Ik niet, was het na zes jaar wel helemaal zat. Alleen die vrije tijd, dat was wel tof.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook weer studeren.
Ja die vrije tijd, die vind ik nou juist zo tof.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:26 schreef Q. het volgende:
Ik niet, was het na zes jaar wel helemaal zat. Alleen die vrije tijd, dat was wel tof..
Vogeltje.quote:
Dat is een strikvraag!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:27 schreef Anthraxx het volgende:
Wanneer is het de laatste keer dat je groente gegeten hebt buiten pizza's en andere vette dingen om?.
Ik ook. Morgen om 12 uur.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
weekend
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik nu tot dinsdag 13.15 uuren woensdag weekend en dan weer vrij t/m maandag
idem, behalve dat internetloos.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:33 schreef Q. het volgende:
Nog één dag internetloos zwoegen en dan weekend..
Het is niet eerlijk.quote:
Vrije tijd?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja die vrije tijd, die vind ik nou juist zo tof.
Mja, ik mis het winkelen tijdens schooluren. Het hangen op het terras. Het McFlurry's eten op het muurtje bij de Mac. Sigh.quote:
Oh, je doelde op de vrije tijd die scholieren hebben.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, ik mis het winkelen tijdens schooluren. Het hangen op het terras. Het McFlurry's eten op het muurtje bij de Mac. Sigh.
Nou mijn rooster is dus echt belachelijkquote:Op donderdag 13 september 2007 18:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Oh, je doelde op de vrije tijd die scholieren hebben.
Mja, hoe moet ik een HBO'er noemen op Fok!? Want dat bedoel ik.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Oh, je doelde op de vrije tijd die scholieren hebben.
Woei, pas je op dat het geen gewoonte wordt?!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:40 schreef webspider het volgende:
Ha, weekend.
Ik heb zowaar een vrije dag verbruikt! [afbeelding]
Ik 1 maand. Ik heb nog vrije dagen over.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en na december 2 maanden vrij
Lastig huh, opmaken van vrije dagenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:40 schreef webspider het volgende:
Ha, weekend.
Ik heb zowaar een vrije dag verbruikt! [afbeelding]
Shop ze.quote:
Een half jaar geleden had ik 'student' geantwoord, maar nu zeg ik natuurlijk 'scholier'.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, hoe moet ik een HBO'er noemen op Fok!? Want dat bedoel ik.
Ik was het tegenovergesteldequote:Op donderdag 13 september 2007 18:48 schreef TwistedDarling het volgende:
Een half jaar geleden had ik 'student' geantwoord, maar nu zeg ik natuurlijk 'scholier'.
Maar even serieus, ik ben ook veel te braaf en lees netjes alles en maak alle opdrachten op tijd.
Vooral nu ik nog enorm enthousiast en dus erg gemotiveerd ben. En nu ook nog die therapie heb. Vandaar dat ik behoorlijk weinig tijd overhoud als echt vrije tijd.
Hij spaart ze denk ik op, zodat 'ie zijn vriendinnetje binnenkort als verrassing mee kan nemen naar Parijsquote:Op donderdag 13 september 2007 18:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lastig huh, opmaken van vrije dagen
Heb maar voor volgende week van di-vr vrij gevraagd. Gaan de vakantiedagen ook eens op.
Ik spaar mijn dagen liever, zodat ik op grote vakanties kanquote:Op donderdag 13 september 2007 18:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lastig huh, opmaken van vrije dagen
Heb maar voor volgende week van di-vr vrij gevraagd. Gaan de vakantiedagen ook eens op.
Gewoon scholier, dat werkt prima voor iedereen behalve HBO'ers met een ongefundeerde overtuiging van hun eigen opleiding. Iedereen die uitmaakt dusquote:Op donderdag 13 september 2007 18:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, hoe moet ik een HBO'er noemen op Fok!? Want dat bedoel ik.
Ehm, je bedoelt dat Webs je meeneemt naar Parijs?quote:
Dat zou ik willen jaquote:Op donderdag 13 september 2007 18:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm, je bedoelt dat Webs je meeneemt naar Parijs?
Nou eh, Webs. Wat houdt je tegen?quote:
zie zijn eerdere postquote:Op donderdag 13 september 2007 18:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou eh, Webs. Wat houdt je tegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |