oja, toen poepten ze nog in vaasjes die ze vervolgens gewoon in de kast legden.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar ja, het huis is denk ik rond 1890 gebouwd en toen was men nog niet zo van de hygiëne.
LvM?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
nixxx kan beter gebruik maken van plebslijn 2. Wij hebben de royale 3!
goed, die nieuwe reputatie kan ik nu ook wel weer vergeten geloof ik.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oja, toen poepten ze nog in vaasjes die ze vervolgens gewoon in de kast legden.
En vanaf 19xx is iedere verhuurder verplicht om een woning met douche aan te bieden. Inbouwen in de keuken was veelal de goedkoopste oplossing.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar ja, het huis is denk ik rond 1890 gebouwd en toen was men nog niet zo van de hygiëne.
Je reputatie.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oja, toen poepten ze nog in vaasjes die ze vervolgens gewoon in de kast legden.
Daar woon ik in de buurt ja!quote:
Helemaal niet!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is ook eigenlijk meer een type voor station HS.![]()
Altijd leuk bij mensen die Den Haag niet zo goed kennen...quote:Op donderdag 13 september 2007 12:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ook, zoals half Den Haag.![]()
Wel aan de goeie kant mag ik hopen!!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ook, zoals half Den Haag.![]()
Hahahaquote:Op donderdag 13 september 2007 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd leuk bij mensen die Den Haag niet zo goed kennen...
't Is een zijstraat van de Laan van Meerdervoort, kan niet missen...
En het is niet eens gelogen.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd leuk bij mensen die Den Haag niet zo goed kennen...
't Is een zijstraat van de Laan van Meerdervoort, kan niet missen...
Uiteraard.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:42 schreef ijsprinses het volgende:
[..]
Wel aan de goeie kant mag ik hopen!!![]()
Ik had het over douchen en wassen, niet over poep.quote:
In Scheveningen...quote:
Hoewel dat feitelijk aan de verkeerde kant van de LvM ligt.quote:
Niet waar!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoewel dat feitelijk aan de verkeerde kant van de LvM ligt.![]()
Ik weet het, de LvM loopt daar helemaal niet als ik het goed heb.quote:
LvM loopt over in de Javastraat, die weer in de Wassenaarseweg, en mijn ouweluitjes wonen links van de Wassenaarseweg... dus!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet het, de LvM loopt daar helemaal niet als ik het goed heb.![]()
Vlak bij de Alkemadelaan!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:51 schreef ijsprinses het volgende:
[..]
LvM loopt over in de Javastraat, die weer in de Wassenaarseweg, en mijn ouweluitjes wonen links van de Wassenaarseweg... dus!![]()
Jep. Waalsdorperweg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |