Als je er maar van genoten hebt.quote:Op maandag 17 september 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
Neuh... op de wegen waar ik hier 80 mag rij ik meestal al tegen de 100, maar dat is gewoonte...
Het was meer van het tegen het randje aan in die bocht hangen enzo... ik doe m meestal met 90, dat wil zeggen als ik de kans krijg want dan moet er niet iemand voor je zitten die 80 rijdt, en dat doen de meesten daar wel, maar nu heb ik m lekker tegen de grens aangeduwd.... het is geen bocht waar je in blijft hangen als je veel harder gaat
Komt dat ff goed uit, ik ben wel aan een vakantie toequote:Op maandag 17 september 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
We gaan met heel DGK fok naar portugal op kosten van Mootie?
Ollee![]()
ik ben druk bezig schijtbak...quote:Op maandag 17 september 2007 01:24 schreef willem-jozef het volgende:
er staat een aardige wind (noordoost), waarschijnlijk staat lobasca haar plee te legen of moet ze dat doen. legen kreng
hee, da's leuk!!quote:Op maandag 17 september 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
We gaan met heel DGK fok naar portugal op kosten van Mootie?
Ollee [afbeelding] [afbeelding]
Nee dat word niks. Ik vertrek 1 oktober namelijk naar Frankrijk.quote:Op maandag 17 september 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
WE gaan 12 dagen, misschien kunnen jullie nog een last minute scoren!
Wie neemt er een laptop mee?quote:Op maandag 17 september 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
[..]
alleen een vlucht kopen we, we nemen matjes(voor jullie!) mee voor op de grond in het appartement en wij nemen met z'n vieren het grote bed (vier toch?/).quote:Op maandag 17 september 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 september 2007 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
alleen een vlucht kopen we, we nemen matjes(voor jullie!) mee voor op de grond in het appartement en wij nemen met z'n vieren het grote bed (vier toch?/).![]()
Joh, dat vliegen valt wel meequote:Op maandag 17 september 2007 01:32 schreef Lobasca het volgende:
Wie houdt mijn handje vast, ik heb nog nooit gevlogen en roep altjid dat ik dat alleen onder algehele narcose durf..
Ik durf het ook niet zo eigenlijk, gaan we wel samen hand in hand zitten, met onze ogen dicht! En op de stewardessen letten als je het eng vindt (doe ik altijd). Er is vast iets mis als die panisch door het vliegtuig rennen.quote:Op maandag 17 september 2007 01:32 schreef Lobasca het volgende:
Wie houdt mijn handje vast, ik heb nog nooit gevlogen en roep altjid dat ik dat alleen onder algehele narcose durf..
Laat je gewoon plat spuiten en WJ je dan het vliegtuig in dragen. Een beetje vent lukt dat welquote:Op maandag 17 september 2007 01:32 schreef Lobasca het volgende:
De man die z'n neukertje het bed uittrapt omdat ie dan beter kan slapen denkt dat hij met 3 vrouwen in 1 bed kan slapen??quote:Op maandag 17 september 2007 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alleen een vlucht kopen we, we nemen matjes(voor jullie!) mee voor op de grond in het appartement en wij nemen met z'n vieren het grote bed (vier toch?/).![]()
Dan ken je mij nog nietquote:Op maandag 17 september 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, dat vliegen valt wel mee
En Portugal is niet zo ver, dus we gaan in het vliegtuig wel pokeren als afleiding![]()
Nee WJ geen strippoker![]()
laat zitten, nancy( toch?), daar ligt al sneeuw en was een aardbeving eergisterenquote:Op maandag 17 september 2007 01:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee dat word niks. Ik vertrek 1 oktober namelijk naar Frankrijk.![]()
WJ is geen echte vent, ik wil Pave meequote:Op maandag 17 september 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Laat je gewoon plat spuiten en WJ je dan het vliegtuig in dragen. Een beetje vent lukt dat wel![]()
ik gebruik jullie penzen als kussens(na gebruik)!quote:Op maandag 17 september 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
De man die z'n neukertje het bed uittrapt omdat ie dan beter kan slapen denkt dat hij met 3 vrouwen in 1 bed kan slapen??![]()
Of denk je dat je het redt om 12 dagen wakker (en actief) te blijven?![]()
Ik ben dol op sneeuw.quote:Op maandag 17 september 2007 01:35 schreef willem-jozef het volgende:
laat zitten, nancy( toch?), daar ligt al sneeuw en was een aardbeving eergisteren
nou vooruit, jij welquote:Op maandag 17 september 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
En wij hebben geboekt, dus wij mogen het bed![]()
En op 8 oktober in Eindhoven verzamelen voor mijn verhaardag!quote:Op maandag 17 september 2007 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben dol op sneeuw.
Nah die aardbeving is minder.
Maar ik ga gewoon eerst 7 tot 9 dagen met jullie mee ga en dan gewoon terug ga via Frankrijk![]()
Vooruit die past vast wel ergens in een koffertje.quote:Op maandag 17 september 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
WJ is geen echte vent, ik wil Pave mee![]()
okee, that's my girl! de rest ook op de grond!quote:Op maandag 17 september 2007 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben dol op sneeuw.
Nah die aardbeving is minder.
Maar ik ga gewoon eerst 7 tot 9 dagen met jullie mee ga en dan gewoon terug ga via Frankrijk![]()
Dat word krapjes... Maar voor jou reis ik heen en weerquote:Op maandag 17 september 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
En op 8 oktober in Eindhoven verzamelen voor mijn verhaardag!
hoi nachtzuskquote:Op maandag 17 september 2007 01:46 schreef nachtzuster het volgende:
navond/nacht![]()
sjonge net erg diep geslapen geloof ik![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vooruit die past vast wel ergens in een koffertje.
Weetje, ik heb een 2 persoons-hangmat. Wie lief is mag erbijquote:Op maandag 17 september 2007 01:47 schreef willem-jozef het volgende:
okee, that's my girl! de rest ook op de grond!![]()
HI LOVEquote:Op maandag 17 september 2007 01:46 schreef nachtzuster het volgende:
navond/nacht![]()
Dag NZ.quote:Op maandag 17 september 2007 01:46 schreef nachtzuster het volgende:
navond/nacht![]()
NZquote:Op maandag 17 september 2007 01:46 schreef nachtzuster het volgende:
navond/nacht![]()
hi w-jquote:
doe eerst effe normaal met je letters.quote:Op maandag 17 september 2007 01:49 schreef Lobasca het volgende:
eN dISANA GAAT OOK MET MIJ MEE!!
Veulen, L und Lquote:Op maandag 17 september 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
NZ
Mooi, volgens mij was je daar wel aan toe
IK GA MET JOU NIET IN DISCUSSIE WAT WEL EN NIET NORMAAL IS..quote:Op maandag 17 september 2007 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe eerst effe normaal met je letters.
disaan wilde ik uitnodigen met de pm, maar haar pm-inbox is vol(voor mij?).
NMNS zit aan het apparaat denk ik zo.quote:Op maandag 17 september 2007 01:50 schreef nachtzuster het volgende:
hi w-j![]()
nmns nog aan een masseuse geraakt?
en weten we hoe het staat met de vorderingen van zijn huissie?
Buurvrouw heeft mijn vroege ochtendpost nog ontdekt las ik![]()
Hij had toch een nieuwe hippe buurvrouw ontdekt?quote:Op maandag 17 september 2007 01:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
NMNS zit aan het apparaat denk ik zo.
Misschien kunnen we ergens een knappe handige Portugese masseuse voor hem oppikken?
MOOIquote:Op maandag 17 september 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
IK GA MET JOU NIET IN DISCUSSIE WAT WEL EN NIET NORMAAL IS..
Mwah... je hebt vast niet zo erg gedroomd als Kevin Costner in de film die wij vanavond gezien hebben...quote:Op maandag 17 september 2007 01:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Veulen, L und L![]()
eh ja, alleen het dromen was wat minder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |