*jaloers*quote:Op donderdag 13 september 2007 12:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik laatst nog gefietst.![]()
klein detail.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had het over douchen en wassen, niet over poep.![]()
Het is bijna weekend, na deze dag nog 1 dag werken.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:33 schreef Q. het volgende:
Wat lees ik nu? CL had het niet over poepen?. En is het al weekend? En missen jullie mij nog?
.
Immer. Alhoewel ik vandaag al wel twee keer door Amersfoort ben gekomen, dus ik heb wel aan je gedacht.quote:
Het boek ook tot dusver.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:45 schreef Anthraxx het volgende:
Het college over AspectJ was fijn.
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:33 schreef Q. het volgende:
Wat lees ik nu? CL had het niet over poepen?. En is het al weekend? En missen jullie mij nog?
.
Mjah, an sich ziet het er tot dusver goed uit, maar tenzij je je met alle geweld wil gaan focusen op aspecten ken ik wel boeken die ik hoger op de lijst zou plaatsen. Maar misschien ben ik over een pagina of 300 wel wild enthousiast.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Aan te raden materiaal? Kijken of dat in mijn budget van volgende maand past.
Alles van papers leren is ook niet alles. Zeker omdat sinds de paper is verschenen bepaalde dingen ook anders zijn geimplementeerd.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mjah, an sich ziet het er tot dusver goed uit, maar tenzij je je met alle geweld wil gaan focusen op aspecten ken ik wel boeken die ik hoger op de lijst zou plaatsen. Maar misschien ben ik over een pagina of 300 wel wild enthousiast.
Dit boek is uit 2005 gaat over AOP-design. Als het specifiek over implementatie was gegaan had ik hem niet gekocht, daar is op dit gebied echt teveel veranderd in de afgelopen twee jaar.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles van papers leren is ook niet alles. Zeker omdat sinds de paper is verschenen bepaalde dingen ook anders zijn geimplementeerd.
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:59 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, even een andere update:
Mijn broer heeft gisteravond vastgezeten op het politiebureau. De trol belde hem gistermiddag ineens dat ze wilde scheiden etc (nu opeens wel?). Gisteravond is hij blijkbaar daarheen gegaan en daar deed ze zoals altijd. Nu kon hij het niet meer hebben dat ze hem niet aankeek als hij wat zei en daarop heeft hij haar beetgepakt en haar kin gepakt om haar naar hem te laten kijken. Met als resultaat dat ze (dan ineens heeft ze geen grote bek meer over de politie) de politie heeft gebeld die mijn broer heeft ingerekend. Mijn ouders hebben hem opgehaald gisteravond laat...
Dus, het hele gezeur begint weer opnieuw. Alleen nu is de advocaat wel alvast gebeld...
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:59 schreef Anthraxx het volgende:
Dus, het hele gezeur begint weer opnieuw. Alleen nu is de advocaat wel alvast gebeld...
Ja, hopelijk kiest de VVD nu echt voor een libertaire koers. Met een beetje geluk gaan neo-fascist Van Baalen en nog wat randfiguren met haar mee.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik las het net![]()
Plato en ik ook blij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |