Apocalyptica - 013, Tilburg - 10-12-2007quote:Op maandag 17 september 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Till![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat buuferst naar Apocalyptica!?
Die wordt ook met de dag kekker![]()
Waar spelen ze?
Ik doe net als vorig jaar, leuk bikinislipje, en dan een heeeel simpele zwarte bh! Niet eens meer zin om nog dagen achter een bikini aan te sukkelen.quote:
heel aparte cover van bowie. maarrrre: bowie heeft m by the way ook zelf wel eens in het duits gezongenquote:Op maandag 17 september 2007 02:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het opnieuw uitbengen![]()
aangezien jij alles terugleest, heb je deze post natuurlijk ook gezien![]()
Is ook niet nodig toch?quote:Op maandag 17 september 2007 02:28 schreef mootie het volgende:
Ik doe net als vorig jaar, leuk bikinislipje, en dan een heeeel simpele zwarte bh! Niet eens meer zin om nog dagen achter een bikini aan te sukkelen.
Gewoon een shirtje boven je bikini slipje en op het strand topless... problem solvedquote:Op maandag 17 september 2007 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik doe net als vorig jaar, leuk bikinislipje, en dan een heeeel simpele zwarte bh! Niet eens meer zin om nog dagen achter een bikini aan te sukkelen.
kan me zo een paar exen voor de geest halen die ook niet matchende bikini's combineerden met bra's etc. juist leuker dan zo'n zoet matching setje...aldus dennisquote:Op maandag 17 september 2007 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
jaah, samen met veulennnn en je vriend dus naar walibiquote:Op maandag 17 september 2007 02:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Is ook niet nodig toch?
Je kan altijd nog naakt![]()
Dat is niet grappigquote:Op maandag 17 september 2007 02:31 schreef willem-jozef het volgende:
kan me zo een paar exen voor de geest halen die ook niet matchende bikini's combineerden met bra's etc. juist leuker dan zo'n zoet matching setje...aldus dennis![]()
Hema heeft niks meer, H&M heeft alleen nog maat erwt. Hunkemoller ook niks meer, Livera alleen nog spul voor 50+.quote:Op maandag 17 september 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon een shirtje boven je bikini slipje en op het strand topless... problem solved![]()
Maar misschien kun je bij de Hema ofzo nog een los bovenstukje in een contrastkleurtje vinden?
Is dat zo?quote:Op maandag 17 september 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heel aparte cover van bowie. maarrrre: bowie heeft m by the way ook zelf wel eens in het duits gezongen
Walibi?quote:Op maandag 17 september 2007 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
jaah, samen met veulennnn en je vriend dus naar walibi![]()
leeters, trustequote:Op maandag 17 september 2007 02:34 schreef kleinzusje het volgende:
wil de feestvreugde niet bederven, maar ik schrok net wakker en kreeg een waarschuwing door in een droom ( beetje nachtzuster idee
)
Nadia is de trolliedolly, Apk gaat haar nemen op dat karretje en mn ex ( je weet wel, dat geileaandachtsverhaal) is piloot. Dus veel plezier![]()
Wekker op 7.00 uur zorgt hier voor wat stress factoren........... truste![]()
![]()
![]()
Wel vind ik het tof dat Jappie me wil nemen in de cockpit , dat was echt eng, zo realistisch![]()
veel plezier, en ps: ik hou niet van taart![]()
Precies, de rest zit dan toch onderwaterquote:Op maandag 17 september 2007 02:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Bovenstukjes is toch alleen voor het zwemmen.
Truste KZquote:Op maandag 17 september 2007 02:34 schreef kleinzusje het volgende:
wil de feestvreugde niet bederven, maar ik schrok net wakker en kreeg een waarschuwing door in een droom ( beetje nachtzuster idee
)
Nadia is de trolliedolly, Apk gaat haar nemen op dat karretje en mn ex ( je weet wel, dat geileaandachtsverhaal) is piloot. Dus veel plezier![]()
![]()
![]()
Wel vind ik het tof dat Jappie me wil nemen in de cockpit , dat was echt eng, zo realistisch![]()
ga nou maar lekker slapen gekkiequote:Op maandag 17 september 2007 02:34 schreef kleinzusje het volgende:
)
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 02:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Gezellig met de onzen mee naar mijn schoonouders!
quote:Op maandag 17 september 2007 02:34 schreef kleinzusje het volgende:
)
![]()
![]()
Voor die van 1 is het haar eerste logeerpartij, Moby vindt het altijd wel prima als hij daar een weekje logeert.quote:Op maandag 17 september 2007 02:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Misschien, als ik mijn 'fucking' best doe, weet ik iemand anders nog wel over te halen![]()
![]()
Bummer... dan wordt het toch een leuk BH'tjequote:Op maandag 17 september 2007 02:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Hema heeft niks meer, H&M heeft alleen nog maat erwt. Hunkemoller ook niks meer, Livera alleen nog spul voor 50+.
Bovenstukjes is toch alleen voor het zwemmen.
47 Wat?quote:Op maandag 17 september 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
47 was kek!
Ik bedoelde lastig als je die dus niet hebt. En ik weet dat Mootie (net als ik) die niet heeft.quote:Op maandag 17 september 2007 02:49 schreef willem-jozef het volgende:
want?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |