Ik wel, een EK is best wel een momentopname wat mij betreft. We zijn wel gehandicapt op het EK als Marco geen concessies doet aan de tactiek, maar dan nog zou het best kunnen gaan lopen, de jongens hebben veel voor elkaar over. Verder moeten we ons ook niet rijk rekenen. Onze achterhoede is te brak voor woorden, echt een solide blok achterin kunnen we niet plaatsen.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zie je het verschil niet dan? Die toplanden hebben het moeilijk tijdens hun kwalificatie, maar staan er volgend jaar echt wel. Nederland mazzelt, maar kwalificeert zich moeiteloos. Maar dan? Op het EK zal het helemaal misgaan, buiten het feit dat we geweldige spelers tot onze beschikking hebben, zie ik geen enkel aanknopingspunt voor een succesvol optreden tijdens komend EK.
Alsjeblieft geen Foppe! Ik zie wel wat in Adriaanse, Van Gaal of Hiddink.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:08 schreef ErikT het volgende:
Nog één vervelend toernooitje uitzitten, dan deze 4 jaar vergeten, en met de Foppe-lichting richting het WK 2008.
Was het ook niet. Maar dat is het enige moment geweest in 3 jaar van Basten dat ik dacht dat het lekker liep (misschien eenn helft tegen Duitsland in 2005).quote:Op donderdag 13 september 2007 00:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een oefeninterland tegen het B-elftal van Ierland noem ik geen échte wedstrijd, zeg nou eerlijk.
De paus begint nog eerder een relatie met een Imam, dan Marco van Basten concessies doet aan de tactiek.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wel, een EK is best wel een momentopname wat mij betreft. We zijn wel gehandicapt op het EK als Marco geen concessies doet aan de tactiek, maar dan nog zou het best kunnen gaan lopen, de jongens hebben veel voor elkaar over. Verder moeten we ons ook niet rijk rekenen. Onze achterhoede is te brak voor woorden, echt een solide blok achterin kunnen we niet plaatsen.
Ik heb het over de lichting, niet over Foppe zelf. Die is in 2008 231 jaar.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen Foppe! Ik zie wel wat in Adriaanse, Van Gaal of Hiddink.
Daarom zeg ik ook dat de laatste goede échte wedstrijd die tegen Tsjechië was en dat Marco van Basten nog nooit in de buurt is gekomen van dat niveau, in échte wedstrijden.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:09 schreef DRD het volgende:
Negatieve topictitel
![]()
[..]
Was het ook niet. Maar dat is het enige moment geweest in 3 jaar van Basten dat ik dacht dat het lekker liep (misschien eenn helft tegen Duitsland in 2005).
Mmm.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:11 schreef Barca het volgende:
wk 2008? Hé ... is er volgend jaar een wk?!
Marco ziet het misschien wel maar hij kan het zich niet veroorloven om anders te gaan spelen. Er is daarom maar een oplossing mogelijk: een andere coach!
Ook dat was geen goede wedstrijd!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat de laatste goede échte wedstrijd die tegen Tsjechië was en dat Marco van Basten nog nooit in de buurt is gekomen van dat niveau, in échte wedstrijden.
Nou nou. Op het WK 94 en vooral 98 heb ik Nederland heel leuk zien spelen. En kan je Nederland - Ierland voor het EK 96 nog herinneren?quote:Op donderdag 13 september 2007 00:12 schreef Barca het volgende:
Inderdaad ... Bassie zal de tactiek niet wijzigen.
Heb nog geen fatsoenlijke wedstrijd gezien sinds het ek 88. Laat staan sinds Bassie coach is.
Misschien moet je dan toch eens naar Pearle gaan.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:12 schreef Barca het volgende:
Heb nog geen fatsoenlijke wedstrijd gezien sinds het ek 88.
En met een 4-3-3 is de ruimte al bezet, bij een 4-4-2 is er veel meer ruimte aan de zijkanten voor opkomende mensen. Maar ja, Nederland = totaalvoetbal, dus spelen we 4-3-3, als je voor iets anders pleit ben je bijna een NSB'erquote:Op donderdag 13 september 2007 00:08 schreef koningdavid het volgende:
Een voorhoede met een rechtsbenige linksbuiten en linksbenige rechtsbuiten werkt alleen als je veel ruimte hebt. Tegen ploegen die verdedigend spelen maak je het centrum alleen maar voller.
Tactische misser van Marco dat hij dit keer op keer niet ziet.
Bulgarije uit was goed voetbal.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:09 schreef DRD het volgende:
[..]
Was het ook niet. Maar dat is het enige moment geweest in 3 jaar van Basten dat ik dacht dat het lekker liep (misschien eenn helft tegen Duitsland in 2005).
zelfs Johan Derksen kan dat zienquote:Op donderdag 13 september 2007 00:08 schreef koningdavid het volgende:
Een voorhoede met een rechtsbenige linksbuiten en linksbenige rechtsbuiten werkt alleen als je veel ruimte hebt. Tegen ploegen die verdedigend spelen maak je het centrum alleen maar voller.
Ik heb een goede bril. Nederland heeft echter in bijna 20 jaar geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld. We kunnen het gewoon niet. Maar ja ... dat willen de meesten niet zien. Daar helpt geen Specsavers aan!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch eens naar Pearle gaan.
Gratis tip zo laat in de avond.
Dat klopt dan wel!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Mmm.Het is laat.
Z-A 2010 bedoel ik.
Maar weet je wat het is? Als hier kritiek op komt, gaat hij dit juist volhouden. Zo is Marco van Basten, het is niet eens meer eigenwijs te noemen. Misschien ziet hij zelf ook wel dingen die niet goed zitten, maar als hij dit wijzigt, denkt hij dat hij gezichtsverlies lijdt. Van Basten is veel te trots voor de functie van bondscoach, hij voelt zich teveel verheven boven het gewone volk. De arrogantie die hij uitstraalt is volledig misplaatst, maar we moeten het er helaas nog een jaar mee doen. De KNVB is echter in staat hem toch een contractsverlenging aan te bieden, dus ik hoop dat de kritiek het komende jaar nóg meer aanzwelt, waardoor Van Basten niet eens meer bondscoach wil zijn!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:08 schreef koningdavid het volgende:
Dikke bullshit natuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:15 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik heb een goede bril. Nederland heeft echter in bijna 20 jaar geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld.
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:15 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik heb een goede bril. Nederland heeft echter in bijna 20 jaar geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld. We kunnen het gewoon niet. Maar ja ... dat willen de meesten niet zien. Daar helpt geen Specsavers aan!
[..]
Dat klopt dan wel!
Uitslag niet, maar in de eerste helft werd meer dan voortreffelijk gevoetbald.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Ook dat was geen goede wedstrijd!
Geweldige tactiek ja, ze de hele wedstrijd laten denken de boel onder controle te hebben, ze het gevoel geven dat ze kunnen winnen, ze zelfs even een doelpuntje schenken om die door de scheids natuurlijk snel afgekeurd te zien worden - He, het blijft wel het topland Nederland he - om vervolgens, terwijl de champagne bij de Albanezen al uit de koeler gehaald wordt, alsnog te scoren via een aanval over de flank, die ruimte die je de hele match niet normaal benut hebt met als doel dat niemand dat meer verwachtte in die ene ultieme laatste aanval.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:08 schreef zjroentje het volgende:
Al met al een prachtig uitgestippeld plan om aan het einde een lange neus richting de Albaan te trekken. Complimenten voor de uitvoering van de Oranje helden.
Chapeau Marco!
Bulgarije uit was niet beter dan Ierland.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bulgarije uit was goed voetbal.
En toen wonnen we niet.![]()
Het is bijna Italiaans!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geweldige tactiek ja, ze de hele wedstrijd laten denken de boel onder controle te hebben, ze het gevoel geven dat ze kunnen winnen, ze zelfs even een doelpuntje schenken om die door de scheids natuurlijk snel afgekeurd te zien worden - He, het blijft wel het topland Nederland he - om vervolgens, terwijl de champagne bij de Albanezen al uit de koeler gehaald wordt, alsnog te scoren via een aanval over de flank, die ruimte die je de hele match niet normaal benut hebt met als doel dat niemand dat meer verwachtte in die ene ultieme laatste aanval.
Ik denk dat Napoleon jaloers is.
Wat wil je nog meer man, ik lig dubbel.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geweldige tactiek ja, ze de hele wedstrijd laten denken de boel onder controle te hebben, ze het gevoel geven dat ze kunnen winnen, ze zelfs even een doelpuntje schenken om die door de scheids natuurlijk snel afgekeurd te zien worden - He, het blijft wel het topland Nederland he - om vervolgens, terwijl de champagne bij de Albanezen al uit de koeler gehaald wordt, alsnog te scoren via een aanval over de flank, die ruimte die je de hele match niet normaal benut hebt met als doel dat niemand dat meer verwachtte in die ene ultieme laatste aanval.
Dan ben je blind. Ek'92, WK'94, WK'98(!!!), EURO2000. Nogmaals, allemaal MET Bergkamp.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:12 schreef Barca het volgende:
Inderdaad ... Bassie zal de tactiek niet wijzigen.
Heb nog geen fatsoenlijke wedstrijd gezien sinds het ek 88. Laat staan sinds Bassie coach is.
Als je al vind dat op die toernooien geen goede wedstrijd is gespeeld, dan heeft discussieren met jou echt totaal geen zin.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:23 schreef Barca het volgende:
WK 98, EK 2000 en EK 2004 speelden we ook niet goed!
Ik wil wel kwalificeren voor WK 2010quote:Op donderdag 13 september 2007 00:24 schreef koningdavid het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Van Basten in 2008 door Ten Cate of Van Gaal wordt opgevolgd.
Ik stel 3 trainers voor waar ik 100% vertrouwen in heb:quote:Op donderdag 13 september 2007 00:24 schreef koningdavid het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Van Basten in 2008 door Ten Cate of Van Gaal wordt opgevolgd.
Ga dan maar knikkeren, want als je het WK 98 al niet goed vond dan heeft echt geen zin meer.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:23 schreef Barca het volgende:
Als Bassie zijn tactiek wijzigt lijdt hij ook gezichtsverlies! Dat is nu net het grote probleem. Hij kan het zich niet permitteren om een ander systeem te spelen. Dit systeem werkt niet dus nogmaals, er is maar een oplossing: Marco moet weg!
Die wedstrijd tegen Tsjechië speelden we niet goed. De individuele klasse van Robben hielp ons aan doelpunten.
Ja tuurlijk, maar dit was even tegen DIGGER gericht.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer aan Duits te denken
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik stel 3 trainers voor waar ik 100% vertrouwen in heb:
- Johan Derksen
Na drie jaar heeft iedereen (zelfs vrouwen) door dat 4-3-3 niet werkt en niet gaat werken, maar Marco van Basten is te trots om daar iets aan te veranderen. Van Basten wordt nog liever snel uitgeschakeld op het EK, dan dat hij gezichtsverlies lijdt door na drie jaar alsnog te kiezen voor een 4-4-2-variant.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:27 schreef Montagui het volgende:
Ik kan me de kwalificaties of NON-kwalificaties heugen dat 'we' er niet zo florissant voor stonden als nu.... en toen was ALLES alleen maar gefocussed op 'Machina Naranja! omdat dat zo'n mooi voetbal was (wat het ook was) maar het resultaat??? Niks nada....
In 1988 is dat recht gezet...100%
Zeker, mooi voetbal zal altijd de voorkeur hebben, maar uiteindelijk is het het resultaat dat telt.
Van Basten ziet het.....laat hem experimenteren zolang hij dat inderdaad ook kán! Op het moment dat de druk van buiten af, pers, volk, te groot wordt is het mogelijk einde.....en dan kan je van basten de schuld geven maar in werkelijkheid heeft men hem dan geen kans gegeven.
I geloof in Marco...hoe oncoventioneel hij ook is. :-)
Van mij mag zijn contract vandaag nog verlengd worden, maar ik denk dat hij opgevolgd zal worden door Foppe de Haan... Ik hoop pas na 2010quote:Op donderdag 13 september 2007 00:24 schreef koningdavid het volgende:
Of de KNVB moet in een vlaag van verstandsverbijstering het contract verlengen, wat ze overigens al na het WK wilden doen.![]()
Zelfs het saaiste Italiaanse voetbal is mooier om te zien, dan het waardeloze voetbal van Nederland. Wordt ook tijd dat (heel) Nederland afstapt van dat 4-3-3 systeem. Werkt niet meer, het wordt keer op keer bewezen.quote:
Ga je zo nog inhoudelijk proberen Marco van Basten te verdedigen? Iets met cijfertjes ofzo, winstpercentage?quote:Op donderdag 13 september 2007 00:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer aan Duits te denken
Whatever dude...quote:Op donderdag 13 september 2007 00:23 schreef Barca het volgende:
Als Bassie zijn tactiek wijzigt lijdt hij ook gezichtsverlies! Dat is nu net het grote probleem. Hij kan het zich niet permitteren om een ander systeem te spelen. Dit systeem werkt niet dus nogmaals, er is maar een oplossing: Marco moet weg!
Die wedstrijd tegen Tsjechië speelden we niet goed. De individuele klasse van Robben hielp ons aan doelpunten.
weet ik, die van mij was min of meer in het algemeen... mooie aanleiding om ff mijn mening te geven dacht ikquote:Op donderdag 13 september 2007 00:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dit was even tegen DIGGER gericht.
Jij hebt echt de ballen verstand van voetbalquote:Op donderdag 13 september 2007 00:31 schreef Barca het volgende:
We missen gewoon een paar klootzakken op het middenveld. Mannen die niet te beroerd zijn om hun tegenstander eerst de poten onder het romp weg te trappen en dan de noppen flink hard in de zak te plaatsen om vervolgens ook nog eens te gaan spugen en schelden.
Ik zit nog te denken aan een opstelling als deze
Goal = Stekelenburg
Rechtsback = Melchiot
Centrale verdediger = Donk
Linksback = Emanuelson
Rechter def. middenvelder = Boulah
Linker def. middenvelder = Lucius / G. van Dijk
Rechtsbinnen = Sneijder / De Zeeuw
Linksbinnen = Van der Vaart / Gio
Centrale middenvelder = Seedorf
Rechterspits = Van Nistelrooy / Kuyt
Linkerspits = Van Persie / Babel
verdedigen? hij heeft weer gewonnen hoor... dat jullie nou als een kapotte langspeelplaat Derksen's Greatest Hits blijven herhalen....quote:Op donderdag 13 september 2007 00:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ga je zo nog inhoudelijk proberen Marco van Basten te verdedigen? Iets met cijfertjes ofzo, winstpercentage?
Laat het even weten, anders ga ik naar bed zo.
Dat wou ik ook zeggen: Lucius en G. van Dijk in het Nederlands elftal. LOLquote:Op donderdag 13 september 2007 00:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij hebt echt de ballen verstand van voetbal
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:31 schreef Barca het volgende:
We missen gewoon een paar klootzakken op het middenveld. Mannen die niet te beroerd zijn om hun tegenstander eerst de poten onder het romp weg te trappen en dan de noppen flink hard in de zak te plaatsen om vervolgens ook nog eens te gaan spugen en schelden.
Ik zit nog te denken aan een opstelling als deze
Goal = Stekelenburg
Rechtsback = Melchiot
Centrale verdediger = Donk
Linksback = Emanuelson
Rechter def. middenvelder = Boulah
Linker def. middenvelder = Lucius / G. van Dijk
Rechtsbinnen = Sneijder / De Zeeuw
Linksbinnen = Van der Vaart / Gio
Centrale middenvelder = Seedorf
Rechterspits = Van Nistelrooy / Kuyt
Linkerspits = Van Persie / Babel
Meer dan jij en Bassie samen. Maar ja ... dat is ook zo Fok!king simpel!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij hebt echt de ballen verstand van voetbal
En toen stopte ik met lezen.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:31 schreef Barca het volgende:
We missen gewoon een paar klootzakken op het middenveld.
Waarom was Argentinië mazzel? We waren echt beter hoor. Tegen Brazilië hebben we toch wel wat kansen gehad (Kluivert kopbal net over, Van Hooijdonk net niet etc...)quote:Op donderdag 13 september 2007 00:33 schreef Barca het volgende:
Zo goed was NL niet op die toernooien. Zeker niet qua spel.
Zuid-Korea stelde niks voor. Argentinië was mazzel. Brazilië geen kansen gecreerd.
Tegen Italië op ek 2000 ook geen kansen gecreerd. En 2 penalty's missen is gewoon triest.
Geweldig, hij heeft weer gewonnen!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:33 schreef Tennessee het volgende:
[..]
verdedigen? hij heeft weer gewonnen hoor... dat jullie nou als een kapotte langspeelplaat Derksen's Greatest Hits blijven herhalen....
Ook ik dacht aan romige van Bommel, alleen moeten we eerlijk zijn, met hem en Kluivert (de meest complete midvoor die we ooit hebben gehad) hebben we ook het WK in 2002 niet gehaald. Terwijl romige Bommel toen in zijn toptijd zat.quote:
Lijkt wel alsof die Barca aan de crack zit, want die opstelling slaat nergens op.quote:
Ziet er al stukken beter uit dan onder Marco van Basten, zelf heb ik het liever zo:quote:Op donderdag 13 september 2007 00:38 schreef koningdavid het volgende:
Ik zou dit experiment wel eens willen zien:
-----------Van Nistelrooy--Van Persie--------
------------------Van der Vaart-------------------
Drenthe--------------------------------Sneijder
-------------------De Zeeuw-------------------
Bouma----Mathijsen-Heitinga---Melchiot
---------------------V.d. Sar---------------------
Inderdaad, Drenthe ja. Die kan die rol volgens mij perfect invullen. Bovendien heb je dan zowel links (Drenthe) en rechts (Van Persie) die ook in de flanken op kunnen gaan.
We waren van plan je de ruimte te bieden en je serieus te nemen, maar dan kom je ineens op de proppen met G. van Dijk. Als je nou Diba of El-Hamdaoui zei.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:38 schreef Barca het volgende:
Van Bommel is geen "klootzak". Die kan alleen vallen (zonder dat het iets oplevert) en janken.
Leuk zoals jij anderen ruimte geeft voor hun mening.
Halvegare.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:23 schreef Barca het volgende:
Meningen zijn prima, maar als jij verder nog serieus genomen wilt worden, hou dan die opstellingen voor je!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:38 schreef Barca het volgende:
Leuk zoals jij anderen ruimte geeft voor hun mening.
Ziet er goed uit, mooi voor het volgende topic!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:42 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Halvegare.![]()
Misschien trouwens een idee om dat linker handje te spiegelen? Dan krijg je dit:
[afbeelding]
Van Basten is een evil bastard..![]()
Ja toch, niet dan? En wat doet dat met je? Hoe voel je je nu? Blij, verdrietig, boos, teleurgesteld, vernederd, angstig?quote:Op donderdag 13 september 2007 00:35 schreef M0NTANA het volgende:
Geweldig, hij heeft weer gewonnen!
Systeem niks op aan te merken, het werkt... weer... nog steeds.quote:Systeem en spel niets op aan te merken?
Yep, moeilijke wedstrijd, gewoon gewonnen, weer. Ploeg kan en moet zeker nog groeien, maar EK is pas over 9 maanden of zo, zit nog een heel seizoen tussen, alles kan en we zitten prima op koers.quote:Loopt allemaal goed?
...quote:Zitten je oogkleppen trouwens nog goed?
Kijk, dat zijn goede berichten!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:44 schreef Barca het volgende:
Bouma en Mathijsen?! ... Dokter, ik wil een spuit!
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Meningen zijn prima, maar als jij verder nog serieus genomen wilt worden, hou dan die opstellingen voor je!
Bij gebrek aan beter? Neem dan een goede middenvelder! Zoals Van der Vaart.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn goede berichten!![]()
Overigens kopieerde ik de opstelling van koningdavid en heb niet goed naar defensie gekeken, Tim de Cler zal Wilfred Bouma vervangen en bij gebrek aan een betere optie, mag Joris Mathijsen blijven staan.
Jij gaat met drie verdedigers spelen, maar twee ervan zijn opkomende backs en je houdt dus slechts één man achterin, dat is te weinig. Verder ga je Khalid Boulahrouz op het middenveld zetten, waar slaat dat nou op? Andere meningen zijn prima, maar ze moeten niet te belachelijk voor woorden zijn, dan kan je ze beter voor je houden!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Typisch een reactie van iemand die de mening van een ander niet respecteert. Je kijkt naar namen ... zijn het niet de namen die jij wilt zien of is het een ander systeem dan 4 - 4 - 2 dan is het in jouw ogen belachelijk. Ga zo door vriend!
Ja, sorry hoor, maar wat moet je in alle eerlijkheid met Lucius op het middenveld?quote:Op donderdag 13 september 2007 00:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Typisch een reactie van iemand die de mening van een ander niet respecteert. Je kijkt naar namen ... zijn het niet de namen die jij wilt zien of is het een ander systeem dan 4 - 4 - 2 dan is het in jouw ogen belachelijk. Ga zo door vriend!
Daarom controlerende middenvelders. Waarom Boulah op het middenvelde? Omdat je daar types nodig hebt die bereid zijn keihard de duels in te gaan. Boulah is zo'n speler. Lucius en Van Dijk ook. Je hebt in een elftal niets aan alleen maar wonderboys. Simpele zielen heb je ook nodig. Mannen die hun taak uitvoeren en verder niet zeuren.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij gaat met drie verdedigers spelen, maar twee ervan zijn opkomende backs en je houdt dus slechts één man achterin, dat is te weinig. Verder ga je Khalid Boulahrouz op het middenveld zetten, waar slaat dat nou op? Andere meningen zijn prima, maar ze moeten niet te belachelijk voor woorden zijn, dan kan je ze beter voor je houden!
Zoals ik al zeg sta ik open voor andere opstellingen, maar ze moeten niet te belachelijk voor woorden zijn!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Daarom controlerende middenvelders. Waarom Boulah op het middenvelde? Omdat je daar types nodig hebt die bereid zijn keihard de duels in te gaan. Boulah is zo'n speler. Lucius en Van Dijk ook. Je hebt in een elftal niets aan alleen maar wonderboys. Simpele zielen heb je ook nodig. Mannen die hun taak uitvoeren en verder niet zeuren.
Jij VINDT het belachelijk, ik heb er een gedachte bij. Alleen wil jij die nooit lezen!
Boulahrouz kostte Oranje tegen Portugal de wedstrijd met z'n belachelijke overtreding. Vanaf dat moment had Nederland de scheids tegen, en werd het een ordinaire klotepot. Het werd een wedstrijdje vervelend doen, en dat verlies je altijd van Portugezen.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Daarom controlerende middenvelders. Waarom Boulah op het middenvelde? Omdat je daar types nodig hebt die bereid zijn keihard de duels in te gaan. Boulah is zo'n speler.
Jij VINDT het belachelijk, ik heb er een gedachte bij. Alleen wil jij die nooit lezen!
Als je zo gaat denken kun je Sjaak Polak volgende maand ook wel laten debuteren, maar bepaalde voetbalkwaliteiten zijn toch echt een vereiste.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Daarom controlerende middenvelders. Waarom Boulah op het middenvelde? Omdat je daar types nodig hebt die bereid zijn keihard de duels in te gaan. Boulah is zo'n speler. Lucius en Van Dijk ook. Je hebt in een elftal niets aan alleen maar wonderboys. Simpele zielen heb je ook nodig. Mannen die hun taak uitvoeren en verder niet zeuren.
Om hem alleen daar op af te rekenen, is een beetje kortzichtig.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Boulahrouz kostte Oranje tegen Portugal de wedstrijd met z'n belachelijke overtreding. Vanaf dat moment had Nederland de scheids tegen, en werd het een ordinaire klotepot. Het werd een wedstrijdje vervelend doen, en dat verlies je altijd van Portugezen.
Het was wachten tot Figo Khalid de rode kaart aansmeerde, het duurde nog lang vond ik...
Aangezien je geen vleugelspitsen hebt en ook geen middenvelders die aan de lijn kunne spelen zul je het wel met backs moeten doen. Melchiot kwam goed op. Urby gaf de assists.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg sta ik open voor andere opstellingen, maar ze moeten niet te belachelijk voor woorden zijn!
3-5-2 is prima, maar dan wel met twee mandekkers en een zone-verdediger daartussen.
Verder slaat je opstelling nergens op, drie aanvallende middenvelders achter de spitsen?![]()
En om over de namen nog maar niet te spreken, kom op zeg!
Kom met iets goeds en ik respecteer het, jouw opstelling slaat echt totaal nergens op.
Zo goed is Boulahrouz niet, hij had alle mogelijke moeite met ene Milan Baros. Da's geen topspits.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Om hem alleen daar op af te rekenen, is een beetje kortzichtig.
Khalid Boulahrouz is de beste pure verdediger die we hebben, heel makkelijk om op te stellen dus.
Zeker als we tijdens het EK willen presteren, tegen toplanden met topspitsen.
Mee eens, alleen moet ik zeggen dat Chelsea hem geen goed heeft gedaan. Zijn sterke punt was puur verdedigen, goed timen wanneer te "happen", maar dat is hij helemaal kwijt lijkt het.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:57 schreef M0NTANA het volgende:
Khalid Boulahrouz is de beste pure verdediger die we hebben, heel makkelijk om op te stellen dus.
Mede, ja.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo goed is Boulahrouz niet, hij had alle mogelijke moeite met ene Milan Baros. Da's geen topspits.
Jij rekent Van Basten toch ook mede af op de wedstrijd tegen Portugal? Waarom zou je dat niet met spelers doen?
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Om hem alleen daar op af te rekenen, is een beetje kortzichtig.
Hij werd bij CFC zelden centraal gebruikt en het is overduidelijk geen rechtsback, als centrale verdediger is hij gewoon beter dan Johnny Heitinga, André Ooijer, Ryan Donk, Joris Mathijsen etc.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mee eens, alleen moet ik zeggen dat Chelsea hem geen goed heeft gedaan. Zijn sterke punt was puur verdedigen, goed timen wanneer te "happen", maar dat is hij helemaal kwijt lijkt het.²
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Aangezien je geen vleugelspitsen hebt en ook geen middenvelders die aan de lijn kunne spelen zul je het wel met backs moeten doen. Melchiot kwam goed op. Urby gaf de assists.
Sneijder, Seedorf en Van der Vaart ... die wil jij toch ook zo graag? Je hebt creatieve spelers nodig rond je 2 spitsen. Mannen die de ruimte kunnen benutten of passes kunnen geven. Dat kunnen deze spelers!
Jij VINDT het niet goed omdat het niet overeenkomt met jouw idee. En daarom sta jij er niet voor open.
Als je Mario Melchiot en Urby Emanuelson in jouw opstelling echt op wilt laten komen aan de flank, dan hou je maar één verdediger over en wat defensieve middenvelders, één foutje en hij hangt.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Boulah heeft echter geen sterke pass. Die heeft Donk wel. En die toont zich een goede verdediger. Boulah heeft op Heitinga voor dat hij harder is in de duels. Heitinga is fysiek net zo sterk maar minder een killer.
Als je met 3 aanvallende middenvelders en twee opkomende backs speelt heb je om op het middenveld de oorlog te kunnen winnen (want daar moet het gebeuren) twee beulen nodig die alles en iedereen onder de zoden kunnen en willen schoppen. Boulah is dan heel geschikt.
Klopt, maar dat geldt in principe voor iedereen.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:03 schreef koningdavid het volgende:
Boulahrouz moet naar mijn mening eerst weer eens veel gaan spelen voordat hij in aanmerking komt voor een basisplaats bij Oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |