quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:53 schreef borisz het volgende:
ze heeft ze gekocht bij de IKEA
Krachtpatser Verdonk?quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:25 schreef Suko het volgende:
krachtpatser Verdonk
Krachtpatser is voor mij geen waardeoordeel hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 09:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Krachtpatser Verdonk?.
Het is gewoon een onbetrouwbaar mens met zo nu en dan een enorme grote bek.
Maar blijkbaar vind men kreten als '' niet links, niet rechts, maar recht door zee'' geweldig. Wat echt veel meer heeft ze namelijk niet te melden verder.
Qua uitstraling misschien wel, ze kan erg boos kijken (quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:44 schreef Suko het volgende:
[..]
Krachtpatser is voor mij geen waardeoordeel hoormaar in vergelijking met die Rutte komt ze meer 'over' dan melkmuiltje Rutte.
![]()
Word een VVD avondquote:Maandag te gast, onder anderen: Rita Verdonk voormalig VVD-Tweede Kamerlid en Charlie Aptroot, blijft Tweede Kamerlid voor de VVD
Daar kon jij je wel eens vies in vergissen..quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:06 schreef HenkieVdV het volgende:
Duidelijk dat jij weinig intervieuws en dergelijke met Verdonk hebt gezien.![]()
quote:En verder: Jan Talen, fractieleider VVD Staphorst, Ed Sinke, de rechterhand van Verdonk en COC-voorzitter Frank van Dalen.
quote:Op maandag 17 september 2007 19:36 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik zie op hun site alleen nog Verdonk staan? Of werk je stiekem bij de VARA?
quote:Vanavond in Pauw & Witteman: een uitzending rond Rita Verdonk. Zij werd vorige week uit de VVD-fractie gezet. Sindsdien beheerste deze kwestie het nieuws.
Maandagavond te gast:
Rita Verdonk
Ze werd uit de VVD-fractie gezet, maar ze blijft haar werk in de Tweede Kamer voortzetten. Verdonk vormt een 'eenmansfractie'. Ook wil ze lid blijven van de VVD. Dit betekent op het eerste gezicht dat de liberalen op dit moment twee fracties hebben in de Tweede Kamer.
De personlijke website van Rita Verdonk
Charlie Aptroot
Blijft Tweede Kamerlid voor de VVD. Samen met Fred Teeven en Hans van Baalen was hij tegen het meerderheidsbesluit in de fractie om Verdonk eruit te zetten. Tijdens de algemene ledenvergadering afgelopen weekend vertelde Aptroot aan de verzamelde VVD'ers wat zijn afwegingen waren om bij de liberalen te blijven.
Naar de website van Aptroot
Verdonk-aanhang
Rita Verdonk is dan wel noodgedwongen aan een alleengang begonnen, maar ze staat niet alleen. Vandaag meldden zich meer dan duizend nieuwe vrienden aan bij haar Hyves-profiel. Naast steunbetuigingen op internet krijgt Verdonk ook steun van enkele getrouwen. In de studio vanavond zitten verschillende Verdonk-adepten, waaronder: Jan van Talen, VVD-fractievoorzitter in Staphorst, COC-voorzitter Frank van Dalen en adviseur Ed Sinke.
Geef niks joh.quote:Op maandag 17 september 2007 20:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Yes, u heeft gelijk, had het niet gezien
Alweer die Ed Sinke met zijn ballerige hoofd
Absoluut.quote:Op maandag 17 september 2007 23:15 schreef golfer het volgende:
Bolkestein heeft natuurlijk echt een vies spelletje gespeeld.
Je vindt haar zelfs nu nog walgelijk?quote:Op maandag 17 september 2007 23:19 schreef venomsnake het volgende:
Wat een walgelijk mens. Ze vind zichzelf nogal bijzonder. BAH![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 23:21 schreef Arcee het volgende:
"Vriend Rita Verdonk" staat er gelijk onder.
Ja, ik vind het echt 3x niksquote:Op maandag 17 september 2007 23:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je vindt haar zelfs nu nog walgelijk?
Neem een voorbeeld aan TNA.
En als je dan ook nog 620.555 voorkeursstemmen krijgt, dan ben je helemaal niet meer met beide benen op de grond te krijgen...quote:Op maandag 17 september 2007 23:23 schreef golfer het volgende:
Dat ze zichzelf zo bijzonder vindt wordt haar natuurlijk ook voor een groot deel aangepraat door engerds als die 'vriend' Ed Sinke.
Als je steeds maar te horen krijgt dat je 'zo geweldig en belangrijk' bent, ga je er op het laatst zelf nog in geloven.
Ze zegt wel erg vaak Eh...quote:Op maandag 17 september 2007 23:24 schreef venomsnake het volgende:
Ja, ik vind het echt 3x niks![]()
Allemaal zo enorm gemaakt. Dat mens is enorm machtsgeil, dat straalt er aan alle kanten vanaf.
Tsja, ik vond Verdonk tijdens haar ministersperiode absoluut verschrikkelijk, maar nu het niet constant over keihard beleid tegen asielzoekers gaat vind ik haar wel meevallen. Dat je met 600.000 voorkeursstemmen en een concurrent als dat lulletje van een Rutte trots de camera inkijkt kan ik me wel voorstellen.quote:Op maandag 17 september 2007 23:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt 3x niks![]()
Allemaal zo enorm gemaakt. Dat mens is enorm machtsgeil, dat straalt er aan alle kanten vanaf.
27 zetels in de peilingen scheelt ook nog.quote:Op maandag 17 september 2007 23:23 schreef golfer het volgende:
Dat ze zichzelf zo bijzonder vindt wordt haar natuurlijk ook voor een groot deel aangepraat door engerds als die 'vriend' Ed Sinke.
Als je steeds maar te horen krijgt dat je 'zo geweldig en belangrijk' bent, ga je er op het laatst zelf nog in geloven.
Ik denk dat ze het best goed zal doen daar, zeker als ze nuchter is.quote:Op maandag 17 september 2007 23:27 schreef tong80 het volgende:
Ik zou haar wel eens bij de national;e IQ test willenj zien
Hoe hoog denk jij dat ze scoort, Tong, 80?quote:Op maandag 17 september 2007 23:27 schreef tong80 het volgende:
Ik zou haar wel eens bij de national;e IQ test willenj zien
En anders zegt ze dat haar stemkastje kapot wasquote:Op maandag 17 september 2007 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het best goed zal doen daar, zeker als ze nuchter is.
Jawel, maar ik denk dat Bolkenstijn gelijk heeft. Rita heeft het nooit kunnen verkroppen dat ze nr2 is.quote:Op maandag 17 september 2007 23:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat je met 600.000 voorkeursstemmen en een concurrent als dat lulletje van een Rutte trots de camera inkijkt kan ik me wel voorstellen.
quote:Op maandag 17 september 2007 23:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoe hoog denk jij dat ze scoort, Tong, 80?
Maar ze heeft toch gelijk dat je bij een liberale partij je mening moet kunnen geven?quote:Op maandag 17 september 2007 23:34 schreef venomsnake het volgende:
Jawel, maar ik denk dat Bolkenstijn gelijk heeft. Rita heeft het nooit kunnen verkroppen dat ze nr2 is.
Het liefts heeft ze dat de VVD naar haar pijpen danst. Partijbelang is niet meer relevant voor Rita zo lijkt het. Rita's belang staat voorop.
Ze heeft het volgens mij gewoon slim gespeeld, beetje schoppen, net over het randje, weggestuurd worden, voor jezelf beginnen en bergen zetels binnenhalen. Nogmaals, ik ben absoluut geen Verdonkfan, maar ik vind dat ze het slim heeft gedaan en zich nu tactisch profileert.quote:Op maandag 17 september 2007 23:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk dat Bolkenstijn gelijk heeft. Rita heeft het nooit kunnen verkroppen dat ze nr2 is.
Het liefts heeft ze dat de VVD naar haar pijpen danst. Partijbelang is niet meer relevant voor Rita zo lijkt het. Rita's belang staat voorop.
Jeroen Pauw keek ook vrij gecharmeerdquote:Op maandag 17 september 2007 23:34 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat Paul vanavond lid wordt van de VVD.
quote:Op maandag 17 september 2007 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het best goed zal doen daar, zeker als ze nuchter is.
Ja maar wat is haar meningquote:Op maandag 17 september 2007 23:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar ze heeft toch gelijk dat je bij een liberale partij je mening moet kunnen geven?
Ik denk ook dat ze met een rol in de schaduw niet kon omgaan. Maar het is wel waar dat na die "cafecoupe" ook echt ALLES wat Verdonk zei op een goudschaaltje werd gewogen. Alles wat eventueel in het nadeel van Rutte kon worden uitgelegd was onmiddelijk voorpaginanieuws.quote:Op maandag 17 september 2007 23:34 schreef venomsnake het volgende:
Jawel, maar ik denk dat Bolkenstijn Bolkestijn, Bolkesteijn, Bolkenstein gelijk heeft. Rita heeft het nooit kunnen verkroppen dat ze nr2 is.
Maar ook binnen de VVD bestaan regels. Daar heeft ze zich natuurlijk gewoon aan te houden.quote:Op maandag 17 september 2007 23:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar ze heeft toch gelijk dat je bij een liberale partij je mening moet kunnen geven?
Die ziet zo'n erelidmaatschap waarschijnlijk wel zittenquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 23:42 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Die ziet zo'n erelidmaatschap waarschijnlijk wel zitten![]()
Dat vind ik ook.quote:Op maandag 17 september 2007 23:41 schreef golfer het volgende:
Ze doet het goed vanavond. Ook al ben ik het politiek volstrekt met haar oneens.
Charlie Aptroot doet mij in z'n manier van praten zo erg aan Ed van Thijn denken, trouwens.
Maar inderdaad, die 620.000 stemmen...die blijven haar een beetje naar de bol stijgen.
Ze speelt het enorm goed. De move die ze vandaag gemaakt heeft is geniaal. De druk ligt bij de VVD om haar eruit te kwakken terwijl zij bij elk tv programma rustig haar verhaal kan gaan houden.quote:Op maandag 17 september 2007 23:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Ze heeft het volgens mij gewoon slim gespeeld, beetje schoppen, net over het randje, weggestuurd worden, voor jezelf beginnen en bergen zetels binnenhalen. Nogmaals, ik ben absoluut geen Verdonkfan, maar ik vind dat ze het slim heeft gedaan en zich nu tactisch profileert.
Exactly.quote:Op maandag 17 september 2007 23:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze speelt het enorm goed. De move die ze vandaag gemaakt heeft is geniaal. De druk ligt bij de VVD om haar eruit te kwakken terwijl zij bij elk tv programma rustig haar verhaal kan gaan houden.
Uiteindelijk begint ze natuurlijk een eigen partij en zal ze behoorlijk wat VVD stemmen krijgen.
Ze heeft maar 1 mening en dat is; Macht, macht, macht, macht.quote:Ja maar wat is haar mening
Daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 17 september 2007 23:41 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze met een rol in de schaduw niet kon omgaan. Maar het is wel waar dat na die "cafecoupe" ook echt ALLES wat Verdonk zei op een goudschaaltje werd gewogen. Alles wat eventueel in het nadeel van Rutte kon worden uitgelegd was onmiddelijk voorpaginanieuws.
Zo opereren lijkt me een koorddansact van jewelste.
Ja dat hoorde ik Rita zeggen. idd, een vies spelletje erg gemeen van die Bolkensteinquote:Op maandag 17 september 2007 23:15 schreef golfer het volgende:
Bolkestein heeft natuurlijk echt een vies spelletje gespeeld.
Bolkenstein komt met argumenten. Noem eens goeie argumenten van Verdonk Haaibaaikequote:Op maandag 17 september 2007 23:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik Rita zeggen. idd, een vies spelletje erg gemeen van die Bolkenstein![]()
Als ze het Nederlandse-taal onderwijs maar niet afschafdt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Rita deed het goed zoals hier meerdere keren is gezegt.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ze het Nederlandse-taal onderwijs maar niet afschafdt.
Verstandig. Alleen met smilies posten.quote:
Die vliegen elkaar in de haren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:54 schreef hardstylesage het volgende:
Ik denk dat als Verdonk haar eigen partij heeft eindelijk het "gat" opvult tussen de VVD en Wilders. En als die 3 partijen een coalitie kunnen vormen zou dat geweldig zijn voor Nederland.
Zat er een taalfout en weet je niet hoe het wel moet ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:24 schreef Haaibaaike het volgende:
-edit-
Mmm, dan misschien kijken met één oog cq luister met één oor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:26 schreef Toad het volgende:
"Met boze burgers..."
Dus ik mis niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:52 schreef SCH het volgende:
Van alle prinsjesdagprogramma's wel de allermatigste invulling
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:29 schreef Toad het volgende:
Wat is Bos toch ontzettend goed. Maar dat is vloeken in de kerk hier.
quote:
Idd geweldigquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:59 schreef Aoristus het volgende:
prachtig. Dat paartje is geweldig, van die volkse campingburgers die vinden dat ze niet goed behandeld worden omdat ze ineens miljonairs schijnen te zijn. Het is net een Jakobse en van Es sketch
Ik vond het moment van de kunststofraamkozijnen beter, hij had wat huisjes geloof ik en hij moest de ramen vervangen, dat kost 'm zo en zoveel gulden -destijds, maar hee, de gemeente wil daar wel belasting over zienquote:Op woensdag 19 september 2007 00:01 schreef TNA het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
[..]
Idd geweldigHoe ze ook aan het einde nog even hun zegje wilden doen terwijl je zag dat niemand ze serieus nam
Een roofroofrover!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |