quote:Op maandag 17 september 2007 00:45 schreef versabommie het volgende:
whoomp!
ey kalfjequote:
En hier krijg je geen vierkante ogen vanquote:Op maandag 17 september 2007 00:47 schreef versabommie het volgende:
ey kalfje![]()
hier nog druk? heb net een heel seizoen supernatural zitten kijken, vierkante ogen dus moest ff een uitstapje maken...en hier bent ik dan
wat is ellende in deze?quote:Op maandag 17 september 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
En hier krijg je geen vierkante ogen van![]()
Volgens mij gebeurt hier vrij weinig. Weet niet waar iedereen is... Zeker gillend weg gerend na avonden en dagen van ellende.
Hmm vage rellen. Maar ik laat me er verder niet over uit. Voor je het weet is het weer vlam in de pan.quote:Op maandag 17 september 2007 00:50 schreef versabommie het volgende:
wat is ellende in deze?
rellen op het forum of op streams of?quote:Op maandag 17 september 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm vage rellen. Maar ik laat me er verder niet over uit. Voor je het weet is het weer vlam in de pan.
In de SC natuurlijk. Ik heb geen streamsquote:Op maandag 17 september 2007 00:53 schreef versabommie het volgende:
rellen op het forum of op streams of?
oeh lekker...relluh!quote:Op maandag 17 september 2007 00:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
In de SC natuurlijk. Ik heb geen streams![]()
Ik was zoonlief ophalen, en onderweg naar hem toe besloten we naar de bioscoop te gaan...quote:Op maandag 17 september 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
En hier krijg je geen vierkante ogen van![]()
Volgens mij gebeurt hier vrij weinig. Weet niet waar iedereen is... Zeker gillend weg gerend na avonden en dagen van ellende.
Tuurlijk ben ik er nog.quote:Op maandag 17 september 2007 01:00 schreef willem-jozef het volgende:
hee veulert, ben je er nog?
hoi leandra!quote:Op maandag 17 september 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was zoonlief ophalen, en onderweg naar hem toe besloten we naar de bioscoop te gaan...
De keuze was lastig, want een horrorfilm zag ik niet zitten, een romantische komedie zagen we geen van beiden zitten, dus toen werd het Film: Mr. Brooks
Eeh... En dat is een schok omdat?quote:Op maandag 17 september 2007 01:02 schreef willem-jozef het volgende:
..kom binnen, doe de comp aan en de tv, eerst wiegel en toen tot m'n nog grotere sch(r)ik jij in de sc...
Lekker spontaan. Ben je er een beetje van opgeknapt?quote:Op maandag 17 september 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
Ik was zoonlief ophalen, en onderweg naar hem toe besloten we naar de bioscoop te gaan...
De keuze was lastig, want een horrorfilm zag ik niet zitten, een romantische komedie zagen we geen van beiden zitten (samen iig niet), dus toen werd het Film: Mr. Brooks
nee joh, wiegel was effe schrikken, jouw aanwezigheid hier niet(kijk beter naar tekst) zij:'oja'quote:Op maandag 17 september 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eeh... En dat is een schok omdat?
Ooooh dat bedoelde je.quote:Op maandag 17 september 2007 01:05 schreef willem-jozef het volgende:
nee joh, wiegel was effe schrikken, jouw aanwezigheid hier niet(kijk beter naar tekst) zij:'oja'
Yep.. het was trouwens zo'n film die op je doorwerkt... het had effect op m'n rijstijl.quote:Op maandag 17 september 2007 01:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lekker spontaan. Ben je er een beetje van opgeknapt?
you survived that shitquote:Op maandag 17 september 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep.. het was trouwens zo'n film die op je doorwerkt... het had effect op m'n rijstijl.
En dat terwijl er geen achtervolgingen en dergelijke in voorkomen... bij de film Mr. and Mrs. Smith was dat nog veel erger, toen scheurde ik echt naar huis alsof we onsterfelijk waren
Niks zo lekker als hard rijden, alleen die boetes daarna zijn zij lastigquote:Op maandag 17 september 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
Yep.. het was trouwens zo'n film die op je doorwerkt... het had effect op m'n rijstijl.
En dat terwijl er geen achtervolgingen en dergelijke in voorkomen... bij de film Mr. and Mrs. Smith was dat nog veel erger, toen scheurde ik echt naar huis alsof we onsterfelijk waren
Het was zeker lekker weer.quote:Op maandag 17 september 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
MOEST meedoen, bedrijfsuitje, maar was lekker weer, 1,5 door het gras struinen, best lekker.
Neuh.. ik ben niet zo van het racen om het racen... ik heb een hekel aan boetes en een hekel aan een benzinemeter die in superspeed naar beneden dondert.quote:Op maandag 17 september 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niks zo lekker als hard rijden, alleen die boetes daarna zijn zij lastig![]()
Vind ik ook prima! Volgende week naar Portugal, graadje of 24, ik vind het helemaal topquote:Op maandag 17 september 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het was zeker lekker weer.
Was vanmiddag even lekker bij de herten en het was gewoon warm. Ze waren lui als de pest.
Ik ben dol op dit nazomer weer. graatje of 18 / 19 is warm zat![]()
Hmmmmmmmm ik was eigenlijk best top, rob en ik waren de laatsten in ons groepje, dus het kwam steeds zo uit dat rob de bal mooi plaatste, en ik putte de bal als een true pro!quote:Op maandag 17 september 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
Zeg moots... wat was je handicap bij boerengolf??
Kijk, dat zijn de berichtenquote:Op maandag 17 september 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm ik was eigenlijk best top, rob en ik waren de laatsten in ons groepje, dus het kwam steeds zo uit dat rob de bal mooi plaatste, en ik putte de bal als een true pro!
Het is de jeugd in mijn geval dus.quote:Op maandag 17 september 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
Neuh.. ik ben niet zo van het racen om het racen... ik heb een hekel aan boetes en een hekel aan een benzinemeter die in superspeed naar beneden dondert.
Maar met ruim 100 in een bocht gaan hangen die ik normaal met 90 neem....
hoe laat en wanneer vliegen we?quote:Op maandag 17 september 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind ik ook prima! Volgende week naar Portugal, graadje of 24, ik vind het helemaal top![]()
Portugal. Doe maar ruig.quote:Op maandag 17 september 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
Vind ik ook prima! Volgende week naar Portugal, graadje of 24, ik vind het helemaal top![]()
Een kernkop uit het noorden? Eerder uit het westen hoorquote:Op maandag 17 september 2007 01:19 schreef willem-jozef het volgende:
mwah, kijk uit wat je zegt, straks treft een kernkop uit het hoge noorden je huis! geintje![]()
We gaan met heel DGK fok naar portugal op kosten van Mootie?quote:Op maandag 17 september 2007 01:20 schreef willem-jozef het volgende:
hoe laat en wanneer vliegen we?
Neuh... op de wegen waar ik hier 80 mag rij ik meestal al tegen de 100, maar dat is gewoonte...quote:Op maandag 17 september 2007 01:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is de jeugd in mijn geval dus.
Maar 100 waar je 90 mag is amper genoeg voor een boete![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |