Ga je 'm vetmesten?quote:
Q. Je bent er weer.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:23 schreef Q. het volgende:
Met dit FOK! tempo mis ik weinig.
En Iers bierquote:
Ik heb zowaar nuttige dingen gedaan op mn werk omdat ik me zo verveelde vandaag.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Q. Je bent er weer..
Fok is nog steeds traag.
Je gaat nu bijkomen van de shock met een koud biertje?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef Q. het volgende:
Ik heb zowaar nuttige dingen gedaan op mn werk omdat ik me zo verveelde vandaag..
Dan heeft het toch effect gehad.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb zowaar nuttige dingen gedaan op mn werk omdat ik me zo verveelde vandaag..
Het gewenste effect voor de werkgever waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef Plato1980 het volgende:
Dan heeft het toch effect gehad.![]()
Ik heb er maar twee liggen dus ik moet het rustig aan doen.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je gaat nu bijkomen van de shock met een koud biertje?
NIETUST!quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan heeft het toch effect gehad.![]()
Ik heb nog anderhalve krat Brand. Wel kratten van 12 flesjes. Daarnaast heb ik nog twee verdwaalde halve liters Alfa in de koelkast liggen.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er maar twee liggen dus ik moet het rustig aan doen.
Die heb jij altijd hè?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:32 schreef Plato1980 het volgende:
Daarnaast heb ik nog twee verdwaalde halve liters Alfa in de koelkast liggen.
Ja, vaak wel. Al ben ik de laatste tijd ook wel van de Brand, die hebben van die handige kleine kratjes die ik makkelijk zonder auto kan vervoeren.quote:
Ik gebruik alleen grote kratten Grolsch en HJ, die passen nog net in de Twingo.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, vaak wel. Al ben ik de laatste tijd ook wel van de Brand, die hebben van die handige kleine kratjes die ik makkelijk zonder auto kan vervoeren.
Ja, dat is best een handig formaat voor de fietsende,boodschappendoende huisvrouw. Daarom nemen wij altijd gewoon HJ of Grolsch mee.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:36 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, vaak wel. Al ben ik de laatste tijd ook wel van de Brand, die hebben van die handige kleine kratjes die ik makkelijk zonder auto kan vervoeren.
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:37 schreef Q. het volgende:
Ik gebruik alleen grote kratten Grolsch en HJ, die passen nog net in de Twingo.
GMTA.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:37 schreef Kuukske het volgende:
Ja, dat is best een handig formaat voor de fietsende,boodschappendoende huisvrouw. Daarom nemen wij altijd gewoon HJ of Grolsch mee.
Wij houden je wel wakker. Vertel. Hoe was je date met Nosh?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben zooo moe en ik wil slapen, slapen, slapen. Maar dat mag niet.
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben zooo moe en ik wil slapen, slapen, slapen. Maar dat mag niet.
Ik heb geen auto, dus grote kratten zijn niet praktisch.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen grote kratten Grolsch en HJ, die passen nog net in de Twingo.
De volgorde is anders. Alhoewel ik te zien aan het aantal lege kratten hier meer HJ dan Grolsch drink de laatste tijd.quote:
Goed bezig, de laatste tijd.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:39 schreef Q. het volgende:
De volgorde is anders. Alhoewel ik te zien aan het aantal lege kratten hier meer HJ dan Grolsch drink de laatste tijd.
Flesjes zonder krat breng ik zelden of nooit terug.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat is best een handig formaat voor de fietsende,boodschappendoende huisvrouw. Daarom nemen wij altijd gewoon HJ of Grolsch mee.
Een krat HJ/Grolsch past prima in de auto heur. Je denkt toch niet dat ik met flesjes fiets?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:41 schreef Plato1980 het volgende:
Flesjes zonder krat breng ik zelden of nooit terug.![]()
Weet ik veel.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een krat HJ/Grolsch past prima in de auto heur. Je denkt toch niet dat ik met flesjes fiets?.
Dan heb jij met Brand en Bavaria een prima uitkomst. IMO.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:49 schreef Plato1980 het volgende:
Weet ik veel.![]()
Maar ik heb dus geen auto.![]()
Barfariaquote:Op donderdag 13 september 2007 17:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan heb jij met Brand en Bavaria een prima uitkomst. IMO. [afbeelding]
Ik ben op zich ook geen Bavaria-fan, maar in een kroeg waar ik vaak kwam schenken ze dat, dus ik ben het wel gewend.quote:
Erg goed. Nosh is een uitstekend studiemaatje.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij houden je wel wakker. Vertel. Hoe was je date met Nosh?
Koel.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Erg goed. Nosh is een uitstekend studiemaatje.
Het was zowel gezellig als productief, totdat we geen puf meer hadden om nog langer te studeren daar. Er was ook een gare speurtocht bezig, dus steeds veel voorbij dravende mensen, dat was nogal afleidend.
Het plan is wel om in principe elke week samen te gaan studeren, op een vaste dag. Om elkander wat te stimuleren om echt echt echt goed bezig te zijn met de studies.
Goed bezigquote:Op donderdag 13 september 2007 18:12 schreef TwistedDarling het volgende:
Het was zowel gezellig als productief, totdat we geen puf meer hadden om nog langer te studeren daar. Er was ook een gare speurtocht bezig, dus steeds veel voorbij dravende mensen, dat was nogal afleidend.
Het plan is wel om in principe elke week samen te gaan studeren, op een vaste dag. Om elkander wat te stimuleren om echt echt echt goed bezig te zijn met de studies.
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik niet, was het na zes jaar wel helemaal zat. Alleen die vrije tijd, dat was wel tof.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook weer studeren.
Ja die vrije tijd, die vind ik nou juist zo tof.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:26 schreef Q. het volgende:
Ik niet, was het na zes jaar wel helemaal zat. Alleen die vrije tijd, dat was wel tof..
Vogeltje.quote:
Dat is een strikvraag!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:27 schreef Anthraxx het volgende:
Wanneer is het de laatste keer dat je groente gegeten hebt buiten pizza's en andere vette dingen om?.
Ik ook. Morgen om 12 uur.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
weekend
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik nu tot dinsdag 13.15 uuren woensdag weekend en dan weer vrij t/m maandag
idem, behalve dat internetloos.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:33 schreef Q. het volgende:
Nog één dag internetloos zwoegen en dan weekend..
Het is niet eerlijk.quote:
Vrije tijd?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja die vrije tijd, die vind ik nou juist zo tof.
Mja, ik mis het winkelen tijdens schooluren. Het hangen op het terras. Het McFlurry's eten op het muurtje bij de Mac. Sigh.quote:
Oh, je doelde op de vrije tijd die scholieren hebben.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, ik mis het winkelen tijdens schooluren. Het hangen op het terras. Het McFlurry's eten op het muurtje bij de Mac. Sigh.
Nou mijn rooster is dus echt belachelijkquote:Op donderdag 13 september 2007 18:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh, je doelde op de vrije tijd die scholieren hebben.
Mja, hoe moet ik een HBO'er noemen op Fok!? Want dat bedoel ik.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh, je doelde op de vrije tijd die scholieren hebben.
Woei, pas je op dat het geen gewoonte wordt?!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:40 schreef webspider het volgende:
Ha, weekend.
Ik heb zowaar een vrije dag verbruikt! [afbeelding]
Ik 1 maand. Ik heb nog vrije dagen over.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en na december 2 maanden vrij
Lastig huh, opmaken van vrije dagenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:40 schreef webspider het volgende:
Ha, weekend.
Ik heb zowaar een vrije dag verbruikt! [afbeelding]
Shop ze.quote:
Een half jaar geleden had ik 'student' geantwoord, maar nu zeg ik natuurlijk 'scholier'.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, hoe moet ik een HBO'er noemen op Fok!? Want dat bedoel ik.
Ik was het tegenovergesteldequote:Op donderdag 13 september 2007 18:48 schreef TwistedDarling het volgende:
Een half jaar geleden had ik 'student' geantwoord, maar nu zeg ik natuurlijk 'scholier'.
Maar even serieus, ik ben ook veel te braaf en lees netjes alles en maak alle opdrachten op tijd.
Vooral nu ik nog enorm enthousiast en dus erg gemotiveerd ben. En nu ook nog die therapie heb. Vandaar dat ik behoorlijk weinig tijd overhoud als echt vrije tijd.
Hij spaart ze denk ik op, zodat 'ie zijn vriendinnetje binnenkort als verrassing mee kan nemen naar Parijsquote:Op donderdag 13 september 2007 18:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lastig huh, opmaken van vrije dagen
Heb maar voor volgende week van di-vr vrij gevraagd. Gaan de vakantiedagen ook eens op.
Ik spaar mijn dagen liever, zodat ik op grote vakanties kanquote:Op donderdag 13 september 2007 18:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lastig huh, opmaken van vrije dagen
Heb maar voor volgende week van di-vr vrij gevraagd. Gaan de vakantiedagen ook eens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |