Heul niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ze kijkt elke avond.
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow dat, ja ik heb een gold member card van de Hunkemoller. Ik geef daar zo honderden euro's uit.
Tussendoor moet je ook nog wel eens de relatie consumeren natuurlijk!quote:
Hoewel ik de Hunkemoller een beetje basic vind hebben ze soms wel mooie dingenquote:
Mja zonde eigenlijk. Het is altijd zo weer uit.quote:
Ja. En waarom post jij door slotjes heen?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:04 schreef AirwiN het volgende:
Tussendoor moet je ook nog wel eens de relatie consumeren natuurlijk!![]()
Uit de mode... Ja, die dingen gaan snel tegenwoordig...quote:Op donderdag 13 september 2007 12:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja zonde eigenlijk. Het is altijd zo weer uit.
Mja, uit de mode. Ahhuh.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:05 schreef AirwiN het volgende:
Uit de mode... Ja, die dingen gaan snel tegenwoordig...![]()
Dat kunnen modjes nou eenmaal!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. En waarom post jij door slotjes heen?
Gewoon bij het rekje voor cup E gaan staan, en tegen iedere vrouw die daar langs looptquote:Op donderdag 13 september 2007 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoewel ik de Hunkemoller een beetje basic vind hebben ze soms wel mooie dingen. Ik ben alleen altijd de enigste man daar binnen als we daar heen gaan
.
Maar wel altijd erg mooiquote:Op donderdag 13 september 2007 12:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja zonde eigenlijk. Het is altijd zo weer uit.
hihi...quote:Op donderdag 13 september 2007 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon bij het rekje voor cup E gaan staan, en tegen iedere vrouw die daar langs looptdoen. Dan sta je zo weer buiten!
Klinkt bekend, ik ging mijn exvriendin ook wel shoppen bij de hunkemöller, maar daar ben je vaak als enige man in de winkel (en natuurlijk niet zo vreemd, 't is een lingerie zaakquote:Op donderdag 13 september 2007 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoewel ik de Hunkemoller een beetje basic vind hebben ze soms wel mooie dingen. Ik ben alleen altijd de enigste man daar binnen als we daar heen gaan
.
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klinkt bekend, ik ging mijn exvriendin ook wel shoppen bij de hunkemöller, maar daar ben je vaak als enige man in de winkel (en natuurlijk niet zo vreemd, 't is een lingerie zaak). Mij boeit het i.i.g weinig
Nee, ik ga altijd staan gluren bij de pashokjes!quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je gelijk wat voor jezelf halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |