abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 september 2007 @ 00:44:01 #76
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53136526
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:42 schreef De_Postbode het volgende:

[..]

Halvegare.
Misschien trouwens een idee om dat linker handje te spiegelen? Dan krijg je dit:

[afbeelding]

Van Basten is een evil bastard..
Ziet er goed uit, mooi voor het volgende topic!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53136527
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:35 schreef M0NTANA het volgende:

Geweldig, hij heeft weer gewonnen!
Ja toch, niet dan? En wat doet dat met je? Hoe voel je je nu? Blij, verdrietig, boos, teleurgesteld, vernederd, angstig?
quote:
Systeem en spel niets op aan te merken?
Systeem niks op aan te merken, het werkt... weer... nog steeds.
Spel gedisciplineerd (zoals Van Basten zelf ook aangaf en ik, ahum ahum, een paar dagen geleden ook als belangrijk noemde) Wel had ik het gevoel dat er veel onnodig balverlies werd geleden en hebben we in mijn beleving in het verleden betere verdedigende linies gehad, en dan niet zozeer in verdedigend opzicht, dat ging prima (wéér geen tegendoelpunt!), maar in opbouwend en aanvallend opzicht zou die verdedigende linie beter kunnen denk ik. Ik geef de wedstrijd een 7... en een 8 voor spanning.
quote:
Loopt allemaal goed?
Yep, moeilijke wedstrijd, gewoon gewonnen, weer. Ploeg kan en moet zeker nog groeien, maar EK is pas over 9 maanden of zo, zit nog een heel seizoen tussen, alles kan en we zitten prima op koers.
quote:
Zitten je oogkleppen trouwens nog goed?
...

[ Bericht 25% gewijzigd door Tennessee op 13-09-2007 01:05:07 ]
  donderdag 13 september 2007 @ 00:44:47 #78
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_53136537
Bouma en Mathijsen?! ... Dokter, ik wil een spuit!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 13 september 2007 @ 00:46:24 #79
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53136565
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:44 schreef Barca het volgende:
Bouma en Mathijsen?! ... Dokter, ik wil een spuit!
Kijk, dat zijn goede berichten!

Overigens kopieerde ik de opstelling van koningdavid en heb niet goed naar defensie gekeken, Tim de Cler zal Wilfred Bouma vervangen en bij gebrek aan een betere optie, mag Joris Mathijsen blijven staan.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 13 september 2007 @ 00:46:26 #80
30220 Barca
pi_53136567
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Meningen zijn prima, maar als jij verder nog serieus genomen wilt worden, hou dan die opstellingen voor je!

Typisch een reactie van iemand die de mening van een ander niet respecteert. Je kijkt naar namen ... zijn het niet de namen die jij wilt zien of is het een ander systeem dan 4 - 4 - 2 dan is het in jouw ogen belachelijk. Ga zo door vriend!
  donderdag 13 september 2007 @ 00:47:50 #81
30220 Barca
pi_53136587
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kijk, dat zijn goede berichten!

Overigens kopieerde ik de opstelling van koningdavid en heb niet goed naar defensie gekeken, Tim de Cler zal Wilfred Bouma vervangen en bij gebrek aan een betere optie, mag Joris Mathijsen blijven staan.
Bij gebrek aan beter? Neem dan een goede middenvelder! Zoals Van der Vaart.
  donderdag 13 september 2007 @ 00:48:11 #82
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53136598
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:46 schreef Barca het volgende:

[..]

Typisch een reactie van iemand die de mening van een ander niet respecteert. Je kijkt naar namen ... zijn het niet de namen die jij wilt zien of is het een ander systeem dan 4 - 4 - 2 dan is het in jouw ogen belachelijk. Ga zo door vriend!
Jij gaat met drie verdedigers spelen, maar twee ervan zijn opkomende backs en je houdt dus slechts één man achterin, dat is te weinig. Verder ga je Khalid Boulahrouz op het middenveld zetten, waar slaat dat nou op? Andere meningen zijn prima, maar ze moeten niet te belachelijk voor woorden zijn, dan kan je ze beter voor je houden!
pi_53136645
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:46 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, sorry hoor, maar wat moet je in alle eerlijkheid met Lucius op het middenveld?
Ta mère bien.
  donderdag 13 september 2007 @ 00:51:00 #84
30220 Barca
pi_53136647
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jij gaat met drie verdedigers spelen, maar twee ervan zijn opkomende backs en je houdt dus slechts één man achterin, dat is te weinig. Verder ga je Khalid Boulahrouz op het middenveld zetten, waar slaat dat nou op? Andere meningen zijn prima, maar ze moeten niet te belachelijk voor woorden zijn, dan kan je ze beter voor je houden!
Daarom controlerende middenvelders. Waarom Boulah op het middenvelde? Omdat je daar types nodig hebt die bereid zijn keihard de duels in te gaan. Boulah is zo'n speler. Lucius en Van Dijk ook. Je hebt in een elftal niets aan alleen maar wonderboys. Simpele zielen heb je ook nodig. Mannen die hun taak uitvoeren en verder niet zeuren.

Jij VINDT het belachelijk, ik heb er een gedachte bij. Alleen wil jij die nooit lezen!
  donderdag 13 september 2007 @ 00:53:50 #85
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53136686
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:51 schreef Barca het volgende:

[..]

Daarom controlerende middenvelders. Waarom Boulah op het middenvelde? Omdat je daar types nodig hebt die bereid zijn keihard de duels in te gaan. Boulah is zo'n speler. Lucius en Van Dijk ook. Je hebt in een elftal niets aan alleen maar wonderboys. Simpele zielen heb je ook nodig. Mannen die hun taak uitvoeren en verder niet zeuren.

Jij VINDT het belachelijk, ik heb er een gedachte bij. Alleen wil jij die nooit lezen!
Zoals ik al zeg sta ik open voor andere opstellingen, maar ze moeten niet te belachelijk voor woorden zijn!

3-5-2 is prima, maar dan wel met twee mandekkers en een zone-verdediger daartussen.

Verder slaat je opstelling nergens op, drie aanvallende middenvelders achter de spitsen?

En om over de namen nog maar niet te spreken, kom op zeg!

Kom met iets goeds en ik respecteer het, jouw opstelling slaat echt totaal nergens op.
pi_53136694
quote:

[..]

Daarom controlerende middenvelders. Waarom Boulah op het middenvelde? Omdat je daar types nodig hebt die bereid zijn keihard de duels in te gaan. Boulah is zo'n speler.

Boulahrouz kostte Oranje tegen Portugal de wedstrijd met z'n belachelijke overtreding. Vanaf dat moment had Nederland de scheids tegen, en werd het een ordinaire klotepot. Het werd een wedstrijdje vervelend doen, en dat verlies je altijd van Portugezen.

Het was wachten tot Figo Khalid de rode kaart aansmeerde, het duurde nog lang vond ik...
pi_53136702
quote:

[..]

Als je zo gaat denken kun je Sjaak Polak volgende maand ook wel laten debuteren, maar bepaalde voetbalkwaliteiten zijn toch echt een vereiste.
Ta mère bien.
pi_53136717
Boulah liet wel Ronaldo huilen
  donderdag 13 september 2007 @ 00:57:25 #89
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53136735
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:54 schreef Radegast het volgende:

[..]

Boulahrouz kostte Oranje tegen Portugal de wedstrijd met z'n belachelijke overtreding. Vanaf dat moment had Nederland de scheids tegen, en werd het een ordinaire klotepot. Het werd een wedstrijdje vervelend doen, en dat verlies je altijd van Portugezen.

Het was wachten tot Figo Khalid de rode kaart aansmeerde, het duurde nog lang vond ik...
Om hem alleen daar op af te rekenen, is een beetje kortzichtig.

Khalid Boulahrouz is de beste pure verdediger die we hebben, heel makkelijk om op te stellen dus.

Zeker als we tijdens het EK willen presteren, tegen toplanden met topspitsen.
  donderdag 13 september 2007 @ 00:59:59 #90
30220 Barca
pi_53136770
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zoals ik al zeg sta ik open voor andere opstellingen, maar ze moeten niet te belachelijk voor woorden zijn!

3-5-2 is prima, maar dan wel met twee mandekkers en een zone-verdediger daartussen.

Verder slaat je opstelling nergens op, drie aanvallende middenvelders achter de spitsen?

En om over de namen nog maar niet te spreken, kom op zeg!

Kom met iets goeds en ik respecteer het, jouw opstelling slaat echt totaal nergens op.
Aangezien je geen vleugelspitsen hebt en ook geen middenvelders die aan de lijn kunne spelen zul je het wel met backs moeten doen. Melchiot kwam goed op. Urby gaf de assists.

Sneijder, Seedorf en Van der Vaart ... die wil jij toch ook zo graag? Je hebt creatieve spelers nodig rond je 2 spitsen. Mannen die de ruimte kunnen benutten of passes kunnen geven. Dat kunnen deze spelers!

Jij VINDT het niet goed omdat het niet overeenkomt met jouw idee. En daarom sta jij er niet voor open.
pi_53136780
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Khalid Boulahrouz is de beste pure verdediger die we hebben, heel makkelijk om op te stellen dus.

Zo goed is Boulahrouz niet, hij had alle mogelijke moeite met ene Milan Baros. Da's geen topspits.

Jij rekent Van Basten toch ook mede af op de wedstrijd tegen Portugal? Waarom zou je dat niet met spelers doen?
  donderdag 13 september 2007 @ 01:00:53 #92
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_53136786
quote:

Mee eens, alleen moet ik zeggen dat Chelsea hem geen goed heeft gedaan. Zijn sterke punt was puur verdedigen, goed timen wanneer te "happen", maar dat is hij helemaal kwijt lijkt het.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 13 september 2007 @ 01:02:40 #93
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53136808
quote:
Op donderdag 13 september 2007 01:00 schreef Radegast het volgende:

[..]

Zo goed is Boulahrouz niet, hij had alle mogelijke moeite met ene Milan Baros. Da's geen topspits.

Jij rekent Van Basten toch ook mede af op de wedstrijd tegen Portugal? Waarom zou je dat niet met spelers doen?
Mede, ja.

Wat deed Khalid Boulahrouz allemaal nog meer fout, buiten die wedstrijd tegen Portugal?

Wat deed Marco van Basten allemaal goed, buiten die wedstrijd tegen Portugal?
  donderdag 13 september 2007 @ 01:02:52 #94
30220 Barca
pi_53136814
quote:

[..]

Boulah heeft echter geen sterke pass. Die heeft Donk wel. En die toont zich een goede verdediger. Boulah heeft op Heitinga voor dat hij harder is in de duels. Heitinga is fysiek net zo sterk maar minder een killer.

Als je met 3 aanvallende middenvelders en twee opkomende backs speelt heb je om op het middenveld de oorlog te kunnen winnen (want daar moet het gebeuren) twee beulen nodig die alles en iedereen onder de zoden kunnen en willen schoppen. Boulah is dan heel geschikt.
pi_53136824
Boulahrouz moet naar mijn mening eerst weer eens veel gaan spelen voordat hij in aanmerking komt voor een basisplaats bij Oranje.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 13 september 2007 @ 01:03:41 #96
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53136825
quote:
Op donderdag 13 september 2007 01:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mee eens, alleen moet ik zeggen dat Chelsea hem geen goed heeft gedaan. Zijn sterke punt was puur verdedigen, goed timen wanneer te "happen", maar dat is hij helemaal kwijt lijkt het.

²
Hij werd bij CFC zelden centraal gebruikt en het is overduidelijk geen rechtsback, als centrale verdediger is hij gewoon beter dan Johnny Heitinga, André Ooijer, Ryan Donk, Joris Mathijsen etc.
  donderdag 13 september 2007 @ 01:06:42 #97
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53136870
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:59 schreef Barca het volgende:

[..]

Aangezien je geen vleugelspitsen hebt en ook geen middenvelders die aan de lijn kunne spelen zul je het wel met backs moeten doen. Melchiot kwam goed op. Urby gaf de assists.

Sneijder, Seedorf en Van der Vaart ... die wil jij toch ook zo graag? Je hebt creatieve spelers nodig rond je 2 spitsen. Mannen die de ruimte kunnen benutten of passes kunnen geven. Dat kunnen deze spelers!

Jij VINDT het niet goed omdat het niet overeenkomt met jouw idee. En daarom sta jij er niet voor open.
quote:
Op donderdag 13 september 2007 01:02 schreef Barca het volgende:

[..]

Boulah heeft echter geen sterke pass. Die heeft Donk wel. En die toont zich een goede verdediger. Boulah heeft op Heitinga voor dat hij harder is in de duels. Heitinga is fysiek net zo sterk maar minder een killer.

Als je met 3 aanvallende middenvelders en twee opkomende backs speelt heb je om op het middenveld de oorlog te kunnen winnen (want daar moet het gebeuren) twee beulen nodig die alles en iedereen onder de zoden kunnen en willen schoppen. Boulah is dan heel geschikt.
Als je Mario Melchiot en Urby Emanuelson in jouw opstelling echt op wilt laten komen aan de flank, dan hou je maar één verdediger over en wat defensieve middenvelders, één foutje en hij hangt.

Die opstelling van jou klopt voor geen meter, want óf je speelt met drie verdedigers en dus zónder opkomende backs op de flank óf je speelt met vier verdedigers, waarbij de backs op kunnen komen.
  donderdag 13 september 2007 @ 01:07:22 #98
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53136884
quote:
Op donderdag 13 september 2007 01:03 schreef koningdavid het volgende:
Boulahrouz moet naar mijn mening eerst weer eens veel gaan spelen voordat hij in aanmerking komt voor een basisplaats bij Oranje.
Klopt, maar dat geldt in principe voor iedereen.
pi_53136928
--------------------van Nistelrooy-----------

--------------------van Persie---------------

van de Vaart------Seedorf----------Sneijder

--------------------van Bommel----------

---Gio----Mathijssen----Boulahrouz---Melchiot

--------------------vd Sar------------------

Genoeg voetballend vermogen op het middenveld, van Nistelrooy als diepe spits en van Persie er kort achter.
pi_53136974
Wat een gelul over dat Van Gaal zich niet kwalificeert het is een keer voorgekomen ja omdat de spelers het niet te serieus namen en savonds met Deense hoeren aan de gang gingen. Hij is een top trainer en dat heeft hij bewezen.
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')