Maar weet je wat het is? Als hier kritiek op komt, gaat hij dit juist volhouden. Zo is Marco van Basten, het is niet eens meer eigenwijs te noemen. Misschien ziet hij zelf ook wel dingen die niet goed zitten, maar als hij dit wijzigt, denkt hij dat hij gezichtsverlies lijdt. Van Basten is veel te trots voor de functie van bondscoach, hij voelt zich teveel verheven boven het gewone volk. De arrogantie die hij uitstraalt is volledig misplaatst, maar we moeten het er helaas nog een jaar mee doen. De KNVB is echter in staat hem toch een contractsverlenging aan te bieden, dus ik hoop dat de kritiek het komende jaar nóg meer aanzwelt, waardoor Van Basten niet eens meer bondscoach wil zijn!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:08 schreef koningdavid het volgende:
Een voorhoede met een rechtsbenige linksbuiten en linksbenige rechtsbuiten werkt alleen als je veel ruimte hebt. Tegen ploegen die verdedigend spelen maak je het centrum alleen maar voller.
Tactische misser van Marco dat hij dit keer op keer niet ziet.
Dikke bullshit natuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:15 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik heb een goede bril. Nederland heeft echter in bijna 20 jaar geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld.
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:15 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik heb een goede bril. Nederland heeft echter in bijna 20 jaar geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld. We kunnen het gewoon niet. Maar ja ... dat willen de meesten niet zien. Daar helpt geen Specsavers aan!
[..]
Dat klopt dan wel!
Uitslag niet, maar in de eerste helft werd meer dan voortreffelijk gevoetbald.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Ook dat was geen goede wedstrijd!
Geweldige tactiek ja, ze de hele wedstrijd laten denken de boel onder controle te hebben, ze het gevoel geven dat ze kunnen winnen, ze zelfs even een doelpuntje schenken om die door de scheids natuurlijk snel afgekeurd te zien worden - He, het blijft wel het topland Nederland he - om vervolgens, terwijl de champagne bij de Albanezen al uit de koeler gehaald wordt, alsnog te scoren via een aanval over de flank, die ruimte die je de hele match niet normaal benut hebt met als doel dat niemand dat meer verwachtte in die ene ultieme laatste aanval.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:08 schreef zjroentje het volgende:
Al met al een prachtig uitgestippeld plan om aan het einde een lange neus richting de Albaan te trekken. Complimenten voor de uitvoering van de Oranje helden.
Chapeau Marco!
Bulgarije uit was niet beter dan Ierland.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bulgarije uit was goed voetbal.
En toen wonnen we niet.![]()
Het is bijna Italiaans!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geweldige tactiek ja, ze de hele wedstrijd laten denken de boel onder controle te hebben, ze het gevoel geven dat ze kunnen winnen, ze zelfs even een doelpuntje schenken om die door de scheids natuurlijk snel afgekeurd te zien worden - He, het blijft wel het topland Nederland he - om vervolgens, terwijl de champagne bij de Albanezen al uit de koeler gehaald wordt, alsnog te scoren via een aanval over de flank, die ruimte die je de hele match niet normaal benut hebt met als doel dat niemand dat meer verwachtte in die ene ultieme laatste aanval.
Ik denk dat Napoleon jaloers is.
Wat wil je nog meer man, ik lig dubbel.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geweldige tactiek ja, ze de hele wedstrijd laten denken de boel onder controle te hebben, ze het gevoel geven dat ze kunnen winnen, ze zelfs even een doelpuntje schenken om die door de scheids natuurlijk snel afgekeurd te zien worden - He, het blijft wel het topland Nederland he - om vervolgens, terwijl de champagne bij de Albanezen al uit de koeler gehaald wordt, alsnog te scoren via een aanval over de flank, die ruimte die je de hele match niet normaal benut hebt met als doel dat niemand dat meer verwachtte in die ene ultieme laatste aanval.
Dan ben je blind. Ek'92, WK'94, WK'98(!!!), EURO2000. Nogmaals, allemaal MET Bergkamp.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:12 schreef Barca het volgende:
Inderdaad ... Bassie zal de tactiek niet wijzigen.
Heb nog geen fatsoenlijke wedstrijd gezien sinds het ek 88. Laat staan sinds Bassie coach is.
Als je al vind dat op die toernooien geen goede wedstrijd is gespeeld, dan heeft discussieren met jou echt totaal geen zin.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:23 schreef Barca het volgende:
WK 98, EK 2000 en EK 2004 speelden we ook niet goed!
Ik wil wel kwalificeren voor WK 2010quote:Op donderdag 13 september 2007 00:24 schreef koningdavid het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Van Basten in 2008 door Ten Cate of Van Gaal wordt opgevolgd.
Ik stel 3 trainers voor waar ik 100% vertrouwen in heb:quote:Op donderdag 13 september 2007 00:24 schreef koningdavid het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Van Basten in 2008 door Ten Cate of Van Gaal wordt opgevolgd.
Ga dan maar knikkeren, want als je het WK 98 al niet goed vond dan heeft echt geen zin meer.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:23 schreef Barca het volgende:
Als Bassie zijn tactiek wijzigt lijdt hij ook gezichtsverlies! Dat is nu net het grote probleem. Hij kan het zich niet permitteren om een ander systeem te spelen. Dit systeem werkt niet dus nogmaals, er is maar een oplossing: Marco moet weg!
WK 98, EK 2000 en EK 2004 speelden we ook niet goed!
Die wedstrijd tegen Tsjechië speelden we niet goed. De individuele klasse van Robben hielp ons aan doelpunten.
Ja tuurlijk, maar dit was even tegen DIGGER gericht.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer aan Duits te denken
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik stel 3 trainers voor waar ik 100% vertrouwen in heb:
- Johan Derksen
Na drie jaar heeft iedereen (zelfs vrouwen) door dat 4-3-3 niet werkt en niet gaat werken, maar Marco van Basten is te trots om daar iets aan te veranderen. Van Basten wordt nog liever snel uitgeschakeld op het EK, dan dat hij gezichtsverlies lijdt door na drie jaar alsnog te kiezen voor een 4-4-2-variant.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:27 schreef Montagui het volgende:
Ik kan me de kwalificaties of NON-kwalificaties heugen dat 'we' er niet zo florissant voor stonden als nu.... en toen was ALLES alleen maar gefocussed op 'Machina Naranja! omdat dat zo'n mooi voetbal was (wat het ook was) maar het resultaat??? Niks nada....
In 1988 is dat recht gezet...100%
Zeker, mooi voetbal zal altijd de voorkeur hebben, maar uiteindelijk is het het resultaat dat telt.
Van Basten ziet het.....laat hem experimenteren zolang hij dat inderdaad ook kán! Op het moment dat de druk van buiten af, pers, volk, te groot wordt is het mogelijk einde.....en dan kan je van basten de schuld geven maar in werkelijkheid heeft men hem dan geen kans gegeven.
I geloof in Marco...hoe oncoventioneel hij ook is. :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |