Da's een gavequote:Op donderdag 13 september 2007 16:45 schreef Kuukske het volgende:
Oeh kijk nou hoe tof: [afbeelding]
Gelukkig zei je 'had' en niet 'heb'.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik had ooit een vriendje met zulk haar. Maar dan gifgroen gekleurd.
Heheh.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:58 schreef Plato1980 het volgende:
Gelukkig zei je 'had' en niet 'heb'.
Dat ga ik toevallig ook maken.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:07 schreef Kuukske het volgende:
Hapje macaroni anyone?
quote:
Gehakt, voorgesneden 'Italiaanse groenten' en 'Toscane-saus' van Grande Italia.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Wat ga jij er doorheen gooien?
Lekkerquote:Op donderdag 13 september 2007 17:18 schreef Plato1980 het volgende:
Gehakt, voorgesneden 'Italiaanse groenten' en 'Toscane-saus' van Grande Italia.![]()
Enolijfolie
natuurlijk.
Ga je 'm vetmesten?quote:
Q. Je bent er weer.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:23 schreef Q. het volgende:
Met dit FOK! tempo mis ik weinig.
En Iers bierquote:
Ik heb zowaar nuttige dingen gedaan op mn werk omdat ik me zo verveelde vandaag.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Q. Je bent er weer..
Fok is nog steeds traag.
Je gaat nu bijkomen van de shock met een koud biertje?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef Q. het volgende:
Ik heb zowaar nuttige dingen gedaan op mn werk omdat ik me zo verveelde vandaag..
Dan heeft het toch effect gehad.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb zowaar nuttige dingen gedaan op mn werk omdat ik me zo verveelde vandaag..
Het gewenste effect voor de werkgever waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef Plato1980 het volgende:
Dan heeft het toch effect gehad.![]()
Ik heb er maar twee liggen dus ik moet het rustig aan doen.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je gaat nu bijkomen van de shock met een koud biertje?
NIETUST!quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan heeft het toch effect gehad.![]()
Ik heb nog anderhalve krat Brand. Wel kratten van 12 flesjes. Daarnaast heb ik nog twee verdwaalde halve liters Alfa in de koelkast liggen.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er maar twee liggen dus ik moet het rustig aan doen.
Die heb jij altijd hè?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:32 schreef Plato1980 het volgende:
Daarnaast heb ik nog twee verdwaalde halve liters Alfa in de koelkast liggen.
Ja, vaak wel. Al ben ik de laatste tijd ook wel van de Brand, die hebben van die handige kleine kratjes die ik makkelijk zonder auto kan vervoeren.quote:
Ik gebruik alleen grote kratten Grolsch en HJ, die passen nog net in de Twingo.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, vaak wel. Al ben ik de laatste tijd ook wel van de Brand, die hebben van die handige kleine kratjes die ik makkelijk zonder auto kan vervoeren.
Ja, dat is best een handig formaat voor de fietsende,boodschappendoende huisvrouw. Daarom nemen wij altijd gewoon HJ of Grolsch mee.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:36 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, vaak wel. Al ben ik de laatste tijd ook wel van de Brand, die hebben van die handige kleine kratjes die ik makkelijk zonder auto kan vervoeren.
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:37 schreef Q. het volgende:
Ik gebruik alleen grote kratten Grolsch en HJ, die passen nog net in de Twingo.
GMTA.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:37 schreef Kuukske het volgende:
Ja, dat is best een handig formaat voor de fietsende,boodschappendoende huisvrouw. Daarom nemen wij altijd gewoon HJ of Grolsch mee.
Wij houden je wel wakker. Vertel. Hoe was je date met Nosh?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben zooo moe en ik wil slapen, slapen, slapen. Maar dat mag niet.
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben zooo moe en ik wil slapen, slapen, slapen. Maar dat mag niet.
Ik heb geen auto, dus grote kratten zijn niet praktisch.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen grote kratten Grolsch en HJ, die passen nog net in de Twingo.
De volgorde is anders. Alhoewel ik te zien aan het aantal lege kratten hier meer HJ dan Grolsch drink de laatste tijd.quote:
Goed bezig, de laatste tijd.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:39 schreef Q. het volgende:
De volgorde is anders. Alhoewel ik te zien aan het aantal lege kratten hier meer HJ dan Grolsch drink de laatste tijd.
Flesjes zonder krat breng ik zelden of nooit terug.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat is best een handig formaat voor de fietsende,boodschappendoende huisvrouw. Daarom nemen wij altijd gewoon HJ of Grolsch mee.
Een krat HJ/Grolsch past prima in de auto heur. Je denkt toch niet dat ik met flesjes fiets?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:41 schreef Plato1980 het volgende:
Flesjes zonder krat breng ik zelden of nooit terug.![]()
Weet ik veel.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een krat HJ/Grolsch past prima in de auto heur. Je denkt toch niet dat ik met flesjes fiets?.
Dan heb jij met Brand en Bavaria een prima uitkomst. IMO.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:49 schreef Plato1980 het volgende:
Weet ik veel.![]()
Maar ik heb dus geen auto.![]()
Barfariaquote:Op donderdag 13 september 2007 17:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan heb jij met Brand en Bavaria een prima uitkomst. IMO. [afbeelding]
Ik ben op zich ook geen Bavaria-fan, maar in een kroeg waar ik vaak kwam schenken ze dat, dus ik ben het wel gewend.quote:
Erg goed. Nosh is een uitstekend studiemaatje.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij houden je wel wakker. Vertel. Hoe was je date met Nosh?
Koel.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Erg goed. Nosh is een uitstekend studiemaatje.
Het was zowel gezellig als productief, totdat we geen puf meer hadden om nog langer te studeren daar. Er was ook een gare speurtocht bezig, dus steeds veel voorbij dravende mensen, dat was nogal afleidend.
Het plan is wel om in principe elke week samen te gaan studeren, op een vaste dag. Om elkander wat te stimuleren om echt echt echt goed bezig te zijn met de studies.
Goed bezigquote:Op donderdag 13 september 2007 18:12 schreef TwistedDarling het volgende:
Het was zowel gezellig als productief, totdat we geen puf meer hadden om nog langer te studeren daar. Er was ook een gare speurtocht bezig, dus steeds veel voorbij dravende mensen, dat was nogal afleidend.
Het plan is wel om in principe elke week samen te gaan studeren, op een vaste dag. Om elkander wat te stimuleren om echt echt echt goed bezig te zijn met de studies.
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |