Hij houdt van chickenvel,,,quote:Op maandag 17 september 2007 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Portugal mag ik hopen... het is hier een beetje te fris voor naakte boswandelingen
Ligt natuurlijk aan het gezelschapquote:Op maandag 17 september 2007 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Portugal mag ik hopen... het is hier een beetje te fris voor naakte boswandelingen
quote:Op maandag 17 september 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb net zijn billetjes met Veet gedaan![]()
Oh oh... dat mocht je niet zeggenquote:Op maandag 17 september 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb net zijn billetjes met Veet gedaan![]()
truste ponyparkquote:Op maandag 17 september 2007 03:05 schreef Veulen het volgende:
Ik ga me bed ook bezoeken/
Slaap lekker skatties![]()
Klopt, als het gezelschap voorzien is van een warme deken om op te liggen en een heel warm dekbed om onder te liggen dan is het nog wel te overwegenquote:Op maandag 17 september 2007 03:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan het gezelschap![]()
Truste Veulenquote:Op maandag 17 september 2007 03:05 schreef Veulen het volgende:
Welterusten Veulenquote:Op maandag 17 september 2007 03:05 schreef Veulen het volgende:
Truste Lquote:Op maandag 17 september 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
ik ben ook onder het dekbed.. de plicht roept![]()
Doe je plicht lieverdquote:Op maandag 17 september 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
Hmmz... Lobasca gaat omdat de plicht roept, en WJ gaat ook gelijk.... verdacht??quote:Op maandag 17 september 2007 03:08 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga ook liggen, mesdames! slaap lekker straks![]()
truste naaktlopertquote:Op maandag 17 september 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
Truste hunkquote:Op maandag 17 september 2007 03:08 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga ook liggen, mesdames! slaap lekker straks![]()
en eventueel ian nog..of doka en natuurlijk ook disana. night!
Truste NZquote:Op maandag 17 september 2007 03:11 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Truste hunk![]()
Ik sluit me dan maar aan bij deze uittocht richting dromenland, slaap wel allen![]()
![]()
Riep ik?quote:Op maandag 17 september 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |