Dat niet, hoogstens erg vaag en echtquote:Op maandag 17 september 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... je hebt vast niet zo erg gedroomd als Kevin Costner in de film die wij vanavond gezien hebben...
Klopt maar vraag me niet wie het gemaakt heeft. Het paste perfect in mijn voetbal boycot.quote:Op maandag 17 september 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
Dat was toen toch ook die EK of WK kreet... is daar niet nog een liedje van gemaakt??
Ik ben trots op jequote:Op maandag 17 september 2007 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Dankzij de samenvatting in de OP hoef ik niet te vragen naar een TT verklaring waardoor jullie er nooit achter zullen komen dat ik fuck all heb bijgelezen.
Ik ga er vanuit dat jij sowieso bijleestquote:Op maandag 17 september 2007 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Dankzij de samenvatting in de OP hoef ik niet te vragen naar een TT verklaring waardoor jullie er nooit achter zullen komen dat ik fuck all heb bijgelezen.
Ergo: jij wilt alleen met alle dames van de SC naar Portugal... zelfs Moots moet haar man thuislaten?quote:Op maandag 17 september 2007 02:04 schreef willem-jozef het volgende:
YES
en d'r vent krijgt een week-abo voor de efteling![]()
Super Meetingquote:Op maandag 17 september 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
Zeg Schnitzel... wanneer kan ik je afmelding voor zaterdag verwachten?
Nietquote:Op maandag 17 september 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
Kan je me zaterdag niet updaten?quote:Op maandag 17 september 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jij sowieso bijleest![]()
Tot nu toe iig de enigen die gemeld hebben dat ze komen... ik vermoed dat er nog wel een paar zijn die stiekem ff komen gluren, maar dat is hun probleem...quote:Op maandag 17 september 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet![]()
Zijn we nogsteeds de enige twee die komen?![]()
Mwah...dat zou ik kunnen doen...quote:Op maandag 17 september 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je me zaterdag niet updaten?![]()
Plan dan ook een beetje beter stomme Duitser.quote:
Mooi zeaux.quote:Op maandag 17 september 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tot nu toe iig de enigen die gemeld hebben dat ze komen... ik vermoed dat er nog wel een paar zijn die stiekem ff komen gluren, maar dat is hun probleem...![]()
Ik heb al geregeld dat ik bij m'n ouders slaap dus ik kom met de trein en kan dan lekker aan t bier![]()
jullie willen gewoon met z'n tweeen zijnquote:Op maandag 17 september 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah...dat zou ik kunnen doen...![]()
We doen het rustig aan, elke meet 1 user erbijquote:Op maandag 17 september 2007 02:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Plan dan ook een beetje beter stomme Duitser. [afbeelding]
Nee... dan is de verrassing er afquote:Op maandag 17 september 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi zeaux.
En dat APK ook komt en speciaal een taart heeft gebakken mogen we nog steeds niet in het openbaar melden?
Jullie willen allemaal niet komenquote:Op maandag 17 september 2007 02:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jullie willen gewoon met z'n tweeen zijn
Kan alleen de melding vinden dat er een liedje van is gemaaktquote:Op maandag 17 september 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was toen toch ook die EK of WK kreet... is daar niet nog een liedje van gemaakt??
Ik zit te sidderen op mn stoeltje!quote:Op maandag 17 september 2007 02:13 schreef willem-jozef het volgende:
mooties is bang dat we echt meegaan; ze blijft maar weg...![]()
Was het zó slecht!?quote:Op maandag 17 september 2007 02:16 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Kan alleen de melding vinden dat er een liedje van is gemaakt![]()
Je weet dat je welkom bent, maar je bent gewoon een mietje en durft niet te komenquote:Op maandag 17 september 2007 02:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jullie willen gewoon met z'n tweeen zijn
Dat zijn wel grote stappen hoor.quote:Op maandag 17 september 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
We doen het rustig aan, elke meet 1 user erbij![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 17 september 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
Ik zit te sidderen op mn stoeltje!
(was nog even op zoek naar een bikini, maar dat gaat hem niet worden vrees ik)
een taart waar kz uitspringt samen met drs H. en Erica H. met waterpistooltjes op de heupenquote:Op maandag 17 september 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi zeaux.
En dat APK ook komt en speciaal een taart heeft gebakken mogen we nog steeds niet in het openbaar melden?
Er is niet zo heel veel meer te krijgen, zaterdag in de stad ook al niks passends gevonden. Wel een bikinislipje van 1 euro bij de Hennes.quote:
nee joh, je hoeft geen bikinifoto's te sturenquote:Op maandag 17 september 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit te sidderen op mn stoeltje!
(was nog even op zoek naar een bikini, maar dat gaat hem niet worden vrees ik)
Misschien kunnen we het opnieuw uitbengenquote:
Ik ook niet... dan was het dus geen liedjequote:Op maandag 17 september 2007 02:16 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Kan alleen de melding vinden dat er een liedje van is gemaakt![]()
haha, ik wil de volgende niet overslaan..quote:Op maandag 17 september 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet dat je welkom bent, maar je bent gewoon een mietje en durft niet te komen![]()
Zo'n kans om op de kleinste, snelst georganiseerde FOK!-meet ooit te komen zo te laten schieten...![]()
GEIL!quote:Op zondag 16 september 2007 08:15 schreef nachtzuster het volgende:
Apocalyptica inmiddels al gehoord?
Till doet Helden
![]()
Heroes van David Bowie, beetje vreemd maar wel lekker...
Je hebt nog een week. Wehkamp bezorgt vast wel zo iets toch?quote:Op maandag 17 september 2007 02:21 schreef mootie het volgende:
Er is niet zo heel veel meer te krijgen, zaterdag in de stad ook al niks passends gevonden. Wel een bikinislipje van 1 euro bij de Hennes.![]()
KZquote:Op maandag 17 september 2007 02:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
een taart waar kz uitspringt samen met drs H. en Erica H. met waterpistooltjes op de heupen
blijken namelijk al heel lang on speaking terms te zijn en ensceneren af en toe een ruzietje in de sc(met succes) met z'n drietjes
Wel als je een gangbare maat hebtquote:Op maandag 17 september 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt nog een week. Wehkamp bezorgt vast wel zo iets toch?
Ga je zwemmen, kikkerst!?quote:Op maandag 17 september 2007 02:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel als je een gangbare maat hebt![]()
Tillquote:Op maandag 17 september 2007 02:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
zeker![]()
Buuf gaat naar Apocalyptica, vandaar![]()
*jaloers is
Woudema & Gordeynquote:Op maandag 17 september 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
Ik ook niet... dan was het dus geen liedje![]()
Gezellig met de onzen mee naar mijn schoonouders!quote:Op maandag 17 september 2007 02:25 schreef Lobasca het volgende:
Dus we gaan? mot ik ff en paar vrije dagen regelen.. En oppas voor mijn snoepjes,,,
Apocalyptica - 013, Tilburg - 10-12-2007quote:Op maandag 17 september 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Till![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat buuferst naar Apocalyptica!?
Die wordt ook met de dag kekker![]()
Waar spelen ze?
Ik doe net als vorig jaar, leuk bikinislipje, en dan een heeeel simpele zwarte bh! Niet eens meer zin om nog dagen achter een bikini aan te sukkelen.quote:
heel aparte cover van bowie. maarrrre: bowie heeft m by the way ook zelf wel eens in het duits gezongenquote:Op maandag 17 september 2007 02:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het opnieuw uitbengen![]()
aangezien jij alles terugleest, heb je deze post natuurlijk ook gezien![]()
Is ook niet nodig toch?quote:Op maandag 17 september 2007 02:28 schreef mootie het volgende:
Ik doe net als vorig jaar, leuk bikinislipje, en dan een heeeel simpele zwarte bh! Niet eens meer zin om nog dagen achter een bikini aan te sukkelen.
Gewoon een shirtje boven je bikini slipje en op het strand topless... problem solvedquote:Op maandag 17 september 2007 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik doe net als vorig jaar, leuk bikinislipje, en dan een heeeel simpele zwarte bh! Niet eens meer zin om nog dagen achter een bikini aan te sukkelen.
kan me zo een paar exen voor de geest halen die ook niet matchende bikini's combineerden met bra's etc. juist leuker dan zo'n zoet matching setje...aldus dennisquote:Op maandag 17 september 2007 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
jaah, samen met veulennnn en je vriend dus naar walibiquote:Op maandag 17 september 2007 02:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Is ook niet nodig toch?
Je kan altijd nog naakt![]()
Dat is niet grappigquote:Op maandag 17 september 2007 02:31 schreef willem-jozef het volgende:
kan me zo een paar exen voor de geest halen die ook niet matchende bikini's combineerden met bra's etc. juist leuker dan zo'n zoet matching setje...aldus dennis![]()
Hema heeft niks meer, H&M heeft alleen nog maat erwt. Hunkemoller ook niks meer, Livera alleen nog spul voor 50+.quote:Op maandag 17 september 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon een shirtje boven je bikini slipje en op het strand topless... problem solved![]()
Maar misschien kun je bij de Hema ofzo nog een los bovenstukje in een contrastkleurtje vinden?
Is dat zo?quote:Op maandag 17 september 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heel aparte cover van bowie. maarrrre: bowie heeft m by the way ook zelf wel eens in het duits gezongen
Walibi?quote:Op maandag 17 september 2007 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
jaah, samen met veulennnn en je vriend dus naar walibi![]()
leeters, trustequote:Op maandag 17 september 2007 02:34 schreef kleinzusje het volgende:
wil de feestvreugde niet bederven, maar ik schrok net wakker en kreeg een waarschuwing door in een droom ( beetje nachtzuster idee
)
Nadia is de trolliedolly, Apk gaat haar nemen op dat karretje en mn ex ( je weet wel, dat geileaandachtsverhaal) is piloot. Dus veel plezier![]()
Wekker op 7.00 uur zorgt hier voor wat stress factoren........... truste![]()
![]()
![]()
Wel vind ik het tof dat Jappie me wil nemen in de cockpit , dat was echt eng, zo realistisch![]()
veel plezier, en ps: ik hou niet van taart![]()
Precies, de rest zit dan toch onderwaterquote:Op maandag 17 september 2007 02:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Bovenstukjes is toch alleen voor het zwemmen.
Truste KZquote:Op maandag 17 september 2007 02:34 schreef kleinzusje het volgende:
wil de feestvreugde niet bederven, maar ik schrok net wakker en kreeg een waarschuwing door in een droom ( beetje nachtzuster idee
)
Nadia is de trolliedolly, Apk gaat haar nemen op dat karretje en mn ex ( je weet wel, dat geileaandachtsverhaal) is piloot. Dus veel plezier![]()
![]()
![]()
Wel vind ik het tof dat Jappie me wil nemen in de cockpit , dat was echt eng, zo realistisch![]()
ga nou maar lekker slapen gekkiequote:Op maandag 17 september 2007 02:34 schreef kleinzusje het volgende:
)
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 02:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Gezellig met de onzen mee naar mijn schoonouders!
quote:Op maandag 17 september 2007 02:34 schreef kleinzusje het volgende:
)
![]()
![]()
Voor die van 1 is het haar eerste logeerpartij, Moby vindt het altijd wel prima als hij daar een weekje logeert.quote:Op maandag 17 september 2007 02:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Misschien, als ik mijn 'fucking' best doe, weet ik iemand anders nog wel over te halen![]()
![]()
Bummer... dan wordt het toch een leuk BH'tjequote:Op maandag 17 september 2007 02:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Hema heeft niks meer, H&M heeft alleen nog maat erwt. Hunkemoller ook niks meer, Livera alleen nog spul voor 50+.
Bovenstukjes is toch alleen voor het zwemmen.
47 Wat?quote:Op maandag 17 september 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
47 was kek!
Ik bedoelde lastig als je die dus niet hebt. En ik weet dat Mootie (net als ik) die niet heeft.quote:Op maandag 17 september 2007 02:49 schreef willem-jozef het volgende:
want?
ja, ik las ff terug en begreep er weer niets van...bedanktquote:Op maandag 17 september 2007 02:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik bedoelde lastig als je die dus niet hebt. En ik weet dat Mootie (net als ik) die niet heeft.
Het gaat over grote jetsers, sukkel!quote:Op maandag 17 september 2007 02:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ik las ff terug en begreep er weer niets van...bedankt
Misschien moet je naar je bedje toe? Zo ingewikkeld was het niet.quote:Op maandag 17 september 2007 02:53 schreef willem-jozef het volgende:
ja, ik las ff terug en begreep er weer niets van...bedankt
haha, dat dacht ik alquote:Op maandag 17 september 2007 02:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat over grote jetsers, sukkel!![]()
Die smilie stickers zijn er tegenwoordig in flinke formaten hoorquote:Op maandag 17 september 2007 02:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat over grote jetsers, sukkel!![]()
ik ga (toevallig) echt zo..quote:Op maandag 17 september 2007 02:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien moet je naar je bedje toe? Zo ingewikkeld was het niet.
Maar welke smilie moet ik dan kiezen!!!quote:Op maandag 17 september 2007 02:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Die smilie stickers zijn er tegenwoordig in flinke formaten hoor![]()
Ik vind het gewoon zielig om al die onschuldige omstanders te verwondenquote:Op maandag 17 september 2007 02:58 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben een nudist, maak me niet druk om bikini's
Deze tochquote:Op maandag 17 september 2007 02:57 schreef mootie het volgende:
Maar welke smilie moet ik dan kiezen!!!
deze lijkt me wel schattig staan
Heb je al een uitnodiging voor een vakantie op een onbewoond eiland met WJ in je PM-box??quote:Op maandag 17 september 2007 02:58 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben een nudist, maak me niet druk om bikini's
Verstandigquote:Op maandag 17 september 2007 02:57 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga (toevallig) echt zo..
schijt an!quote:Op maandag 17 september 2007 03:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zielig om al die onschuldige omstanders te verwonden![]()
met een groen stringetjequote:Op maandag 17 september 2007 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar welke smilie moet ik dan kiezen!!!
deze lijkt me wel schattig staan
mnee, wordt een avondje naakt in het bos..quote:Op maandag 17 september 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je al een uitnodiging voor een vakantie op een onbewoond eiland met WJ in je PM-box??![]()
Truste Mootsquote:Op maandag 17 september 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
Ik ga in bed even nadenken over de smileykwestie. Trusten!
quote:Op maandag 17 september 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
truste moots, knuffel aan je harige vriendquote:Op maandag 17 september 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
In Portugal mag ik hopen... het is hier een beetje te fris voor naakte boswandelingenquote:Op maandag 17 september 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mnee, wordt een avondje naakt in het bos..
slaap lekker mootsquote:Op maandag 17 september 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
Ik heb net zijn billetjes met Veet gedaanquote:Op maandag 17 september 2007 03:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste moots, knuffel aan je harige vriend![]()
Hij houdt van chickenvel,,,quote:Op maandag 17 september 2007 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Portugal mag ik hopen... het is hier een beetje te fris voor naakte boswandelingen
Ligt natuurlijk aan het gezelschapquote:Op maandag 17 september 2007 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Portugal mag ik hopen... het is hier een beetje te fris voor naakte boswandelingen
quote:Op maandag 17 september 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb net zijn billetjes met Veet gedaan![]()
Oh oh... dat mocht je niet zeggenquote:Op maandag 17 september 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb net zijn billetjes met Veet gedaan![]()
truste ponyparkquote:Op maandag 17 september 2007 03:05 schreef Veulen het volgende:
Ik ga me bed ook bezoeken/
Slaap lekker skatties![]()
Klopt, als het gezelschap voorzien is van een warme deken om op te liggen en een heel warm dekbed om onder te liggen dan is het nog wel te overwegenquote:Op maandag 17 september 2007 03:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan het gezelschap![]()
Truste Veulenquote:Op maandag 17 september 2007 03:05 schreef Veulen het volgende:
Welterusten Veulenquote:Op maandag 17 september 2007 03:05 schreef Veulen het volgende:
Truste Lquote:Op maandag 17 september 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
ik ben ook onder het dekbed.. de plicht roept![]()
Doe je plicht lieverdquote:Op maandag 17 september 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
Hmmz... Lobasca gaat omdat de plicht roept, en WJ gaat ook gelijk.... verdacht??quote:Op maandag 17 september 2007 03:08 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga ook liggen, mesdames! slaap lekker straks![]()
truste naaktlopertquote:Op maandag 17 september 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
Truste hunkquote:Op maandag 17 september 2007 03:08 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga ook liggen, mesdames! slaap lekker straks![]()
en eventueel ian nog..of doka en natuurlijk ook disana. night!
Truste NZquote:Op maandag 17 september 2007 03:11 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Truste hunk![]()
Ik sluit me dan maar aan bij deze uittocht richting dromenland, slaap wel allen![]()
![]()
Riep ik?quote:Op maandag 17 september 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
is er zaterdag een meet?!quote:Op maandag 17 september 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
Ben net even wakker, kruip er volgens mij zo weer in.quote:
goh, da's nieuwsquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 09:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is er zaterdag een meet?!![]()
en waarom weet ik dat niet...![]()
oh ja, mogguh nog!![]()
![]()
![]()
Ga toch krabbenquote:Op maandag 17 september 2007 11:31 schreef Gert het volgende:
KOUD!
En gisteren was het nog zomer.![]()
Vandaag de auto maar weer stationair laten draaien dus.![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 11:31 schreef Gert het volgende:
KOUD!
En gisteren was het nog zomer.![]()
Vandaag de auto maar weer stationair laten draaien dus.![]()
Hmm..quote:Op maandag 17 september 2007 12:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ook bij mooi weer die motor laten draaien. onderhoudsdosis...
daarom is het nu koud...![]()
[Amandamodus] Als wij die vlucht niet nemen dan doet een ander het wel [/Amandamodus]quote:Op maandag 17 september 2007 13:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm..
Nou ja, zo'n extra vliegtuig naar Portugal draagt ook wel weer bij aan broeikas-effect.![]()
Ach ja, maar Amanda is dan ook, ik citeer de COS van vanochtend, een "trailerpenosehoer".quote:Op maandag 17 september 2007 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
[Amandamodus] Als wij die vlucht niet nemen dan doet een ander het wel [/Amandamodus]![]()
Oeh, das een mooie... ik ga nog ff de COS van vanmorgen teruglezen om te kijken wie er zo'n gevoel voor poëzie heeftquote:Op maandag 17 september 2007 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach ja, maar Amanda is dan ook, ik citeer de COS van vanochtend, een "trailerpenosehoer".![]()
Al gevonden? Nee hè.quote:Op maandag 17 september 2007 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, das een mooie... ik ga nog ff de COS van vanmorgen teruglezen om te kijken wie er zo'n gevoel voor poëzie heeft
Zit ik daarvoor de vorige COS 2 keer door te spitten na eerst met Ctrl F al op "trailer" "penose" en "hoer" te hebben gezochtquote:Op maandag 17 september 2007 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Al gevonden? Nee hè.![]()
Heb nog twee seconden langer nagedacht:: het koosnaampje staat in dat topic over de vermeende moeder van die caravanmaffiasnol.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een lul! hij zei nog dat ie er iets aan zou wijden.
nou ja, het net sluit zich langzaam rond amanda, de trailerpenosehoer.
Doehettzelvert!quote:Op maandag 17 september 2007 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit ik daarvoor de vorige COS 2 keer door te spitten na eerst met Ctrl F al op "trailer" "penose" en "hoer" te hebben gezocht![]()
Ja ik weet het... dat is geen nieuw probleem, het is bekend dat een zin als "zou je me kunnen helpen" op een of andere manier meestal weigert m'n strot uit te komen.quote:Op maandag 17 september 2007 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Doehettzelvert!![]()
Je moet ook gewoon met een vriendelijke glimlach vragen van wie deze woordkunst afkomstig is.![]()
quote:
waar kan ik boeken?quote:Op maandag 17 september 2007 13:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm..
Nou ja, zo'n extra vliegtuig naar Portugal draagt ook wel weer bij aan broeikas-effect.![]()
Feli buufquote:Op maandag 17 september 2007 14:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
weer een volle agenda aankomend weekend. Hoe hip en trendy
![]()
maar mijn neckbone is weer connected to my backbone.dus ik ben voor het eerst in 3(!) weken zonder pijn!
(en dat zonder medicijnen)
Jammer dat je niet kunt komen...quote:Op maandag 17 september 2007 14:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
weer een volle agenda aankomend weekend. Hoe hip en trendy
![]()
maar mijn neckbone is weer connected to my backbone.dus ik ben voor het eerst in 3(!) weken zonder pijn!
(en dat zonder medicijnen)
Ik heb nog steeds geen tijd gehad om een lekker ding voor je te vindenquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Doehettzelvert!![]()
Je moet ook gewoon met een vriendelijke glimlach vragen van wie deze woordkunst afkomstig is.![]()
quote:
Hmmz... ik ben Amanda en Gert is Brian... dat verandert de zaak, ff de PI van m'n vorige post edittenquote:
Sloeriesquote:Op maandag 17 september 2007 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Hmmz... ik ben Amanda en Gert is Brian... dat verandert de zaak, ff de PI van m'n vorige post editten![]()
Ga even verder met huilen iemand jankend voor mn kar spannen, tot laterquote:
Oeh leuk... ik ga ff wat lesmateriaal verzamelenquote:Op maandag 17 september 2007 14:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sloeries![]()
Gert mocht willen dat hij ook maar iets van die Brian oerkracht in zich had![]()
Geen voetbalsmaak, geen verstand van tennis, drankmisbruik![]()
Gert heeft nog veel te leren![]()
Aandachtshoerquote:Op maandag 17 september 2007 14:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga even verder met huilen iemand jankend voor mn kar spannen, tot later![]()
Ik wil dat net zo graag als dat jij een trailerpenosehoer wil zijn.quote:Op maandag 17 september 2007 14:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sloeries![]()
Gert mocht willen dat hij ook maar iets van die Brian oerkracht in zich had
Laat maar.quote:Op maandag 17 september 2007 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh leuk... ik ga ff wat lesmateriaal verzamelen![]()
Steruuuuuuuuffffffffffffff jongequote:Op maandag 17 september 2007 14:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil dat net zo graag als dat jij een trailerpenosehoer wil zijn.![]()
Gert, taal is een delicaat iets, het ontbreken van een letter of het plaatsen van een d waar een t zou moeten staan kan de betekenis van een woord volledig veranderen... hier was het geen kwestie van een d of een t, maar van een compleet woord...quote:Op maandag 17 september 2007 14:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil dat net zo graag als dat jij een trailerpenosehoer wil zijn.![]()
Dankje, lekker.quote:Op maandag 17 september 2007 14:20 schreef Leandra het volgende:
Veulen
Koffie?![]()
Stukje taart erbij?? Misschien dat je daar wat vrolijker van gaat kijken
Met als doel??quote:Op maandag 17 september 2007 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat maar.
Probeer jij nu eerst maar eens wat vrouwelijke charmes in de strijd te gooien, in plaats van je als een malloot door honderden posts heenworstelen op zoek naar de auteur van een raar woordje.
quote:Op maandag 17 september 2007 14:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb nog steeds geen tijd gehad om een lekker ding voor je te vinden![]()
Bummer... das vervelend, zijn er ook geen mensen die jij kent die de juiste mensen wel kennen??quote:Op maandag 17 september 2007 14:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dankje, lekker.
Neeh ik kijk zo boos omdat ik met ene probleem zit. Iets wat ik heel graag wil (en met heeel heel graag bedoel ik dat ik al me spaarcenten er voor over heb) gaat niet lukken. Simpel omdat ik niet de juiste mensen ken![]()
Daar zit ik nu al de hele ochtend over te puzzelen.quote:Op maandag 17 september 2007 15:04 schreef Leandra het volgende:
Bummer... das vervelend, zijn er ook geen mensen die jij kent die de juiste mensen wel kennen??
Dat is idd lastig... kun je dat niet proberen te doen door met een manege samen te werken??quote:Op maandag 17 september 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar zit ik nu al de hele ochtend over te puzzelen.
Wat ik nodig heb is een paard / ruiter combinatie met trailer (en bijbehorend rijbewijs) dat zin heeft om 7x te komen opdraven. Zodat ik eindelijk me instructeurs diploma kan gaan score.
Maar ik ken gewoon te weinig mensen![]()
Misschien moet ik maar een advertentie op internet gaan zetten ofzo.
jij kan toch ook de andere kant op draven? naar paard en ruiter toe?quote:Op maandag 17 september 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar zit ik nu al de hele ochtend over te puzzelen.
Wat ik nodig heb is een paard / ruiter combinatie met trailer (en bijbehorend rijbewijs) dat zin heeft om 7x te komen opdraven. Zodat ik eindelijk me instructeurs diploma kan gaan score.
Maar ik ken gewoon te weinig mensen![]()
Misschien moet ik maar een advertentie op internet gaan zetten ofzo.
Koffie, daar ben ik nu wel even aan toe iddquote:Op maandag 17 september 2007 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Veulen
Koffie?![]()
Stukje taart erbij?? Misschien dat je daar wat vrolijker van gaat kijken
HiDiHoquote:Op maandag 17 september 2007 15:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Koffie, daar ben ik nu wel even aan toe idd
Goedemiddag![]()
Bijna eroverheenquote:Op maandag 17 september 2007 15:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
HiDiHo![]()
* Leandra gooit een beker zet een kop koffie voor HiDiHo neer![]()
![]()
Ik deed voorzichtigquote:
Helaas beschikte ik nog niet over je "lesmateriaal" toen, anders had er een mooi gedicht gestaan.quote:Op maandag 17 september 2007 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met als doel??
Als je graag door me versierd zou willen worden, zeg dat dan gewoon....
Een "milfiegefeliciteerd" post in m'n verjaardagstopic doet het niet echt voor mij....
![]()
Dat gaat helaas niet. Omdat het diploma dat ik wil halen niet echt geschikt is om les te geven op manege's. Meer particulieren.quote:Op maandag 17 september 2007 15:14 schreef Leandra het volgende:
Dat is idd lastig... kun je dat niet proberen te doen door met een manege samen te werken??
Afspreken dat jij daar minimaal een jaar na het behalen 1 dag in de week lesgeeft als zij je op die manier helpen je diploma te halen?
De lessen en examens worden op een paar locaties gegeven. Je doet dat met ongeveer 12 personen. Elke 3 weken nemen 4 mensen een paard -ruiter combi mee naar die locatie om les te geven.quote:Op maandag 17 september 2007 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
jij kan toch ook de andere kant op draven? naar paard en ruiter toe?
ik ken iemand met paard en trailer, maar die heeft ook drie jonge kinderen en woont over de afsluitdijk zeg maar...
Ah.. je weet iig wat wel werkt...quote:Op maandag 17 september 2007 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas beschikte ik nog niet over je "lesmateriaal" toen, anders had er een mooi gedicht gestaan.![]()
Dan is het lastig... dan moet je een gezin hebben met paarden en kinderen en daar een deal mee maken...quote:Op maandag 17 september 2007 15:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet. Omdat het diploma dat ik wil halen niet echt geschikt is om les te geven op manege's. Meer particulieren.
Ik denk dat ik maar even een prikkertje ga plakken in de manege. Kijken of er iemand op af komt.quote:Op maandag 17 september 2007 15:28 schreef Leandra het volgende:
Dan is het lastig... dan moet je een gezin hebben met paarden en kinderen en daar een deal mee maken...
Een mooi gedicht schrijven.quote:Op maandag 17 september 2007 15:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah.. je weet iig wat wel werkt...
Dan weet je nu ook hoe je me zo ver moet krijgen![]()
Ah... je hebt iig geen haastquote:Op maandag 17 september 2007 15:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Een mooi gedicht schrijven.
Oei.... dat is een tijdrovend klusje, gelukkig is er nog bijna een jaar de tijd.![]()
Blijf nog maar ff oefenen... dit lijkt nergens naarquote:Leandra, als woorden konden zeggen,
hoe graag ik contact met jou wil leggen.
Konden zeggen dat ik bij alles wat jij post,
denk “oh baby, I want you most”
Telkens als ik je avatar zie staan,
denk ik “sabbelde jij maar aan mijn banaan”
quote:Op maandag 17 september 2007 15:59 schreef Leandra het volgende:
WTF?? Gert? heb jij nou ook al een kloon?
Krijg ik net een PM:
[..]
Blijf nog maar ff oefenen... dit lijkt nergens naar![]()
Krijg ik net een PM:
[..]
Idd, je zal de b maar vergetenquote:Op maandag 17 september 2007 17:04 schreef Leandra het volgende:
Zucht... mannen.. altijd zo banaal hè![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat vorkje er dan ook nog bij![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg ik net een PM:
[..]
Weet niet wie het was, maar.. het is al béter dan het "werk" van Brian.quote:Op maandag 17 september 2007 15:59 schreef Leandra het volgende:
Krijg ik net een PM:
[..]
Drama queenquote:
Ik kreeg net precies hetzelfde gedicht in mn PM box GERTquote:Op maandag 17 september 2007 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet wie het was, maar.. het is al béter dan het "werk" van Brian.![]()
Leuk voor je zeg, een gedicht dat begint met "Leandra".quote:Op maandag 17 september 2007 21:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kreeg net precies hetzelfde gedicht in mn PM box GERT![]()
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk voor je zeg, een gedicht dat begint met "Leandra".![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk voor je zeg, een gedicht dat begint met "Leandra".![]()
Jaquote:Op maandag 17 september 2007 22:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
laat me radenjij bent gert
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 22:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
laat me radenjij bent gert
![]()
is dat een burka of ben jij gewoon blij om mij te zien?quote:
Oe, zit eens aan jezelf dan.quote:
Alle 2quote:Op maandag 17 september 2007 22:08 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
is dat een burka of ben jij gewoon blij om mij te zien?![]()
Wil je met me naar bed ?quote:Op maandag 17 september 2007 22:10 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een geilneef![]()
Is die Avatar nou afkomstig van die film met die vrouwelijke politieagente ?quote:
Nee, dat ben ikquote:Op maandag 17 september 2007 22:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Is die Avatar nou afkomstig van die film met die vrouwelijke politieagente ?
Daar doettie me aan denken.
in dit licht ben ik geen nicht, voor jou een wicht zonder gezicht, maar alles gaat dicht zonder gewichtquote:Op maandag 17 september 2007 22:07 schreef ppi het volgende:
[..]
Vorige nacht ben ik voor je gezwicht.
Het was je gedicht.
Maar als jij mij bent, mag ik dan jou zijn? Dan zit ik vanavond niet meer op internet.quote:Op maandag 17 september 2007 22:10 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een geilneef![]()
Dan ben je dus bij mijquote:Op maandag 17 september 2007 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als jij mij bent, mag ik dan jou zijn? Dan zit ik vanavond niet meer op internet.![]()
ik zit op tennisquote:Op maandag 17 september 2007 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als jij mij bent, mag ik dan jou zijn? Dan zit ik vanavond niet meer op internet.![]()
De man heeft geen schaamtequote:Op maandag 17 september 2007 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar als jij op mij bent, mag ik dan in jou zijn? Dan zit ik vanavond niet meer op internet.![]()
Oeps, maar dat was idd optie 2quote:
Hy stamppotjequote:Op maandag 17 september 2007 22:21 schreef Pavement het volgende:
moguh kliekjes
quote:
quote:Wil je met me naar bed ?
quote:Op maandag 17 september 2007 22:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Oeps, maar dat was idd optie 2![]()
Spannend.
![]()
Vraag me altijd een beetje af wat nu precies de emotionele lading is van dat kuiken met een zonnenbril.
Vind dat hij wel past nu.
Avond,quote:Op maandag 17 september 2007 22:21 schreef Pavement het volgende:
moguh kliekjes
doe je morgen een leuke hoed op? het is prinsjesdagquote:Op maandag 17 september 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Ik ga weer even naar bed met deze meneer![]()
![]()
( zucht.............)
Mn diadeempje ligt al te pronken op mn nachtkastjequote:Op maandag 17 september 2007 22:30 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
doe je morgen een leuke hoed op? het is prinsjesdag![]()
![]()
![]()
Heb ongeveer dezelfde ongeschoren baardquote:Op maandag 17 september 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Ik ga weer even naar bed met deze meneer![]()
![]()
( zucht.............)
quote:Op maandag 17 september 2007 22:35 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb ongeveer dezelfde ongeschoren baard
![]()
Doe je goed. Ik lag op bedquote:Op maandag 17 september 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
GFI, ik heb vanavond lekker liggen bankhangen
WJ, lekkere relnicht van me!!!quote:Op maandag 17 september 2007 23:27 schreef willem-jozef het volgende:
homo's!
Hoe zit het met jouw water?quote:Op maandag 17 september 2007 23:27 schreef willem-jozef het volgende:
homo's!
Maandagavond hè... CSI (hoewel ik volgens mij wat anders gekeken heb) en daarna Men in trees....quote:
Reminds me...nu is de ongecensureerde versie van de bikini-contest..quote:Op maandag 17 september 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maandagavond hè... CSI (hoewel ik volgens mij wat anders gekeken heb) en daarna Men in trees....
op tv?quote:Op maandag 17 september 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Reminds me...nu is de ongecensureerde versie van de bikini-contest..
Idd... daarom ligt er hier nu een puber op de bank....quote:Op maandag 17 september 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Reminds me...nu is de ongecensureerde versie van de bikini-contest..
water stroomt hier rijkelijkquote:Op maandag 17 september 2007 23:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haihoi, same als bij jou denk, ik, kon toch wel redelijk douchen net...
gaat hut?
yo, beetje vastloper met computer eerder vandaag en er moest iets af vanmiddag, wel goed nu, maar wel flink op lopen naaien(had hartslagmeter effe om om te kijken of opgefokt gedrag nou dat bloed wat stuwt..., best wel..)quote:
je scharrel?quote:Op maandag 17 september 2007 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... daarom ligt er hier nu een puber op de bank....
en, wat vindt 'ie ervan?quote:Op maandag 17 september 2007 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... daarom ligt er hier nu een puber op de bank....
oeps....das tog erger dan ik dacht..quote:Op maandag 17 september 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
Als ik jullie was zou ik iig zorgen dat er ergens een emmertje schoon water staat... het lijkt nogal een serieus probleem te zijn
http://www.nu.nl/news/123(...)nder_drinkwater.html
Bij hem zijn het geen scharrels, maar serieuze relaties...quote:Op maandag 17 september 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo jong heb ik ze nou ook weer niet![]()
Ik heet geen WJ![]()
Wat een verschil met de uitzending eerder op de avond...quote:Op maandag 17 september 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn verslag:
Vrij saai, je zag vrij weinig, af en toe een paar tieten en voor de rest niks.
ik ook niet, eignlijk...quote:Op maandag 17 september 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo jong heb ik ze nou ook weer niet![]()
Ik heet geen WJ![]()
Met meisjes die jong genoeg zijn om z'n dochter te zijn??quote:Op maandag 17 september 2007 23:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij hem zijn het geen scharrels, maar serieuze relaties...![]()
Zijn kleindochter, het is een freak hoor...quote:Op maandag 17 september 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met meisjes die jong genoeg zijn om z'n dochter te zijn??![]()
![]()
is al uitverkocht, ouwe mannetjes not aloud.quote:Op maandag 17 september 2007 23:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mmm, wie spat fangen sie an?
WTF?? Is WJ al zo oud??quote:Op maandag 17 september 2007 23:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zijn kleindochter, het is een freak hoor...![]()
hee, kijk uit voor de zedenpolitie..quote:Op maandag 17 september 2007 23:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij hem zijn het geen scharrels, maar serieuze relaties...![]()
kijk in de spiegel en herhaal deze tekstquote:Op maandag 17 september 2007 23:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, kijk uit voor de zedenpolitie..![]()
hee, nokkenquote:Op maandag 17 september 2007 23:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zijn kleindochter, het is een freak hoor...![]()
haha, leuk, maar nu normaal stpquote:Op maandag 17 september 2007 23:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kijk in de spiegel en herhaal deze tekst![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen zorgen schat, wij vinden je wel lief hoor...
Hoewel wij natuurlijk te oud voor je zijn
hee pedo's, is er al 'n nieuwe sc?quote:Op maandag 17 september 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, een man met zelfkennis.... dat ligt mij wel... jammer dat je te oud voor me bent![]()
Nee, die ging jij toch maken... compleet met OP enzoquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee pedo's, is er al 'n nieuwe sc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |