dat dacht ik dus ook werken is vaak nog wat vermoeiender en zwaarder als schoolquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Maar kan je nu al wel werken als je ook niet naar school kan?
Ik ben toen van een deeltijd opleiding van drie avonden en een stagedag gegaan naar een drie-dagige werkweek zodat ik wel de tijd had om te herstellen van mijn operatie.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Maar kan je nu al wel werken als je ook niet naar school kan?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:06 schreef ymme het volgende:
Ik kan nu alleen gaan hap door mijn keel krijgen
Helaas...er staat niks van mijn gading bij....quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:32 schreef ymme het volgende:
Ff spammen. Moet geld besparen, omdat ik nu niet weet hoe of wat.
Dus dan maar ff de kasten leeg ruimen, en zooi verkopen
[TK] Heel veel dvd's
Helemaal overheen gelezen, nog gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:34 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen, ik heb ge-update
Nu klopt er iets niet meer in mijn lijstjeZoek de fout
Jeetje lijkt me uehm ingewikkeldquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:54 schreef Rewimo het volgende:
Dat is dan weer lekker, teigan. Ik heb hier net een nieuw ergonomisch toetsenbord gekregen en een zeer aparte muis. Je wilt niet weten hoe lang ik over dit berichtje doeHet is compleet anders dan mijn vorige toetsenbord.
[afbeelding]
Kom jij de dvd's ophalen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:15 schreef omearos het volgende:
Is het toetsenbord ook heel anders dan, Rewimo? Die muis lijkt mij gewoon een soort mislukte joystick![]()
Hopelijk went het snel
ow, nog niet gezienquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:38 schreef ymme het volgende:
[..]
Kom jij de dvd's ophalen?
Had je nog een pm terug gedaan, maar krijg geen reactie ,vandaar .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |