Fijn dat je geslaagd bent! Doe eens een foto?quote:Op maandag 17 september 2007 21:24 schreef octopussy het volgende:
Ja, wat een baggerweer vandaag zegIk hoop dat het morgen beter is (ivm motorrijden en bruiloft).
Shirtje bij rokje is helemaal gelukten nog binnen budget ook omdat de aardige kassamevrouw me een kortingsstickertje gaf
![]()
Nu heb ik alleen geen leuke schoenen voor erbijMijn 'feestelijke' schoenen met hakje zijn pikzwart en ik heb dus een donkerbruine basiskleur in mijn rok.
![]()
Ik neem mijn bruine mary-janes wel mee en hoop dat mijn mamma uit liefdadigheid nog even met me de stad in wil morgenO-)
uh, ik weet niet of ze het ook echt doet hoor Jojogirl. Morgen maar even heel lief en zielug kijkenquote:Op maandag 17 september 2007 21:28 schreef Jojogirl het volgende:
Wat aardig van d'r octo
En hier was het ook saai sip weer. Ik vind het niet zo gek dat ze juist vandaag naar buiten brengen dat ze een herfstdepressie-epidemie (mooi scrabblewoord) verwachten deze herfst.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:30 schreef octopussy het volgende:
[..]
uh, ik weet niet of ze het ook echt doet hoor Jojogirl. Morgen maar even heel lief en zielug kijken![]()
haha ok, verkeerd begrepen.quote:Op maandag 17 september 2007 21:34 schreef Jojogirl het volgende:
[..]Ik had het nog over de verkoopster. Maar het zou van je moeder ook erg aardig zijn
Klinkt iig niet als een idioot eetpatroon, nee.quote:Op maandag 17 september 2007 22:19 schreef Juicyhil het volgende:
Goedenavond allen,
Ik heb vandaag gegeten
`s ochtends
4 uur : 2 boterhammen en wat melk
7 uur: 2 boterhammen en wat melk
`s middags
13 uur: 2 boterhammen en water
13.30 uur: appel
17 uur: appel en water
18 uur: bord ravioli
en van 20.20 uur tot 21.25 uur wezen fitnessen.
Is dit goed/te doen?
Helaasquote:Op maandag 17 september 2007 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Woon je in de buurt? Kom dan eens mee-eten!
Als je het heel erg straktrekt, gaat het minder snel bloedenquote:Op maandag 17 september 2007 22:45 schreef teigan het volgende:
Ik had net door de verhalen van een paar topics geleden moed verzameld om mijn epileerapparaat los te laten op mijn oksels..
Ik ben na een klein stukje gestopt, het bloedt gewoon.... En ik geloof niet dat dat zo hoort..
Net wat after shave erover gemikt, en ik kijk wel of ik het ooit nog aandurf om ermee verder te gaan..
Aluin, bedoel jequote:Op maandag 17 september 2007 23:06 schreef Troel het volgende:
Auw! Je kan beter ajuin gebruiken. Maarja, dat moet je maar net in huis hebben. Mijn papa heeft dat altijd in huis, maar Bert scheert niet nat en heeft dat dus niet
Yup, laatste stuiptrekkingen van een flinke verkoudheid, hopelijk is het snel over.quote:Op maandag 17 september 2007 19:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ziek bent!
Maar ik ga zo na het eten ook eens even een grote pot thee leeglurken.
Ik moet echt nog eens "vrouw" wordenquote:Op maandag 17 september 2007 21:24 schreef octopussy het volgende:
Nu heb ik alleen geen leuke schoenen voor erbijMijn 'feestelijke' schoenen met hakje zijn pikzwart en ik heb dus een donkerbruine basiskleur in mijn rok.
![]()
Ik neem mijn bruine mary-janes wel mee en hoop dat mijn mamma uit liefdadigheid nog even met me de stad in wil morgenO-)
Ik vind mary-jane achtige schoenen onder een rokje een beetje plomp staan. Misschien ook wel een beetje persoonlijk hoorquote:Op maandag 17 september 2007 23:38 schreef omearos het volgende:
Waarom zou dat niet onder een rokje staan? Ze zien er inderdaad lief uit.
maat 42, soms 43quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind mary-jane achtige schoenen onder een rokje een beetje plomp staan. Misschien ook wel een beetje persoonlijk hoor
Welke schoenmaat draag je ookalweer, Octo? Ik heb wel een en ander staan met leuke hakjes, varierend van 2 tot een cm of 9,10.... In roze, wit, creme, ook nog wel ergens iets bruins geloof ik...
Tof!quote:Op maandag 17 september 2007 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
Rugbyminnende dames: de kwartfinales zijn op 6 en 7 oktober, de halve op 13 en 14, en de finale is de 20e!
Kunnen we daar wat van maken? De voorrondes zijn niet erg spannend, vrees ik. Behalve de wedstrijd van zaterdag natuurlijk
Nee, sorry. Ik heb 39-40.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:53 schreef octopussy het volgende:
[..]
maat 42, soms 43
heb jij dat toevallig ook?![]()
Wel lief om aan te bieden. Ik kan morgen ook nog wel even kijken wat ik nog aan schoeisel heb liggen daar.
Ik ga naar bed toe![]()
haha 24.7 je hoort hier niet meer thuis je mag niet meer in dit lijstje hahaquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:34 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen, ik heb ge-update
Nu klopt er iets niet meer in mijn lijstjeZoek de fout
vakantie's zijn funest ja bij mij ook altijdquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:51 schreef Fuente het volgende:
Na een vakantie en veel gevreet *meldt*
Ik kan weer van voor af aan beginnen![]()
6 ,7 en 13 kan ik sowieso niet, de 14e en 20e wel.quote:Op maandag 17 september 2007 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
Rugbyminnende dames: de kwartfinales zijn op 6 en 7 oktober, de halve op 13 en 14, en de finale is de 20e!
Kunnen we daar wat van maken? De voorrondes zijn niet erg spannend, vrees ik. Behalve de wedstrijd van zaterdag natuurlijk
Maar kan je nu al wel werken als je ook niet naar school kan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:44 schreef ymme het volgende:
Ik heb echter nog nooit werk gezocht, laat staan een leerbaan.
Ik denk dat ik vanmiddag ofzo anders naar het cwi moet.
Ymme, je school kan je echt niet zomaar van school zetten vanwege je ziekte. Als jij zelf achter het besluit staat om te stoppen, dan moet je stoppen, maar als je graag door wilt gaan, dan moet je dat gewoon doen. Zolang je geen officiele B of C adviezen hebt gekregen, kunnen ze je niets maken!quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:30 schreef ymme het volgende:
Hier gaat het ff helemaal niet goed.
Mijn moeder heeft met school contact gehad. En deze vind dat ik beter kan stoppen met de opleiding ivm de ziekte van pfeiffer, en vele afwezige uren hierdoor. Ik zou het dit jaar allemaal toch niet redden.
Ik heb ff flink lopen huilen, daarna mijn vriend gebeld, en samen hebben we gepraat, en hieruit kwam dat ik hier allemaal niets aan kon doen. En dat ik het wel red. Ik ga nu gewoon op zoek naar een leerbaan of iets van bbl. Alleen dan een andere school. Met het rijnijssel hebben we nu dus iets te slechte ervaring. Helemaal geen begeleiding, omdat ze mij in eerste instantie niet wilde geloven dat ik ziek was.
Nu ga ik dus eens ff kijken wat de mogelijkheden zijn, met leerbanen bbl. Ik ben hier helemaal onbekend mee, dus dit zal nog ff moeilijk worden. Als jullie tips voor mij hebben, graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |