*jaloers*quote:Op donderdag 13 september 2007 12:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik laatst nog gefietst.![]()
klein detail.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had het over douchen en wassen, niet over poep.![]()
Het is bijna weekend, na deze dag nog 1 dag werken.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:33 schreef Q. het volgende:
Wat lees ik nu? CL had het niet over poepen?. En is het al weekend? En missen jullie mij nog?
.
Immer. Alhoewel ik vandaag al wel twee keer door Amersfoort ben gekomen, dus ik heb wel aan je gedacht.quote:
Het boek ook tot dusver.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:45 schreef Anthraxx het volgende:
Het college over AspectJ was fijn.
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:33 schreef Q. het volgende:
Wat lees ik nu? CL had het niet over poepen?. En is het al weekend? En missen jullie mij nog?
.
Mjah, an sich ziet het er tot dusver goed uit, maar tenzij je je met alle geweld wil gaan focusen op aspecten ken ik wel boeken die ik hoger op de lijst zou plaatsen. Maar misschien ben ik over een pagina of 300 wel wild enthousiast.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Aan te raden materiaal? Kijken of dat in mijn budget van volgende maand past.
Alles van papers leren is ook niet alles. Zeker omdat sinds de paper is verschenen bepaalde dingen ook anders zijn geimplementeerd.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mjah, an sich ziet het er tot dusver goed uit, maar tenzij je je met alle geweld wil gaan focusen op aspecten ken ik wel boeken die ik hoger op de lijst zou plaatsen. Maar misschien ben ik over een pagina of 300 wel wild enthousiast.
Dit boek is uit 2005 gaat over AOP-design. Als het specifiek over implementatie was gegaan had ik hem niet gekocht, daar is op dit gebied echt teveel veranderd in de afgelopen twee jaar.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles van papers leren is ook niet alles. Zeker omdat sinds de paper is verschenen bepaalde dingen ook anders zijn geimplementeerd.
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:59 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, even een andere update:
Mijn broer heeft gisteravond vastgezeten op het politiebureau. De trol belde hem gistermiddag ineens dat ze wilde scheiden etc (nu opeens wel?). Gisteravond is hij blijkbaar daarheen gegaan en daar deed ze zoals altijd. Nu kon hij het niet meer hebben dat ze hem niet aankeek als hij wat zei en daarop heeft hij haar beetgepakt en haar kin gepakt om haar naar hem te laten kijken. Met als resultaat dat ze (dan ineens heeft ze geen grote bek meer over de politie) de politie heeft gebeld die mijn broer heeft ingerekend. Mijn ouders hebben hem opgehaald gisteravond laat...
Dus, het hele gezeur begint weer opnieuw. Alleen nu is de advocaat wel alvast gebeld...
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:59 schreef Anthraxx het volgende:
Dus, het hele gezeur begint weer opnieuw. Alleen nu is de advocaat wel alvast gebeld...
Ja, hopelijk kiest de VVD nu echt voor een libertaire koers. Met een beetje geluk gaan neo-fascist Van Baalen en nog wat randfiguren met haar mee.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik las het net![]()
Plato en ik ook blij.![]()
Ik denk dat liberaal wel ver genoeg is voor wat er nu zitquote:Op donderdag 13 september 2007 15:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, hopelijk kiest de VVD nu echt voor een libertaire koers.
Als tussenstap. Maar als de rechtervleugel daadwerkelijk met Verdonk mee zou gaan biedt dat perspectieven. Zeker als communist Pronk voorzitter van de PvdA wordt. Dan zal een deel van de rechtervleugel van die partij afhaken. Daarom zou dit wel eens hét moment voor een liberale/libertaire doorbraak kunnen worden.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat liberaal wel ver genoeg is voor wat er nu zit.
Ik denk dat klassiek libertarisme maar zo eens een brug te ver is voor nuchter Nederland, maar ik ben dan ook geen politicoloog.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:22 schreef Plato1980 het volgende:
Daarom zou dit wel eens hét moment voor een liberale/libertaire doorbraak kunnen worden.
Het zal geen partij worden die 35 zetels haalt. Maar rond de 15 zetels moet kunnen en dan kun je in ieder geval een krachtig tegengeluid tegen het linkse (SP)en rechtse (Verdonk/Wilders) populisme laten horen.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat klassiek libertarisme maar zo eens een brug te ver is voor nuchter Nederland, maar ik ben dan ook geen politicoloog.
Jeetje, wat vervelend! Sterkte!quote:Op donderdag 13 september 2007 14:59 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, even een andere update:
Mijn broer heeft gisteravond vastgezeten op het politiebureau. De trol belde hem gistermiddag ineens dat ze wilde scheiden etc (nu opeens wel?). Gisteravond is hij blijkbaar daarheen gegaan en daar deed ze zoals altijd. Nu kon hij het niet meer hebben dat ze hem niet aankeek als hij wat zei en daarop heeft hij haar beetgepakt en haar kin gepakt om haar naar hem te laten kijken. Met als resultaat dat ze (dan ineens heeft ze geen grote bek meer over de politie) de politie heeft gebeld die mijn broer heeft ingerekend. Mijn ouders hebben hem opgehaald gisteravond laat...
Ik kom er zojuist vandaag pas achterquote:
Ik voel me ook wel een beetje uitgewrongen na een intensieve workshop...quote:Op donderdag 13 september 2007 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Dat was mijn werkdag voor vandaag. Hoofdpijn. Bah.
Werk jij eigenlijk nog steeds daar waar je voor je vakantie ook was?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel me ook wel een beetje uitgewrongen na een intensieve workshop...
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Werk jij eigenlijk nog steeds daar waar je voor je vakantie ook was?![]()
Tot het eind van het jaar of zo?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nieuwe opdracht... Ze zijn erg tevreden met de geboekte resultaten!
Voorlopig wel... Daarna wil ik kijken of ik nog wel wil blijven...quote:Op donderdag 13 september 2007 16:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tot het eind van het jaar of zo?
Doen!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb vandaag het aanbod gekregen om 1.0 fte te gaan werken in plaats van de huidige 0.8.
Dan moet ik mijn vrije maandag inleveren.
Ja, iets anders is dan misschien wel interessanter.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig wel... Daarna wil ik kijken of ik nog wel wil blijven...
Nah kweenie.. op maandag kan ik nu zoveel huishoudklusjes doen, waarvan ik weet dat ik ze in het weekend niet doequote:Op donderdag 13 september 2007 16:33 schreef Plato1980 het volgende:
Doen!
Blegh.. Eerst op bed liggen dus?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Dat was mijn werkdag voor vandaag. Hoofdpijn. Bah.
Mja net al gedaan.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:34 schreef Sjowhan het volgende:
Blegh.. Eerst op bed liggen dus?
Yup, hangt ook van de aard van een eventuele nieuwe opdracht af en de mogelijk beschikbare andere opdrachten...quote:Op donderdag 13 september 2007 16:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, iets anders is dan misschien wel interessanter.
Als je vindt dat je genoeg geld hebt zo en dit prettiger vindt...quote:Op donderdag 13 september 2007 16:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah kweenie.. op maandag kan ik nu zoveel huishoudklusjes doen, waarvan ik weet dat ik ze in het weekend niet doe. Maar de euro's zijn wel oké.
Of je neemt een schoonmaakster voor dat extra geld!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je vindt dat je genoeg geld hebt zo en dit prettiger vindt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |