Kutwijfquote:Op woensdag 12 september 2007 15:41 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen kloon. Dat heb ik je gisteren uitgelegd.
Ik ken die hele Charmed_Angel niet. Ja van het forum (meelezen vorig jaar). Maar ook S_S, Sven, Zhenar, Babette (die vond ik ik zwaar tof!) nou Peri dan en die Firefly, Chansadres en C_D Dat waren wel de mensen die het meeste reageerde...
Babette wat minder... maar haar herken ik nog omdat ik haar zwaarvond
![]()
Iemand herkent mequote:Op woensdag 12 september 2007 15:41 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Ik ken die hele Charmed_Angel niet. Ja van het forum (meelezen vorig jaar). Maar ook S_S, Sven, Zhenar, Babette (die vond ik ik zwaar tof!) nou Peri dan en die Firefly, Chansadres en C_D Dat waren wel de mensen die het meeste reageerde...
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kutwijf. Tenminste, als ik iets om je zou geven [afbeelding].
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:58 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Jij had ook altijd van die leuke opmerkingen vorig jaar. Ja jij was samen met Babette echt tof! Ow en Lynx666 ofzo… die maakte ook altijd droge opmerkingen
Don't worry, no way dat die slettebak zal ontluiken van verlepte klote puber tot fier tofheidsicoon, zoals jij dat deedquote:Op woensdag 12 september 2007 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kutwijf. Tenminste, als ik iets om je zou geven
.
Ik zal de toffe OP voor een andere keer bewaren, goed?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:16 schreef Zhenar het volgende:
Met zo'n TT had ik toch een toffere OP verwacht eigenlijk![]()
Maar ik waardeer de aandacht hoor, Erik![]()
Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:19 schreef PeRi het volgende:
Erik O=.
OKquote:Op woensdag 12 september 2007 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal de toffe OP voor een andere keer bewaren, goed?
Puberquote:Op woensdag 12 september 2007 16:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Don't worry, no way dat die slettebak zal ontluiken van verlepte klote puber tot fier tofheidsicoon, zoals jij dat deed![]()
![]()
Wat fijn dat je dat 'slettebak' niet ontkentquote:
Doe eens aardig mensen!quote:Op woensdag 12 september 2007 16:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dat 'slettebak' niet ontkent.
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:35 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie ben jij om te zeggen hoe iedereen hier moet doenquote:
Maar je hebt nu toch een relatie las ik of niet?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:38 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Strakke opmerking. Ach ja... student... veel uitgaan. Veel vriendjes gehad.... geen zin in vaste relatie. Vind het wel best zo....
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat mag alleen de upperclass.
En wat voor iemandquote:Op woensdag 12 september 2007 15:58 schreef chansadres het volgende:
[..]
Iemand herkent me [afbeelding]
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar je hebt nu toch een relatie las ik of niet?.
En waar in Rhoon woon je ergens, in het oude stuk zeker??
Nope geen relatie. Misschien dacht je dat omdat ik zei: we hebben nu een huis gevonden in Rockanje.quote:Zal ik thuis even opzoeken, zit nu op school. (1 dag in de week)
Maar heet dus Kelly en ik woon in Rhoon. Een 1 of ander klein kutdorpje in de buurt van Rotjeknor Ben 24 jaar en kijk dus ook Idols, Popstars, X Factor en ook SYWBP (is wle minder). Ik kom graag voor mijn mening uit, en kan best fel reageren.
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:53 schreef Zhenar het volgende:
Iedereen die dat gefabriceerde levensverhaal van Dark1 gelooft graag hand opsteken![]()
Waarom zou ik liegenquote:Op woensdag 12 september 2007 16:53 schreef Zhenar het volgende:
Iedereen die dat gefabriceerde levensverhaal van Dark1 gelooft graag hand opsteken![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:53 schreef Zhenar het volgende:
But where's the fun in that?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:56 schreef Fir3fly het volgende:
Doe gewoon als ik, negeer Dark1.
Een betere kloon zou me ook tot beter inspireren.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:54 schreef BVO het volgende:
[..]. Beter zorg je eens voor een kwalitatief hoogstaande rel Zhenar, in plaats van koppig kloongeroep
. Je kan beter
.
Ik lees alle reacties van de rest wel.quote:
Och wat een slecht, onZhenariaans kutexcuus weer.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een betere kloon zou me ook tot beter inspireren.
Deze doet dat niet![]()
Nee, want ik vind het juist wel leuk. Kloon of nietquote:Op woensdag 12 september 2007 16:56 schreef Fir3fly het volgende:
Wacht je ook al op de nieuwe FQR?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:56 schreef Fir3fly het volgende:
ik weet toch hoe het werkt? Ik kan de quote knop vinden, de edit knop.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:57 schreef PeRi het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe je 1/2 jaar kunt meelezen en niet kan weten hoe een forum werkt.
Maar wat moet ik dan? Doen alsof ik geloof dat het een echte user is?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Och wat een slecht, onZhenariaans kutexcuus weer.
Nou ja, dit is in ieder geval goede voorpret voor als straks het echte forum losgaatquote:Op woensdag 12 september 2007 16:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, want ik vind het juist wel leuk. Kloon of niet![]()
Ik hoop zelfs dat ze geen kloon is, want dan is ze nog amusanter als user![]()
Het wordt erg amusant danquote:Op woensdag 12 september 2007 16:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, want ik vind het juist wel leuk. Kloon of niet![]()
Ik hoop zelfs dat ze geen kloon is, want dan is ze nog amusanter als user![]()
Stel he... stel dat ik geloof dat je geen kloon bent... Dat zou betekenen dat ik moet geloven dat je dom bent. Want anders is jouw gebrek aan kennis van het forum niet te verklaren, gezien de lange periode dat je al lurkt.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:59 schreef Dark1 het volgende:
[..]
ik weet toch hoe het werkt? Ik kan de quote knop vinden, de edit knop.
Ik wist alleen even niet wat Zhenar bedoelde met kloon. EN TVP weet ik eigenlijk nog steeds niet. Ik las alleen de belangrijke dingen... dus hoe iemand over iemand anders dacht. Snap je?
En ik dacht.. laat ik me eens registreren..... ik wist dat ik de meeste over me heen zou krijgen. maar lekker boeiend![]()
Ik wacht de meet af. Kijken als er iemand een dubbelrol gaat spelen.quote:
Nu zie ik een beeld voor me van een kerel die het hele jaar op zijn lip moet bijten om zijn psycho uitroepen binnen te houden... en die dan met een enorme erectie kwijlt over het toetsenbord wanneer het nieuwe IDO-forum klaar is en hij zijn eerste post kan doen.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ongetwijfeld. Ik heb zin in IDO, dan kan ik tenminste mijn gestoorde, gefrustreerde zelf weer eens de vrije loop laten gaan. Nog meer dan anders dus
.
Ik ben niet dom. Het enige wta ik niet wist was van die TVP en Kloon.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Stel he... stel dat ik geloof dat je geen kloon bent... Dat zou betekenen dat ik moet geloven dat je dom bent. Want anders is jouw gebrek aan kennis van het forum niet te verklaren, gezien de lange periode dat je al lurkt.
Overigens niets mis met dom zijn hoor. De helft van Nederland is dom. Zou wel verfrissend zijn als iemand daar eens gewoon voor uitkwam![]()
Het is alsof je naast me zit!quote:Op woensdag 12 september 2007 17:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu zie ik een beeld voor me van een kerel die het hele jaar op zijn lip moet bijten om zijn psycho uitroepen binnen te houden... en die dan met een enorme erectie kwijlt over het toetsenbord wanneer het nieuwe IDO-forum klaar is en hij zijn eerste post kan doen.![]()
![]()
Als je meeleest heb je al snel door wat wordt bedoeld met "kloon" of "TVP"quote:Op woensdag 12 september 2007 16:59 schreef Dark1 het volgende:
[..]
ik weet toch hoe het werkt? Ik kan de quote knop vinden, de edit knop.
Ik wist alleen even niet wat Zhenar bedoelde met kloon. EN TVP weet ik eigenlijk nog steeds niet. Ik las alleen de belangrijke dingen... dus hoe iemand over iemand anders dacht. Snap je?
En ik dacht.. laat ik me eens registreren..... ik wist dat ik de meeste over me heen zou krijgen. maar lekker boeiend![]()
En Dizer doet Uni, het zegt allemaal gen ene flikkerquote:Op woensdag 12 september 2007 17:09 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Ik ben niet dom. Het enige wta ik niet wist was van die TVP en Kloon.
Voor de rest doe ik post HBO![]()
Jaquote:
dat is waar. Maar ik vind dat ik het helemaal niet zo slecht doe.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:12 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
En Dizer doet Uni, het zegt allemaal gen ene flikker
Beter dan mij inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2007 17:14 schreef Dark1 het volgende:
[..]
dat is waar. Maar ik vind dat ik het helemaal niet zo slecht doe.![]()
"Sexy-en-gewaagd revealing" of "kijk-mijn-emoties revealing"?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:14 schreef PeRi het volgende:
Iedereen leest over mijn revealing posts heen.
op mijn werk? Nee geloof niet dat ze dat toestaan. En op school heb ik ook geen webcam.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:15 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Beter dan mij inderdaad
He heb je een webcam?
Wat kan mij het schelen hoe jij er van buiten uitziet? Ik wil je gewoon leren kennen. En tijdens het typen kijk ik graag naar degene waar ik mee chatquote:Op woensdag 12 september 2007 17:17 schreef Dark1 het volgende:
[..]
op mijn werk? Nee geloof niet dat ze dat toestaan. En op school heb ik ook geen webcam.
Hoezo? Wil je weten hoe ik eruit zie?
Ow moet nu ehct gaan... Doeg allemaal... leuk om met jullie gesproken te hebben!Tot morgen!
Giechel_Ho schaart zich altijd achter de meer controversiële usersquote:Op woensdag 12 september 2007 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Giechel_Ho, wat ben je toch ook een goedkope sloerie.
Dat komt natuurlijk doordat Erik nu student is en zich heeft gerealiseerd dat dit hét moment is om zichzelf te herdefiniërenquote:Op woensdag 12 september 2007 17:13 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ja![]()
Net dat "fucking" in het Idols topic(meestal vind ik dat
maar bij jou
) en verder gewoon heerlijk assertief gedrag
IK HAAT JE!quote:Op woensdag 12 september 2007 18:23 schreef alwaysthebest het volgende:
* Niet terugleest.
Is dit eigenlijk wel een goede zin?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Praat me niet over domme kloontjes, Bupatih.
Jij bent hier degene die Nederlands studeert.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dit eigenlijk wel een goede zin?
Als ik alles al zou weten dan zou ik die studie niet nodig hebben, wel dan?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die Nederlands studeert. [afbeelding]
En jij een geile, toffe bollyboyquote:Op woensdag 12 september 2007 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Giechel_Ho, wat ben je toch ook een goedkope sloerie.
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik alles al zou weten dan zou ik die studie niet nodig hebben, wel dan?
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
I wanna be your guitar, then you would know exactly how to tune me [afbeelding].
Sad Song isquote:Op woensdag 12 september 2007 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik luisterde het nummer (en come closer en sad song) in de trein vandaag.
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:09 schreef Zhenar het volgende:
gerealiseer
Geheimenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:34 schreef PeRi het volgende:
Erik, ik sprak de waarheid!
Ik geloof je, peliriefje!quote:Op woensdag 12 september 2007 19:34 schreef PeRi het volgende:
Erik, ik sprak de waarheid!
quote:Op [quote][b]Op woensdag 12 september 2007 19:43 schreef Dizer het volgende:
Woei.. ik heb Martijn Krabbé in mijn hives.
quote:
sterrensletquote:Op woensdag 12 september 2007 19:43 schreef Dizer het volgende:
Woei.. ik heb Martijn Krabbé in mijn hives.
Ik was bezig... ik zit voor het eerst deze week weer op hyvesquote:Op woensdag 12 september 2007 19:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
sterrenslet
maar mij terugkrabbelen, ho maar![]()
Nee.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
. Kon je niet iets beters verzinnen
.
Jongen tochquote:Martijn Krabbe is wel mijn favoriete BNN'er hoor!
Kom op.. zeg eens eerlijk.. hij is wel een toffe presentator. Hij is echt een entertainer! En zijn grappen zijn geniaal... of kijk je liever naar Gordon of Gerard Jolingquote:
Hij is een goede presentator, maar om 'm nou zo te aanbiddenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kom op.. zeg eens eerlijk.. hij is wel een toffe presentator. Hij is echt een entertainer! En zijn grappen zijn geniaal... of kijk je liever naar Gordon of Gerard Joling.
... waarbij Martijn meteen al je aandacht krijgt...quote:Op woensdag 12 september 2007 19:57 schreef Dizer het volgende:
Ik was bezig... ik zit voor het eerst deze week weer op hyves.
De grappen van Martijn Krabbé van genialiteit betichten is vrij... apart.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kom op.. zeg eens eerlijk.. hij is wel een toffe presentator. Hij is echt een entertainer! En zijn grappen zijn geniaal... of kijk je liever naar Gordon of Gerard Joling.
Geen nood, P. is hier.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand, maak het hier interessant. NU!
Ik heb weleens geprobeerd mezelf te pijpen...ben ik nu een homofiel?quote:Op woensdag 12 september 2007 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand, maak het hier interessant. NU!
Je lurkte eerder in mijn fotoboek. Waarom?quote:
Is het gelukt?quote:Op woensdag 12 september 2007 20:45 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb weleens geprobeerd mezelf te pijpen...ben ik nu een homofiel?
"Ik heb geprobeerd om zwanger te worden, maar het is niet gelukt. Ben ik nu zwanger?"quote:
Zeg ik niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je lurkte eerder in mijn fotoboek. Waarom?
Hihiquote:Op woensdag 12 september 2007 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Ik heb geprobeerd om zwanger te worden, maar het is niet gelukt. Ben ik nu zwanger?"
Dus daar.
Dat is niet eens de bedoeling, ik weet het duidelijk gewoon niet. Alsof 'quote:Op woensdag 12 september 2007 20:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Alsof zo'n post de nieuwe Erik uit zijn tent lokt![]()
Lul niet viespeukquote:Op woensdag 12 september 2007 20:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat is niet eens de bedoeling, ik weet het duidelijk gewoon niet. Alsof '' gebruiken iets voor mij is.
Met je vieze dada-avatar die ik gemaakt heb.![]()
Ik zou (Er)ik niet zijn als ik niet wat fases en buien had.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Hihi
Assertieve Erik
Je weblog is nog wel erg "gevoelig" hoor. Doe er wat aan zou ik zeggen.
Ieuw...quote:Op woensdag 12 september 2007 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou (Er)ik niet zijn als ik niet wat fases en buien had.
Ja toggg, nie dannn.quote:
Dat is gewoon mijn medicatiequote:Op woensdag 12 september 2007 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij hebt duidelijk je buien en fasen ook nog.
Als ik die niet slik, ben ik heel stabielquote:Op woensdag 12 september 2007 21:04 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn medicatie
Ik vind van wel. Dus is het zo.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Praat me niet over domme kloontjes, Bupatih.
Waar blijft je "sorry" kloon?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Dus is het zo.
XcUZ_Me is geen kloon.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Waar blijft je "sorry" kloon?
Weet je wel hoeveel caloriën daar inzittenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De witte! Van Bakker Bart!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. En het kan me niks schelen.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel caloriën daar inzitten?
Ach, zolang het niet Chris Crocker-achtige taferelen aan gaat nemen valt het wel mee, toch?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij hebt duidelijk je buien en fasen ook nog.
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:54 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Lul niet viespeukDeze heb ik van bol.com
Ik niet in het allerminst!quote:Op donderdag 13 september 2007 08:27 schreef Dark1 het volgende:
Goedemorgen![]()
Hebben jullie mij gemist![]()
Oh wacht... dat betekent...quote:
FOK!en op het werk, FOK!en op school. Het kan overal!quote:Op donderdag 13 september 2007 09:46 schreef Dark1 het volgende:
Werken jullie of zitten jullie nog op school?
Ik zie jullie ook heel de dag door op het forum..... vandaar dat ik het me afvraag. Zit nu op me werk. Over een kwartier pas de volgende klant....
Echt? Nee dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Maar even serieus, we zijn allemaal werkloos hier in ShowChat.
Uitkeringen FTW!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:04 schreef PeRi het volgende:
Werken is voor het plebs.
Behalve als het zwart is. Lekker de belastingbetaler afzetten, fuck yeah!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:04 schreef PeRi het volgende:
Werken is voor het plebs.
Aan de wetenschap of aan alle meneren die langskomen?quote:
Ik 'studeer'quote:Op donderdag 13 september 2007 09:46 schreef Dark1 het volgende:
Werken jullie of zitten jullie nog op school?
Ik zie jullie ook heel de dag door op het forum..... vandaar dat ik het me afvraag. Zit nu op me werk. Over een kwartier pas de volgende klant....
Economie 4e jaar aan de Erasmus. Nu 2 dagen, vanaf november alweer 4 geloof ikquote:
Wat is dat toch met die Fok!kers die het huis niet uitdurven?!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:23 schreef Dark1 het volgende:
Zolang ik nog studeer blijf ik nog lekker bij mams wonen.
Op welke tune?quote:Op woensdag 12 september 2007 23:42 schreef Zhenar het volgende:
Jee, we hebben een vet tof lied geschreven!![]()
En nu ben ik bezig met het duet, maar volgens mij ben ik wat te ambitieus ten aanzien van meerstemmigheid en door elkaar heen zingen enzo [afbeelding]
PS: ja, nieuwe trui, so what motherfucker?! [afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef BVO het volgende:
Ik ook nog hoor, Zhenar.
Van jullie was ik niet zeker (al had ik mijn vermoedens), maar DAMN!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ook nog hoor, Zhenar.
Ik zie het probleem niet. Ik maak m'n studie heel goedkoop en goed onderhoudenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Van jullie was ik niet zeker (al had ik mijn vermoedens), maar DAMN!Ik zie een verontrustend patroon
![]()
Als Giechel_Ho ook bij zijn ouders blijkt te wonen, dan stort mijn wereld echt in![]()
Het is "Tell me more" gewordenquote:
Niet waarquote:Op donderdag 13 september 2007 11:55 schreef Svensational het volgende:
Ik woon ook bij m'n ouders, Zhenar.
Klootzakquote:
Wel waar. Eerst woonde ik wel alleen, maar daar is niet veel meer van over.quote:
Tijdens een studie is het gewoon lekker makkelijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die Fok!kers die het huis niet uitdurven?!![]()
Bupa, Dizer, MissBliss (soort van), Erik en jij ook al![]()
Ik snap het niet![]()
Er is ook niet echt een probleem natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2007 12:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Ik maak m'n studie heel goedkoop en goed onderhoudenaf, hoef niet in zo'n smerig studentenhol, kan hier zo'n beetje alles doen wat ik wil... nouja, na m'n studie werken en dan wat zoeken. Als ik nou 28 was, oke, maar op je 21e kan dat nog best hoor
. Al neemt de drang naar een eigen plek wel toe hoor, dat is zo.
Nee hoor. Want daardoor besefte ik dat mijn eerste ingeving inderdaad de beste wasquote:Op donderdag 13 september 2007 12:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Klootzak! We hebben dus voor niks al die suggesties gegeven
.
Terug naar je oudersquote:Op donderdag 13 september 2007 12:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel waar. Eerst woonde ik wel alleen, maar daar is niet veel meer van over..
[afbeelding]
Nou ja, er zaten ook wel heel veel voordelen aan hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 12:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Terug naar je ouders![]()
Was dat niet kut?![]()
Ga je nou naar Antwerpen of Leuven?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:35 schreef Paltos het volgende:
Ik ga wel het huis uit, Z.!
Ik ben wel van plan om volgend jaar een huisje te kopen. Gelukkig kan ik al heerlijk koken, en op de werkvloer vinden ze me echt geen kneus. Alleen maar verstandig. En ach 24 jaar… moet kunnen toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er is ook niet echt een probleem natuurlijk. Beide opties hebben duidelijke voordelen. Ik vind de voordelen van zelfstandigheid alleen veel groter dan die van geldbesparing. Je kunt bijvoorbeeld niet ontkennen dat "wonen bij je ouders" invloed heeft op je sociale leven. Natuurlijk verschilt die invloed per ouder, maar invloed is er wel degelijk. Bovendien vind ik het "jezelf moeten onderhouden" een belangrijke leerschool. Ik had een collega die zijn hele studie bij zijn ouders had gewoond en zijn carrière dus ook vanuit het ouderlijk huis begon. Moet 'ie natuurlijk zelf weten, maar op de werkvloer ben je dan (helaas) echt een kneus. En toen 'ie dan eindelijk op zichzelf ging wonen, had hij echt de meest sneue huishoudelijke problemen. Kon amper koken, werd overrompeld door allerlei belastingen en voelde zich opeens heel eenzaam omdat 'ie niet gewend was alleen te zijn.
Studententijd is gewoon de ideale tijd om op jezelf te gaan wonen, omdat je alle ruimte hebt om dat soort dingen te ontdekken en onder de knie te krijgen. Als je eenmaal werkt heb je die vrijheid niet meer. Dat zuigt. En daarom snap ik niet dat er zoveel nog bij hun ouders wonen... en helemaal niet dat zoveel dat wel prima vinden (ik bedoelt dus niet direct de Fir3fly's en de Bupa's).
Goh, de studie is ongeveer evenwaardig.. De Leuvenaren vinden die van hun natuurlijk het beste en omgekeerd. Maar in Antwerpen hebben wij een appartementje dus dan hoef ik geen kamer te zoeken en betalen! Maar ik woon in Brasschaat en veel van mijn vrienden van het middelbaar gaan gewoon nog overhuis als ze in Antwerpen studeren, terwijl ze ook op kamers gaan in Leuven.. Wat Leuven nog aantrekkelijk maakt zijn het grotere aantal studenten, maar Antwerpen blijft natuurlijk een wereldstad.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga je nou naar Antwerpen of Leuven?
Niet durven?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die Fok!kers die het huis niet uitdurven?!![]()
Bupa, Dizer, MissBliss (soort van), Erik en jij ook al![]()
Ik snap het niet![]()
Over 2 en een halve maand gaan jullie toch uit elkaarquote:Op donderdag 13 september 2007 13:19 schreef rena het volgende:
Wat nog wel 3 jaar of langer duurt denk ik![]()
![]()
Wtfquote:Op donderdag 13 september 2007 13:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Over 2 en een halve maand gaan jullie toch uit elkaar
Jullie zijn dan ook de enige twee die al bijna bejaard zijn, dus zó gek is dat niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:26 schreef babette21 het volgende:
Thuis blijven wonen is voor kneuzen
zijnZhenar
en ik dan echt de enige hier die de boel een beetje voor elkaar hebben!??
Oh dat dacht ikquote:
Dat hoopte je hequote:
OMG, dat zijn echt de ergsten.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:18 schreef rena het volgende:
Ik wil niet uit huisHooguit als het is om te gaan samenwonen met m'n lief
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook de enige twee die al bijna bejaard zijn, dus zó gek is dat niet.
O god, ik ben ook echt 100% serieus hequote:Op donderdag 13 september 2007 13:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, dat zijn echt de ergsten.![]()
Serieus, wil je niet weten hoe het is om helemaal zelfstandig te zijn?! De vrouwen die meteen van de ouders samen met het vriendje(/de echtgenoot) gaan samenwonen, dat worden vaak van die vrouwen die helemaal afhankelijk zijn van een ander. Vreselijk vind ik dat. Helemaal sneu als manlief dan jaren later met een jong chickie aan de haal gaat... Weet je wat die vrouwen dan doen? Die gaan weer bij hun moeder wonen![]()
Kunnen gewoon niet voor zichzelf zorgen
Sneu vind ik dat
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:40 schreef rena het volgende:
[..]
O god, ik ben ook echt 100% serieus he?
denk je nou echt dat ik daar op ga letten als ik op een forum zitquote:Op donderdag 13 september 2007 13:26 schreef babette21 het volgende:
oh en dark1, voor een hbo'er is je spelling echt betreurenswaardig
Dat denken we niet, dat verwachten we.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:45 schreef Dark1 het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik daar op ga letten als ik op een forum zit![]()
excuse me, maar de mánnen die van huisuit gaan samenwonen zijn nog 10x erger, die bombarderen hun vrouw meteen tot hun nieuwe moeder. gadverdamme!quote:Op donderdag 13 september 2007 13:37 schreef Zhenar het volgende:
De vrouwen die meteen van de ouders samen met het vriendje(/de echtgenoot) gaan samenwonen, dat worden vaak van die vrouwen die helemaal afhankelijk zijn van een ander. Vreselijk vind ik dat.
Ik hoop niet dat je stiekem "niet mogen" bedoeltquote:
beetje jammer dat een spellingscontrole geen grammatica checkt he...quote:Op donderdag 13 september 2007 13:45 schreef Dark1 het volgende:
denk je nou echt dat ik daar op ga letten als ik op een forum zitEn volgens mij heb ik maar 1 spelfout gemaakt
Heb mijn lange tekst nog even door de spellingscontrole gehaald
Mijn vader! Die kan niet koken, niet wassen, niet huishouden, helemaal niks eigenlijkquote:Op donderdag 13 september 2007 13:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
excuse me, maar de mánnen die van huisuit gaan samenwonen zijn nog 10x erger, die bombarderen hun vrouw meteen tot hun nieuwe moeder. gadverdamme!![]()
Hey, ze woont in Rhoon he...quote:Op donderdag 13 september 2007 13:50 schreef babette21 het volgende:
je bent toch geen boer?!?
straattaal mag toch wel?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
beetje jammer dat een spellingscontrole geen grammatica checkt he...
om je vast wat op weg te helpen: het is mijn moeder en niet me moeder
je bent toch geen boer?!?
Dat verklaartquote:
Dat zeker ook?quote:Ik ben financieel adviseur, belasting geen probleem. Ik doe de administratie van mijn moeder, omdat ze daar geen tijd voor heb.
heeft... hebquote:Op donderdag 13 september 2007 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat verklaart
[..]
Dat zeker ook?
Maar woonplaats is geen excuus. In Brabant staan mensen ook niet bekend om hun spelling en ik kan het ook. (Soms dan
)
Ewa, no spang, banga!quote:
Precies! Toen mijn ouders uit elkaar gingen en wij bij mijn paps bleven moest hij niet ineens voor 2 kuikens leren zorgen, maar ook voor zichzelf. Da's toch triestquote:Op donderdag 13 september 2007 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn vader! Die kan niet koken, niet wassen, niet huishouden, helemaal niks eigenlijk.
nee.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:51 schreef Dark1 het volgende:
straattaal mag toch wel?
Daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
excuse me, maar de mánnen die van huisuit gaan samenwonen zijn nog 10x erger, die bombarderen hun vrouw meteen tot hun nieuwe moeder. gadverdamme!![]()
en Sven's bejaarden-argument is idd zo van tafel te vegen, ik ging ook op m'n 20ste voor de vrijheid
Dat zijn mijn oudersquote:Op donderdag 13 september 2007 14:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.![]()
Het allerergste is dus eigenlijk een stel waarvan beide partners direct uit het nest komen. Van die angstige lui die zich volledig aan elkaar vastklampen –O-
Ik ging op m'n zeventiende in Leeuwarden wonenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik vergeet wel eens dat jij nog zo'n jonkie bent![]()
Maar ik was op mijn achttiende ook al het huis uit, dus je “argument” gaat niet echt op![]()
ben je jaloers ofzo?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.![]()
Het allerergste is dus eigenlijk een stel waarvan beide partners direct uit het nest komen. Van die angstige lui die zich volledig aan elkaar vastklampen –O-
Nu haal je verschillende talen door elkaarquote:
Denk je echt dat ik er verstand van heb? Ik typte in google "straattaal", en toen kwam ik op deze sitequote:Op donderdag 13 september 2007 14:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu haal je verschillende talen door elkaar.
Ewa is mocro, no spang is suri, banga ken ik nietquote:Op donderdag 13 september 2007 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik er verstand van heb? Ik typte in google "straattaal", en toen kwam ik op deze site.
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik er verstand van heb? Ik typte in google "straattaal", en toen kwam ik op deze site.
whaha ik wilde op Zhenars verhaal reageren met: "en dan krijgen ze kinderen en weten ze niet wat ze daarmee moeten en ben ik weer de lul...." en toen zag ik jouw verhaal. En dus zeg ik maar niksquote:Op donderdag 13 september 2007 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zijn mijn ouders! Elkaars eerste liefdes, en ook laatste. Mijn moeder is getrouwd toen ze 21 was, direct uit het ouderlijk huis samen gaan wonen met mijn vader (die overigens wel een korte tijd alleen heeft gewoond
.
*zoekt danssmileyquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
whaha ik wilde op Zhenars verhaal reageren met: "en dan krijgen ze kinderen en weten ze niet wat ze daarmee moeten en ben ik weer de lul...." en toen zag ik jouw verhaal. En dus zeg ik maar niks
Canisfire in the house!!!!quote:Op donderdag 13 september 2007 14:00 schreef Dark1 het volgende:
dat is dan jammer voor jou. Ik doe waar in zin in heb![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
Canisfire in the house!!!!
of wacht even, had Orginial geen ik-hang-de-vrouw-uit-fetish?!
Whateverquote:Op donderdag 13 september 2007 14:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ging op m'n zeventiende in Leeuwarden wonen.
De hele wereld draait toch om mijquote:Op donderdag 13 september 2007 14:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Whatever![]()
! Wat zit je alles op jezelf te betrekken, kneus. Ik heb het vanaf het begin al nadrukkelijk niet over jou, aangezien jij al (tijdelijk
) het huis uit bent geweest!
![]()
Whiny bitch![]()
Wat een Canisfirige reactie!quote:
kan ook lekker zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Van alle plekken waar ik mijn koekje kan laten vallen, laat ik 'm precies in mijn koffie vallen.
Maar wat heb je in hemelsnaam in je koffie te zoeken dan?! En hoe pas je in dat kopje?!quote:Op donderdag 13 september 2007 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Van alle plekken waar ik mijn koekje kan laten vallen, laat ik 'm precies in mijn koffie vallen.
Toffe keus!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:11 schreef Paltos het volgende:
Het wordt Antwerpen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:22 schreef Svensational het volgende:
Ik zou toch voor Leuven kiezen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar wat heb je in hemelsnaam in je koffie te zoeken dan?! En hoe pas je in dat kopje?!![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:22 schreef Svensational het volgende:
Ik zou toch voor Leuven kiezen.
Perfecte keusquote:Op donderdag 13 september 2007 15:11 schreef Paltos het volgende:
Het wordt Antwerpen.
Ik denk dat het mijn slechtste grap van deze maand wasquote:
Ik snapte 'm niet eens, maar vond het zo lullig dat niemand reageerdequote:Op donderdag 13 september 2007 15:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat het mijn slechtste grap van deze maand was![]()
Jawel juistquote:Op donderdag 13 september 2007 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar je hoeft 'm niet uit te leggen, hoor.
Wat lief!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snapte 'm niet eens, maar vond het zo lullig dat niemand reageerde [afbeelding].
NEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!quote:Vliegende Hollander rest van seizoen dicht
Uitgegeven: 13 september 2007 15:03
Laatst gewijzigd: 13 september 2007 15:21
KAATSHEUVEL - De Vliegende Hollander in de Efteling gaat dit seizoen niet meer open. De directie van het sprookjespark heeft dat donderdag besloten na de laatste storing in de peperdure, nieuwe attractie.
Woensdag viel de ketting stil die de negen sloepen van de Vliegende Hollander door het water trekt, legde directeur Olaf Vugts donderdag uit. Enkele tientallen inzittenden moesten worden geëvacueerd.
Herstellen
De ketting is met geen mogelijkheid meer in beweging te krijgen. Al het water moet uit de attractie worden gelaten om de oorzaak te ontdekken en het probleem te herstellen.
Het gaat om een helemaal nieuw probleem, anders dan de talloze kinderziekten die de Vliegende Hollander sinds de opening dit jaar teisterden.
Winterseizoen
Vugts weet nu al dat de reparatie veel tijd vergt. Ook in het winterseizoen blijft de attractie daarom dicht, kondigde hij aan. ,,Het is een moeilijke, maar duidelijke beslissing.''
De Vliegende Hollander is een unieke mix van achtbaan, waterbaan en een donkere, mistige tocht langs fraai opgetuigde schepen uit het verleden. De nieuwe attractie zou eigenlijk al juni 2006 worden opengesteld, maar door technische problemen werd die datum niet gehaald.
Het bouwwerk kostte 20 miljoen euro en het is daarmee de duurste attractie in het park.
Imagoschade
De Efteling spreekt van een financiële tegenvaller en imagoschade. Maar over de aansprakelijkheid wil de directie het nog niet hebben. Verschillende aannemers hebben de attractie gebouwd.
Vugts benadrukt dat de veiligheid van het publiek nooit in het geding is geweest.
Nee, daar zijn anderen voor.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:45 schreef Dark1 het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik daar op ga letten als ik op een forum zit![]()
shit heb van mijn airmiles een kaartje gekocht voor volgende week zaterdag.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!
Verkopen aan een kleuter in ruil voor een blowjobquote:Op donderdag 13 september 2007 16:19 schreef Dark1 het volgende:
[..]
shit heb van mijn airmiles een kaartje gekocht voor volgende week zaterdag.
Ik zou speciaal voor de vliegende hollander naar de efteling gaan. Maar nu wil ik niet meer! Alleen airmiles geeft geen punten terug![]()
jij kopen mijn kaartjequote:Op donderdag 13 september 2007 16:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Verkopen aan een kleuter in ruil voor een blowjob![]()
Oh wacht, je bent een meisje. Ach, daar is ook wel iets op te bedenken![]()
Dan kun je toch gewoon een keer al je antwoorden opnemen en dat de volgende keer (eventueel in begrijpelijke verhaalvorm) als tape afspelen? Terwijl je zelf verder werkt natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2007 16:30 schreef babette21 het volgende:
ik heb 'n cliënt met geheugenverlies (nou ja, soort-van) en ik word echt serieus élke dag rond 16.00 uur gebeld met dezelfde vragen en hetzelfde gezeik, wat ik 20 min. moet aanhoren. echt, hier is niet genoeg ibruprofen voor....
mja dat gaat ze dan wel weer doorhebben (het is natuurlijk niet létterlijk hetzelfde verhaal, er is ook wel steeds weer een andere aanleiding)... nou ja, in de ZEN-stand dan maar, met mijn mantra "nog 5 weken" in het achterhoofdquote:Op donderdag 13 september 2007 16:32 schreef Zhenar het volgende:
Dan kun je toch gewoon een keer al je antwoorden opnemen en dat de volgende keer (eventueel in begrijpelijke verhaalvorm) als tape afspelen? Terwijl je zelf verder werkt natuurlijk![]()
Boeiend als ze het doorheeft, de volgende dag weet ze dat toch niet meer.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat gaat ze dan wel weer doorhebben (het is natuurlijk niet létterlijk hetzelfde verhaal, er is ook wel steeds weer een andere aanleiding)... nou ja, in de ZEN-stand dan maar, met mijn mantra "nog 5 weken" in het achterhoofd
Wat voor werk doe jij als ik vragen mag?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:30 schreef babette21 het volgende:
ik heb 'n cliënt met geheugenverlies (nou ja, soort-van) en ik word echt serieus élke dag rond 16.00 uur gebeld met dezelfde vragen en hetzelfde gezeik, wat ik 20 min. moet aanhoren. echt, hier is niet genoeg ibruprofen voor....
dát soort dingen onthoudt ze dus wel (wie haar onrecht hebben aangedaan enzo - zou fijn zijn als ze dát juist eens vergat), het gaat meer om dossiergegevens (namen, data en andere suffe feitjes). Ze raakt ook altijd alles kwijt, dus één keer het hele verhaal op papier zetten werkt ook niet (geloof me, da's allemaal al geprobeerd).quote:Op donderdag 13 september 2007 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Boeiend als ze het doorheeft, de volgende dag weet ze dat toch niet meer.
ik ben vertegenwoordiger in perssinaasappelen.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:41 schreef Dark1 het volgende:
Wat voor werk doe jij als ik vragen mag?
Grootse rivaliteit met de paparazziperen, hoorde ik laatst!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben vertegenwoordiger in perssinaasappelen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben vertegenwoordiger in perssinaasappelen.
dat zijn wel concurrenten ja, maar met de naderendequote:Op donderdag 13 september 2007 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Grootse rivaliteit met de paparazziperen, hoorde ik laatst!
Wat ben je nieuwsgierig, Canisfirequote:Op donderdag 13 september 2007 16:41 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij als ik vragen mag?
Is "Sorry" een kloon van Xcuzme? Ik had me haar wat...tja...intelligenter en serieuzer voorgesteld.quote:
Dat klopt, tevens vind ik het erg leuk om te weten. Kan een erg interessant gesprek zijn/wordenquote:Op donderdag 13 september 2007 16:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat ben je nieuwsgierig, Canisfire
Ik woon in een straal van 200 meter van mijn ouders èn opa en omaquote:Op donderdag 13 september 2007 11:53 schreef Zhenar het volgende:
Als Giechel_Ho ook bij zijn ouders blijkt te wonen, dan stort mijn wereld echt in![]()
Je reageert op Canisfire, Canisfire?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:54 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Dat klopt, tevens vind ik het erg leuk om te weten. Kan een erg interessant gesprek zijn/worden![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, dat zijn echt de ergsten.![]()
Serieus, wil je niet weten hoe het is om helemaal zelfstandig te zijn?! De vrouwen die meteen van de ouders samen met het vriendje(/de echtgenoot) gaan samenwonen, dat worden vaak van die vrouwen die helemaal afhankelijk zijn van een ander. Vreselijk vind ik dat. Helemaal sneu als manlief dan jaren later met een jong chickie aan de haal gaat... Weet je wat die vrouwen dan doen? Die gaan weer bij hun moeder wonen![]()
Kunnen gewoon niet voor zichzelf zorgen
Sneu vind ik dat
![]()
Wat een onzin zegquote:Op donderdag 13 september 2007 13:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je reageert op Canisfire, Canisfire?
Boeiuuuuuhquote:Op donderdag 13 september 2007 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Boeiend als ze het doorheeft, de volgende dag weet ze dat toch niet meer.
Sorryquote:Op donderdag 13 september 2007 16:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Is "Sorry" een kloon van Xcuzme? Ik had me haar wat...tja...intelligenter en serieuzer voorgesteld.
Wat een perfecte verspelling van energiequote:Op donderdag 13 september 2007 17:09 schreef Dark1 het volgende:
Ik ga jullie missen!
verspelling?! Is dat, dat ik een woord roep en dat jij ergens aan de overkant staat en dan dat woord gaat spellen?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een perfecte verspelling van energie.
Wtf is er met mijn humor gebeurd?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
verspelling?! Is dat, dat ik een woord roep en dat jij ergens aan de overkant staat en dan dat woord gaat spellen?![]()
Je typefout doet afbreuk aan je verder perfecte diss.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een perfecte verspelling van energie.
ik moet toegeven, 't kwetst mij ookquote:Op donderdag 13 september 2007 18:10 schreef Zhenar het volgende:
Wtf is er met mijn humor gebeurd?![]()
Ik herken mijzelf niet meer!![]()
Misschien is het weer tijd voor zo'n ge-wel-dig-e naamsverandering?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik moet toegeven, 't kwetst mij ook
Zhenar is kapot!!
En de helpdesk is gesloten!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik moet toegeven, 't kwetst mij ook
Zhenar is kapot!!
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien is het weer tijd voor zo'n ge-wel-dig-e naamsverandering?
Dizer weet wel hoe het moet! Misschien mag je ZappBrannigan wel van 'm lenen
Waar is Dizzle de laatste tijd?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dizer
Aan het gymmenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waar is Dizzle de laatste tijd?![]()
Dat was een toffe username, jaquote:
Wie niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:45 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik vond Gezondaar geslaagder
Sinds wanneer luister jij naar iedereen?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wie niet?![]()
Oh wacht... iedereen [afbeelding]
Sinds iedereen werd geleid door mij.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij naar iedereen?
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Sommige boeren kunnen wél spellen hoor.
Daar zijn we nog veel te jong voor joh.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:04 schreef babette21 het volgende:
ik heb morgen 'n reünie, waar ik erg veel zin in heb, maar ook 'n beetje tegenop kijk ivm het entree-maken. kennen jullie dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |