Heul niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ze kijkt elke avond.
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow dat, ja ik heb een gold member card van de Hunkemoller. Ik geef daar zo honderden euro's uit.
Tussendoor moet je ook nog wel eens de relatie consumeren natuurlijk!quote:
Hoewel ik de Hunkemoller een beetje basic vind hebben ze soms wel mooie dingenquote:
Mja zonde eigenlijk. Het is altijd zo weer uit.quote:
Ja. En waarom post jij door slotjes heen?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:04 schreef AirwiN het volgende:
Tussendoor moet je ook nog wel eens de relatie consumeren natuurlijk!![]()
Uit de mode... Ja, die dingen gaan snel tegenwoordig...quote:Op donderdag 13 september 2007 12:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja zonde eigenlijk. Het is altijd zo weer uit.
Mja, uit de mode. Ahhuh.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:05 schreef AirwiN het volgende:
Uit de mode... Ja, die dingen gaan snel tegenwoordig...![]()
Dat kunnen modjes nou eenmaal!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. En waarom post jij door slotjes heen?
Gewoon bij het rekje voor cup E gaan staan, en tegen iedere vrouw die daar langs looptquote:Op donderdag 13 september 2007 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoewel ik de Hunkemoller een beetje basic vind hebben ze soms wel mooie dingen. Ik ben alleen altijd de enigste man daar binnen als we daar heen gaan
.
Maar wel altijd erg mooiquote:Op donderdag 13 september 2007 12:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja zonde eigenlijk. Het is altijd zo weer uit.
hihi...quote:Op donderdag 13 september 2007 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon bij het rekje voor cup E gaan staan, en tegen iedere vrouw die daar langs looptdoen. Dan sta je zo weer buiten!
Klinkt bekend, ik ging mijn exvriendin ook wel shoppen bij de hunkemöller, maar daar ben je vaak als enige man in de winkel (en natuurlijk niet zo vreemd, 't is een lingerie zaakquote:Op donderdag 13 september 2007 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoewel ik de Hunkemoller een beetje basic vind hebben ze soms wel mooie dingen. Ik ben alleen altijd de enigste man daar binnen als we daar heen gaan
.
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klinkt bekend, ik ging mijn exvriendin ook wel shoppen bij de hunkemöller, maar daar ben je vaak als enige man in de winkel (en natuurlijk niet zo vreemd, 't is een lingerie zaak). Mij boeit het i.i.g weinig
Nee, ik ga altijd staan gluren bij de pashokjes!quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je gelijk wat voor jezelf halen?
de enigstequote:Op donderdag 13 september 2007 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
.
Ja, verwaand mannetje...quote:
Ik heb je nog nooit ontmoet in het echt.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat valt best mee (in het echt).
maar het staat ook tussen haakjesquote:Op donderdag 13 september 2007 12:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit ontmoet in het echt.![]()
Ja en?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar het staat ook tussen haakjes.
Kwestie van wachten bij de Lush winkel in Den Haag...quote:Op donderdag 13 september 2007 12:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit ontmoet in het echt.![]()
dus ik hield er rekening mee dat het misschien niet zo'n hele goede redenatie wasquote:
treinkaartje amsterdam is goedkoperquote:Op donderdag 13 september 2007 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van wachten bij de Lush winkel in Den Haag...
Hebben we die dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van wachten bij de Lush winkel in Den Haag...
Investering in de toekomst. Als Plato voor je valt, dan kun je bij hem logeren en op termijn bij hem intrekken en dan heb je de Lush winkel op loopafstand.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
treinkaartje amsterdam is goedkoper.
Daar doe ik het voorquote:Op donderdag 13 september 2007 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Investering in de toekomst. Als Plato voor je valt, dan kun je bij hem logeren en op termijn bij hem intrekken en dan heb je de Lush winkel op loopafstand.
... en met Plato's riante inkomen kun je je ook eens gaan bezighouden met de dure meuk die ze daar verkopen!quote:
Mijn appartement is om diverse redenen niet geschikt voor vrouwelijke bewoning.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Investering in de toekomst. Als Plato voor je valt, dan kun je bij hem logeren en op termijn bij hem intrekken en dan heb je de Lush winkel op loopafstand.
In eerste instantie gaat het toch alleen maar om vrouwelijke uitwoning... Daarna zie je maar verder...quote:Op donderdag 13 september 2007 12:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn appartement is om diverse redenen niet geschikt voor vrouwelijke bewoning.![]()
Als CL dan de helft van de huur zou gaan betalen dan kan dat er af en toe best van af.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en met Plato's riante inkomen kun je je ook eens gaan bezighouden met de dure meuk die ze daar verkopen!
Niet teveel herrie maken als je bij nixxx bent trouwens... Ik wil mijn rust gewoon houden...quote:
Dat moet ik even noteren.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In eerste instantie gaat het toch alleen maar om vrouwelijke uitwoning... Daarna zie je maar verder...
Inderdaad, hoewel ik ver genoeg van Nixxx af woon om er geen last van te hebben.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet teveel herrie maken als je bij nixxx bent trouwens... Ik wil mijn rust gewoon houden...
Er zit voor mij gelukkig ook nog een kilometer tussen!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel ik ver genoeg van Nixxx af woon om er geen last van te hebben.
Je kan je niet inhouden om ook maar een paar béééldige setjes voor jezelf te kopen?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben alleen altijd de enigste man daar binnen als we daar heen gaan.
ik kan wel gaan speculeren, maar dat is slecht voor m'n toch al aangetaste reputatie hierquote:Op donderdag 13 september 2007 12:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn appartement is om diverse redenen niet geschikt voor vrouwelijke bewoning.![]()
vrouwelijke uitwoningquote:Op donderdag 13 september 2007 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In eerste instantie gaat het toch alleen maar om vrouwelijke uitwoning... Daarna zie je maar verder...
You go girl!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik kan wel gaan speculeren...
De hoofdreden is dat ik niet echt een badakmer heb. Uiteraard wel een douche, maar die is in de keuken ingebouwd en ik betwijfel of een vrouw dat zou waarderen.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik kan wel gaan speculeren, maar dat is slecht voor m'n toch al aangetaste reputatie hier.
ik ook, vroegah.quote:
Jouw reputatie zou daar intussen tegen bestand moeten zijn, toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik kan wel gaan speculeren, maar dat is slecht voor m'n toch al aangetaste reputatie hier.
Volgens mij lopen we wel het risico hem regelmatig in onze tramlijn tegen te komen.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zit voor mij gelukkig ook nog een kilometer tussen!
spuit 11.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kan je niet inhouden om ook maar een paar béééldige setjes voor jezelf te kopen?
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet teveel herrie maken als je bij nixxx bent trouwens... Ik wil mijn rust gewoon houden...
Als ze daarover gaat zeuren, is het niet de juiste vrouw voor je. Dat heb je overigens in zat huizen uit die tijd. Niks raars aan dus!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De hoofdreden is dat ik niet echt een badakmer heb. Uiteraard wel een douche, maar die is in de keuken ingebouwd en ik betwijfel of een vrouw dat zou waarderen.![]()
Uitwonend en beurs, zoals de IBG dat noemt.quote:
hang er een douchegordijn voor, klaarquote:Op donderdag 13 september 2007 12:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De hoofdreden is dat ik niet echt een badakmer heb. Uiteraard wel een douche, maar die is in de keuken ingebouwd en ik betwijfel of een vrouw dat zou waarderen.![]()
ik wil mezelf eens van een andere kant laten zienquote:Op donderdag 13 september 2007 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jouw reputatie zou daar intussen tegen bestand moeten zijn, toch?
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uitwonend en beurs, zoals de IBG dat noemt.
nixxx kan beter gebruik maken van plebslijn 2. Wij hebben de royale 3!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij lopen we wel het risico hem regelmatig in onze tramlijn tegen te komen.
Dat is waar ja, het huis is denk ik rond 1890 gebouwd en toen was men nog niet zo van de hygiëne.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze daarover gaat zeuren, is het niet de juiste vrouw voor je. Dat heb je overigens in zat huizen uit die tijd. Niks raars aan dus!
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uitwonend en beurs, zoals de IBG dat noemt.
Kom maar op met die foto's!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik wil mezelf eens van een andere kant laten zien.
Hij is ook eigenlijk meer een type voor station HS.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
nixxx kan beter gebruik maken van plebslijn 2. Wij hebben de royale 3!
oja, toen poepten ze nog in vaasjes die ze vervolgens gewoon in de kast legden.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar ja, het huis is denk ik rond 1890 gebouwd en toen was men nog niet zo van de hygiëne.
LvM?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
nixxx kan beter gebruik maken van plebslijn 2. Wij hebben de royale 3!
goed, die nieuwe reputatie kan ik nu ook wel weer vergeten geloof ik.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oja, toen poepten ze nog in vaasjes die ze vervolgens gewoon in de kast legden.
En vanaf 19xx is iedere verhuurder verplicht om een woning met douche aan te bieden. Inbouwen in de keuken was veelal de goedkoopste oplossing.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar ja, het huis is denk ik rond 1890 gebouwd en toen was men nog niet zo van de hygiëne.
Je reputatie.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oja, toen poepten ze nog in vaasjes die ze vervolgens gewoon in de kast legden.
Daar woon ik in de buurt ja!quote:
Helemaal niet!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is ook eigenlijk meer een type voor station HS.![]()
Altijd leuk bij mensen die Den Haag niet zo goed kennen...quote:Op donderdag 13 september 2007 12:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ook, zoals half Den Haag.![]()
Wel aan de goeie kant mag ik hopen!!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ook, zoals half Den Haag.![]()
Hahahaquote:Op donderdag 13 september 2007 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd leuk bij mensen die Den Haag niet zo goed kennen...
't Is een zijstraat van de Laan van Meerdervoort, kan niet missen...
En het is niet eens gelogen.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd leuk bij mensen die Den Haag niet zo goed kennen...
't Is een zijstraat van de Laan van Meerdervoort, kan niet missen...
Uiteraard.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:42 schreef ijsprinses het volgende:
[..]
Wel aan de goeie kant mag ik hopen!!![]()
Ik had het over douchen en wassen, niet over poep.quote:
In Scheveningen...quote:
Hoewel dat feitelijk aan de verkeerde kant van de LvM ligt.quote:
Niet waar!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoewel dat feitelijk aan de verkeerde kant van de LvM ligt.![]()
Ik weet het, de LvM loopt daar helemaal niet als ik het goed heb.quote:
LvM loopt over in de Javastraat, die weer in de Wassenaarseweg, en mijn ouweluitjes wonen links van de Wassenaarseweg... dus!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet het, de LvM loopt daar helemaal niet als ik het goed heb.![]()
Vlak bij de Alkemadelaan!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:51 schreef ijsprinses het volgende:
[..]
LvM loopt over in de Javastraat, die weer in de Wassenaarseweg, en mijn ouweluitjes wonen links van de Wassenaarseweg... dus!![]()
Jep. Waalsdorperweg.quote:
Ah, daar heb ik laatst nog gefietst.quote:
*jaloers*quote:Op donderdag 13 september 2007 12:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik laatst nog gefietst.![]()
klein detail.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had het over douchen en wassen, niet over poep.![]()
Het is bijna weekend, na deze dag nog 1 dag werken.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:33 schreef Q. het volgende:
Wat lees ik nu? CL had het niet over poepen?. En is het al weekend? En missen jullie mij nog?
.
Immer. Alhoewel ik vandaag al wel twee keer door Amersfoort ben gekomen, dus ik heb wel aan je gedacht.quote:
Het boek ook tot dusver.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:45 schreef Anthraxx het volgende:
Het college over AspectJ was fijn.
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:33 schreef Q. het volgende:
Wat lees ik nu? CL had het niet over poepen?. En is het al weekend? En missen jullie mij nog?
.
Mjah, an sich ziet het er tot dusver goed uit, maar tenzij je je met alle geweld wil gaan focusen op aspecten ken ik wel boeken die ik hoger op de lijst zou plaatsen. Maar misschien ben ik over een pagina of 300 wel wild enthousiast.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Aan te raden materiaal? Kijken of dat in mijn budget van volgende maand past.
Alles van papers leren is ook niet alles. Zeker omdat sinds de paper is verschenen bepaalde dingen ook anders zijn geimplementeerd.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mjah, an sich ziet het er tot dusver goed uit, maar tenzij je je met alle geweld wil gaan focusen op aspecten ken ik wel boeken die ik hoger op de lijst zou plaatsen. Maar misschien ben ik over een pagina of 300 wel wild enthousiast.
Dit boek is uit 2005 gaat over AOP-design. Als het specifiek over implementatie was gegaan had ik hem niet gekocht, daar is op dit gebied echt teveel veranderd in de afgelopen twee jaar.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles van papers leren is ook niet alles. Zeker omdat sinds de paper is verschenen bepaalde dingen ook anders zijn geimplementeerd.
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:59 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, even een andere update:
Mijn broer heeft gisteravond vastgezeten op het politiebureau. De trol belde hem gistermiddag ineens dat ze wilde scheiden etc (nu opeens wel?). Gisteravond is hij blijkbaar daarheen gegaan en daar deed ze zoals altijd. Nu kon hij het niet meer hebben dat ze hem niet aankeek als hij wat zei en daarop heeft hij haar beetgepakt en haar kin gepakt om haar naar hem te laten kijken. Met als resultaat dat ze (dan ineens heeft ze geen grote bek meer over de politie) de politie heeft gebeld die mijn broer heeft ingerekend. Mijn ouders hebben hem opgehaald gisteravond laat...
Dus, het hele gezeur begint weer opnieuw. Alleen nu is de advocaat wel alvast gebeld...
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:59 schreef Anthraxx het volgende:
Dus, het hele gezeur begint weer opnieuw. Alleen nu is de advocaat wel alvast gebeld...
Ja, hopelijk kiest de VVD nu echt voor een libertaire koers. Met een beetje geluk gaan neo-fascist Van Baalen en nog wat randfiguren met haar mee.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik las het net![]()
Plato en ik ook blij.![]()
Ik denk dat liberaal wel ver genoeg is voor wat er nu zitquote:Op donderdag 13 september 2007 15:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, hopelijk kiest de VVD nu echt voor een libertaire koers.
Als tussenstap. Maar als de rechtervleugel daadwerkelijk met Verdonk mee zou gaan biedt dat perspectieven. Zeker als communist Pronk voorzitter van de PvdA wordt. Dan zal een deel van de rechtervleugel van die partij afhaken. Daarom zou dit wel eens hét moment voor een liberale/libertaire doorbraak kunnen worden.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat liberaal wel ver genoeg is voor wat er nu zit.
Ik denk dat klassiek libertarisme maar zo eens een brug te ver is voor nuchter Nederland, maar ik ben dan ook geen politicoloog.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:22 schreef Plato1980 het volgende:
Daarom zou dit wel eens hét moment voor een liberale/libertaire doorbraak kunnen worden.
Het zal geen partij worden die 35 zetels haalt. Maar rond de 15 zetels moet kunnen en dan kun je in ieder geval een krachtig tegengeluid tegen het linkse (SP)en rechtse (Verdonk/Wilders) populisme laten horen.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat klassiek libertarisme maar zo eens een brug te ver is voor nuchter Nederland, maar ik ben dan ook geen politicoloog.
Jeetje, wat vervelend! Sterkte!quote:Op donderdag 13 september 2007 14:59 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, even een andere update:
Mijn broer heeft gisteravond vastgezeten op het politiebureau. De trol belde hem gistermiddag ineens dat ze wilde scheiden etc (nu opeens wel?). Gisteravond is hij blijkbaar daarheen gegaan en daar deed ze zoals altijd. Nu kon hij het niet meer hebben dat ze hem niet aankeek als hij wat zei en daarop heeft hij haar beetgepakt en haar kin gepakt om haar naar hem te laten kijken. Met als resultaat dat ze (dan ineens heeft ze geen grote bek meer over de politie) de politie heeft gebeld die mijn broer heeft ingerekend. Mijn ouders hebben hem opgehaald gisteravond laat...
Ik kom er zojuist vandaag pas achterquote:
Ik voel me ook wel een beetje uitgewrongen na een intensieve workshop...quote:Op donderdag 13 september 2007 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Dat was mijn werkdag voor vandaag. Hoofdpijn. Bah.
Werk jij eigenlijk nog steeds daar waar je voor je vakantie ook was?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel me ook wel een beetje uitgewrongen na een intensieve workshop...
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Werk jij eigenlijk nog steeds daar waar je voor je vakantie ook was?![]()
Tot het eind van het jaar of zo?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nieuwe opdracht... Ze zijn erg tevreden met de geboekte resultaten!
Voorlopig wel... Daarna wil ik kijken of ik nog wel wil blijven...quote:Op donderdag 13 september 2007 16:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tot het eind van het jaar of zo?
Doen!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb vandaag het aanbod gekregen om 1.0 fte te gaan werken in plaats van de huidige 0.8.
Dan moet ik mijn vrije maandag inleveren.
Ja, iets anders is dan misschien wel interessanter.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig wel... Daarna wil ik kijken of ik nog wel wil blijven...
Nah kweenie.. op maandag kan ik nu zoveel huishoudklusjes doen, waarvan ik weet dat ik ze in het weekend niet doequote:Op donderdag 13 september 2007 16:33 schreef Plato1980 het volgende:
Doen!
Blegh.. Eerst op bed liggen dus?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Dat was mijn werkdag voor vandaag. Hoofdpijn. Bah.
Mja net al gedaan.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:34 schreef Sjowhan het volgende:
Blegh.. Eerst op bed liggen dus?
Yup, hangt ook van de aard van een eventuele nieuwe opdracht af en de mogelijk beschikbare andere opdrachten...quote:Op donderdag 13 september 2007 16:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, iets anders is dan misschien wel interessanter.
Als je vindt dat je genoeg geld hebt zo en dit prettiger vindt...quote:Op donderdag 13 september 2007 16:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah kweenie.. op maandag kan ik nu zoveel huishoudklusjes doen, waarvan ik weet dat ik ze in het weekend niet doe. Maar de euro's zijn wel oké.
Of je neemt een schoonmaakster voor dat extra geld!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je vindt dat je genoeg geld hebt zo en dit prettiger vindt...
zullen we spijbelen??? Heb ook echt he-le-maal geen zin meer vandaag!quote:
Da's een gavequote:Op donderdag 13 september 2007 16:45 schreef Kuukske het volgende:
Oeh kijk nou hoe tof: [afbeelding]
Gelukkig zei je 'had' en niet 'heb'.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik had ooit een vriendje met zulk haar. Maar dan gifgroen gekleurd.
Heheh.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:58 schreef Plato1980 het volgende:
Gelukkig zei je 'had' en niet 'heb'.
Dat ga ik toevallig ook maken.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:07 schreef Kuukske het volgende:
Hapje macaroni anyone?
quote:
Gehakt, voorgesneden 'Italiaanse groenten' en 'Toscane-saus' van Grande Italia.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Wat ga jij er doorheen gooien?
Lekkerquote:Op donderdag 13 september 2007 17:18 schreef Plato1980 het volgende:
Gehakt, voorgesneden 'Italiaanse groenten' en 'Toscane-saus' van Grande Italia.![]()
Enolijfolie
natuurlijk.
Ga je 'm vetmesten?quote:
Q. Je bent er weer.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:23 schreef Q. het volgende:
Met dit FOK! tempo mis ik weinig.
En Iers bierquote:
Ik heb zowaar nuttige dingen gedaan op mn werk omdat ik me zo verveelde vandaag.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Q. Je bent er weer..
Fok is nog steeds traag.
Je gaat nu bijkomen van de shock met een koud biertje?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef Q. het volgende:
Ik heb zowaar nuttige dingen gedaan op mn werk omdat ik me zo verveelde vandaag..
Dan heeft het toch effect gehad.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb zowaar nuttige dingen gedaan op mn werk omdat ik me zo verveelde vandaag..
Het gewenste effect voor de werkgever waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef Plato1980 het volgende:
Dan heeft het toch effect gehad.![]()
Ik heb er maar twee liggen dus ik moet het rustig aan doen.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je gaat nu bijkomen van de shock met een koud biertje?
NIETUST!quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan heeft het toch effect gehad.![]()
Ik heb nog anderhalve krat Brand. Wel kratten van 12 flesjes. Daarnaast heb ik nog twee verdwaalde halve liters Alfa in de koelkast liggen.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er maar twee liggen dus ik moet het rustig aan doen.
Die heb jij altijd hè?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:32 schreef Plato1980 het volgende:
Daarnaast heb ik nog twee verdwaalde halve liters Alfa in de koelkast liggen.
Ja, vaak wel. Al ben ik de laatste tijd ook wel van de Brand, die hebben van die handige kleine kratjes die ik makkelijk zonder auto kan vervoeren.quote:
Ik gebruik alleen grote kratten Grolsch en HJ, die passen nog net in de Twingo.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, vaak wel. Al ben ik de laatste tijd ook wel van de Brand, die hebben van die handige kleine kratjes die ik makkelijk zonder auto kan vervoeren.
Ja, dat is best een handig formaat voor de fietsende,boodschappendoende huisvrouw. Daarom nemen wij altijd gewoon HJ of Grolsch mee.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:36 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, vaak wel. Al ben ik de laatste tijd ook wel van de Brand, die hebben van die handige kleine kratjes die ik makkelijk zonder auto kan vervoeren.
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:37 schreef Q. het volgende:
Ik gebruik alleen grote kratten Grolsch en HJ, die passen nog net in de Twingo.
GMTA.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:37 schreef Kuukske het volgende:
Ja, dat is best een handig formaat voor de fietsende,boodschappendoende huisvrouw. Daarom nemen wij altijd gewoon HJ of Grolsch mee.
Wij houden je wel wakker. Vertel. Hoe was je date met Nosh?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben zooo moe en ik wil slapen, slapen, slapen. Maar dat mag niet.
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben zooo moe en ik wil slapen, slapen, slapen. Maar dat mag niet.
Ik heb geen auto, dus grote kratten zijn niet praktisch.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen grote kratten Grolsch en HJ, die passen nog net in de Twingo.
De volgorde is anders. Alhoewel ik te zien aan het aantal lege kratten hier meer HJ dan Grolsch drink de laatste tijd.quote:
Goed bezig, de laatste tijd.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:39 schreef Q. het volgende:
De volgorde is anders. Alhoewel ik te zien aan het aantal lege kratten hier meer HJ dan Grolsch drink de laatste tijd.
Flesjes zonder krat breng ik zelden of nooit terug.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat is best een handig formaat voor de fietsende,boodschappendoende huisvrouw. Daarom nemen wij altijd gewoon HJ of Grolsch mee.
Een krat HJ/Grolsch past prima in de auto heur. Je denkt toch niet dat ik met flesjes fiets?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:41 schreef Plato1980 het volgende:
Flesjes zonder krat breng ik zelden of nooit terug.![]()
Weet ik veel.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een krat HJ/Grolsch past prima in de auto heur. Je denkt toch niet dat ik met flesjes fiets?.
Dan heb jij met Brand en Bavaria een prima uitkomst. IMO.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:49 schreef Plato1980 het volgende:
Weet ik veel.![]()
Maar ik heb dus geen auto.![]()
Barfariaquote:Op donderdag 13 september 2007 17:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan heb jij met Brand en Bavaria een prima uitkomst. IMO. [afbeelding]
Ik ben op zich ook geen Bavaria-fan, maar in een kroeg waar ik vaak kwam schenken ze dat, dus ik ben het wel gewend.quote:
Erg goed. Nosh is een uitstekend studiemaatje.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij houden je wel wakker. Vertel. Hoe was je date met Nosh?
Koel.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Erg goed. Nosh is een uitstekend studiemaatje.
Het was zowel gezellig als productief, totdat we geen puf meer hadden om nog langer te studeren daar. Er was ook een gare speurtocht bezig, dus steeds veel voorbij dravende mensen, dat was nogal afleidend.
Het plan is wel om in principe elke week samen te gaan studeren, op een vaste dag. Om elkander wat te stimuleren om echt echt echt goed bezig te zijn met de studies.
Goed bezigquote:Op donderdag 13 september 2007 18:12 schreef TwistedDarling het volgende:
Het was zowel gezellig als productief, totdat we geen puf meer hadden om nog langer te studeren daar. Er was ook een gare speurtocht bezig, dus steeds veel voorbij dravende mensen, dat was nogal afleidend.
Het plan is wel om in principe elke week samen te gaan studeren, op een vaste dag. Om elkander wat te stimuleren om echt echt echt goed bezig te zijn met de studies.
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik niet, was het na zes jaar wel helemaal zat. Alleen die vrije tijd, dat was wel tof.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook weer studeren.
Ja die vrije tijd, die vind ik nou juist zo tof.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:26 schreef Q. het volgende:
Ik niet, was het na zes jaar wel helemaal zat. Alleen die vrije tijd, dat was wel tof..
Vogeltje.quote:
Dat is een strikvraag!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:27 schreef Anthraxx het volgende:
Wanneer is het de laatste keer dat je groente gegeten hebt buiten pizza's en andere vette dingen om?.
Ik ook. Morgen om 12 uur.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
weekend
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik nu tot dinsdag 13.15 uuren woensdag weekend en dan weer vrij t/m maandag
idem, behalve dat internetloos.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:33 schreef Q. het volgende:
Nog één dag internetloos zwoegen en dan weekend..
Het is niet eerlijk.quote:
Vrije tijd?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja die vrije tijd, die vind ik nou juist zo tof.
Mja, ik mis het winkelen tijdens schooluren. Het hangen op het terras. Het McFlurry's eten op het muurtje bij de Mac. Sigh.quote:
Oh, je doelde op de vrije tijd die scholieren hebben.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, ik mis het winkelen tijdens schooluren. Het hangen op het terras. Het McFlurry's eten op het muurtje bij de Mac. Sigh.
Nou mijn rooster is dus echt belachelijkquote:Op donderdag 13 september 2007 18:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh, je doelde op de vrije tijd die scholieren hebben.
Mja, hoe moet ik een HBO'er noemen op Fok!? Want dat bedoel ik.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh, je doelde op de vrije tijd die scholieren hebben.
Woei, pas je op dat het geen gewoonte wordt?!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:40 schreef webspider het volgende:
Ha, weekend.
Ik heb zowaar een vrije dag verbruikt! [afbeelding]
Ik 1 maand. Ik heb nog vrije dagen over.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en na december 2 maanden vrij
Lastig huh, opmaken van vrije dagenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:40 schreef webspider het volgende:
Ha, weekend.
Ik heb zowaar een vrije dag verbruikt! [afbeelding]
Shop ze.quote:
Een half jaar geleden had ik 'student' geantwoord, maar nu zeg ik natuurlijk 'scholier'.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, hoe moet ik een HBO'er noemen op Fok!? Want dat bedoel ik.
Ik was het tegenovergesteldequote:Op donderdag 13 september 2007 18:48 schreef TwistedDarling het volgende:
Een half jaar geleden had ik 'student' geantwoord, maar nu zeg ik natuurlijk 'scholier'.
Maar even serieus, ik ben ook veel te braaf en lees netjes alles en maak alle opdrachten op tijd.
Vooral nu ik nog enorm enthousiast en dus erg gemotiveerd ben. En nu ook nog die therapie heb. Vandaar dat ik behoorlijk weinig tijd overhoud als echt vrije tijd.
Hij spaart ze denk ik op, zodat 'ie zijn vriendinnetje binnenkort als verrassing mee kan nemen naar Parijsquote:Op donderdag 13 september 2007 18:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lastig huh, opmaken van vrije dagen
Heb maar voor volgende week van di-vr vrij gevraagd. Gaan de vakantiedagen ook eens op.
Ik spaar mijn dagen liever, zodat ik op grote vakanties kanquote:Op donderdag 13 september 2007 18:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lastig huh, opmaken van vrije dagen
Heb maar voor volgende week van di-vr vrij gevraagd. Gaan de vakantiedagen ook eens op.
Gewoon scholier, dat werkt prima voor iedereen behalve HBO'ers met een ongefundeerde overtuiging van hun eigen opleiding. Iedereen die uitmaakt dusquote:Op donderdag 13 september 2007 18:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, hoe moet ik een HBO'er noemen op Fok!? Want dat bedoel ik.
Ehm, je bedoelt dat Webs je meeneemt naar Parijs?quote:
Dat zou ik willen jaquote:Op donderdag 13 september 2007 18:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm, je bedoelt dat Webs je meeneemt naar Parijs?
Nou eh, Webs. Wat houdt je tegen?quote:
zie zijn eerdere postquote:Op donderdag 13 september 2007 18:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou eh, Webs. Wat houdt je tegen?
Ohja, ik zie hetquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 13 september 2007 19:01 schreef Burdie het volgende:
Bijvoorbeeld op het Whoopsydaisy aanpraten van borderline.
Dat is ook niet erg aardig.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:01 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij is dit voor mij een goed moment om me uit de SC terug te trekken en me even op andere zaken te richten. Bijvoorbeeld op het Whoopsydaisy aanpraten van borderline.
Heeft ze daar andere mensen voor nodig dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:01 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij is dit voor mij een goed moment om me uit de SC terug te trekken en me even op andere zaken te richten. Bijvoorbeeld op het Whoopsydaisy aanpraten van borderline.
Wil je dat in alfabetische of chronologische volgorde?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou eh, Webs. Wat houdt je tegen?
Is een boom in het bos emotioneel labiel als niemand het hoort?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heeft ze daar andere mensen voor nodig dan?
Och, het maakt me ook niet zoveel uit eigenlijk. Doe maar watquote:Op donderdag 13 september 2007 19:02 schreef webspider het volgende:
Wil je dat in alfabetische of chronologische volgorde?.
Nouja, alle andere kwaaltjes uit het brede spectrum van mogelijke psychische aandoeningen waarbij je zelf geen verantwoordelijkheid hoeft te nemen voor je egocentrische manier van chronisch aandachttrekken, zijn al de revue gepasseerd. Ik herinner haar alleen subtiel eraan dat er nog meer opties zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 19:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heeft ze daar andere mensen voor nodig dan?
Suggereer ook de treinkopoptie. Anders is het rijtje niet compleet.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:06 schreef Burdie het volgende:
Nouja, alle andere kwaaltjes uit het brede spectrum van mogelijke psychische aandoeningen waarbij je zelf geen verantwoordelijkheid hoeft te nemen voor je egocentrische manier van chronisch aandachttrekken, zijn al de revue gepasseerd. Ik herinner haar alleen subtiel eraan dat er nog meer opties zijn.
Van treinkoppen krijg je geen aandachtsstoornisquote:Op donderdag 13 september 2007 19:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Suggereer ook de treinkopoptie. Anders is het rijtje niet compleet.
Dat is geen puur psychische aandoening. Dus die komt later.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Suggereer ook de treinkopoptie. Anders is het rijtje niet compleet.
Oh, dat is het gevolg? Ik volgde het ook niet echt eigenlijkquote:Op donderdag 13 september 2007 19:08 schreef Burdie het volgende:
Van treinkoppen krijg je geen aandachtsstoornis.
Trouwens: Litpho!quote:Op donderdag 13 september 2007 19:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is geen puur psychische aandoening. Dus die komt later.
En wat doe je nu zoal voor je baas?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:33 schreef Q. het volgende:
Nog één dag internetloos zwoegen en dan weekend..
Dat vind ik wel heel attent van je.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, alle andere kwaaltjes uit het brede spectrum van mogelijke psychische aandoeningen waarbij je zelf geen verantwoordelijkheid hoeft te nemen voor je egocentrische manier van chronisch aandachttrekken, zijn al de revue gepasseerd. Ik herinner haar alleen subtiel eraan dat er nog meer opties zijn.
Wees er maar zuinig op, want zoals het de laatste keer met ons ging zou ik er maar niet al te zeker van zijn dat je die prijs nog een keer in ontvangst kan nemenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Trouwens: Litpho!!
Afgelopen zondag was er popquiz (je was er niet) en wij hebben de poedelprijs gewonnen
.
Borderliners onder elkaar he. Dán kunnen we het ineens wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel attent van je.
Alsof ik zwicht voor 'peer pressure'quote:Op donderdag 13 september 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ga gewoon met dat vrouwtje van je.
Hadden jullie ook bij elke vraag zoiets van: "als je het zegt, dan zeg ik OJA. Maar ik kan er echt niet opkomen"?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wees er maar zuinig op, want zoals het de laatste keer met ons ging zou ik er maar niet al te zeker van zijn dat je die prijs nog een keer in ontvangst kan nemen.
Dat weet ik niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:13 schreef webspider het volgende:
Alsof ik zwicht voor 'peer pressure'
Ik had vijf minuten nodig om op Carly Simon te komen. Ondanks dat ik de "clouds in my coffee"-zin wel feilloos kon mee zingen. Tekstueel feilloos dan.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hadden jullie ook bij elke vraag zoiets van: "als je het zegt, dan zeg ik OJA. Maar ik kan er echt niet opkomen"?
Zo, nou. Da's wel érg heftigquote:Op donderdag 13 september 2007 19:13 schreef Anthraxx het volgende:
Het is parijs of een maand geen sex Webspider.
Ik zal Anna er ook van op de hoogte stellen dat je er zo over denkt.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:13 schreef Anthraxx het volgende:
Het is parijs of een maand geen sex Webspider.
What about 'pikstraf'?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Alsof ik zwicht voor 'peer pressure'
Wat houdt dat precies in? Slaan? Stampen?quote:
Duh. Er zijn vrij weinig mensen met wie ik dan niet romantisch weg zou gaan. Sommige keuzes...quote:Op donderdag 13 september 2007 19:14 schreef Kuukske het volgende:
Bij ons ging het zovan: Carnaval, of romantisch samen weg [afbeelding]. Dan is de keuze snel gemaakt.
Dat werkt bij mij niet, dat weet ze.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik zal Anna er ook van op de hoogte stellen..
Mja, goed punt.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:15 schreef Litpho het volgende:
Duh. Er zijn vrij weinig mensen met wie ik dan niet romantisch weg zou gaan. Sommige keuzes...
Zoals een Fok!dame ooit in een vervlogen R&P topic wist te vermelden: "Als je denkt dat pikstraf werkelijk een goed idee is, dan moet je niet hier komen zeiken dat je vent vreemdgaat".quote:
Hé. Heb je je haar geverfd?quote:
Ik zie dat de carnavalsstemming er al goed bij je inzitquote:
Wie sprak die wijze woorden?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals een Fok!dame ooit in een vervlogen R&P topic wist te vermelden: "Als je denkt dat pikstraf werkelijk een goed idee is, dan moet je niet hier komen zeiken dat je vent vreemdgaat".
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duh. Er zijn vrij weinig mensen met wie ik dan niet romantisch weg zou gaan. Sommige keuzes...
Goed punt.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:17 schreef Litpho het volgende:
Zoals een Fok!dame ooit in een vervlogen R&P topic wist te vermelden: "Als je denkt dat pikstraf werkelijk een goed idee is, dan moet je niet hier komen zeiken dat je vent vreemdgaat".
Ze weet ook dat je een maand geen sex met mij wilt, tenzij ik je meeneem naar Parijs?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij niet, dat weet ze.
Weet je hoe tof dat staat. Een hanekam. OMG. Sopsopsop.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:18 schreef Litpho het volgende:
Ik zie dat de carnavalsstemming er al goed bij je inzit.
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:18 schreef Litpho het volgende:
Ik zie dat de carnavalsstemming er al goed bij je inzit.
Ja, dat probeer ik me ook te herinneren. Het was sowieso niet exact zo gezegd, dus de specifieke woordkeuze is geen hintquote:
Wie was die heldin?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jee, dat je dat onthouden hebtquote:Op donderdag 13 september 2007 19:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik me ook te herinneren. Het was sowieso niet exact zo gezegd, dus de specifieke woordkeuze is geen hint.
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:19 schreef webspider het volgende:
[..]
Ze weet ook dat je een maand geen sex met mij wilt, tenzij ik je meeneem naar Parijs?
Ik onthoud wel vaker dingen die me ooit van pas kunnen komen. Zoals de bronvermelding van mijn gejatte scherpe opmerkingen blijkbaarquote:Op donderdag 13 september 2007 19:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jee, dat je dat onthouden hebt.
"Op dit moment"quote:Op donderdag 13 september 2007 19:29 schreef Anthraxx het volgende:
Welnee.
Ik vind WoW op dit moment gewoon even leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |