Ik heb nog wel ergens een recept voor walnotentaart. En door je crumble. En om appeltjes mee te vullenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kom maar op. Die 150 kilo krijgen we best weg met zijn allen
Ik heb 1 smiley voor dit programma:quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:58 schreef Rewimo het volgende:
Vanavond 23.20 uur op SBS6: de dikste man ter wereld. Hoorde ik vanmorgen iets over op de radio. Die man schijnt meer dan 500 kilo te wegen
Stukje van tvgids.nl:
[..]
Doe mij zo'n dieet! Waar kan ik dat bestellen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:55 schreef Liejannuh het volgende:
Die 80 kilo waren trouwens lymfe oedemen. En hij is met het Zone dieet 164 kilo afgevallen in 5 maanden tijd.
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw...quote:Op woensdag 19 september 2007 00:03 schreef Liejannuh het volgende:
Het Zone dieet!
Je krijgt er zelfs weer ochtenderecties van! Als je dan tenminste wel die 164 kg bent afgevallen en je een man bent die 560 kilo woog.
Goh, dat heb ik nou nooit, ochtenderectiesquote:Op woensdag 19 september 2007 00:03 schreef Liejannuh het volgende:
Het Zone dieet!
Je krijgt er zelfs weer ochtenderecties van! Als je dan tenminste wel die 164 kg bent afgevallen en je een man bent die 560 kilo woog.
Nou, dan had ie wel een flinke piemel moeten hebben, want bij 400 kilo hangt er nog steeds een behoorlijke hap vet overheen.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goh, dat heb ik nou nooit, ochtenderecties
Lieten ze dat zien dan, en zo ja, wat walgelijk![]()
Octo, fijn dat het leuk was, dansen is goed voor lijn & conditie, reken maar op spierpijn morgen
Veel succes met je examinatoren, laat je nog weten hoe het ging?
Ook niet echt als je rustig op je ontbijt loopt te kauwen..quote:Op woensdag 19 september 2007 01:05 schreef omearos het volgende:
lekker, zulke verhalen vlak voor het slapengaan![]()
Dat kan toch ook niet gezond zijn, al die afvalstoffen die vrijkomen als je afvalt......quote:Op woensdag 19 september 2007 08:36 schreef Liejannuh het volgende:
Deze man was dus 164 kilo afgevallen in 5 maanden. Maar toen woog ie nog bijna 400 kilo.
Hij was ook in geen 5 jaar uit bed geweest.
Eigenlijk was het heel erg zielig.
Wat mij opviel aan die doc:quote:Op woensdag 19 september 2007 08:36 schreef Liejannuh het volgende:
Deze man was dus 164 kilo afgevallen in 5 maanden. Maar toen woog ie nog bijna 400 kilo.
Hij was ook in geen 5 jaar uit bed geweest.
Eigenlijk was het heel erg zielig.
Ik zag inderdaad geen verschil. Hij keek hooguit iets helderder uit z'n oogjes... maar verder...quote:Op woensdag 19 september 2007 10:11 schreef Liejannuh het volgende:
Maar stel je voor, je valt 164 kilo af en het is niet eens te zien want je bent nog steeds walgelijk dik!
Whaha! Is dat ding nog ergens op uitzending gemist of iets dergelijks? Ik word nu wel nieuwsgierig!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:29 schreef Liejannuh het volgende:
Ik werd ook niet veel wijzer van zijn website, ondanks dat ik wel een beetje spaans spreek.
Volgens mij was dit ook een behoorlijk recente documentaire.
Ik vertelde net aan een collega over dit programma, maar die had spontaan geen trek meer in een boterham.
Ik ben nu ook steeds nieuwsgierigerquote:Op woensdag 19 september 2007 11:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Whaha! Is dat ding nog ergens op uitzending gemist of iets dergelijks? Ik word nu wel nieuwsgierig!
Zelfgebakken appel-walnotentaart is dus typisch een zonde die ik mezelf wel toestaquote:Op woensdag 19 september 2007 08:59 schreef Pandorah het volgende:
Goedemorgen!![]()
Hier op kantoor hebben we ook een overvloed aan appels en walnoten.
Vorige vrijdag hadden we hier al een appelwalnotentaart. Komende vrijdag bakt iemand anders een appeltaart
.
Octo: gisteren was het dus leuke dagAltijd handig zo'n lieve mamma. Succes zo bij de examinatoren en veel plezier bij de dames in het noorden!
je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 19 september 2007 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat mij opviel aan die doc:
- Hij was/is ranzig dik
- Iedereen is daar dik
- Moeder moet hem niet zoveel eten geven, zij is (deels) verantwoordelijk voor de situatie waar haar zoon in verkeert.
- Die vriendin, was die alleen media-geil of viel ze echt op die vent???
- Blubber
- Hij was met íeder dieet afgevallen, hij at gewoon véél te veel voor iemand die nooit beweegt (maar dan ook écht niet beweegt).
- Ik vond 180kg afvallen in een jaar ronduit teleurstellend...
- Hij is een lampzwans, na de operatie van die kanker aan zijn ene been had hij zijn kans moeten grijpen en iets van zijn leven moeten maken, niet nog 4 jaar op bed moeten gaan liggen.
- Het geheel was ronduit deprimerend...
- Het was wel intrigerend, want ik heb het helemaal afgekeken, terwijl ik eigenlijk wilde slapen.![]()
Of ben ik nu onaardig?![]()
![]()
![]()
Heel veel tortilla's eten en 5 jaar in bed blijven liggenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben nu ook wel benieuwd naar die docu. Hoe word je in hemelsnaam zo dik? wat at die kerel allemaal wel niet?
Daar zijn wij allemaal super slank bijquote:Op woensdag 19 september 2007 12:51 schreef Fuente het volgende:
Sodeknetters, wat een gewicht!
youre welcomequote:Op woensdag 19 september 2007 12:54 schreef Miss_S het volgende:
ik wou ff iedereen bedanken voor de lieve pm's
en ook de berichtjes hier deden met goed om te lezen![]()
Welkom terug! Hopelijk lukt 't ons allemaal om nu wel gezellig te kletsen met elkaar!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:54 schreef Miss_S het volgende:
ik wou ff iedereen bedanken voor de lieve pm's
en ook de berichtjes hier deden me goed om te lezen![]()
Ik blijf het ongelooflijk vinden. Ik bedoel, 100 kilo kan gebeuren, als je flink dooreet misschien zelfs ook nog wel 150, maar 550!!!! De idiotie.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heel veel tortilla's eten en 5 jaar in bed blijven liggen![]()
![]()
Ze vertelden dat hij als 20-er "slechts" 125kg woog en op een gegeven moment naar de VS (Texas) is verhuisd om daar te gaan werken. Toen is hij in korte tijd aangekomen tot 250kg. Hij at typisch Amerikaans, pizza's en hamburgers en ging met de auto naar zijn werk. De enige beweging die hij kreeg was lopen van en naar zijn auto.![]()
Dus verhuisde hij weer terug naar Mexico om weer gezonder te gaan leven. Ondertussen had hij een enorm gezwel aan zijn ene been ontwikkeld, waardoor hij amper kon lopen. Hij woog meer dan 300kg toen ze hem opereerden en ze 80kg (!!) weefsel van zijn ene been verwijderde.
Vervolgens moest hij dus eigenlijk weer langzaam revalideren, maar hij is in bed blijven liggen. En heeft er toen nog meer dan 200kg aan gegeten.En moeders bleef maar koken, 3 warme maaltijden per dag en een heleboel zooi tussendoor.
![]()
ik heb gister pizza gehad alleen dan van het sanaslank pakketquote:Op woensdag 19 september 2007 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik blijf het ongelooflijk vinden. Ik bedoel, 100 kilo kan gebeuren, als je flink dooreet misschien zelfs ook nog wel 150, maar 550!!!! De idiotie.
Bah.
Miss_S, je bent er weer. stukkie pizza?
nee dankjequote:Op woensdag 19 september 2007 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik blijf het ongelooflijk vinden. Ik bedoel, 100 kilo kan gebeuren, als je flink dooreet misschien zelfs ook nog wel 150, maar 550!!!! De idiotie.
Bah.
Miss_S, je bent er weer. stukkie pizza?
Ik maak ze altijd zelf, met lekkere knoflokige tomatensaus en veel groente enzo. Dus het valt wel mee qua dieetonverantwoordquote:Op woensdag 19 september 2007 13:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee dankje
ben net zo blij dat ik een bmi van 25 heb gehaald vandaag dus dat willen we ff zo houden
Gaat dat nog steeds goed? Broek al een beetje wijder aan het worden?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:08 schreef Riann het volgende:
[..]
ik heb gister pizza gehad alleen dan van het sanaslank pakketzelf gemaakt
en ik heb net champignonsoep op![]()
je mag wel sushi voor me makenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd zelf, met lekkere knoflokige tomatensaus en veel groente enzo. Dus het valt wel mee qua dieetonverantwoord
Het was bedoeld als gebaar van verzoening, ik heb de neiging mijn affectie te tonen door eten te koken![]()
over broeken gesprokenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gaat dat nog steeds goed? Broek al een beetje wijder aan het worden?
Dat is idd klotequote:Op woensdag 19 september 2007 13:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
over broeken gesproken
heb 2 weken geleden 2 broeken gekocht en die beginnen nu al weer af te zakken![]()
aan de ene kant wel goed natuurlijk maar zo word het steeds wel een duur grapje
ga binnekort maar eens een stel riemen kopen
Haha, nou, zo vreselijk ben ik dan ook wel weer niet aan je gehecht hoorquote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moest zo lachen om Sonja Bakkers 'uit eten'-tips: 'bij de Japanner mag je gewoon sushi nemen, want heb jij weleens een dikke Japanner gezien?Raar mens
![]()
Dat zeg ik toch ook nietquote:
Je bent er zelf een dat je dat zo goed weetquote:
Logisch nadenken: van Sushi word je niet dik volgens SB, en dus eten sumoworstelaars geen Sushiquote:Op woensdag 19 september 2007 13:37 schreef Troel het volgende:
Je bent er zelf een dat je dat zo goed weet
Ik heb inderdaad nog nooit een dikke eskimo gezien, mag ik nu rauwe vis eten?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet
Sonja zegt dat je sushi mag eten, want heb je ooit een dikke Japanner gezien? Ja, dus. Want dan de gevolgen zijn voor sushi eten, mag zij zeggen
Nou ja, het hele boek staat dus vol met dat soort haarfijne redenatiesquote:Op woensdag 19 september 2007 13:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Logisch nadenken: van Sushi word je niet dik volgens SB, en dus eten sumoworstelaars geen Sushi
Jij lust geeneens visquote:Op woensdag 19 september 2007 13:38 schreef Troel het volgende:
Ik heb inderdaad nog nooit een dikke eskimo gezien, mag ik nu rauwe vis eten?
O wacht, ik heb nog nooit een eskimo gezien
En je hebt nog eens iets aan je ziektekostenverzekeringquote:Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef Troel het volgende:
Nee, ik snap hem al: je moet juist veel bedorven sushi eten, want dan val je af!
Echt niet?quote:
Ik zal er later vandaag een paar voor je opschrijven. Nu nog even hard aan het werk, ik moet zo naar de psycholoogquote:Op woensdag 19 september 2007 13:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil je recepten wel, ik ben dol op visIk betwijfel overigens of ik qltel ermee aan de vis krijg, gelukkig is Christan er wèl dol op.
Geloof me, been there, done that. Ik ga er echt van over mijn nek. Al jaren. Zelfs vissticks komen er bij mij weer uit voordat ze helemaal op zijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
Zal ik je de visrecepten geven die Meneer CF van 'luzziknie' in 'als jij het klaarmaakt, vind ik het lekker' hebben doen veranderen?
Ah, goeie tip! Ben ik voortaan wel allergisch voor gebak.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is een stuk makkelijker om allergisch te zijn, dan zeurt niemand er over
nog een meet erbij?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, het hele boek staat dus vol met dat soort haarfijne redenaties
Miss_S, als je graag sushi wilt, plannen we toch een keer een kook-meet?
Ja het gaat nog steeds goed en ik begin het aan mijn kleding te merken mijn broek zit weer wat makkelijkerquote:Op woensdag 19 september 2007 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gaat dat nog steeds goed? Broek al een beetje wijder aan het worden?
Ja, dat is leuk voor de vegatiers en de mensen die geen vis lusten/mogen!quote:Op woensdag 19 september 2007 17:28 schreef Rewimo het volgende:
Ha, ik moet voor mijn werk een etentje organiseren. Nou dat is dus wel duidelijk: Japans
ze hebben ook vlees en vegetariers zijn toch geen gezellige etersquote:Op woensdag 19 september 2007 17:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk voor de vegatiers en de mensen die geen vis lusten/mogen!
Ik heb een aantal van die bedrijfsuitjes gehad en als je aangeeft dat je naar de Japanner gaat, gaan er beduidend minder mensen mee dan als je naar een ander restaurant gaat.
Wil ik best voor je doen, ymmequote:Op woensdag 19 september 2007 18:09 schreef ymme het volgende:
Is er iemand hier, de een goede kijk op sollicitatie brieven heeft? En de mijne ff door zou willen kijken?
Deze heeft ook vegetarische menu's. Het is maar voor een klein groepje en ze begonnen allemaal te watertanden bij het woord Japansquote:Op woensdag 19 september 2007 17:56 schreef Troel het volgende:
Ja, dat is leuk voor de vegatiers en de mensen die geen vis lusten/mogen!
Ik heb een aantal van die bedrijfsuitjes gehad en als je aangeeft dat je naar de Japanner gaat, gaan er beduidend minder mensen mee dan als je naar een ander restaurant gaat.
Wil ik ook wel voor je doen. Niets is zo erg als spelfouten in sollicitatiebrievenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:09 schreef ymme het volgende:
Is er iemand hier, de een goede kijk op sollicitatie brieven heeft? En de mijne ff door zou willen kijken?
wil ik ook best voor je doenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:09 schreef ymme het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:52 schreef ymme het volgende:
Dames van de dvd's:
Ze zijn zojuist in de foei lelijk oranje brievenbus gedaan door mij
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:08 schreef Troel het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe laarzen
Maatje 41 en normale kuitwijdte
Nou, ik vond het wel makkelijk, want als ik nog vocht ga vasthouden ofzo, dan kan ik ze alsnog aanquote:Op woensdag 19 september 2007 19:04 schreef Rewimo het volgende:
Ze zijn leuk zegEn een beetje smokkelen met klitteband mag best
daarom koop ik ook altijd laarzen met of veters of klitteband om de kuitlengte te verbreden, en dan hoef ik niet honderden euro's uit te geven.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik vond het wel makkelijk, want als ik nog vocht ga vasthouden ofzo, dan kan ik ze alsnog aan
Ik volg al een paar maanden een dieet van de thuiszorg en elke dag een uur beweging. Dat is mijn aanpakquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk dat jij ook mee gaat posten
Hoe ga je het aanpakken?
quote:Uitslag enquete: 'Tijd van excuses voor overgewicht zijn voorbij' 19 september 2007
Rubriek: Enquêtes & Prijsvragen, Nieuws.
Uit de enquête van afgelopen week onder ruim 500 deelnemers van deze website blijkt dat dikke mensen heel goed weten wat de oorzaak van hun eigen overgewicht is. Excuses heeft men niet, want 68% van de ondervraagden geeft aan te veel te hebben gegeten en/of te weinig te hebben bewogen.
Er werd wel aangegeven dat het overgewicht een combinatie kan zijn van verschillende problemen. Onder andere werden genoemd: Privé-problemen 10%, natuurlijke aanleg 7%, medische problemen of ziekte 7% en zwangerschap 3%.
De redenen voor overgewicht in het algemeen waren de deelnemers iets minder eensgezind over: Economische welvaart, gemakszucht en geen tijd kwamen het meest naar voren. Een andere belangrijke reden was dat er te veel (ongezond) voedsel makkelijk te verkrijgen is op ieder tijdstip en plaats.
Freya Zuidervaart: “Je ziet heel duidelijk een verschuiving in de bewustwording van de deelnemers. Geen rare diëten of excuses meer, maar inzien dat ze zelf grotendeels verantwoordelijk zijn voor hun slechte eetgewoontes. Afvallen is niet meer: zo snel mogelijk heel veel kilo kwijt, maar het aanleren van gezonde voedingspatronen om op lange termijn het gewichtsverlies te behouden.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |