Laat maar.quote:Op maandag 17 september 2007 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh leuk... ik ga ff wat lesmateriaal verzamelen![]()
Steruuuuuuuuffffffffffffff jongequote:Op maandag 17 september 2007 14:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil dat net zo graag als dat jij een trailerpenosehoer wil zijn.![]()
Gert, taal is een delicaat iets, het ontbreken van een letter of het plaatsen van een d waar een t zou moeten staan kan de betekenis van een woord volledig veranderen... hier was het geen kwestie van een d of een t, maar van een compleet woord...quote:Op maandag 17 september 2007 14:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil dat net zo graag als dat jij een trailerpenosehoer wil zijn.![]()
Dankje, lekker.quote:Op maandag 17 september 2007 14:20 schreef Leandra het volgende:
Veulen
Koffie?![]()
Stukje taart erbij?? Misschien dat je daar wat vrolijker van gaat kijken
Met als doel??quote:Op maandag 17 september 2007 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat maar.
Probeer jij nu eerst maar eens wat vrouwelijke charmes in de strijd te gooien, in plaats van je als een malloot door honderden posts heenworstelen op zoek naar de auteur van een raar woordje.
quote:Op maandag 17 september 2007 14:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb nog steeds geen tijd gehad om een lekker ding voor je te vinden![]()
Bummer... das vervelend, zijn er ook geen mensen die jij kent die de juiste mensen wel kennen??quote:Op maandag 17 september 2007 14:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dankje, lekker.
Neeh ik kijk zo boos omdat ik met ene probleem zit. Iets wat ik heel graag wil (en met heeel heel graag bedoel ik dat ik al me spaarcenten er voor over heb) gaat niet lukken. Simpel omdat ik niet de juiste mensen ken![]()
Daar zit ik nu al de hele ochtend over te puzzelen.quote:Op maandag 17 september 2007 15:04 schreef Leandra het volgende:
Bummer... das vervelend, zijn er ook geen mensen die jij kent die de juiste mensen wel kennen??
Dat is idd lastig... kun je dat niet proberen te doen door met een manege samen te werken??quote:Op maandag 17 september 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar zit ik nu al de hele ochtend over te puzzelen.
Wat ik nodig heb is een paard / ruiter combinatie met trailer (en bijbehorend rijbewijs) dat zin heeft om 7x te komen opdraven. Zodat ik eindelijk me instructeurs diploma kan gaan score.
Maar ik ken gewoon te weinig mensen![]()
Misschien moet ik maar een advertentie op internet gaan zetten ofzo.
jij kan toch ook de andere kant op draven? naar paard en ruiter toe?quote:Op maandag 17 september 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar zit ik nu al de hele ochtend over te puzzelen.
Wat ik nodig heb is een paard / ruiter combinatie met trailer (en bijbehorend rijbewijs) dat zin heeft om 7x te komen opdraven. Zodat ik eindelijk me instructeurs diploma kan gaan score.
Maar ik ken gewoon te weinig mensen![]()
Misschien moet ik maar een advertentie op internet gaan zetten ofzo.
Koffie, daar ben ik nu wel even aan toe iddquote:Op maandag 17 september 2007 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Veulen
Koffie?![]()
Stukje taart erbij?? Misschien dat je daar wat vrolijker van gaat kijken
HiDiHoquote:Op maandag 17 september 2007 15:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Koffie, daar ben ik nu wel even aan toe idd
Goedemiddag![]()
Bijna eroverheenquote:Op maandag 17 september 2007 15:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
HiDiHo![]()
* Leandra gooit een beker zet een kop koffie voor HiDiHo neer![]()
![]()
Ik deed voorzichtigquote:
Helaas beschikte ik nog niet over je "lesmateriaal" toen, anders had er een mooi gedicht gestaan.quote:Op maandag 17 september 2007 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met als doel??
Als je graag door me versierd zou willen worden, zeg dat dan gewoon....
Een "milfiegefeliciteerd" post in m'n verjaardagstopic doet het niet echt voor mij....
![]()
Dat gaat helaas niet. Omdat het diploma dat ik wil halen niet echt geschikt is om les te geven op manege's. Meer particulieren.quote:Op maandag 17 september 2007 15:14 schreef Leandra het volgende:
Dat is idd lastig... kun je dat niet proberen te doen door met een manege samen te werken??
Afspreken dat jij daar minimaal een jaar na het behalen 1 dag in de week lesgeeft als zij je op die manier helpen je diploma te halen?
De lessen en examens worden op een paar locaties gegeven. Je doet dat met ongeveer 12 personen. Elke 3 weken nemen 4 mensen een paard -ruiter combi mee naar die locatie om les te geven.quote:Op maandag 17 september 2007 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
jij kan toch ook de andere kant op draven? naar paard en ruiter toe?
ik ken iemand met paard en trailer, maar die heeft ook drie jonge kinderen en woont over de afsluitdijk zeg maar...
Ah.. je weet iig wat wel werkt...quote:Op maandag 17 september 2007 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas beschikte ik nog niet over je "lesmateriaal" toen, anders had er een mooi gedicht gestaan.![]()
Dan is het lastig... dan moet je een gezin hebben met paarden en kinderen en daar een deal mee maken...quote:Op maandag 17 september 2007 15:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet. Omdat het diploma dat ik wil halen niet echt geschikt is om les te geven op manege's. Meer particulieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |