de enigstequote:Op donderdag 13 september 2007 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoewel ik de Hunkemoller een beetje basic vind hebben ze soms wel mooie dingen. Ik ben alleen altijd de enigste man daar binnen als we daar heen gaan
.
Ja, verwaand mannetje...quote:
Ik heb je nog nooit ontmoet in het echt.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat valt best mee (in het echt).
maar het staat ook tussen haakjesquote:Op donderdag 13 september 2007 12:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit ontmoet in het echt.![]()
Ja en?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar het staat ook tussen haakjes.
Kwestie van wachten bij de Lush winkel in Den Haag...quote:Op donderdag 13 september 2007 12:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit ontmoet in het echt.![]()
dus ik hield er rekening mee dat het misschien niet zo'n hele goede redenatie wasquote:
treinkaartje amsterdam is goedkoperquote:Op donderdag 13 september 2007 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van wachten bij de Lush winkel in Den Haag...
Hebben we die dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van wachten bij de Lush winkel in Den Haag...
Investering in de toekomst. Als Plato voor je valt, dan kun je bij hem logeren en op termijn bij hem intrekken en dan heb je de Lush winkel op loopafstand.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
treinkaartje amsterdam is goedkoper.
Daar doe ik het voorquote:Op donderdag 13 september 2007 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Investering in de toekomst. Als Plato voor je valt, dan kun je bij hem logeren en op termijn bij hem intrekken en dan heb je de Lush winkel op loopafstand.
... en met Plato's riante inkomen kun je je ook eens gaan bezighouden met de dure meuk die ze daar verkopen!quote:
Mijn appartement is om diverse redenen niet geschikt voor vrouwelijke bewoning.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Investering in de toekomst. Als Plato voor je valt, dan kun je bij hem logeren en op termijn bij hem intrekken en dan heb je de Lush winkel op loopafstand.
In eerste instantie gaat het toch alleen maar om vrouwelijke uitwoning... Daarna zie je maar verder...quote:Op donderdag 13 september 2007 12:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn appartement is om diverse redenen niet geschikt voor vrouwelijke bewoning.![]()
Als CL dan de helft van de huur zou gaan betalen dan kan dat er af en toe best van af.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en met Plato's riante inkomen kun je je ook eens gaan bezighouden met de dure meuk die ze daar verkopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |