus ik ga nu even naar de stad met een heel klein budget om een bloesje oid te vinden. Morgen heb ik een bruiloft en dan ga ik het rokje aandoen.
pi_53242409
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:17 schreef Riann het volgende:
kruidenthee mag je btw ook als water tellen. Ik vind bijv. sterrenmunt thee heerlijk.
Dat vliegt er hier ook doorheen. Zo lekker
pi_53242426
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:30 schreef octopussy het volgende:
goede rel weer in het vorige topic

en ook leuk dat iedereen het heel braaf over limonade gaat hebben hier

Ik doe zelf af en toe de lingonberry limonade van de Ikea in kleine hoeveelheid in een flesje water. Je hebt er maar heel weinig voor nodig (1:20 ofzo) dus ideaal voor als je het gewone water even zat bent.
Ik heb ook slimpie staan maar dat is eigenlijk niet zo lekker

En ik pas een heel leuk rokje weer alleen heb ik er niets op, dus ik ga nu even naar de stad met een heel klein budget om een bloesje oid te vinden. Morgen heb ik een bruiloft en dan ga ik het rokje aandoen.
ik las in je ondertitel even 'stinkende'

en dacht 'dat valt toch reuze mee '

maar er staat slinkende

enneh.. piccie van uiteindelijke setje is wel gewenst natuurlijk
Ja doei.
pi_53242434
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
http://home.deds.nl/~feefie/index.html

het wordt steeds mooier
Inderdaad mooie site hoor
pi_53242575
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:34 schreef ymme het volgende:

[..]

Inderdaad mooie site hoor
dank

het leuke is dat dit gewoon voor school is
Ja doei.
pi_53242642
Ziet er leuk uit Faithy!!!

Ik ben vanmorgen druk bezig geweest met mijn studie, en nu heb ik geen zin om verder te gaan..
* teigan geeft zichzelf een schop...
pi_53242667
Ik ga....

Naar de huisarts. Voor mijn oren.
pi_53242692
succes ymme
Ja doei.
pi_53242818
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat vetgedrukte plus dat ik me lekker voel na 2 wijntjes of 1 wodkaatje, vooral dat laatste, ik bedoel ik wil niemand aan de drank praten hoor , maar als ik dan na gedane arbeid 1 zo'n wodkaatje drink, voel ik me een half uurtje zoeven. Ik probeer dat gevoel dan ook niet vast te houden door er nog 1 te drinken, want dat lukt toch niet.

Jouw limo is dan waarschijnlijk ook zonder suiker toch, want 0,5cal/100ml is te verwaarlozen.
mij praat je niet zomaar aan de drank, dat hebben al genoeg mensen geprobeerd en ik drink nog steeds niet.

Mijn limo is idd zonder suiker, maar wel heel zoet. De mengverhouding van 1 op 11 vind ik nog te zoet.
En 0,5kcal / 100 ml is dus voor verdunde limo 1 op 11 (pure siroop 6 kcal / 100ml)
pi_53242826
Hee ik sta niet meer in de lijst
pi_53242912
Heb je al langer dan een maand geen update gedaan Elvi?

Dan ligt het daaraan.
pi_53243346
Owja dan zal dat het wel zijn... Dieettechnisch gebeurd er eigenlijk vrij weinig :p
pi_53245190
Ik heb me zojuist verwond met een schaar
Wilde een walnoot openen en stak een schaar tussen beide helften om 'm te kraken... schiet de schaar door in mijn hand. Bloedde best stoer.
Anyway, de noot is niet eetbaar, zit onder de schimmel... zonde van mijn coole actie.
***Levi was here***
pi_53245259
Oeh, doe je zoveel moeite, en is het oko nog eens voor niets...

Ik was blij vanmiddag, ik dacht dat ik de Resultaten van mijn PGOO bijna af had, moet een deel nog uitgebreider..

en ik had al zo weinig zin meer..
  maandag 17 september 2007 @ 15:34:55 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_53245340
Walnoten moet je dan ook gewoon met schil en al opeten, dan heb je dat probleem niet
Doe je de groeten aan je tandarts

teigan: kloterig is dat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53245618
motorbloempje: ben jij eigenlijk nog steeds vegatarisch?
pi_53246007
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:44 schreef Riann het volgende:
Planten zijn vegetarisch, mensen komen niet verder dan het staduim van "vegetariër"...
***Levi was here***
pi_53246048
Nou ik ben terug van de huisarts. Hij gaat eerst mijn verkoudheid aanpakken. Heb een sterkere spray hiervoor gekregen. Werkt pas over 2 weken, dus dan moet ik terug komen. Omdat ik nu al meer dan een jaar aan 1 stuk door verkouden ben.
Dus verder heeft aan de oren niets gedaan... Het kan komen door de verkoudheid, tevens kan mijn evenwichtsorgaan die ontstoken is, ook hieraan liggen. Anders gaan ze verder kijken, vanuit mijn hoofd ofzo.. We wachten het allemaal wel weer af.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 16:11:17 #67
13151 crew  Rewimo
pi_53246368
Hopelijk knap je op van de medicijnen ymme. Vervelend dat hij niet kon zeggen wat de oorzaak was.
pi_53246757
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:57 schreef Levitation het volgende:

[..]

Planten zijn vegetarisch, mensen komen niet verder dan het staduim van "vegetariër"...
okay maar je snapt wat ik bedoel
pi_53246976
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:44 schreef Riann het volgende:
ik ben nooit vegetarisch geweest

vegetariër ook niet overigens

hoe dat zo?
Ja doei.
pi_53247227
Hopen dat dit werkt ymme!
pi_53247494
Ja inderdaad, ik hoop het ook. Zo niet... weten we in iedergeval dat het hier niet aan ligt.
Maar goed, altidj verkouden is ook niet zo heel fijn. Dus als dit over is, is het ook mooi meegenomen.,
Ook moest ik meer rust nemen. Bijvoorbeeld, voor het eten ff gaan liggen op de bank, een half uur tot uur, zonder tv aan

Naja, ik ga er alles aan doen, om de pfeiffer en dit weer allemaal te overwinnen

Maar zodadelijk, eerst ff lekker nazi met een ei en sate eten
pi_53247608
eet jij nazi's?
pi_53247613
quote:
Op maandag 17 september 2007 16:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ben nooit vegetarisch geweest

vegetariër ook niet overigens

hoe dat zo?
ik kan me nog iets vaags herrineren van heel lang geleden.
pi_53247652
quote:
Op maandag 17 september 2007 16:58 schreef ymme het volgende:
Ja inderdaad, ik hoop het ook. Zo niet... weten we in iedergeval dat het hier niet aan ligt.
Maar goed, altidj verkouden is ook niet zo heel fijn. Dus als dit over is, is het ook mooi meegenomen.,
Ook moest ik meer rust nemen. Bijvoorbeeld, voor het eten ff gaan liggen op de bank, een half uur tot uur, zonder tv aan

Naja, ik ga er alles aan doen, om de pfeiffer en dit weer allemaal te overwinnen

Maar zodadelijk, eerst ff lekker nazi met een ei en sate eten
Nazi lekker hoor

(zie je, daar dank ik dus mijn sarcastische imago aan)
Wel fijn dat je in ieder geval wat spul hebt meegekregen van de huisarts trouwens.

Ik had gister nog even een pizza-style breekbrood gemaakt van de restjes, net gegeten. Ik zal ook echt nooit mager worden
pi_53247741
quote:
Op maandag 17 september 2007 17:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nazi lekker hoor

(zie je, daar dank ik dus mijn sarcastische imago aan)
Wel fijn dat je in ieder geval wat spul hebt meegekregen van de huisarts trouwens.

Ik had gister nog even een pizza-style breekbrood gemaakt van de restjes, net gegeten. Ik zal ook echt nooit mager worden
Mijn vraagt altijd of we ' nazi' eten. Zo zegt hij het ook echt. Vandaar dat nasi bij ons nazi is.
pi_53247932
@Ymme, hopelijk helpen de medicijnen, altijd verkouden klinkt niet fijn (Pfeiffer ook niet)

Ik was net even boodschappen doen, hebben ze bij de dichtbijzijnde winkel de burg-limo ook vervangen door slimpie, maar na de verhalen van hier durfde ik die niet mee te nemen. Binnenkort maar naar mijn oude supermarkt fietsen (net te ver om te lopen), hopelijk hebben ze daar nog wel burg
pi_53248582
quote:
Op maandag 17 september 2007 17:03 schreef Riann het volgende:

[..]

ik kan me nog iets vaags herrineren van heel lang geleden.
de enige vegetarische mensch die ik ken is de huisgenote van mijn vriend

en ik heb nooit m'n stukje vlees opgegeven

ben nu aan het twijfelen tussen gehakt-groente burrito's of een hamburger met roerbakgroente (op broodje)
Ja doei.
pi_53248755
Hoppa, net Evy les 15 gelopen, vind ik wel een lustrum

Nu koken, iets met rijst, groente en vlees denk ik
pi_53248825
Gehakt-groente burritos zijn veel lekkerder... met guacamole en (een heel klein beetje) tacochips En volgens mij ook gezonder dan zo'n vieze hamburger

Ik eet vanavond chili con carne

En ik vind dat de laatste 5-7 kilo er nu ook maar af moet.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_53248923
Ik zag dat er weer 5 pagina's waren volgekletst en dacht meteen dat er weer een gezellige toestand was geweest. En ach, mijn Fok!kennis laat me wederom niet in de steek!

Maar Miss_S geband dus? Oké, dan zal het nu sowieso wel even rustig blijven.

Hier verder weinig nieuws.
pi_53248951
het ligt eraan hoe je je hamburger bakt en belegt
Ja doei.
pi_53248984
Bakken in water
pi_53249018
quote:
Op maandag 17 september 2007 17:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

de enige vegetarische mensch die ik ken is de huisgenote van mijn vriend

en ik heb nooit m'n stukje vlees opgegeven

ben nu aan het twijfelen tussen gehakt-groente burrito's of een hamburger met roerbakgroente (op broodje)
ik weet wel wat ik het lekkerste zou vinden en dat is gehakt groente burrito's
pi_53249039
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:02 schreef Fannetje het volgende:
Ik zag dat er weer 5 pagina's waren volgekletst en dacht meteen dat er weer een gezellige toestand was geweest. En ach, mijn Fok!kennis laat me wederom niet in de steek!

Maar Miss_S geband dus? Oké, dan zal het nu sowieso wel even rustig blijven.

Hier verder weinig nieuws.
yup die is geband niet geheel terecht vind ik maar dat terzeide
pi_53249061
quote:
Op maandag 17 september 2007 17:58 schreef Ewelina het volgende:
Gehakt-groente burritos zijn veel lekkerder... met guacamole en (een heel klein beetje) tacochips En volgens mij ook gezonder dan zo'n vieze hamburger

Ik eet vanavond chili con carne

En ik vind dat de laatste 5-7 kilo er nu ook maar af moet.
Zegge, vieze hamburgers?
Wij eten vanavond burgers met dille, oregano, verse munt en peterselie, wat olijven en lente-uitjes erdoor... Op een broodje met rucola en geroosterde-paprikasaus.
Rosti erbij en gekookte doperwtjes, das toch lekker?
pi_53249097
Die klinkt wel goed

maar ik krijg bij hamburgers altijd associaties met de Mc Donalds...

Wat voor burgers heb je? Mora-diepries kwaliteit of echte runderburgers?
pi_53249140
Gehakt, van de goeie slager hier in de stad
  † In Memoriam † maandag 17 september 2007 @ 18:10:59 #88
43556 miss_dynastie
pi_53249148
Je sarcastische imago herken ik niet helemaal, coldfeet, maar ik kom voortaan wél altijd bij je eten, goed?
pi_53249215
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zegge, vieze hamburgers?
Wij eten vanavond burgers met dille, oregano, verse munt en peterselie, wat olijven en lente-uitjes erdoor... Op een broodje met rucola en geroosterde-paprikasaus.
Rosti erbij en gekookte doperwtjes, das toch lekker?
Ja hé! Maar dat zijn ook geen gewone hamburgers
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53249247
Yum

Ik eet vanavond chili die ik nog over had van mijn verjaardag uit de diepvries... die is zo klaar Mooi, want ik heb honger
pi_53249258
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Je sarcastische imago herken ik niet helemaal, coldfeet, maar ik kom voortaan wél altijd bij je eten, goed?
Woon je in de buurt? Kom dan eens mee-eten!

Oh ja, ik zal nog even een slank-opmerking toevoegen: ik ga de burgers lekker grillen
Mijn broertje werkt bij de TNT, hij kreeg met kerst een grillpakket, wat niet echt aan hem besteed was. Ik had al een (matig functionerende anti-aanbak Ikea) grillpan, maar ik kreeg van hem dus een fraai gietijzeren exemplaar
pi_53249741
Waarom woon je nou zo ver weg ColdFeet? Ik wil ook wel eens komen eten, klinkt goed wat je maakt
Hier vandaag soep en crackers met kaas en veel hete thee
pi_53250911
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:32 schreef omearos het volgende:
Waarom woon je nou zo ver weg ColdFeet? Ik wil ook wel eens komen eten, klinkt goed wat je maakt
Hier vandaag soep en crackers met kaas en veel hete thee
Klinkt alsof je ziek bent!
Maar ik ga zo na het eten ook eens even een grote pot thee leeglurken.

Oeh, nog een gratis dieettip van ColdFeet: zet een pot sterke thee, liefst een wat zoete smaakjesthee. Daar knijp je wat citroenen in uit en dan laat je t afkoelen.
Ijsblokje en schijfje citoen of sinaasappel erin: ijsthee. Lekker

(meeste menseen doen het met suiker maar das helemaal niet nodig...)
pi_53251045
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh ja, ik zal nog even een slank-opmerking toevoegen: ik ga de burgers lekker grillen
Mijn broertje werkt bij de TNT, hij kreeg met kerst een grillpakket, wat niet echt aan hem besteed was. Ik had al een (matig functionerende anti-aanbak Ikea) grillpan, maar ik kreeg van hem dus een fraai gietijzeren exemplaar
Ik had ook die van Ikea en ik dacht dat het voldeed, maar laatst heb ik er een van tefal gekocht, met zo'n groen handvat en die is echt duizend x fijner! (Ik heb een gietijzeren wok en ik verstuik iedere keer m'n polsen omdat het zo'n zwaar kreng is, dus voor m'n grillpan houd ik het bij Tefal )
  maandag 17 september 2007 @ 19:24:40 #95
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_53251105
Ik weet dat bans niet besproken mogen worden, maar zijn er posten van Miss_S verwijderd?
Zo nee, dan vind ik het be-lach-e-lijk dat zij geband is. Ik kan zo 4 namen noemen van andere
dieet clubbers die al tijden ongelooflijk irritante reacties posten na haar, die ik vervolgens dan
weer tenenkrommend vind om te lezen. Maar goed, laat ik die namen maar niet noemen om de
nu zo rustige sfeer niet te verzieken.

Dat er ook nog eens mensen zijn die niet meer durven te posten hoe het met ze gaat en daar
dan Miss_S de schuld van geven is echt helemaal van de zotte. Zoek de schuld bij jezelf

Elkaar respecteren en een ander in zijn of haar waarde laten geldt voor iedereen en is iets dat
je ook vol zou moeten houden als een ander dat niet bij jou doet. Of als jij vindt dat een ander
dat niet bij jou doet. Ik dacht dat jullie allemaal toffe leuke volwassen mensen waren, maar op dit
moment vind ik dat niet echt meer en daar baal ik van. Ik had het zo naar mijn zin hier en las alles
graag gewoon nog eens terug. Ik ga dit maar effe laten bezinken en zie wel wat ik doe verder.

Met lijnen gaat het overigens uitstekend en ik heb geen slecht humeur door een tekort aan voedsel.
Ik ben gewoon echt heel erg teleurgesteld en had van sommige van jullie een veel hogere pet op
dan nu eigenlijk waar blijkt te zijn. En dan te bedenken dat er maanden geleden hier gesproken werd
over pesten op school waar sommige van jullie nogal onder geleden hebben. Ik zie geen verschil.

Bah. Kutkoters!!! Ik ga een appel eten. De mazzel!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_53251221
quote:
Op maandag 17 september 2007 19:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik had ook die van Ikea en ik dacht dat het voldeed, maar laatst heb ik er een van tefal gekocht, met zo'n groen handvat en die is echt duizend x fijner! (Ik heb een gietijzeren wok en ik verstuik iedere keer m'n polsen omdat het zo'n zwaar kreng is, dus voor m'n grillpan houd ik het bij Tefal )
Is waar hoor, het is een zwaar kreng. Maar ik hoef m toch niet op te tillen
pi_53253061
Je hebt wel een beetje gelijk hoor Faat. Ik zie in deze posts ook niet helemaal waarom er geband is, maar wat ik wel typisch vind, is dat Miss_S altijd betrokken is bij de relletjes. Maar goed, anderen hebben net zo goed schuld, sommigen trekken alles zich veel te veel aan en blijven maar reageren. Miss_S heeft natuurlijk ook schuld hieraan omdat ze constant zit te voeren. Ik denk ook dat dit een eindeloos verhaal is... iedereen moet eens leren wat minder op elkaar te katten
pi_53253293
Heb je gelijk in Fannetje...

je klinkt wel als een echte juf zo hoor...
pi_53254831
Iedereen heeft toch wel begrepen dat we die schaal vol met ijs, brownie, tiramisu, spekjes en negerzoenen met z'n drieën hebben opgegeten? Het was heel lekker en ik denk dat we het ook wel hadden verdiend na die enorme wandeling.
Octo heeft trouwens geen toetje op.

Ik heb mijn sportieve activiteiten tov van gister maar gehalveerd. En ik ga zaterdag een 5 km loop doen bij mij om de hoek. Een collega kwam er mee, ik wist het niet eens. Ik ben dan de doos die zich afvraagt wat al die mensen in hardloopkleding toch bij mij in de straat doen!
Nouja, eens kijken of ik richting het half uur kan lopen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 21:11:30 #100
13151 crew  Rewimo
pi_53255048
Ik heb het zoetje toetje inmiddels gezien
pi_53255152
notes zijn gezet, en alsnog maatregelen genomen. en daar laten we het bij aangezien bans etc niet besproken worden.

kunnen we dat weer achter ons laten en fijn verder posten..

* DE duikt voor de tv (chick-night op net5)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 17 september 2007 @ 21:16:01 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_53255195
Overigens: ik was er dit weekend niet bij, maar voel me wel aangesproken door Faat. Misschien ben ik wel iemand die er op inhakt. Het zij zo. Maar wat jij ook al aangeeft, het is reageren NA miss_S.
Eeuwig negeren werkt niet, lief en aardig doen werkt ook niet, stom doen werkt ook niet. Niets werkt. Een ban gelukkig wel.
Het valt mij direct op dat zodra zij er niet is de sfeer hier gezellig is en dat er ook mensen van buiten dit topic hier weer direct binnenvallen, hetgeen niet het geval is als zij er is. En dat kan dan een wisselwerking zijn, maar als het niet op te lossen is op een andere manier, dan maar zo.

Er zijn zat mensen die al een keer hebben gezegd (van de mensen die jij niet noemt) dat ze wel weg blijven om de goede vrede, ik heb het zelf ook meermalen geroepen en gedaan, en het maakt geen schijt uit.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53255231
Goed idee DarkElf! Ga ik ook lekker doen.
En dan lekker vroeg naar bed, heb wel wat bij te slapen met die kou van vandaag. In de uithoek van het land waar ik namelijk woon en werk, heeft het ongeveer de hele dag geregend.
pi_53255291
Hier heeft het ook de hele dag geregend hoor Lianne, in ieder geval vanaf een uur of elf. 't Was alleen droog op het moment dat ik naar huis fietste (rond half zes), dat was dan wel weer mooi meegenomen
  maandag 17 september 2007 @ 21:24:53 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_53255483
Overigens, ik had de post van DE niet gezien toen ik postte, dus sorry dat ik alsnog reageer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53255486
Ja, wat een baggerweer vandaag zeg Ik hoop dat het morgen beter is (ivm motorrijden en bruiloft).

Shirtje bij rokje is helemaal gelukt en nog binnen budget ook omdat de aardige kassamevrouw me een kortingsstickertje gaf

Nu heb ik alleen geen leuke schoenen voor erbij Mijn 'feestelijke' schoenen met hakje zijn pikzwart en ik heb dus een donkerbruine basiskleur in mijn rok.
Ik neem mijn bruine mary-janes wel mee en hoop dat mijn mamma uit liefdadigheid nog even met me de stad in wil morgenO-)
pi_53255570
Edit: mosterd na de maaltijd, laat maar.

En nu ga ik even een grote pot muntthee leeglurken

[ Bericht 83% gewijzigd door ColdFeet op 17-09-2007 22:51:56 ]
  maandag 17 september 2007 @ 21:28:47 #108
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53255619
Wat aardig van d'r octo

En hier was het ook saai sip weer. Ik vind het niet zo gek dat ze juist vandaag naar buiten brengen dat ze een herfstdepressie-epidemie (mooi scrabblewoord) verwachten deze herfst.
pi_53255665
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:24 schreef octopussy het volgende:
Ja, wat een baggerweer vandaag zeg Ik hoop dat het morgen beter is (ivm motorrijden en bruiloft).

Shirtje bij rokje is helemaal gelukt en nog binnen budget ook omdat de aardige kassamevrouw me een kortingsstickertje gaf

Nu heb ik alleen geen leuke schoenen voor erbij Mijn 'feestelijke' schoenen met hakje zijn pikzwart en ik heb dus een donkerbruine basiskleur in mijn rok.
Ik neem mijn bruine mary-janes wel mee en hoop dat mijn mamma uit liefdadigheid nog even met me de stad in wil morgenO-)
Fijn dat je geslaagd bent! Doe eens een foto?
Mary-janes onder een rokje kan niet hoor Heb je geen leuke slippertjes of iets in die trant?
pi_53255702
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:28 schreef Jojogirl het volgende:
Wat aardig van d'r octo

En hier was het ook saai sip weer. Ik vind het niet zo gek dat ze juist vandaag naar buiten brengen dat ze een herfstdepressie-epidemie (mooi scrabblewoord) verwachten deze herfst.
uh, ik weet niet of ze het ook echt doet hoor Jojogirl. Morgen maar even heel lief en zielug kijken
  maandag 17 september 2007 @ 21:34:49 #111
4177 Jojogirl
pi_53255838
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:30 schreef octopussy het volgende:

[..]

uh, ik weet niet of ze het ook echt doet hoor Jojogirl. Morgen maar even heel lief en zielug kijken
Ik had het nog over de verkoopster. Maar het zou van je moeder ook erg aardig zijn
pi_53256369
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:34 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Ik had het nog over de verkoopster. Maar het zou van je moeder ook erg aardig zijn
haha ok, verkeerd begrepen.

ColdFeet, misschien maak ik morgen even een fotootje van de outfit. Ik zit nu in een oude joggingbroek met oude trui op de bank Zo maar even weer mijn slaapkamer opruimen. Ik had vanmorgen alles uit de kast gerukt en lekker laten liggen op het bed en op de vloer
pi_53256836
Rugbyminnende dames: de kwartfinales zijn op 6 en 7 oktober, de halve op 13 en 14, en de finale is de 20e!

Kunnen we daar wat van maken? De voorrondes zijn niet erg spannend, vrees ik. Behalve de wedstrijd van zaterdag natuurlijk
  maandag 17 september 2007 @ 22:19:33 #114
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_53257280
Goedenavond allen,

Ik heb vandaag gegeten

`s ochtends
4 uur : 2 boterhammen en wat melk
7 uur: 2 boterhammen en wat melk

`s middags
13 uur: 2 boterhammen en water
13.30 uur: appel
17 uur: appel en water
18 uur: bord ravioli

en van 20.20 uur tot 21.25 uur wezen fitnessen.

Is dit goed/te doen?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_53257483
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:19 schreef Juicyhil het volgende:
Goedenavond allen,

Ik heb vandaag gegeten

`s ochtends
4 uur : 2 boterhammen en wat melk
7 uur: 2 boterhammen en wat melk

`s middags
13 uur: 2 boterhammen en water
13.30 uur: appel
17 uur: appel en water
18 uur: bord ravioli

en van 20.20 uur tot 21.25 uur wezen fitnessen.

Is dit goed/te doen?
Klinkt iig niet als een idioot eetpatroon, nee.
Zonder al te betweterig/betuttelend over te willen komen: wat eet je zoal op je brood? En er zat toch wel wat groente bij die ravioli he

Je staat trouwens wel erg vroeg op! Ben je bakker ofzo?
pi_53258087
Ik had net door de verhalen van een paar topics geleden moed verzameld om mijn epileerapparaat los te laten op mijn oksels..

Ik ben na een klein stukje gestopt, het bloedt gewoon.... En ik geloof niet dat dat zo hoort..
Net wat after shave erover gemikt, en ik kijk wel of ik het ooit nog aandurf om ermee verder te gaan..
  † In Memoriam † maandag 17 september 2007 @ 22:49:56 #117
43556 miss_dynastie
pi_53258226
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Helaas

Ik zit nu via uitzendinggemist.nl de aflevering van 'de Wandeling' te kijken met Wieke Biesheuvel. Ze heeft een boek uitgebracht over haar strijd tegen de kilo's en ik vind haar een geweldig humoristische vrouw Ik denk dat ik het boek wel ga halen.
pi_53258414
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:45 schreef teigan het volgende:
Ik had net door de verhalen van een paar topics geleden moed verzameld om mijn epileerapparaat los te laten op mijn oksels..

Ik ben na een klein stukje gestopt, het bloedt gewoon.... En ik geloof niet dat dat zo hoort..
Net wat after shave erover gemikt, en ik kijk wel of ik het ooit nog aandurf om ermee verder te gaan..
Als je het heel erg straktrekt, gaat het minder snel bloeden

After shave erop? Ben jij ff gek Doet dat niet ontzettend zeer?

Miss_d, jammer. En ik vind Wieke ook leuk. Ik heb vandaag nog een libelle gelezen, en haar column dus. Nee, ik heb geen abo, ik was bij de bloedbank.

Zou je daar een halve kilo van afvallen?
pi_53258514
dacht dat het wel zou helpen, die heeft zich natuurlijk ook een breuk gelachen, het deed best zeer.. Maar het trekt wel gelijk dicht..

Wieke Biesheuvel schreef ook in de Libelle toch? (of doet ze nog steeds).... Haar verhalen waren altijd wel heel leuk...
  maandag 17 september 2007 @ 23:06:44 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_53258800
Auw! Je kan beter ajuin gebruiken. Maarja, dat moet je maar net in huis hebben. Mijn papa heeft dat altijd in huis, maar Bert scheert niet nat en heeft dat dus niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53258851
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:06 schreef Troel het volgende:
Auw! Je kan beter ajuin gebruiken. Maarja, dat moet je maar net in huis hebben. Mijn papa heeft dat altijd in huis, maar Bert scheert niet nat en heeft dat dus niet
Aluin, bedoel je ajuin is ui
pi_53259294
quote:
Op maandag 17 september 2007 19:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Klinkt alsof je ziek bent!
Maar ik ga zo na het eten ook eens even een grote pot thee leeglurken.
Yup, laatste stuiptrekkingen van een flinke verkoudheid, hopelijk is het snel over.
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:24 schreef octopussy het volgende:
Ik moet echt nog eens "vrouw" worden wat zijn mary-janes?
pi_53259734

dit zijn ongeveer mijn mary-janes (van Skechers). Ik heb een ander patroontje, maar wel die kleur.
Fijne schoentjes trouwens, ze hebben de zooltjes van sneakers maar zien er wel lief uit.
pi_53259793
Waarom zou dat niet onder een rokje staan? Ze zien er inderdaad lief uit.
pi_53259866
Nou, op zich staan ze er best wel leuk onder. Maar het rokje is met bloemetjes en het shirtje is ook al een beetje romantisch met zo'n lintje door het halsboord gewerkt. Met die mary-janes eronder wordt het wel heel meisjesachtig allemaal. En ik had dus graag iets feestelijkers gewild met hak.
pi_53260428
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:38 schreef omearos het volgende:
Waarom zou dat niet onder een rokje staan? Ze zien er inderdaad lief uit.
Ik vind mary-jane achtige schoenen onder een rokje een beetje plomp staan. Misschien ook wel een beetje persoonlijk hoor

Welke schoenmaat draag je ookalweer, Octo? Ik heb wel een en ander staan met leuke hakjes, varierend van 2 tot een cm of 9,10.... In roze, wit, creme, ook nog wel ergens iets bruins geloof ik...
pi_53261239
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind mary-jane achtige schoenen onder een rokje een beetje plomp staan. Misschien ook wel een beetje persoonlijk hoor

Welke schoenmaat draag je ookalweer, Octo? Ik heb wel een en ander staan met leuke hakjes, varierend van 2 tot een cm of 9,10.... In roze, wit, creme, ook nog wel ergens iets bruins geloof ik...
maat 42, soms 43
heb jij dat toevallig ook?

Wel lief om aan te bieden. Ik kan morgen ook nog wel even kijken wat ik nog aan schoeisel heb liggen daar.

Ik ga naar bed toe
pi_53262472
Wat baal ik als een stekker zeg...

Dacht gisteren, ik ga morgen weer naar school. De hele nacht wakker gelegen van de oorpijn (waarom is dit s nachts altijd dubbel zo erg), en wordt straks wakker na een uurtje te hebben geslapen, beroerd. Ik ga het dus gewoon niet redden, om a: 30 min door het slechte weer te fietsen. b. de hele dagen in tot 5 op school te zitten.
Ik probeer thuis wel wat voor te school, en kijk ik hoe het morgen gaat, dan hoef ik maar van 11.45 tot 15.30 dat houdt ik wel vol. (hoop ik)
pi_53262872
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
Rugbyminnende dames: de kwartfinales zijn op 6 en 7 oktober, de halve op 13 en 14, en de finale is de 20e!

Kunnen we daar wat van maken? De voorrondes zijn niet erg spannend, vrees ik. Behalve de wedstrijd van zaterdag natuurlijk
Tof!
De 6e heb ik een verjaardag en de 13e staat de Efteling meeting gepland waarvan ik nog niet weet of ik er naar toe ga. De 20e heb ik een feestje in Utrecht.
Dus voor mij zijn de zondagen denk het handigst. Of de 13e, aangezien ik toch nog niet weet of ik mee ga naar de Efteling.

En verder heb ik geen sociaal leven en ben ik vandaag niet op de fiets naar mijn werk omdat ik gister iets te lang bezig was met opwarmen.
pi_53263436
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:53 schreef octopussy het volgende:

[..]

maat 42, soms 43
heb jij dat toevallig ook?

Wel lief om aan te bieden. Ik kan morgen ook nog wel even kijken wat ik nog aan schoeisel heb liggen daar.

Ik ga naar bed toe
Nee, sorry. Ik heb 39-40.

Veel plezier vandaag!
  dinsdag 18 september 2007 @ 09:09:11 #131
4177 Jojogirl
pi_53263477
Ow, zulke Mary Janes vind ik ook wel leuk onder een rokje. Ik zat met de Crocs Mary Janes in m'n hoofd
pi_53263716
87,5 vanmorgen vanmiddag weer wegen bij sanaslank ik merk echt dat ik dunner aan het worden ben dus van mijn vetpercentage is ook zeker iets af dat moet wel

ik zag trouwens dat motorbloempje nu ook gebanned is.
pi_53263830
Goedemorgen, ik heb ge-update
Nu klopt er iets niet meer in mijn lijstje Zoek de fout
pi_53263875
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:34 schreef freecell het volgende:
haha 24.7 je hoort hier niet meer thuis je mag niet meer in dit lijstje haha goed gedaan meid

en je zit onder je streven
pi_53263972
Ik mag heul nog wel in het lijstje! Mijn startBMI is boven de 25!

ik had het meer over de verhouding gewicht/streefgewicht
pi_53263980
Aha, je editte
pi_53263992
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:42 schreef freecell het volgende:
Aha, je editte
al voordat jij die andere post geplaatst had
pi_53264158
Na een vakantie en veel gevreet *meldt*
Ik kan weer van voor af aan beginnen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_53264181
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:51 schreef Fuente het volgende:
Na een vakantie en veel gevreet *meldt*
Ik kan weer van voor af aan beginnen
vakantie's zijn funest ja bij mij ook altijd

dikke kus
  dinsdag 18 september 2007 @ 09:58:21 #140
4177 Jojogirl
pi_53264300
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:06 schreef ColdFeet het volgende:

6 ,7 en 13 kan ik sowieso niet, de 14e en 20e wel.
pi_53264761
Ik kan ook alleen de zondagen voor die rugbywedstrijden. Vermoedelijk vier ik de 20e mijn verjaardag maar dat weet ik nog niet zeker
pi_53264854
Goeiemorgen dames (en heren)
Mijn weegschaal was vanmorgen weer lief voor me als het zo blijft kan ik zaterdag weer updaten!
Gisteren ook weer gezwommen, 40 baantjes in 30 minuten. Gaat nu best lekker... morgen weer zwemmen en dan heb ik wat meer tijd. Planning voor morgen: 60 baantjes net als afgelopen zaterdag.
Merk wel dat veel zwemmen goed is voor de lijn, ik moet echt 2 of 3 keer in de week zwemmen, dan val ik af.
***Levi was here***
pi_53264940
Hier gaat het ff helemaal niet goed.

Mijn moeder heeft met school contact gehad. En deze vind dat ik beter kan stoppen met de opleiding ivm de ziekte van pfeiffer, en vele afwezige uren hierdoor. Ik zou het dit jaar allemaal toch niet redden.
Ik heb ff flink lopen huilen, daarna mijn vriend gebeld, en samen hebben we gepraat, en hieruit kwam dat ik hier allemaal niets aan kon doen. En dat ik het wel red. Ik ga nu gewoon op zoek naar een leerbaan of iets van bbl. Alleen dan een andere school. Met het rijnijssel hebben we nu dus iets te slechte ervaring. Helemaal geen begeleiding, omdat ze mij in eerste instantie niet wilde geloven dat ik ziek was.

Nu ga ik dus eens ff kijken wat de mogelijkheden zijn, met leerbanen bbl. Ik ben hier helemaal onbekend mee, dus dit zal nog ff moeilijk worden. Als jullie tips voor mij hebben, graag
pi_53264945
Goeiemorgen!

ik baal, want de modem is overleden... En aangezien onze telefoon het dan ook niet meer doet moest ik mobiel @home bellen.. En dat duurde ruim een half uur voor ik iemand te spreken kreeg...

En de wasmachine doet ook al stom..
Dus dat wordt morgen en volgende week ochtenden/middagen thuis zitten wachten op die lui..
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 september 2007 @ 10:33:35 #145
13151 crew  Rewimo
pi_53265010
Fuente, welkom terug en aan de slag maar weer

ymme, dat is rot zeg Ik hoop dat je wat anders kunt vinden, het ligt inderdaad niet aan jou, hou je daar maar aan vast

teigan, wat een pech joh, alles tegelijk stuk

Ik heb trek, ga maar eens aan de kiwi's
pi_53265213
Gelukkig valt de wasmachine nog onder fabrieksgarantie, en is het vooral veel herrie dat ie maakt...
Hopelijk valt het dus mee..
pi_53265260
Ik heb echter nog nooit werk gezocht, laat staan een leerbaan.
Ik denk dat ik vanmiddag ofzo anders naar het cwi moet.
  dinsdag 18 september 2007 @ 10:56:08 #148
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53265521
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:44 schreef ymme het volgende:
Ik heb echter nog nooit werk gezocht, laat staan een leerbaan.
Ik denk dat ik vanmiddag ofzo anders naar het cwi moet.
Maar kan je nu al wel werken als je ook niet naar school kan?
pi_53265653
Ymme, misschien heb je iets aan deze site:
http://www.opleidingenberoep.nl
***Levi was here***
  dinsdag 18 september 2007 @ 11:01:17 #150
35189 Troel
scherp en bot
pi_53265659
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:30 schreef ymme het volgende:
Hier gaat het ff helemaal niet goed.

Mijn moeder heeft met school contact gehad. En deze vind dat ik beter kan stoppen met de opleiding ivm de ziekte van pfeiffer, en vele afwezige uren hierdoor. Ik zou het dit jaar allemaal toch niet redden.
Ik heb ff flink lopen huilen, daarna mijn vriend gebeld, en samen hebben we gepraat, en hieruit kwam dat ik hier allemaal niets aan kon doen. En dat ik het wel red. Ik ga nu gewoon op zoek naar een leerbaan of iets van bbl. Alleen dan een andere school. Met het rijnijssel hebben we nu dus iets te slechte ervaring. Helemaal geen begeleiding, omdat ze mij in eerste instantie niet wilde geloven dat ik ziek was.

Nu ga ik dus eens ff kijken wat de mogelijkheden zijn, met leerbanen bbl. Ik ben hier helemaal onbekend mee, dus dit zal nog ff moeilijk worden. Als jullie tips voor mij hebben, graag
Ymme, je school kan je echt niet zomaar van school zetten vanwege je ziekte. Als jij zelf achter het besluit staat om te stoppen, dan moet je stoppen, maar als je graag door wilt gaan, dan moet je dat gewoon doen. Zolang je geen officiele B of C adviezen hebt gekregen, kunnen ze je niets maken!

Gewoon even doorzetten dus en je tanden laten zien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53265662
Ik moet wel. Als er geen geld binnen komt, komt het helemaal niet goed
Op school heb ik vooral in het begin van de pfeiffer veel gemist. Het gaat nu wel beter, maar het wordt toch ff doorbijten.
  dinsdag 18 september 2007 @ 11:04:01 #152
35189 Troel
scherp en bot
pi_53265730
Oja, ik heb een tijd geleden in dezelfde situatie gezeten, alleen werd mij verteld dat ik een bindend negatief advies zou krijgen. Hetgeen dus gewoon bullshit was, het enige bindende advies dat je krijgt op de PABO is een advies na het eerste jaar, dat was voor mij gewoon een positief advies en ze konden mij dus helemaal niet van school houden, ook al hadden ze dat gewild.

Kortom, geloof niet alles wat ze zeggen, zoek het goed uit.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53265838
Ja dat weet ik. Maar ik heb het echt helemaal gehad met die school.
Het stikt er van de buitenlanders, die er alleen zitten vanwege de studiefinanciering enzo.
Je wordt er niet serieus genomen. Ik ben tenslotte al 23, en wil nu verder en wel eens geld gaan verdienen!

Ik moet gewoon verder, blijven hangen schiet ik niets mee op. Dus dan is een bbl-opleiding gewoon het beste voor mij.
Ik heb nu dus wel een aantal sertificaten enzo, oa personeelsadministratie. Maar wil een diploma, maar tergelijk werken.
pi_53266032
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:56 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

dat dacht ik dus ook werken is vaak nog wat vermoeiender en zwaarder als school
pi_53266121
Ymme ik volg ook een BBL opleiding (werken en leren tegelijk) en het is op zich super dat het kan, maar wel rete zwaar. Je werkt 36 uur in de week en daarnaast moet je al je opdrachten nog maken enz.
Je kan via de ROC-sites ook veel BBL opleidingen vinden en via GOBnet volgens mij ook.
Succes!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 18 september 2007 @ 11:24:31 #156
35189 Troel
scherp en bot
pi_53266220
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:56 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ik ben toen van een deeltijd opleiding van drie avonden en een stagedag gegaan naar een drie-dagige werkweek zodat ik wel de tijd had om te herstellen van mijn operatie.
Dat was overigens een half jaar na de operatie.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53266274
Ik heb contact opgenomen met ROCa12 in Velp.
Heb ze een email gestuurd, of ik nu nog kan instromen in een bbl-opleiding. Morgen ga ik naar het CWi, voor een leerbaan.
Vele scholen, staan ook latere inschrijvingen toe, ik hoop deze dus ook
  dinsdag 18 september 2007 @ 11:30:53 #158
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53266382
Werken en leren tegelijk is zwaar zeker als je niet 100% bent.

Zou ziezo eerst eens ene goed gesprek aangaan op school ze zijn meestal meewerkender dan je denkt.

Ja dat is fijn Troel dat je dan toch de tijd voor jezelf had.
pi_53266598
School belt mij op met de mededeling dat ik dit jaar niet meer ga redden, omdat ik mijn stage over moet doen, omdat ik hier niet genoeg uren hebt gemaakt afgelopen jaar. Dit kwam door de ziekte van pfeiffer. Ik heb toen 435 uur gedaan, van de 600 en de school vind dat ik de hele stage over moet doen, en geen 10 weken.
Hier ben ik het dus niet mee eens, meer hier valt volgens school niet over te praten, ik moet dat half jaar over doen, en daardoor red ik dit jaar dus inderdaad niet meer. De overige vakken en 10 weken stage had ik kunnen redden, maar met half jaar stage dus niet.

Ik wil nu gewoon lekker bbl gaan doen, ik wil geld verdienen, en verder komen. Het zal ff zwaar worden, maar dan maar vroeger naar bed enzo. Maar de pfeiffer is niet meer zo overheersend als een half jaar geleden. Als ik dit wil, weet ik dat ik het moet redden !!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 september 2007 @ 11:54:11 #160
13151 crew  Rewimo
pi_53266939
"Mag ik van u zo'n broodje, met filet, ei en komkommer?"

Brede glimlach: "O, u bedoelt een fookaasia."

Een focaccia inderdaad
pi_53267193
Niemand in de buurd van Arnhem, die een receptioniste nodig heeft, of iets in de administratie
Ben een leuke collega hoor
pi_53267205
Ik kan nu alleen gaan hap door mijn keel krijgen
  Licht Ontvlambaar dinsdag 18 september 2007 @ 12:14:29 #163
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53267400
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:06 schreef ymme het volgende:
Ik kan nu alleen gaan hap door mijn keel krijgen

Ik zit aan een grote koffie met melk... Wat een verschil qua weer tegen het afgelopen weekend Het is gewoon grijs. En ik ben van het weekend nog verbrand... Denk dat ik de zonnebank maar ga op zoeken straks.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53267536
resultaat van een weekje ziek: -1.8kg Weegschaal zei vanmorgen 88,9kg

Ik moet ondertussen echt eens gaan winkelen, heb nog steeds geen nieuwe broeken (dus alles slobbert), heb nog maar 4 truien en 1 paar schoenen (plus 1 paar met een gat in de zool ) Bah, ik hou niet van winkelen, maar zal wel moeten dus. Als het morgenochtend droog is maar eens een poging wagen (wish me luck)
pi_53267551
Hier schijnt het zonnetje gewoon...

Ik zit op de uni, en ben aan het twijfelen wat ik ga doen, hier aan het werk of thuis... MAar ik kan hier nog een ding afmaken, en de rest ligt thuis..
En ik heb geen lunch bij mij, dus ik moet hier zo maar wat halen.
pi_53267772
Ff spammen. Moet geld besparen, omdat ik nu niet weet hoe of wat.
Dus dan maar ff de kasten leeg ruimen, en zooi verkopen

[TK] Heel veel dvd's
pi_53269178
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:32 schreef ymme het volgende:
Ff spammen. Moet geld besparen, omdat ik nu niet weet hoe of wat.
Dus dan maar ff de kasten leeg ruimen, en zooi verkopen

[TK] Heel veel dvd's
Helaas...er staat niks van mijn gading bij....

Ik moet ook geld besparen, maar ik moet toch echt nog 3 studieboeken kopen en een dierenartsrekening betalen....lang leve de roodstand
pi_53270244
Nou ja, ik kom thuis, doet de telefoon het weer, en het internet ook...

Bel ik @home, blijkt dat het wel een grotere storing was... Het was alleen schijnbaar niet nodig om mij even te bellen dat dus de afspraak met de monteur ook niet door heofde te gaan..

Voordeel, ik kan nu gewoon thuis heel hard aan de slag om zo veel mogelijk te doen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 september 2007 @ 14:54:39 #169
13151 crew  Rewimo
pi_53271294
Dat is dan weer lekker, teigan. Ik heb hier net een nieuw ergonomisch toetsenbord gekregen en een zeer aparte muis. Je wilt niet weten hoe lang ik over dit berichtje doe Het is compleet anders dan mijn vorige toetsenbord.

pi_53271695
Ziet er apart uit Rewimo, maar als hij goed werkt..
pi_53271716
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:34 schreef freecell het volgende:
Helemaal overheen gelezen, nog gefeliciteerd

Komen er nog (voor en) na-foto's?
  dinsdag 18 september 2007 @ 15:11:22 #172
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53271739
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:54 schreef Rewimo het volgende:
Dat is dan weer lekker, teigan. Ik heb hier net een nieuw ergonomisch toetsenbord gekregen en een zeer aparte muis. Je wilt niet weten hoe lang ik over dit berichtje doe Het is compleet anders dan mijn vorige toetsenbord.

[afbeelding]
Jeetje lijkt me uehm ingewikkeld
pi_53271842
Is het toetsenbord ook heel anders dan, Rewimo? Die muis lijkt mij gewoon een soort mislukte joystick

Hopelijk went het snel
pi_53272224
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:15 schreef omearos het volgende:
Is het toetsenbord ook heel anders dan, Rewimo? Die muis lijkt mij gewoon een soort mislukte joystick

Hopelijk went het snel
Kom jij de dvd's ophalen?
Had je nog een pm terug gedaan, maar krijg geen reactie ,vandaar .
pi_53272944
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:38 schreef ymme het volgende:

[..]

Kom jij de dvd's ophalen?
Had je nog een pm terug gedaan, maar krijg geen reactie ,vandaar .
ow, nog niet gezien zal ff antwoorden
pi_53273737
geld is overgemaakt naar ymme
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 september 2007 @ 16:49:50 #177
13151 crew  Rewimo
pi_53273739
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:15 schreef omearos het volgende:

Hopelijk went het snel
Zoiets is het, je kunt het aan alle kanten uitvouwen en omhoog zetten. En er zit een apart numeriek toetsenbordje bij. Die muis went verrassend snel trouwens Met het toetsenbord ga ik morgen wel stoeien, dat wilde nog niet echt (ben inmiddels thuis).

dinsdag 18 september 2007 @ 17:37:10 #178
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_53275009
Hier ben ik weer na een hele tijd afwezig te zijn geweest. Ik ga nu weer met een schone lei beginnen. En hoop hier dan nu ook wat meer te kunnen posten

Nog 13 kilo en dan zit ik onder de 100
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
pi_53275095
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef Rixie het volgende:
Hier ben ik weer na een hele tijd afwezig te zijn geweest. Ik ga nu weer met een schone lei beginnen. En hoop hier dan nu ook wat meer te kunnen posten

Nog 13 kilo en dan zit ik onder de 100
Leuk dat jij ook mee gaat posten
Hoe ga je het aanpakken?
pi_53276359
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:10 schreef omearos het volgende:

[..]

Helemaal overheen gelezen, nog gefeliciteerd

Komen er nog (voor en) na-foto's?
Dank je
Ik heb wel voor foto's, zal zo ff een na maken
Bij nader inzien: ik maak binnenkort een na-foto, nu ff niet

Vanavond trouwens een geniale kippensoep gehad, hadden mijn bezoek en ik samen gemaakt Van een soepkip
pi_53276460
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:26 schreef freecell het volgende:

[..]

Dank je
Ik heb wel voor foto's, zal zo ff een na maken
Bij nader inzien: ik maak binnenkort een na-foto, nu ff niet

Vanavond trouwens een geniale kippensoep gehad, hadden mijn bezoek en ik samen gemaakt Van een soepkip
Recept

Was het iedereen al opgevallen dat ik dol ben op lekker eten?
pi_53276603
Gefeliciteerd freecell!

Mijn laagste BMI in de afgelopen jaar of 10 was 24,9, maar daar zit ik nog een heel stuk boven nu.

Ymme, balen zeg Hopelijk kun je wat regelen met school!

En verder voor iedereen die ik vergeet, druk druk druk hier.
pi_53276766
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Recept

Was het iedereen al opgevallen dat ik dol ben op lekker eten?
- 1 soepkip laten koken in ruim water met 5 bouillonblokjes en eventueel 1 of 2 kruidenbuiltjes.
(Wij hebben hem van vanmorgen 11 uur tot vanmiddag 4 uur laten koken met 2 kruidenbuiltjes.)

- Kip er uit halen, vlees van botjes halen en terug de pan in,
- 1 prei erbij,
- 1 winterwortel in plakjes er bij
- Handje soepgroenten erbij
- 2 van die dingesen met krulvermicellie erbij
- Anderhalf uur laten koken

Te serveren met turks brood en witte wijn

De truc is dus gewoon: lang laten koken. Het huis ruikt nu geweldig!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 september 2007 @ 18:54:17 #184
13151 crew  Rewimo
pi_53277169
Hm, lekker, kippensoep Wij hebben pannenkoeken gegeten
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 september 2007 @ 18:58:58 #185
13151 crew  Rewimo
pi_53277332
Vanavond 23.20 uur op SBS6: de dikste man ter wereld. Hoorde ik vanmorgen iets over op de radio. Die man schijnt meer dan 500 kilo te wegen

Stukje van tvgids.nl:
quote:
Te dik: De dikste man ter wereld

Serie documentaires over levensbedreigende obesitas. Manuel Uribe uit Monterrey in Mexico is de dikste man ter wereld. Hij woog bijna 560 kilo. Vanaf 2002 komt hij niet meer zijn bed uit en kan hij niets anders meer doen dan de hele dag voor het raam liggen. Sinds kort is hij is in gevecht met zijn gewicht om zijn eigen leven te redden. Als het Manuel lukt om van 555 kilo af te vallen naar 100 kilo zal hij de medische geschiedenis herschrijven. Dan staat niet alleen het record voor de dikste man op zijn naam, maar heeft hij ook het record voor de mens die het meeste kilo's is afgevallen.
pi_53277794
Zijn er hier mensen, met de ervaring, later te hebben ingeschreven op school, en dan er nog steeds terecht konden?

Ik heb namelijk een andere school (roca12, in Velp,) gevonden, deze is a. dichterbij en b. wil ik niet meer graag naar die andere
Maar nu wil ik mij dus nog ingaan schrijven, morgen naar het CWI voor een leerbedrijf enzo.
Ienand ervaring hiermee?
pi_53278429
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:58 schreef Rewimo het volgende:
Vanavond 23.20 uur op SBS6: de dikste man ter wereld. Hoorde ik vanmorgen iets over op de radio. Die man schijnt meer dan 500 kilo te wegen
Best interessant altijd, dat soort programma's. Jammer alleen dat ze zo achterlijk laat worden uitgezonden. Om 23.20 lig ik toch echt al op één oor!
pi_53278617
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef ymme het volgende:
Zijn er hier mensen, met de ervaring, later te hebben ingeschreven op school, en dan er nog steeds terecht konden?

Ik heb namelijk een andere school (roca12, in Velp,) gevonden, deze is a. dichterbij en b. wil ik niet meer graag naar die andere
Maar nu wil ik mij dus nog ingaan schrijven, morgen naar het CWI voor een leerbedrijf enzo.
Ienand ervaring hiermee?
Ik weet wel dat je je op 't hbo voor 1 oktober moet hebben ingeschreven, misschien geldt dat ook voor het mbo. Dan zou je dus nog precies op tijd zijn. Succes ermee!
***Levi was here***
pi_53278663
Dan moet ik inderdaad opschieten met een bedrijf te vinden. Of zou ik mezelf alvast inschrijven, en dan maar zien, of ik een bedrijf kan vinden?
pi_53278897
Bij ons op het ROC kun je pas inschrijven als je al een werkplek hebt, je moet dus aangenomen zijn.
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 september 2007 @ 20:09:31 #191
13151 crew  Rewimo
pi_53279808
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 19:29 schreef Fannetje het volgende:
Best interessant altijd, dat soort programma's. Jammer alleen dat ze zo achterlijk laat worden uitgezonden. Om 23.20 lig ik toch echt al op één oor!
Ik ook hoor. Ik neem 'm op
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 september 2007 @ 20:11:48 #192
13151 crew  Rewimo
pi_53279886
Zo, walnoten rapen is topsport. Vooral als je twee uur loopt te rapen. We hadden 2 kruiwagens vol vandaag. Een dikke 50 kilo.

Wanneer kom je een portie halen, ymme?
pi_53281144
Lekker zoveel walnoten!
Walnotenmeet?

Ik stel voor:
- Walnoten
- Walnotensoep
- Walnotentaart
- Walnotenijs
- Yoghurt, walnoten en honing
pi_53281226
Je vergeet geitenkaas met honing en walnoten.... mijn vriend is daar dol op
pi_53283792
Ben ik nou de enige die het opvalt dat ze zeggen dat hij 560 kilo weegt, en dat hij 555 kilo af moet vallen om 100 kilo te wegen?
pi_53283969
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:43 schreef teigan het volgende:
Ben ik nou de enige die het opvalt dat ze zeggen dat hij 560 kilo weegt, en dat hij 555 kilo af moet vallen om 100 kilo te wegen?
Ik had het niet gezien!
Heel wakker van je
Dan issie 5 KG
pi_53284091
Het laatste kitten is trouwens net vertrokken, en nu is het heel stil en rustig in huis... Kunnen we morgen de plantenpot weer vullen met alles wat eruit gegraven is....
pi_53284117
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:43 schreef teigan het volgende:
Hij moet van 555 kg afvallen. Die eerste 5 is hij vast al kwijtgeraakt door naar de wc te gaan.
pi_53284237
Ah, ik was dus niet zo wakker, ik las het verkeerd....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 september 2007 @ 23:07:28 #200
13151 crew  Rewimo
pi_53287164
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:42 schreef freecell het volgende:
Lekker zoveel walnoten!
Walnotenmeet?

Ik stel voor:
- Walnoten
- Walnotensoep
- Walnotentaart
- Walnotenijs
- Yoghurt, walnoten en honing
Kom maar op. Die 150 kilo krijgen we best weg met zijn allen
pi_53287254
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 23:07 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Kom maar op. Die 150 kilo krijgen we best weg met zijn allen
Ik heb nog wel ergens een recept voor walnotentaart. En door je crumble. En om appeltjes mee te vullen
  † In Memoriam † dinsdag 18 september 2007 @ 23:25:52 #202
43556 miss_dynastie
pi_53287808
Zwitserse (wal)notentaart Een caloriebom van heb ik jou daar

Ik heb vandaag de hele dag gepoetst en alles blinkt gewoon. Helaas ben ik nu te moe om mezelf naar boven te slepen
pi_53287904
* gothic-blackie duwt miss langzaam naar boven toe, hup je bedje in, dan loop ik straksjes 5 meter, voorbij 2 deuren en val ik in bed (soms heeft een flat wel voordelen )
pi_53288401
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:58 schreef Rewimo het volgende:

Stukje van tvgids.nl:
[..]
Ik heb 1 smiley voor dit programma:
Niet lullig bedoeld ofzo, maar ik word echt serieus misselijk van al dat drillende vet. Ieuw!
Hij is al 5 jaar zijn bed niet meer uit geweest, hij wordt een paar keer per week gemasseerd en ze hebben al eens 80 kg weefsel bij zijn benen weggehaald zodat hij weer zou kunnen lopen. 80 kilo, dat is een mens.
pi_53288693
Die 80 kilo waren trouwens lymfe oedemen. En hij is met het Zone dieet 164 kilo afgevallen in 5 maanden tijd.
pi_53288821
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 23:55 schreef Liejannuh het volgende:
Die 80 kilo waren trouwens lymfe oedemen. En hij is met het Zone dieet 164 kilo afgevallen in 5 maanden tijd.
Doe mij zo'n dieet! Waar kan ik dat bestellen?

Octo, heb je een leuke dag gehad?
pi_53288906
Het Zone dieet!
Je krijgt er zelfs weer ochtenderecties van! Als je dan tenminste wel die 164 kg bent afgevallen en je een man bent die 560 kilo woog.
pi_53289083
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:03 schreef Liejannuh het volgende:
Het Zone dieet!
Je krijgt er zelfs weer ochtenderecties van! Als je dan tenminste wel die 164 kg bent afgevallen en je een man bent die 560 kilo woog.
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw...
* octopussy heeft veel te veel verbeeldend vermogen.

CF, mijn dag was super ceremonie was mooi, bruidpaar zag er leuk uit en ik heb de hele avond staan dansen op het feest

Ohja, en mijn mammie is lief. Mijn nieuwe schoenen hebben het goed gedaan
foto's ben ik vergeten te maken, maar die verwacht ik over een paar weken wel van 1 van de fotografen.

En nu ben ik dus helemaal kapot (spieren trillen gewoon allemaal ) dus ik duik mijn nest in. Morgen eerst gesprekje met examinators en dan naar Isabeau, Teigan en Freecell toe
pi_53289127
Leuk dat het leuk was octo!
Truste en veel plezier morgen.
Ik ga ook mn bed opzoeken en hopen dat ik geen nachtmerries krijg van mannen van 560 kilo met erecties.
pi_53289196
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:03 schreef Liejannuh het volgende:
Het Zone dieet!
Goh, dat heb ik nou nooit, ochtenderecties
Lieten ze dat zien dan, en zo ja, wat walgelijk

Octo, fijn dat het leuk was, dansen is goed voor lijn & conditie, reken maar op spierpijn morgen
Veel succes met je examinatoren, laat je nog weten hoe het ging?
pi_53289252
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Goh, dat heb ik nou nooit, ochtenderecties
Lieten ze dat zien dan, en zo ja, wat walgelijk

Octo, fijn dat het leuk was, dansen is goed voor lijn & conditie, reken maar op spierpijn morgen
Veel succes met je examinatoren, laat je nog weten hoe het ging?
Nou, dan had ie wel een flinke piemel moeten hebben, want bij 400 kilo hangt er nog steeds een behoorlijke hap vet overheen. Maar het idee alleen al! *ril*

Ieuw!
pi_53290149
lekker, zulke verhalen vlak voor het slapengaan
pi_53291139
quote:
Op woensdag 19 september 2007 01:05 schreef omearos het volgende:
lekker, zulke verhalen vlak voor het slapengaan
Ook niet echt als je rustig op je ontbijt loopt te kauwen..

Heel veel succes straks octo!
pi_53291474
Sorry! Het was echt behoorlijk ranzig om te zien eigenlijk.
Ik doe mijn best om niet zo snel te oordelen over mensen met ovegewicht, maar dit was gewoon zo verschrikkeiljk buitenproportioneel, dat ging helemaal nergens meer over.

Goedemorgen overigens.
pi_53291500
Ik heb bij Docter Phil of Oprah ook eens zo'n stel gezien, die allebei rond de 300 kilo wogen, en ze waren toch wel zo verdrietig, want zo konden ze geen kinderen krijgen..

Toch hadden ze eenheleboel mensen om zich heen die gewoon de boodschappen deden, en dat was echt geen gezond eten....
Ik vond dat ook echt belachelijk eigenlijk, maar ik had ook best medelijden met die mensen, ze weten gewoon niet anders..
pi_53291705
Deze man was dus 164 kilo afgevallen in 5 maanden. Maar toen woog ie nog bijna 400 kilo.
Hij was ook in geen 5 jaar uit bed geweest.
Eigenlijk was het heel erg zielig.
pi_53292009
Goedemorgen!

Hier op kantoor hebben we ook een overvloed aan appels en walnoten .
Vorige vrijdag hadden we hier al een appelwalnotentaart . Komende vrijdag bakt iemand anders een appeltaart .

Octo: gisteren was het dus leuke dag Altijd handig zo'n lieve mamma. Succes zo bij de examinatoren en veel plezier bij de dames in het noorden!
pi_53292095
quote:
Op woensdag 19 september 2007 08:36 schreef Liejannuh het volgende:
Deze man was dus 164 kilo afgevallen in 5 maanden. Maar toen woog ie nog bijna 400 kilo.
Dat kan toch ook niet gezond zijn, al die afvalstoffen die vrijkomen als je afvalt......
pi_53292406
Veel plezier zo ver weg Octo. En de anderen ook natuurlijk.

Het klinkt echt ranzig, dat programma.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 september 2007 @ 09:26:26 #220
13151 crew  Rewimo
pi_53292513
Vanavond maar eens kijken
pi_53293052
quote:
Op woensdag 19 september 2007 08:36 schreef Liejannuh het volgende:
Wat mij opviel aan die doc:
- Hij was/is ranzig dik
- Iedereen is daar dik
- Moeder moet hem niet zoveel eten geven, zij is (deels) verantwoordelijk voor de situatie waar haar zoon in verkeert.
- Die vriendin, was die alleen media-geil of viel ze echt op die vent???
- Blubber
- Hij was met íeder dieet afgevallen, hij at gewoon véél te veel voor iemand die nooit beweegt (maar dan ook écht niet beweegt).
- Ik vond 180kg afvallen in een jaar ronduit teleurstellend...
- Hij is een lampzwans, na de operatie van die kanker aan zijn ene been had hij zijn kans moeten grijpen en iets van zijn leven moeten maken, niet nog 4 jaar op bed moeten gaan liggen.
- Het geheel was ronduit deprimerend...
- Het was wel intrigerend, want ik heb het helemaal afgekeken, terwijl ik eigenlijk wilde slapen.

Of ben ik nu onaardig?

[ Bericht 1% gewijzigd door Levitation op 19-09-2007 10:18:09 ]
***Levi was here***
pi_53293571
Vooral het 164 kilo afvallen in 5 maanden en dan in de volgende maanden 16 kilo afvallen.
Maar stel je voor, je valt 164 kilo af en het is niet eens te zien want je bent nog steeds walgelijk dik!
Ik ben het helemaal met je eens Levitation!
Hoe zou het nu met hem gaan trouwens? Ik ga eens googlen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 september 2007 @ 10:11:44 #223
13151 crew  Rewimo
pi_53293572
Je maakt mij in elk geval heel nieuwsgierig
pi_53293698
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:11 schreef Liejannuh het volgende:

Maar stel je voor, je valt 164 kilo af en het is niet eens te zien want je bent nog steeds walgelijk dik!
Ik zag inderdaad geen verschil. Hij keek hooguit iets helderder uit z'n oogjes... maar verder...
***Levi was here***
pi_53293894
Ik las op wikipedia dat hij in maart dit jaar 200 kilo kwijt was...
En zijn eigen website kan ik niet lezen, die is in het spaans gok ik..
pi_53293997
Ik werd ook niet veel wijzer van zijn website, ondanks dat ik wel een beetje spaans spreek.
Volgens mij was dit ook een behoorlijk recente documentaire.

Ik vertelde net aan een collega over dit programma, maar die had spontaan geen trek meer in een boterham.
pi_53295779
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:29 schreef Liejannuh het volgende:
Ik werd ook niet veel wijzer van zijn website, ondanks dat ik wel een beetje spaans spreek.
Volgens mij was dit ook een behoorlijk recente documentaire.

Ik vertelde net aan een collega over dit programma, maar die had spontaan geen trek meer in een boterham.
Whaha! Is dat ding nog ergens op uitzending gemist of iets dergelijks? Ik word nu wel nieuwsgierig!
pi_53295890
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:46 schreef freecell het volgende:

[..]

Whaha! Is dat ding nog ergens op uitzending gemist of iets dergelijks? Ik word nu wel nieuwsgierig!
Ik ben nu ook steeds nieuwsgieriger
pi_53295893
quote:
Op woensdag 19 september 2007 08:59 schreef Pandorah het volgende:
Goedemorgen!

Hier op kantoor hebben we ook een overvloed aan appels en walnoten .
Vorige vrijdag hadden we hier al een appelwalnotentaart . Komende vrijdag bakt iemand anders een appeltaart .

Octo: gisteren was het dus leuke dag Altijd handig zo'n lieve mamma. Succes zo bij de examinatoren en veel plezier bij de dames in het noorden!
Zelfgebakken appel-walnotentaart is dus typisch een zonde die ik mezelf wel toesta Lekker, zeg.

Ik ben nu ook wel benieuwd naar die docu. Hoe word je in hemelsnaam zo dik? wat at die kerel allemaal wel niet?
pi_53295918
Ook ik word nu wel erg nieuwschierig
pi_53296336
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:50 schreef Levitation het volgende:

[..]

Wat mij opviel aan die doc:
- Hij was/is ranzig dik
- Iedereen is daar dik
- Moeder moet hem niet zoveel eten geven, zij is (deels) verantwoordelijk voor de situatie waar haar zoon in verkeert.
- Die vriendin, was die alleen media-geil of viel ze echt op die vent???
- Blubber
- Hij was met íeder dieet afgevallen, hij at gewoon véél te veel voor iemand die nooit beweegt (maar dan ook écht niet beweegt).
- Ik vond 180kg afvallen in een jaar ronduit teleurstellend...
- Hij is een lampzwans, na de operatie van die kanker aan zijn ene been had hij zijn kans moeten grijpen en iets van zijn leven moeten maken, niet nog 4 jaar op bed moeten gaan liggen.
- Het geheel was ronduit deprimerend...
- Het was wel intrigerend, want ik heb het helemaal afgekeken, terwijl ik eigenlijk wilde slapen.

Of ben ik nu onaardig?
je hebt helemaal gelijk

ik had het dan alleen opgenomen en vanmorgen gekeken in mijn bed
pi_53297518
Sodeknetters, wat een gewicht!
Sara
Merel
Ukje
pi_53297572
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben nu ook wel benieuwd naar die docu. Hoe word je in hemelsnaam zo dik? wat at die kerel allemaal wel niet?
Heel veel tortilla's eten en 5 jaar in bed blijven liggen

Ze vertelden dat hij als 20-er "slechts" 125kg woog en op een gegeven moment naar de VS (Texas) is verhuisd om daar te gaan werken. Toen is hij in korte tijd aangekomen tot 250kg. Hij at typisch Amerikaans, pizza's en hamburgers en ging met de auto naar zijn werk. De enige beweging die hij kreeg was lopen van en naar zijn auto.

Dus verhuisde hij weer terug naar Mexico om weer gezonder te gaan leven. Ondertussen had hij een enorm gezwel aan zijn ene been ontwikkeld, waardoor hij amper kon lopen. Hij woog meer dan 300kg toen ze hem opereerden en ze 80kg (!!) weefsel van zijn ene been verwijderde.

Vervolgens moest hij dus eigenlijk weer langzaam revalideren, maar hij is in bed blijven liggen. En heeft er toen nog meer dan 200kg aan gegeten. En moeders bleef maar koken, 3 warme maaltijden per dag en een heleboel zooi tussendoor.
***Levi was here***
pi_53297612
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:51 schreef Fuente het volgende:
Sodeknetters, wat een gewicht!
Daar zijn wij allemaal super slank bij
pi_53297613
ik wou ff iedereen bedanken voor de lieve pm's
en ook de berichtjes hier deden me goed om te lezen
pi_53297626
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:54 schreef Miss_S het volgende:
en ook de berichtjes hier deden met goed om te lezen
youre welcome
pi_53297750
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:54 schreef Miss_S het volgende:
en ook de berichtjes hier deden me goed om te lezen
Welkom terug! Hopelijk lukt 't ons allemaal om nu wel gezellig te kletsen met elkaar!
Ik ga iig mijn best doen!
***Levi was here***
pi_53297873
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef Levitation het volgende:

[..]

Heel veel tortilla's eten en 5 jaar in bed blijven liggen

Ze vertelden dat hij als 20-er "slechts" 125kg woog en op een gegeven moment naar de VS (Texas) is verhuisd om daar te gaan werken. Toen is hij in korte tijd aangekomen tot 250kg. Hij at typisch Amerikaans, pizza's en hamburgers en ging met de auto naar zijn werk. De enige beweging die hij kreeg was lopen van en naar zijn auto.

Dus verhuisde hij weer terug naar Mexico om weer gezonder te gaan leven. Ondertussen had hij een enorm gezwel aan zijn ene been ontwikkeld, waardoor hij amper kon lopen. Hij woog meer dan 300kg toen ze hem opereerden en ze 80kg (!!) weefsel van zijn ene been verwijderde.

Vervolgens moest hij dus eigenlijk weer langzaam revalideren, maar hij is in bed blijven liggen. En heeft er toen nog meer dan 200kg aan gegeten. En moeders bleef maar koken, 3 warme maaltijden per dag en een heleboel zooi tussendoor.
Ik blijf het ongelooflijk vinden. Ik bedoel, 100 kilo kan gebeuren, als je flink dooreet misschien zelfs ook nog wel 150, maar 550!!!! De idiotie.
Bah.

Miss_S, je bent er weer. stukkie pizza?
pi_53297923
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik blijf het ongelooflijk vinden. Ik bedoel, 100 kilo kan gebeuren, als je flink dooreet misschien zelfs ook nog wel 150, maar 550!!!! De idiotie.
Bah.

ik heb gister pizza gehad alleen dan van het sanaslank pakket zelf gemaakt

en ik heb net champignonsoep op
pi_53297936
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Bah.

nee dankje
ben net zo blij dat ik een bmi van 25 heb gehaald vandaag dus dat willen we ff zo houden
pi_53298035
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee dankje
ben net zo blij dat ik een bmi van 25 heb gehaald vandaag dus dat willen we ff zo houden
Ik maak ze altijd zelf, met lekkere knoflokige tomatensaus en veel groente enzo. Dus het valt wel mee qua dieetonverantwoord

Het was bedoeld als gebaar van verzoening, ik heb de neiging mijn affectie te tonen door eten te koken
pi_53298054
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:08 schreef Riann het volgende:

[..]

ik heb gister pizza gehad alleen dan van het sanaslank pakket zelf gemaakt

en ik heb net champignonsoep op
Gaat dat nog steeds goed? Broek al een beetje wijder aan het worden?
pi_53298071
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik maak ze altijd zelf, met lekkere knoflokige tomatensaus en veel groente enzo. Dus het valt wel mee qua dieetonverantwoord

Het was bedoeld als gebaar van verzoening, ik heb de neiging mijn affectie te tonen door eten te koken
je mag wel sushi voor me maken
pi_53298112
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

over broeken gesproken
heb 2 weken geleden 2 broeken gekocht en die beginnen nu al weer af te zakken
aan de ene kant wel goed natuurlijk maar zo word het steeds wel een duur grapje

ga binnekort maar eens een stel riemen kopen
  woensdag 19 september 2007 @ 13:18:43 #245
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53298202
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

over broeken gesproken
heb 2 weken geleden 2 broeken gekocht en die beginnen nu al weer af te zakken
aan de ene kant wel goed natuurlijk maar zo word het steeds wel een duur grapje

ga binnekort maar eens een stel riemen kopen
Dat is idd klote had zelf ene leuke broek maat 46 en dacht hem neit meer aan te kunnen zakt ie al af

Maar ik ga nu ff plat liggen is beter schijnt
pi_53298228
sushi

das vast wel verantwoord eten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53298442
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

je mag wel sushi voor me maken
Haha, nou, zo vreselijk ben ik dan ook wel weer niet aan je gehecht hoor
Meneer CF houdt niet van rauwe vis, de zeur. Dus ik maak het nooit.

Ik moest zo lachen om Sonja Bakkers 'uit eten'-tips: 'bij de Japanner mag je gewoon sushi nemen, want heb jij weleens een dikke Japanner gezien? Raar mens
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2007 @ 13:27:52 #248
43556 miss_dynastie
pi_53298506
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moest zo lachen om Sonja Bakkers 'uit eten'-tips: 'bij de Japanner mag je gewoon sushi nemen, want heb jij weleens een dikke Japanner gezien? Raar mens

Waar komt sumoworstelen eigenlijk vandaan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 september 2007 @ 13:33:26 #249
13151 crew  Rewimo
pi_53298684
Die eten geen sushi
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2007 @ 13:35:36 #250
43556 miss_dynastie
pi_53298749
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:33 schreef Rewimo het volgende:
Die eten geen sushi
Dat zeg ik toch ook niet
Sonja zegt dat je sushi mag eten, want heb je ooit een dikke Japanner gezien? Ja, dus. Want dan de gevolgen zijn voor sushi eten, mag zij zeggen
  woensdag 19 september 2007 @ 13:37:00 #251
35189 Troel
scherp en bot
pi_53298791
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:33 schreef Rewimo het volgende:
Die eten geen sushi
Je bent er zelf een dat je dat zo goed weet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 september 2007 @ 13:38:44 #252
13151 crew  Rewimo
pi_53298834
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:37 schreef Troel het volgende:
Je bent er zelf een dat je dat zo goed weet
Logisch nadenken: van Sushi word je niet dik volgens SB, en dus eten sumoworstelaars geen Sushi

Waarschijnlijk leven ze op een dieet van eierkoeken
  woensdag 19 september 2007 @ 13:38:55 #253
35189 Troel
scherp en bot
pi_53298838
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet
Sonja zegt dat je sushi mag eten, want heb je ooit een dikke Japanner gezien? Ja, dus. Want dan de gevolgen zijn voor sushi eten, mag zij zeggen
Ik heb inderdaad nog nooit een dikke eskimo gezien, mag ik nu rauwe vis eten?

O wacht, ik heb nog nooit een eskimo gezien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2007 @ 13:39:38 #254
43556 miss_dynastie
pi_53298865
We hebben hier trouwens een sushibar in de buurt. Ik ga binnenkort toch maar eens iets afhalen...
  woensdag 19 september 2007 @ 13:40:06 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_53298885
Nee, ik snap hem al: je moet juist veel bedorven sushi eten, want dan val je af!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53298895
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:38 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Logisch nadenken: van Sushi word je niet dik volgens SB, en dus eten sumoworstelaars geen Sushi
Nou ja, het hele boek staat dus vol met dat soort haarfijne redenaties

Miss_S, als je graag sushi wilt, plannen we toch een keer een kook-meet?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 september 2007 @ 13:41:06 #257
13151 crew  Rewimo
pi_53298916
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:38 schreef Troel het volgende:
Ik heb inderdaad nog nooit een dikke eskimo gezien, mag ik nu rauwe vis eten?

O wacht, ik heb nog nooit een eskimo gezien
Jij lust geeneens vis
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2007 @ 13:41:27 #258
43556 miss_dynastie
pi_53298925
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef Troel het volgende:
Nee, ik snap hem al: je moet juist veel bedorven sushi eten, want dan val je af!
En je hebt nog eens iets aan je ziektekostenverzekering
pi_53299033
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:41 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Jij lust geeneens vis
Echt niet?
Zal ik je de visrecepten geven die Meneer CF van 'luzziknie' in 'als jij het klaarmaakt, vind ik het lekker' hebben doen veranderen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 september 2007 @ 13:47:01 #260
13151 crew  Rewimo
pi_53299074
Ik wil je recepten wel, ik ben dol op vis Ik betwijfel overigens of ik qltel ermee aan de vis krijg, gelukkig is Christan er wèl dol op.
pi_53299187
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil je recepten wel, ik ben dol op vis Ik betwijfel overigens of ik qltel ermee aan de vis krijg, gelukkig is Christan er wèl dol op.
Ik zal er later vandaag een paar voor je opschrijven. Nu nog even hard aan het werk, ik moet zo naar de psycholoog
pi_53299215
Dames van de dvd's:

Ze zijn zojuist in de foei lelijk oranje brievenbus gedaan door mij
pi_53299283
Top, ymme!
pi_53300192
welkom terug Miss_S. en natuurlijk ook gefeliciteerd met je BMI van 25 netjes hoor...

Ik ga zo voor het eerst weer werken, mijn vakantie zit er dus op.. wel jammer en heb nog niet zoveel zin, maja zal wel weer komen als ik dr weer ben
(komt natuurlijk ook omdat vriendlief wel thuis zit met zijn enkelbanden en het dus best gezellig is om samen thuis te zijn..)

zal volgende week ook ff weer wegen, want nu de vakantie er weer op zit, ga ik ook weer wat gezonder eten. Minder tussendoortjes enzo (sluipt er toch in in de vakantie bij mij).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 19 september 2007 @ 14:35:51 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_53300256
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Echt niet?
Zal ik je de visrecepten geven die Meneer CF van 'luzziknie' in 'als jij het klaarmaakt, vind ik het lekker' hebben doen veranderen?
Geloof me, been there, done that. Ik ga er echt van over mijn nek. Al jaren. Zelfs vissticks komen er bij mij weer uit voordat ze helemaal op zijn.

Het is een stuk makkelijker om allergisch te zijn, dan zeurt niemand er over
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53300467
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:35 schreef Troel het volgende:

[..]

Het is een stuk makkelijker om allergisch te zijn, dan zeurt niemand er over
Ah, goeie tip! Ben ik voortaan wel allergisch voor gebak.
Er is me vandaag wel 5 keer gevraagd waarom ik "zo flauw" en "zo ongezellig" doe en niet een stukje vlaai nam. Tjonge jonge, ik heb 20kg overgewicht, moet ik dat nu écht elke keer uitleggen? Alsof ze dat zélf niet kunnen zien. Ben dus voortaan wel "gewoon" allergisch.
***Levi was here***
  woensdag 19 september 2007 @ 15:08:25 #267
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53301075
Sushi lekker hoor alleen die rijst er in he kan ik niet meer hebben. Na ja sashimi is ook lekker
pi_53301948
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou ja, het hele boek staat dus vol met dat soort haarfijne redenaties

Miss_S, als je graag sushi wilt, plannen we toch een keer een kook-meet?
nog een meet erbij?
pi_53304675
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja het gaat nog steeds goed en ik begin het aan mijn kleding te merken mijn broek zit weer wat makkelijker
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 september 2007 @ 17:28:16 #270
13151 crew  Rewimo
pi_53304989
Ha, ik moet voor mijn werk een etentje organiseren. Nou dat is dus wel duidelijk: Japans
  woensdag 19 september 2007 @ 17:56:41 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_53305754
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:28 schreef Rewimo het volgende:
Ha, ik moet voor mijn werk een etentje organiseren. Nou dat is dus wel duidelijk: Japans
Ja, dat is leuk voor de vegatiers en de mensen die geen vis lusten/mogen!

Ik heb een aantal van die bedrijfsuitjes gehad en als je aangeeft dat je naar de Japanner gaat, gaan er beduidend minder mensen mee dan als je naar een ander restaurant gaat.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53305886
wokrestaurant? voor ieder wat wils.
pi_53305969
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb een aantal van die bedrijfsuitjes gehad en als je aangeeft dat je naar de Japanner gaat, gaan er beduidend minder mensen mee dan als je naar een ander restaurant gaat.
ze hebben ook vlees en vegetariers zijn toch geen gezellige eters

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53305985
oh en ja dat was een grapje, ik hoef geen pm's van vegetariërs
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 19 september 2007 @ 18:08:52 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_53306076

Mijn nieuwe laarzen

Maatje 41 en normale kuitwijdte
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53306101
Is er iemand hier, de een goede kijk op sollicitatie brieven heeft? En de mijne ff door zou willen kijken?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 september 2007 @ 18:10:31 #277
13151 crew  Rewimo
pi_53306118
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:09 schreef ymme het volgende:
Is er iemand hier, de een goede kijk op sollicitatie brieven heeft? En de mijne ff door zou willen kijken?
Wil ik best voor je doen, ymme
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 september 2007 @ 18:11:49 #278
13151 crew  Rewimo
pi_53306151
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:56 schreef Troel het volgende:

Deze heeft ook vegetarische menu's. Het is maar voor een klein groepje en ze begonnen allemaal te watertanden bij het woord Japans
pi_53306547
quote:
Wil ik ook wel voor je doen. Niets is zo erg als spelfouten in sollicitatiebrieven
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_53306824
quote:
wil ik ook best voor je doen

heb je dvdtjes al opgestuurd?
  woensdag 19 september 2007 @ 18:37:32 #281
35189 Troel
scherp en bot
pi_53306838
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:52 schreef ymme het volgende:
Dames van de dvd's:

Ze zijn zojuist in de foei lelijk oranje brievenbus gedaan door mij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53306851
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:37 schreef Troel het volgende:

[..]
okay daar had ik overheen gelezen dank je
pi_53306879
Mooie laarzen Troel!
pi_53307248
quote:
Op woensdag 19 september 2007 18:08 schreef Troel het volgende:
[afbeelding]

Mijn nieuwe laarzen

Maatje 41 en normale kuitwijdte
mooi! En normale kuitwijdte is natuurlijk helemaal top!

Ik denk dat ik nooit in een normale kuitwijdte zal passen, heb hele ronde gespierde kuiten en ik heb niet echt de indruk dat die veel kleiner worden als ik afval.
***Levi was here***
  woensdag 19 september 2007 @ 18:55:47 #285
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53307320
Mooi Troel jaloers is
  woensdag 19 september 2007 @ 18:55:57 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_53307326
Nou, uhm, moet ik er wel heel eerlijk bij vertellen dat die gespen klitteband zijn en dat het wel ietsjes versteld is om ze dicht te krijgen

Maar toch

Ze zijn van JJ overigens en ik vond ze eigenlijk veel te duur
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 september 2007 @ 19:04:21 #287
13151 crew  Rewimo
pi_53307570
Ze zijn leuk zeg En een beetje smokkelen met klitteband mag best
  woensdag 19 september 2007 @ 19:14:21 #288
35189 Troel
scherp en bot
pi_53307863
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:04 schreef Rewimo het volgende:
Ze zijn leuk zeg En een beetje smokkelen met klitteband mag best
Nou, ik vond het wel makkelijk, want als ik nog vocht ga vasthouden ofzo, dan kan ik ze alsnog aan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53308487
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nog een meet erbij?
Sure. PM maar Ik ben niet echt eng.
pi_53308841
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:14 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou, ik vond het wel makkelijk, want als ik nog vocht ga vasthouden ofzo, dan kan ik ze alsnog aan
daarom koop ik ook altijd laarzen met of veters of klitteband om de kuitlengte te verbreden, en dan hoef ik niet honderden euro's uit te geven.
pi_53311893
Woei! Net voor het eerst in tijden "hard"gelopen...
Was niet gaan zwemmen vandaag en vond dat dat toch wel gecompenseerd moest worden.
Heb alleen een beetje een vervelend gevoel in mijn rechter achillespees... het doet geen pijn, maar 't voelt gewoon vreemd... hopelijk trekt 't zo weer weg.
Morgen maar weer "gewoon" zwemmen.
***Levi was here***
pi_53314792
Wat is het hier vreselijk gezellig

Octo, hoe ging je bespreking?
pi_53316914
Ik weet niet of Octo hier nog komt, ik ben iig net thuis van een dagje sauna met octo, freecell en Isa..

Was heerlijk ontspannen, en nu kan ik er weer tegenaan morgen..
  donderdag 20 september 2007 @ 01:57:32 #294
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_53317725
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Leuk dat jij ook mee gaat posten
Hoe ga je het aanpakken?
Ik volg al een paar maanden een dieet van de thuiszorg en elke dag een uur beweging. Dat is mijn aanpak
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
pi_53319159
en wat houdt dat dieet precies in Rixie? Heb je ook begeleiding van de thuiszorg erbij?
pi_53319587
Ik kom trouwens net dit berichtje tegen op de site van valtaf.nl
quote:
Uitslag enquete: 'Tijd van excuses voor overgewicht zijn voorbij' 19 september 2007

Rubriek: Enquêtes & Prijsvragen, Nieuws.
Uit de enquête van afgelopen week onder ruim 500 deelnemers van deze website blijkt dat dikke mensen heel goed weten wat de oorzaak van hun eigen overgewicht is. Excuses heeft men niet, want 68% van de ondervraagden geeft aan te veel te hebben gegeten en/of te weinig te hebben bewogen.

Er werd wel aangegeven dat het overgewicht een combinatie kan zijn van verschillende problemen. Onder andere werden genoemd: Privé-problemen 10%, natuurlijke aanleg 7%, medische problemen of ziekte 7% en zwangerschap 3%.

De redenen voor overgewicht in het algemeen waren de deelnemers iets minder eensgezind over: Economische welvaart, gemakszucht en geen tijd kwamen het meest naar voren. Een andere belangrijke reden was dat er te veel (ongezond) voedsel makkelijk te verkrijgen is op ieder tijdstip en plaats.

Freya Zuidervaart: “Je ziet heel duidelijk een verschuiving in de bewustwording van de deelnemers. Geen rare diëten of excuses meer, maar inzien dat ze zelf grotendeels verantwoordelijk zijn voor hun slechte eetgewoontes. Afvallen is niet meer: zo snel mogelijk heel veel kilo kwijt, maar het aanleren van gezonde voedingspatronen om op lange termijn het gewichtsverlies te behouden.”
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 september 2007 @ 09:14:15 #297
13151 crew  Rewimo
pi_53319755
Dat laatste is een prima ontwikkeling
pi_53320073
Klinkt goed dat berichtje! Ik herken dat hier trouwens ook wel
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 september 2007 @ 10:07:56 #299
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53320764
Is inderdaad een goede ontwikkeling

Ow, ik mag uit ervaring concluderen dat drie kinderen van 5, 4 en 3 te eten geven, in bad doen en in bed leggen vrij slopend is
pi_53320991
whahaha, sjeen, gewoon 3 kinderen van 5,4 en 3 zijn al slopend genoeg

ik kan jullie trouwens mededelen dat het vanaf morgen mogelijk is om mij aan de telefoon te krijgen als je bol.com belt. ze hebben me namelijk gisteren ingewerkt. dus voor degenen die mijn echte naam weten (niet veel) kan je daar de volgende keer op letten

ik vond trouwens vantevoren het bellen best eng, maar vind het nu juist leuk
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 september 2007 @ 10:22:26 #301
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53321088
Cool GB! En ook wel heel fijn dat je het bellen nu leuk vindt, heeft de cursus daar ook aan geholpen?

Ik heb normaal alleen die van 3 (mijn eigen dochter) maar gisteren dus ook de buurjongetjes... Heel leuk hoor, maar goeiendag, ik was erg toe aan dat glas port wat ik voorgezet kreeg toen ik weer beneden kwam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')