Vooruit die past vast wel ergens in een koffertje.quote:Op maandag 17 september 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
WJ is geen echte vent, ik wil Pave mee![]()
okee, that's my girl! de rest ook op de grond!quote:Op maandag 17 september 2007 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben dol op sneeuw.
Nah die aardbeving is minder.
Maar ik ga gewoon eerst 7 tot 9 dagen met jullie mee ga en dan gewoon terug ga via Frankrijk![]()
Dat word krapjes... Maar voor jou reis ik heen en weerquote:Op maandag 17 september 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
En op 8 oktober in Eindhoven verzamelen voor mijn verhaardag!
hoi nachtzuskquote:Op maandag 17 september 2007 01:46 schreef nachtzuster het volgende:
navond/nacht![]()
sjonge net erg diep geslapen geloof ik![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vooruit die past vast wel ergens in een koffertje.
Weetje, ik heb een 2 persoons-hangmat. Wie lief is mag erbijquote:Op maandag 17 september 2007 01:47 schreef willem-jozef het volgende:
okee, that's my girl! de rest ook op de grond!![]()
HI LOVEquote:Op maandag 17 september 2007 01:46 schreef nachtzuster het volgende:
navond/nacht![]()
Dag NZ.quote:Op maandag 17 september 2007 01:46 schreef nachtzuster het volgende:
navond/nacht![]()
NZquote:Op maandag 17 september 2007 01:46 schreef nachtzuster het volgende:
navond/nacht![]()
hi w-jquote:
doe eerst effe normaal met je letters.quote:Op maandag 17 september 2007 01:49 schreef Lobasca het volgende:
eN dISANA GAAT OOK MET MIJ MEE!!
Veulen, L und Lquote:Op maandag 17 september 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
NZ
Mooi, volgens mij was je daar wel aan toe
IK GA MET JOU NIET IN DISCUSSIE WAT WEL EN NIET NORMAAL IS..quote:Op maandag 17 september 2007 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe eerst effe normaal met je letters.
disaan wilde ik uitnodigen met de pm, maar haar pm-inbox is vol(voor mij?).
NMNS zit aan het apparaat denk ik zo.quote:Op maandag 17 september 2007 01:50 schreef nachtzuster het volgende:
hi w-j![]()
nmns nog aan een masseuse geraakt?
en weten we hoe het staat met de vorderingen van zijn huissie?
Buurvrouw heeft mijn vroege ochtendpost nog ontdekt las ik![]()
Hij had toch een nieuwe hippe buurvrouw ontdekt?quote:Op maandag 17 september 2007 01:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
NMNS zit aan het apparaat denk ik zo.
Misschien kunnen we ergens een knappe handige Portugese masseuse voor hem oppikken?
MOOIquote:Op maandag 17 september 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
IK GA MET JOU NIET IN DISCUSSIE WAT WEL EN NIET NORMAAL IS..
Mwah... je hebt vast niet zo erg gedroomd als Kevin Costner in de film die wij vanavond gezien hebben...quote:Op maandag 17 september 2007 01:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Veulen, L und L![]()
eh ja, alleen het dromen was wat minder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |