Hij houdt van chickenvel,,,quote:Op maandag 17 september 2007 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Portugal mag ik hopen... het is hier een beetje te fris voor naakte boswandelingen
Ligt natuurlijk aan het gezelschapquote:Op maandag 17 september 2007 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Portugal mag ik hopen... het is hier een beetje te fris voor naakte boswandelingen
quote:Op maandag 17 september 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb net zijn billetjes met Veet gedaan![]()
Oh oh... dat mocht je niet zeggenquote:Op maandag 17 september 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb net zijn billetjes met Veet gedaan![]()
truste ponyparkquote:Op maandag 17 september 2007 03:05 schreef Veulen het volgende:
Ik ga me bed ook bezoeken/
Slaap lekker skatties![]()
Klopt, als het gezelschap voorzien is van een warme deken om op te liggen en een heel warm dekbed om onder te liggen dan is het nog wel te overwegenquote:Op maandag 17 september 2007 03:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan het gezelschap![]()
Truste Veulenquote:Op maandag 17 september 2007 03:05 schreef Veulen het volgende:
Welterusten Veulenquote:Op maandag 17 september 2007 03:05 schreef Veulen het volgende:
Truste Lquote:Op maandag 17 september 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
ik ben ook onder het dekbed.. de plicht roept![]()
Doe je plicht lieverdquote:Op maandag 17 september 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
Hmmz... Lobasca gaat omdat de plicht roept, en WJ gaat ook gelijk.... verdacht??quote:Op maandag 17 september 2007 03:08 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga ook liggen, mesdames! slaap lekker straks![]()
truste naaktlopertquote:Op maandag 17 september 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
Truste hunkquote:Op maandag 17 september 2007 03:08 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga ook liggen, mesdames! slaap lekker straks![]()
en eventueel ian nog..of doka en natuurlijk ook disana. night!
Truste NZquote:Op maandag 17 september 2007 03:11 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Truste hunk![]()
Ik sluit me dan maar aan bij deze uittocht richting dromenland, slaap wel allen![]()
![]()
Riep ik?quote:Op maandag 17 september 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
is er zaterdag een meet?!quote:Op maandag 17 september 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
Zeg Schnitzel... wanneer kan ik je afmelding voor zaterdag verwachten?
Ben net even wakker, kruip er volgens mij zo weer in.quote:
goh, da's nieuwsquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 09:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is er zaterdag een meet?!![]()
en waarom weet ik dat niet...![]()
oh ja, mogguh nog!![]()
![]()
![]()
Ga toch krabbenquote:Op maandag 17 september 2007 11:31 schreef Gert het volgende:
KOUD!
En gisteren was het nog zomer.![]()
Vandaag de auto maar weer stationair laten draaien dus.![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 11:31 schreef Gert het volgende:
KOUD!
En gisteren was het nog zomer.![]()
Vandaag de auto maar weer stationair laten draaien dus.![]()
Hmm..quote:Op maandag 17 september 2007 12:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ook bij mooi weer die motor laten draaien. onderhoudsdosis...
daarom is het nu koud...![]()
[Amandamodus] Als wij die vlucht niet nemen dan doet een ander het wel [/Amandamodus]quote:Op maandag 17 september 2007 13:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm..
Nou ja, zo'n extra vliegtuig naar Portugal draagt ook wel weer bij aan broeikas-effect.![]()
Ach ja, maar Amanda is dan ook, ik citeer de COS van vanochtend, een "trailerpenosehoer".quote:Op maandag 17 september 2007 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
[Amandamodus] Als wij die vlucht niet nemen dan doet een ander het wel [/Amandamodus]![]()
Oeh, das een mooie... ik ga nog ff de COS van vanmorgen teruglezen om te kijken wie er zo'n gevoel voor poëzie heeftquote:Op maandag 17 september 2007 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach ja, maar Amanda is dan ook, ik citeer de COS van vanochtend, een "trailerpenosehoer".![]()
Al gevonden? Nee hè.quote:Op maandag 17 september 2007 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, das een mooie... ik ga nog ff de COS van vanmorgen teruglezen om te kijken wie er zo'n gevoel voor poëzie heeft
Zit ik daarvoor de vorige COS 2 keer door te spitten na eerst met Ctrl F al op "trailer" "penose" en "hoer" te hebben gezochtquote:Op maandag 17 september 2007 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Al gevonden? Nee hè.![]()
Heb nog twee seconden langer nagedacht:: het koosnaampje staat in dat topic over de vermeende moeder van die caravanmaffiasnol.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een lul! hij zei nog dat ie er iets aan zou wijden.
nou ja, het net sluit zich langzaam rond amanda, de trailerpenosehoer.
Doehettzelvert!quote:Op maandag 17 september 2007 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit ik daarvoor de vorige COS 2 keer door te spitten na eerst met Ctrl F al op "trailer" "penose" en "hoer" te hebben gezocht![]()
Ja ik weet het... dat is geen nieuw probleem, het is bekend dat een zin als "zou je me kunnen helpen" op een of andere manier meestal weigert m'n strot uit te komen.quote:Op maandag 17 september 2007 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Doehettzelvert!![]()
Je moet ook gewoon met een vriendelijke glimlach vragen van wie deze woordkunst afkomstig is.![]()
quote:
waar kan ik boeken?quote:Op maandag 17 september 2007 13:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm..
Nou ja, zo'n extra vliegtuig naar Portugal draagt ook wel weer bij aan broeikas-effect.![]()
Feli buufquote:Op maandag 17 september 2007 14:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
weer een volle agenda aankomend weekend. Hoe hip en trendy
![]()
maar mijn neckbone is weer connected to my backbone.dus ik ben voor het eerst in 3(!) weken zonder pijn!
(en dat zonder medicijnen)
Jammer dat je niet kunt komen...quote:Op maandag 17 september 2007 14:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
weer een volle agenda aankomend weekend. Hoe hip en trendy
![]()
maar mijn neckbone is weer connected to my backbone.dus ik ben voor het eerst in 3(!) weken zonder pijn!
(en dat zonder medicijnen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |