ja, ik las ff terug en begreep er weer niets van...bedanktquote:Op maandag 17 september 2007 02:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik bedoelde lastig als je die dus niet hebt. En ik weet dat Mootie (net als ik) die niet heeft.
Het gaat over grote jetsers, sukkel!quote:Op maandag 17 september 2007 02:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ik las ff terug en begreep er weer niets van...bedankt
Misschien moet je naar je bedje toe? Zo ingewikkeld was het niet.quote:Op maandag 17 september 2007 02:53 schreef willem-jozef het volgende:
ja, ik las ff terug en begreep er weer niets van...bedankt
haha, dat dacht ik alquote:Op maandag 17 september 2007 02:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat over grote jetsers, sukkel!![]()
Die smilie stickers zijn er tegenwoordig in flinke formaten hoorquote:Op maandag 17 september 2007 02:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat over grote jetsers, sukkel!![]()
ik ga (toevallig) echt zo..quote:Op maandag 17 september 2007 02:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien moet je naar je bedje toe? Zo ingewikkeld was het niet.
Maar welke smilie moet ik dan kiezen!!!quote:Op maandag 17 september 2007 02:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Die smilie stickers zijn er tegenwoordig in flinke formaten hoor![]()
Ik vind het gewoon zielig om al die onschuldige omstanders te verwondenquote:Op maandag 17 september 2007 02:58 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben een nudist, maak me niet druk om bikini's
Deze tochquote:Op maandag 17 september 2007 02:57 schreef mootie het volgende:
Maar welke smilie moet ik dan kiezen!!!
deze lijkt me wel schattig staan
Heb je al een uitnodiging voor een vakantie op een onbewoond eiland met WJ in je PM-box??quote:Op maandag 17 september 2007 02:58 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben een nudist, maak me niet druk om bikini's
Verstandigquote:Op maandag 17 september 2007 02:57 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga (toevallig) echt zo..
schijt an!quote:Op maandag 17 september 2007 03:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zielig om al die onschuldige omstanders te verwonden![]()
met een groen stringetjequote:Op maandag 17 september 2007 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar welke smilie moet ik dan kiezen!!!
deze lijkt me wel schattig staan
mnee, wordt een avondje naakt in het bos..quote:Op maandag 17 september 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je al een uitnodiging voor een vakantie op een onbewoond eiland met WJ in je PM-box??![]()
Truste Mootsquote:Op maandag 17 september 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
Ik ga in bed even nadenken over de smileykwestie. Trusten!
quote:Op maandag 17 september 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
truste moots, knuffel aan je harige vriendquote:Op maandag 17 september 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
In Portugal mag ik hopen... het is hier een beetje te fris voor naakte boswandelingenquote:Op maandag 17 september 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
mnee, wordt een avondje naakt in het bos..
slaap lekker mootsquote:Op maandag 17 september 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
Ik heb net zijn billetjes met Veet gedaanquote:Op maandag 17 september 2007 03:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste moots, knuffel aan je harige vriend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |