Hoe zit het met jouw water?quote:Op maandag 17 september 2007 23:27 schreef willem-jozef het volgende:
homo's!
Maandagavond hè... CSI (hoewel ik volgens mij wat anders gekeken heb) en daarna Men in trees....quote:
Reminds me...nu is de ongecensureerde versie van de bikini-contest..quote:Op maandag 17 september 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maandagavond hè... CSI (hoewel ik volgens mij wat anders gekeken heb) en daarna Men in trees....
op tv?quote:Op maandag 17 september 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Reminds me...nu is de ongecensureerde versie van de bikini-contest..
Idd... daarom ligt er hier nu een puber op de bank....quote:Op maandag 17 september 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Reminds me...nu is de ongecensureerde versie van de bikini-contest..
water stroomt hier rijkelijkquote:Op maandag 17 september 2007 23:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haihoi, same als bij jou denk, ik, kon toch wel redelijk douchen net...
gaat hut?
yo, beetje vastloper met computer eerder vandaag en er moest iets af vanmiddag, wel goed nu, maar wel flink op lopen naaien(had hartslagmeter effe om om te kijken of opgefokt gedrag nou dat bloed wat stuwt..., best wel..)quote:
je scharrel?quote:Op maandag 17 september 2007 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... daarom ligt er hier nu een puber op de bank....
en, wat vindt 'ie ervan?quote:Op maandag 17 september 2007 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... daarom ligt er hier nu een puber op de bank....
oeps....das tog erger dan ik dacht..quote:Op maandag 17 september 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
Als ik jullie was zou ik iig zorgen dat er ergens een emmertje schoon water staat... het lijkt nogal een serieus probleem te zijn
http://www.nu.nl/news/123(...)nder_drinkwater.html
Bij hem zijn het geen scharrels, maar serieuze relaties...quote:Op maandag 17 september 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo jong heb ik ze nou ook weer niet![]()
Ik heet geen WJ![]()
Wat een verschil met de uitzending eerder op de avond...quote:Op maandag 17 september 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn verslag:
Vrij saai, je zag vrij weinig, af en toe een paar tieten en voor de rest niks.
ik ook niet, eignlijk...quote:Op maandag 17 september 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo jong heb ik ze nou ook weer niet![]()
Ik heet geen WJ![]()
Met meisjes die jong genoeg zijn om z'n dochter te zijn??quote:Op maandag 17 september 2007 23:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij hem zijn het geen scharrels, maar serieuze relaties...![]()
Zijn kleindochter, het is een freak hoor...quote:Op maandag 17 september 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met meisjes die jong genoeg zijn om z'n dochter te zijn??![]()
![]()
is al uitverkocht, ouwe mannetjes not aloud.quote:Op maandag 17 september 2007 23:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mmm, wie spat fangen sie an?
WTF?? Is WJ al zo oud??quote:Op maandag 17 september 2007 23:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zijn kleindochter, het is een freak hoor...![]()
hee, kijk uit voor de zedenpolitie..quote:Op maandag 17 september 2007 23:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij hem zijn het geen scharrels, maar serieuze relaties...![]()
kijk in de spiegel en herhaal deze tekstquote:Op maandag 17 september 2007 23:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, kijk uit voor de zedenpolitie..![]()
hee, nokkenquote:Op maandag 17 september 2007 23:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zijn kleindochter, het is een freak hoor...![]()
haha, leuk, maar nu normaal stpquote:Op maandag 17 september 2007 23:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kijk in de spiegel en herhaal deze tekst![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen zorgen schat, wij vinden je wel lief hoor...
Hoewel wij natuurlijk te oud voor je zijn
hee pedo's, is er al 'n nieuwe sc?quote:Op maandag 17 september 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, een man met zelfkennis.... dat ligt mij wel... jammer dat je te oud voor me bent![]()
Nee, die ging jij toch maken... compleet met OP enzoquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee pedo's, is er al 'n nieuwe sc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |