Je bent er zelf een dat je dat zo goed weetquote:
Logisch nadenken: van Sushi word je niet dik volgens SB, en dus eten sumoworstelaars geen Sushiquote:Op woensdag 19 september 2007 13:37 schreef Troel het volgende:
Je bent er zelf een dat je dat zo goed weet
Ik heb inderdaad nog nooit een dikke eskimo gezien, mag ik nu rauwe vis eten?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet
Sonja zegt dat je sushi mag eten, want heb je ooit een dikke Japanner gezien? Ja, dus. Want dan de gevolgen zijn voor sushi eten, mag zij zeggen
Nou ja, het hele boek staat dus vol met dat soort haarfijne redenatiesquote:Op woensdag 19 september 2007 13:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Logisch nadenken: van Sushi word je niet dik volgens SB, en dus eten sumoworstelaars geen Sushi
Jij lust geeneens visquote:Op woensdag 19 september 2007 13:38 schreef Troel het volgende:
Ik heb inderdaad nog nooit een dikke eskimo gezien, mag ik nu rauwe vis eten?
O wacht, ik heb nog nooit een eskimo gezien
En je hebt nog eens iets aan je ziektekostenverzekeringquote:Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef Troel het volgende:
Nee, ik snap hem al: je moet juist veel bedorven sushi eten, want dan val je af!
Echt niet?quote:
Ik zal er later vandaag een paar voor je opschrijven. Nu nog even hard aan het werk, ik moet zo naar de psycholoogquote:Op woensdag 19 september 2007 13:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil je recepten wel, ik ben dol op visIk betwijfel overigens of ik qltel ermee aan de vis krijg, gelukkig is Christan er wèl dol op.
Geloof me, been there, done that. Ik ga er echt van over mijn nek. Al jaren. Zelfs vissticks komen er bij mij weer uit voordat ze helemaal op zijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
Zal ik je de visrecepten geven die Meneer CF van 'luzziknie' in 'als jij het klaarmaakt, vind ik het lekker' hebben doen veranderen?
Ah, goeie tip! Ben ik voortaan wel allergisch voor gebak.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is een stuk makkelijker om allergisch te zijn, dan zeurt niemand er over
nog een meet erbij?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, het hele boek staat dus vol met dat soort haarfijne redenaties
Miss_S, als je graag sushi wilt, plannen we toch een keer een kook-meet?
Ja het gaat nog steeds goed en ik begin het aan mijn kleding te merken mijn broek zit weer wat makkelijkerquote:Op woensdag 19 september 2007 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gaat dat nog steeds goed? Broek al een beetje wijder aan het worden?
Ja, dat is leuk voor de vegatiers en de mensen die geen vis lusten/mogen!quote:Op woensdag 19 september 2007 17:28 schreef Rewimo het volgende:
Ha, ik moet voor mijn werk een etentje organiseren. Nou dat is dus wel duidelijk: Japans
ze hebben ook vlees en vegetariers zijn toch geen gezellige etersquote:Op woensdag 19 september 2007 17:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk voor de vegatiers en de mensen die geen vis lusten/mogen!
Ik heb een aantal van die bedrijfsuitjes gehad en als je aangeeft dat je naar de Japanner gaat, gaan er beduidend minder mensen mee dan als je naar een ander restaurant gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |