Veel plezierquote:Op donderdag 13 september 2007 19:01 schreef Burdie het volgende:
Bijvoorbeeld op het Whoopsydaisy aanpraten van borderline.
Dat is ook niet erg aardig.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:01 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij is dit voor mij een goed moment om me uit de SC terug te trekken en me even op andere zaken te richten. Bijvoorbeeld op het Whoopsydaisy aanpraten van borderline.
Heeft ze daar andere mensen voor nodig dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:01 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij is dit voor mij een goed moment om me uit de SC terug te trekken en me even op andere zaken te richten. Bijvoorbeeld op het Whoopsydaisy aanpraten van borderline.
Wil je dat in alfabetische of chronologische volgorde?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou eh, Webs. Wat houdt je tegen?
Is een boom in het bos emotioneel labiel als niemand het hoort?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heeft ze daar andere mensen voor nodig dan?
Och, het maakt me ook niet zoveel uit eigenlijk. Doe maar watquote:Op donderdag 13 september 2007 19:02 schreef webspider het volgende:
Wil je dat in alfabetische of chronologische volgorde?.
Nouja, alle andere kwaaltjes uit het brede spectrum van mogelijke psychische aandoeningen waarbij je zelf geen verantwoordelijkheid hoeft te nemen voor je egocentrische manier van chronisch aandachttrekken, zijn al de revue gepasseerd. Ik herinner haar alleen subtiel eraan dat er nog meer opties zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 19:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heeft ze daar andere mensen voor nodig dan?
Suggereer ook de treinkopoptie. Anders is het rijtje niet compleet.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:06 schreef Burdie het volgende:
Nouja, alle andere kwaaltjes uit het brede spectrum van mogelijke psychische aandoeningen waarbij je zelf geen verantwoordelijkheid hoeft te nemen voor je egocentrische manier van chronisch aandachttrekken, zijn al de revue gepasseerd. Ik herinner haar alleen subtiel eraan dat er nog meer opties zijn.
Van treinkoppen krijg je geen aandachtsstoornisquote:Op donderdag 13 september 2007 19:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Suggereer ook de treinkopoptie. Anders is het rijtje niet compleet.
Dat is geen puur psychische aandoening. Dus die komt later.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Suggereer ook de treinkopoptie. Anders is het rijtje niet compleet.
Oh, dat is het gevolg? Ik volgde het ook niet echt eigenlijkquote:Op donderdag 13 september 2007 19:08 schreef Burdie het volgende:
Van treinkoppen krijg je geen aandachtsstoornis.
Trouwens: Litpho!quote:Op donderdag 13 september 2007 19:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is geen puur psychische aandoening. Dus die komt later.
En wat doe je nu zoal voor je baas?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:33 schreef Q. het volgende:
Nog één dag internetloos zwoegen en dan weekend..
Dat vind ik wel heel attent van je.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, alle andere kwaaltjes uit het brede spectrum van mogelijke psychische aandoeningen waarbij je zelf geen verantwoordelijkheid hoeft te nemen voor je egocentrische manier van chronisch aandachttrekken, zijn al de revue gepasseerd. Ik herinner haar alleen subtiel eraan dat er nog meer opties zijn.
Wees er maar zuinig op, want zoals het de laatste keer met ons ging zou ik er maar niet al te zeker van zijn dat je die prijs nog een keer in ontvangst kan nemenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Trouwens: Litpho!!
Afgelopen zondag was er popquiz (je was er niet) en wij hebben de poedelprijs gewonnen
.
Borderliners onder elkaar he. Dán kunnen we het ineens wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel attent van je.
Alsof ik zwicht voor 'peer pressure'quote:Op donderdag 13 september 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ga gewoon met dat vrouwtje van je.
Hadden jullie ook bij elke vraag zoiets van: "als je het zegt, dan zeg ik OJA. Maar ik kan er echt niet opkomen"?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wees er maar zuinig op, want zoals het de laatste keer met ons ging zou ik er maar niet al te zeker van zijn dat je die prijs nog een keer in ontvangst kan nemen.
Dat weet ik niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:13 schreef webspider het volgende:
Alsof ik zwicht voor 'peer pressure'
Ik had vijf minuten nodig om op Carly Simon te komen. Ondanks dat ik de "clouds in my coffee"-zin wel feilloos kon mee zingen. Tekstueel feilloos dan.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hadden jullie ook bij elke vraag zoiets van: "als je het zegt, dan zeg ik OJA. Maar ik kan er echt niet opkomen"?
Zo, nou. Da's wel érg heftigquote:Op donderdag 13 september 2007 19:13 schreef Anthraxx het volgende:
Het is parijs of een maand geen sex Webspider.
Ik zal Anna er ook van op de hoogte stellen dat je er zo over denkt.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:13 schreef Anthraxx het volgende:
Het is parijs of een maand geen sex Webspider.
What about 'pikstraf'?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Alsof ik zwicht voor 'peer pressure'
Wat houdt dat precies in? Slaan? Stampen?quote:
Duh. Er zijn vrij weinig mensen met wie ik dan niet romantisch weg zou gaan. Sommige keuzes...quote:Op donderdag 13 september 2007 19:14 schreef Kuukske het volgende:
Bij ons ging het zovan: Carnaval, of romantisch samen weg [afbeelding]. Dan is de keuze snel gemaakt.
Dat werkt bij mij niet, dat weet ze.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik zal Anna er ook van op de hoogte stellen..
Mja, goed punt.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:15 schreef Litpho het volgende:
Duh. Er zijn vrij weinig mensen met wie ik dan niet romantisch weg zou gaan. Sommige keuzes...
Zoals een Fok!dame ooit in een vervlogen R&P topic wist te vermelden: "Als je denkt dat pikstraf werkelijk een goed idee is, dan moet je niet hier komen zeiken dat je vent vreemdgaat".quote:
Hé. Heb je je haar geverfd?quote:
Ik zie dat de carnavalsstemming er al goed bij je inzitquote:
Wie sprak die wijze woorden?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals een Fok!dame ooit in een vervlogen R&P topic wist te vermelden: "Als je denkt dat pikstraf werkelijk een goed idee is, dan moet je niet hier komen zeiken dat je vent vreemdgaat".
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duh. Er zijn vrij weinig mensen met wie ik dan niet romantisch weg zou gaan. Sommige keuzes...
Goed punt.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:17 schreef Litpho het volgende:
Zoals een Fok!dame ooit in een vervlogen R&P topic wist te vermelden: "Als je denkt dat pikstraf werkelijk een goed idee is, dan moet je niet hier komen zeiken dat je vent vreemdgaat".
Ze weet ook dat je een maand geen sex met mij wilt, tenzij ik je meeneem naar Parijs?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij niet, dat weet ze.
Weet je hoe tof dat staat. Een hanekam. OMG. Sopsopsop.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:18 schreef Litpho het volgende:
Ik zie dat de carnavalsstemming er al goed bij je inzit.
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:18 schreef Litpho het volgende:
Ik zie dat de carnavalsstemming er al goed bij je inzit.
Ja, dat probeer ik me ook te herinneren. Het was sowieso niet exact zo gezegd, dus de specifieke woordkeuze is geen hintquote:
Wie was die heldin?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jee, dat je dat onthouden hebtquote:Op donderdag 13 september 2007 19:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik me ook te herinneren. Het was sowieso niet exact zo gezegd, dus de specifieke woordkeuze is geen hint.
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:19 schreef webspider het volgende:
[..]
Ze weet ook dat je een maand geen sex met mij wilt, tenzij ik je meeneem naar Parijs?
Ik onthoud wel vaker dingen die me ooit van pas kunnen komen. Zoals de bronvermelding van mijn gejatte scherpe opmerkingen blijkbaarquote:Op donderdag 13 september 2007 19:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jee, dat je dat onthouden hebt.
"Op dit moment"quote:Op donderdag 13 september 2007 19:29 schreef Anthraxx het volgende:
Welnee.
Ik vind WoW op dit moment gewoon even leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |