Je vindt haar zelfs nu nog walgelijk?quote:Op maandag 17 september 2007 23:19 schreef venomsnake het volgende:
Wat een walgelijk mens. Ze vind zichzelf nogal bijzonder. BAH![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 23:21 schreef Arcee het volgende:
"Vriend Rita Verdonk" staat er gelijk onder.
Ja, ik vind het echt 3x niksquote:Op maandag 17 september 2007 23:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je vindt haar zelfs nu nog walgelijk?
Neem een voorbeeld aan TNA.
En als je dan ook nog 620.555 voorkeursstemmen krijgt, dan ben je helemaal niet meer met beide benen op de grond te krijgen...quote:Op maandag 17 september 2007 23:23 schreef golfer het volgende:
Dat ze zichzelf zo bijzonder vindt wordt haar natuurlijk ook voor een groot deel aangepraat door engerds als die 'vriend' Ed Sinke.
Als je steeds maar te horen krijgt dat je 'zo geweldig en belangrijk' bent, ga je er op het laatst zelf nog in geloven.
Ze zegt wel erg vaak Eh...quote:Op maandag 17 september 2007 23:24 schreef venomsnake het volgende:
Ja, ik vind het echt 3x niks![]()
Allemaal zo enorm gemaakt. Dat mens is enorm machtsgeil, dat straalt er aan alle kanten vanaf.
Tsja, ik vond Verdonk tijdens haar ministersperiode absoluut verschrikkelijk, maar nu het niet constant over keihard beleid tegen asielzoekers gaat vind ik haar wel meevallen. Dat je met 600.000 voorkeursstemmen en een concurrent als dat lulletje van een Rutte trots de camera inkijkt kan ik me wel voorstellen.quote:Op maandag 17 september 2007 23:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt 3x niks![]()
Allemaal zo enorm gemaakt. Dat mens is enorm machtsgeil, dat straalt er aan alle kanten vanaf.
27 zetels in de peilingen scheelt ook nog.quote:Op maandag 17 september 2007 23:23 schreef golfer het volgende:
Dat ze zichzelf zo bijzonder vindt wordt haar natuurlijk ook voor een groot deel aangepraat door engerds als die 'vriend' Ed Sinke.
Als je steeds maar te horen krijgt dat je 'zo geweldig en belangrijk' bent, ga je er op het laatst zelf nog in geloven.
Ik denk dat ze het best goed zal doen daar, zeker als ze nuchter is.quote:Op maandag 17 september 2007 23:27 schreef tong80 het volgende:
Ik zou haar wel eens bij de national;e IQ test willenj zien
Hoe hoog denk jij dat ze scoort, Tong, 80?quote:Op maandag 17 september 2007 23:27 schreef tong80 het volgende:
Ik zou haar wel eens bij de national;e IQ test willenj zien
En anders zegt ze dat haar stemkastje kapot wasquote:Op maandag 17 september 2007 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het best goed zal doen daar, zeker als ze nuchter is.
Jawel, maar ik denk dat Bolkenstijn gelijk heeft. Rita heeft het nooit kunnen verkroppen dat ze nr2 is.quote:Op maandag 17 september 2007 23:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat je met 600.000 voorkeursstemmen en een concurrent als dat lulletje van een Rutte trots de camera inkijkt kan ik me wel voorstellen.
quote:Op maandag 17 september 2007 23:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoe hoog denk jij dat ze scoort, Tong, 80?
Maar ze heeft toch gelijk dat je bij een liberale partij je mening moet kunnen geven?quote:Op maandag 17 september 2007 23:34 schreef venomsnake het volgende:
Jawel, maar ik denk dat Bolkenstijn gelijk heeft. Rita heeft het nooit kunnen verkroppen dat ze nr2 is.
Het liefts heeft ze dat de VVD naar haar pijpen danst. Partijbelang is niet meer relevant voor Rita zo lijkt het. Rita's belang staat voorop.
Ze heeft het volgens mij gewoon slim gespeeld, beetje schoppen, net over het randje, weggestuurd worden, voor jezelf beginnen en bergen zetels binnenhalen. Nogmaals, ik ben absoluut geen Verdonkfan, maar ik vind dat ze het slim heeft gedaan en zich nu tactisch profileert.quote:Op maandag 17 september 2007 23:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk dat Bolkenstijn gelijk heeft. Rita heeft het nooit kunnen verkroppen dat ze nr2 is.
Het liefts heeft ze dat de VVD naar haar pijpen danst. Partijbelang is niet meer relevant voor Rita zo lijkt het. Rita's belang staat voorop.
Jeroen Pauw keek ook vrij gecharmeerdquote:Op maandag 17 september 2007 23:34 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat Paul vanavond lid wordt van de VVD.
quote:Op maandag 17 september 2007 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het best goed zal doen daar, zeker als ze nuchter is.
Ja maar wat is haar meningquote:Op maandag 17 september 2007 23:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar ze heeft toch gelijk dat je bij een liberale partij je mening moet kunnen geven?
Ik denk ook dat ze met een rol in de schaduw niet kon omgaan. Maar het is wel waar dat na die "cafecoupe" ook echt ALLES wat Verdonk zei op een goudschaaltje werd gewogen. Alles wat eventueel in het nadeel van Rutte kon worden uitgelegd was onmiddelijk voorpaginanieuws.quote:Op maandag 17 september 2007 23:34 schreef venomsnake het volgende:
Jawel, maar ik denk dat Bolkenstijn Bolkestijn, Bolkesteijn, Bolkenstein gelijk heeft. Rita heeft het nooit kunnen verkroppen dat ze nr2 is.
Maar ook binnen de VVD bestaan regels. Daar heeft ze zich natuurlijk gewoon aan te houden.quote:Op maandag 17 september 2007 23:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar ze heeft toch gelijk dat je bij een liberale partij je mening moet kunnen geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |