Fijn dat je geslaagd bent! Doe eens een foto?quote:Op maandag 17 september 2007 21:24 schreef octopussy het volgende:
Ja, wat een baggerweer vandaag zegIk hoop dat het morgen beter is (ivm motorrijden en bruiloft).
Shirtje bij rokje is helemaal gelukten nog binnen budget ook omdat de aardige kassamevrouw me een kortingsstickertje gaf
![]()
Nu heb ik alleen geen leuke schoenen voor erbijMijn 'feestelijke' schoenen met hakje zijn pikzwart en ik heb dus een donkerbruine basiskleur in mijn rok.
![]()
Ik neem mijn bruine mary-janes wel mee en hoop dat mijn mamma uit liefdadigheid nog even met me de stad in wil morgenO-)
uh, ik weet niet of ze het ook echt doet hoor Jojogirl. Morgen maar even heel lief en zielug kijkenquote:Op maandag 17 september 2007 21:28 schreef Jojogirl het volgende:
Wat aardig van d'r octo
En hier was het ook saai sip weer. Ik vind het niet zo gek dat ze juist vandaag naar buiten brengen dat ze een herfstdepressie-epidemie (mooi scrabblewoord) verwachten deze herfst.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:30 schreef octopussy het volgende:
[..]
uh, ik weet niet of ze het ook echt doet hoor Jojogirl. Morgen maar even heel lief en zielug kijken![]()
haha ok, verkeerd begrepen.quote:Op maandag 17 september 2007 21:34 schreef Jojogirl het volgende:
[..]Ik had het nog over de verkoopster. Maar het zou van je moeder ook erg aardig zijn
Klinkt iig niet als een idioot eetpatroon, nee.quote:Op maandag 17 september 2007 22:19 schreef Juicyhil het volgende:
Goedenavond allen,
Ik heb vandaag gegeten
`s ochtends
4 uur : 2 boterhammen en wat melk
7 uur: 2 boterhammen en wat melk
`s middags
13 uur: 2 boterhammen en water
13.30 uur: appel
17 uur: appel en water
18 uur: bord ravioli
en van 20.20 uur tot 21.25 uur wezen fitnessen.
Is dit goed/te doen?
Helaasquote:Op maandag 17 september 2007 18:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Woon je in de buurt? Kom dan eens mee-eten!
Als je het heel erg straktrekt, gaat het minder snel bloedenquote:Op maandag 17 september 2007 22:45 schreef teigan het volgende:
Ik had net door de verhalen van een paar topics geleden moed verzameld om mijn epileerapparaat los te laten op mijn oksels..
Ik ben na een klein stukje gestopt, het bloedt gewoon.... En ik geloof niet dat dat zo hoort..
Net wat after shave erover gemikt, en ik kijk wel of ik het ooit nog aandurf om ermee verder te gaan..
Aluin, bedoel jequote:Op maandag 17 september 2007 23:06 schreef Troel het volgende:
Auw! Je kan beter ajuin gebruiken. Maarja, dat moet je maar net in huis hebben. Mijn papa heeft dat altijd in huis, maar Bert scheert niet nat en heeft dat dus niet
Yup, laatste stuiptrekkingen van een flinke verkoudheid, hopelijk is het snel over.quote:Op maandag 17 september 2007 19:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ziek bent!
Maar ik ga zo na het eten ook eens even een grote pot thee leeglurken.
Ik moet echt nog eens "vrouw" wordenquote:Op maandag 17 september 2007 21:24 schreef octopussy het volgende:
Nu heb ik alleen geen leuke schoenen voor erbijMijn 'feestelijke' schoenen met hakje zijn pikzwart en ik heb dus een donkerbruine basiskleur in mijn rok.
![]()
Ik neem mijn bruine mary-janes wel mee en hoop dat mijn mamma uit liefdadigheid nog even met me de stad in wil morgenO-)
Ik vind mary-jane achtige schoenen onder een rokje een beetje plomp staan. Misschien ook wel een beetje persoonlijk hoorquote:Op maandag 17 september 2007 23:38 schreef omearos het volgende:
Waarom zou dat niet onder een rokje staan? Ze zien er inderdaad lief uit.
maat 42, soms 43quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind mary-jane achtige schoenen onder een rokje een beetje plomp staan. Misschien ook wel een beetje persoonlijk hoor
Welke schoenmaat draag je ookalweer, Octo? Ik heb wel een en ander staan met leuke hakjes, varierend van 2 tot een cm of 9,10.... In roze, wit, creme, ook nog wel ergens iets bruins geloof ik...
Tof!quote:Op maandag 17 september 2007 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
Rugbyminnende dames: de kwartfinales zijn op 6 en 7 oktober, de halve op 13 en 14, en de finale is de 20e!
Kunnen we daar wat van maken? De voorrondes zijn niet erg spannend, vrees ik. Behalve de wedstrijd van zaterdag natuurlijk
Nee, sorry. Ik heb 39-40.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:53 schreef octopussy het volgende:
[..]
maat 42, soms 43
heb jij dat toevallig ook?![]()
Wel lief om aan te bieden. Ik kan morgen ook nog wel even kijken wat ik nog aan schoeisel heb liggen daar.
Ik ga naar bed toe![]()
haha 24.7 je hoort hier niet meer thuis je mag niet meer in dit lijstje hahaquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:34 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen, ik heb ge-update
Nu klopt er iets niet meer in mijn lijstjeZoek de fout
vakantie's zijn funest ja bij mij ook altijdquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:51 schreef Fuente het volgende:
Na een vakantie en veel gevreet *meldt*
Ik kan weer van voor af aan beginnen![]()
6 ,7 en 13 kan ik sowieso niet, de 14e en 20e wel.quote:Op maandag 17 september 2007 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
Rugbyminnende dames: de kwartfinales zijn op 6 en 7 oktober, de halve op 13 en 14, en de finale is de 20e!
Kunnen we daar wat van maken? De voorrondes zijn niet erg spannend, vrees ik. Behalve de wedstrijd van zaterdag natuurlijk
Maar kan je nu al wel werken als je ook niet naar school kan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:44 schreef ymme het volgende:
Ik heb echter nog nooit werk gezocht, laat staan een leerbaan.
Ik denk dat ik vanmiddag ofzo anders naar het cwi moet.
Ymme, je school kan je echt niet zomaar van school zetten vanwege je ziekte. Als jij zelf achter het besluit staat om te stoppen, dan moet je stoppen, maar als je graag door wilt gaan, dan moet je dat gewoon doen. Zolang je geen officiele B of C adviezen hebt gekregen, kunnen ze je niets maken!quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:30 schreef ymme het volgende:
Hier gaat het ff helemaal niet goed.
Mijn moeder heeft met school contact gehad. En deze vind dat ik beter kan stoppen met de opleiding ivm de ziekte van pfeiffer, en vele afwezige uren hierdoor. Ik zou het dit jaar allemaal toch niet redden.
Ik heb ff flink lopen huilen, daarna mijn vriend gebeld, en samen hebben we gepraat, en hieruit kwam dat ik hier allemaal niets aan kon doen. En dat ik het wel red. Ik ga nu gewoon op zoek naar een leerbaan of iets van bbl. Alleen dan een andere school. Met het rijnijssel hebben we nu dus iets te slechte ervaring. Helemaal geen begeleiding, omdat ze mij in eerste instantie niet wilde geloven dat ik ziek was.
Nu ga ik dus eens ff kijken wat de mogelijkheden zijn, met leerbanen bbl. Ik ben hier helemaal onbekend mee, dus dit zal nog ff moeilijk worden. Als jullie tips voor mij hebben, graag
dat dacht ik dus ook werken is vaak nog wat vermoeiender en zwaarder als schoolquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Maar kan je nu al wel werken als je ook niet naar school kan?
Ik ben toen van een deeltijd opleiding van drie avonden en een stagedag gegaan naar een drie-dagige werkweek zodat ik wel de tijd had om te herstellen van mijn operatie.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Maar kan je nu al wel werken als je ook niet naar school kan?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:06 schreef ymme het volgende:
Ik kan nu alleen gaan hap door mijn keel krijgen
Helaas...er staat niks van mijn gading bij....quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:32 schreef ymme het volgende:
Ff spammen. Moet geld besparen, omdat ik nu niet weet hoe of wat.
Dus dan maar ff de kasten leeg ruimen, en zooi verkopen
[TK] Heel veel dvd's
Helemaal overheen gelezen, nog gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:34 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen, ik heb ge-update
Nu klopt er iets niet meer in mijn lijstjeZoek de fout
Jeetje lijkt me uehm ingewikkeldquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:54 schreef Rewimo het volgende:
Dat is dan weer lekker, teigan. Ik heb hier net een nieuw ergonomisch toetsenbord gekregen en een zeer aparte muis. Je wilt niet weten hoe lang ik over dit berichtje doeHet is compleet anders dan mijn vorige toetsenbord.
[afbeelding]
Kom jij de dvd's ophalen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:15 schreef omearos het volgende:
Is het toetsenbord ook heel anders dan, Rewimo? Die muis lijkt mij gewoon een soort mislukte joystick![]()
Hopelijk went het snel
ow, nog niet gezienquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:38 schreef ymme het volgende:
[..]
Kom jij de dvd's ophalen?
Had je nog een pm terug gedaan, maar krijg geen reactie ,vandaar .![]()
Zoiets is het, je kunt het aan alle kanten uitvouwen en omhoog zetten. En er zit een apart numeriek toetsenbordje bij. Die muis went verrassend snel trouwensquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:15 schreef omearos het volgende:
Is het toetsenbord ook heel anders dan, Rewimo? Die muis lijkt mij gewoon een soort mislukte joystick![]()
Hopelijk went het snel
Leuk dat jij ook mee gaat postenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef Rixie het volgende:
Hier ben ik weer na een hele tijd afwezig te zijn geweest. Ik ga nu weer met een schone lei beginnen.En hoop hier dan nu ook wat meer te kunnen posten
![]()
Nog 13 kilo en dan zit ik onder de 100![]()
Dank jequote:Op dinsdag 18 september 2007 15:10 schreef omearos het volgende:
[..]
Helemaal overheen gelezen, nog gefeliciteerd![]()
![]()
Komen er nog (voor en) na-foto's?
Receptquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb wel voor foto's, zal zo ff een na maken
Bij nader inzien: ik maak binnenkort een na-foto, nu ff niet
Vanavond trouwens een geniale kippensoep gehad, hadden mijn bezoek en ik samen gemaaktVan een soepkip
- 1 soepkip laten koken in ruim water met 5 bouillonblokjes en eventueel 1 of 2 kruidenbuiltjes.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Recept![]()
Was het iedereen al opgevallen dat ik dol ben op lekker eten?
quote:Te dik: De dikste man ter wereld
Serie documentaires over levensbedreigende obesitas. Manuel Uribe uit Monterrey in Mexico is de dikste man ter wereld. Hij woog bijna 560 kilo. Vanaf 2002 komt hij niet meer zijn bed uit en kan hij niets anders meer doen dan de hele dag voor het raam liggen. Sinds kort is hij is in gevecht met zijn gewicht om zijn eigen leven te redden. Als het Manuel lukt om van 555 kilo af te vallen naar 100 kilo zal hij de medische geschiedenis herschrijven. Dan staat niet alleen het record voor de dikste man op zijn naam, maar heeft hij ook het record voor de mens die het meeste kilo's is afgevallen.
Best interessant altijd, dat soort programma's. Jammer alleen dat ze zo achterlijk laat worden uitgezonden. Om 23.20 lig ik toch echt al op één oor!quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:58 schreef Rewimo het volgende:
Vanavond 23.20 uur op SBS6: de dikste man ter wereld. Hoorde ik vanmorgen iets over op de radio. Die man schijnt meer dan 500 kilo te wegen
Ik weet wel dat je je op 't hbo voor 1 oktober moet hebben ingeschreven, misschien geldt dat ook voor het mbo. Dan zou je dus nog precies op tijd zijn. Succes ermee!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef ymme het volgende:
Zijn er hier mensen, met de ervaring, later te hebben ingeschreven op school, en dan er nog steeds terecht konden?
Ik heb namelijk een andere school (roca12, in Velp,) gevonden, deze is a. dichterbij en b. wil ik niet meer graag naar die andere
Maar nu wil ik mij dus nog ingaan schrijven, morgen naar het CWI voor een leerbedrijf enzo.
Ienand ervaring hiermee?
Ik ook hoor. Ik neem 'm opquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:29 schreef Fannetje het volgende:
Best interessant altijd, dat soort programma's. Jammer alleen dat ze zo achterlijk laat worden uitgezonden. Om 23.20 lig ik toch echt al op één oor!
Ik had het niet gezien!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:43 schreef teigan het volgende:
Ben ik nou de enige die het opvalt dat ze zeggen dat hij 560 kilo weegt, en dat hij 555 kilo af moet vallen om 100 kilo te wegen?
Hij moet van 555 kg afvallen. Die eerste 5 is hij vast al kwijtgeraakt door naar de wc te gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:43 schreef teigan het volgende:
Ben ik nou de enige die het opvalt dat ze zeggen dat hij 560 kilo weegt, en dat hij 555 kilo af moet vallen om 100 kilo te wegen?
Kom maar op. Die 150 kilo krijgen we best weg met zijn allenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:42 schreef freecell het volgende:Lekker zoveel walnoten!
Walnotenmeet?
Ik stel voor:
- Walnoten
- Walnotensoep
- Walnotentaart
- Walnotenijs
- Yoghurt, walnoten en honing
Ik heb nog wel ergens een recept voor walnotentaart. En door je crumble. En om appeltjes mee te vullenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kom maar op. Die 150 kilo krijgen we best weg met zijn allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |